Sari la conținut

Un motor, o problema si 14 mecanici


vallentin
 Share

Postări Recomandate

Io totusi insist sa o duca si la un preot. Motocicleta asta il are pe 666.gif in ea.

Numai ca preotii nu prea lucreaza gratis. ;))

Editat de Belbody
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 886
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

recunosc ca nu am stat sa citesc 41 de pagini dar vin si io cu o intrebare

cand a aparut fenomenul asta? dupa o interventie, dupa vro modificare sau asa brusc?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intreb sa nu mor naiv, caci din imagine nu imi dau seama prea bine : ai sub 6,5 mm aici...mie imi pare mai mult, asa la ochiometru.

Asta ca fapt divers ...oricum nu conteaza in situatia curenta.

 

Cilindru%252520Spate%252520Intinzator.jpg

 

 

6.0 mm - in parametrii nominali conform manualului de service.

Editat de vallentin
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

OK, in mod normal ar trebui sa fie suficient. Totusi, avand in vedere ca problema persista, ar trebui sapat un pic mai adanc, testat mai atent si la "rece" dar si la "cald".

 

Adica ar trebui masurata rezistenta fixa, pe capetele potentiometrului si apoi, pe rand, intre fiecare capat si pinul central. La rotirea intr'un singur sens, intr'o combinatie rezistenta ar trebui sa scada, in alta sa creasca. Apoi ar trebui masurata tensiunea de referinta (in general 5VDC intre masa si inputul de la TCI) si cea de feedback (intre masa si pinul central), pe toata plaja intre min-max. Spun asta deoarece, chiar daca senzorul e in regula static, spre exemplu un contact imperfect sau intermitent al conexiunii la masa poate da totul peste cap.

 

Au fost verificate rezistoarele din pipe?

 

Motorul asta se pare ca are nevoie de un poet... adica de cineva cu mai putine cunostinte de mecanica dar mai muuuuuuulta imaginatie.

 

Ride Safe!

 

 

Am masurat TPS-ul si tensinea creste direct proportional cu cat misti acceleratia, adeca nu are hopuri.

 

+1 pt ce o zis yo4hgx

 

Eu as masura inca o data TPS-ul si sa vad daca tensinea creste direct proportional cu cat misti acceleratia, adeca sa nu aiba hopuri ;)

 

 

Am masurat TPS-ul si tensinea creste direct proportional cu cat misti acceleratia, adeca nu are hopuri.

 

Am vazut ca pentru depistarea unui eventual contact imperfect,s-a folosit un multimetru digital;desi precis,acesta in comparatie cu unul analogic,cu ac,are un dezavantaj...o mica intarziere in a afisa rezistenta respectiva,intarziere care poate ascunde un contact imperfect.Acest aspect e valabil si la masurarea unui potentiometru.....

E recomandabil la acest gen de masuratori un multimetru analogic,care din pacate,e ceva mai greu de gasit.

 

 

Au fost folosite mai multe multimetre digitale - toate duc la acelasi rezultat. Multimetru analogic nu am avut.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca as avea convingerea ca motocicleta nu e un "cazan" in care si-au bagat unghiile o gramada.....ti-as lansa o invitatie sa vii cu ea la Brasov, la mine la servici. Dar din ce am vazut, au mai incercat sa te ajute cativa oameni care chiar par de bun-simt...

Nu stiu ce sa zic....poti sa incerci...nu ai nimic de pierdut.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E adevarat ce spui dar aici nu cred ca e cazu de asa ceva, s-au incercat 3 perechi de carburi, presupun ca fiecare a venit cu TPS-ul ei, si oricum am inteles ca s-a testat si fara tps si tot la fel face, eu l-as exclude din discutie.

 

Cam asta gandesc si eu !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai curatat cu spray de contact cupla de la HISS?

Ia fa-i o verificare si verifica si pinii sa fie ok.

 

 

Da, au fost curatate folosind spray pentru contacte toti conectorii (mai putin cei de la bloc lumini). Au fost verificati si pinii - sunt la locul lor !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:scratch:

Haida sa facem cursuri de "schimbatori" pe forum....650, cel mai slab model ... la distributie ca este in cauza acum, la 6,5mm japonezul cere schimbatorilor sa isi faca datoria, adica sa inlocuiasca o serie intreaga de piesulicide pe acolo cu altele noi...6mm nu este o cifra avantajoasa pentru motorul asta, dar tot nu este motivul pentru care "face cum face"....la TPS mie nu mi-au trebuit Nhpe multimetre si osciloscoape sa constat ca nu este defec....ci pur si simplu l-am eliminat...deci...is curios sa stiu cit ai platit manopera strict pe "verificat senzor TPS" ???

Daca te deranjeaza intrebarea mea , este numai si numai treaba ta, eu unul iti pun intrebarea asta ca sa nu traiesti cu false convingeri .

Oricum cind ne intilnim iti iei "papara" de rigoare(a se citi :tras de urechi) si apoi bem un suc ...tu de care vrei si eu unul fara acid si cit mai alcalin....deh, recomandarea medicului :crack:

Is curios sa vad ce mai urmeaza caci deja cuvintul spus la minie ca nu mai postez ...deja l-am calcat...si nu prea mi-l cald de regula...

 

Astept episoadele urmatoare...

Editat de Unchiu'
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ex. bun ar fi masina mea care dupa nush cati mecanici, a ajuns pe mana unui profi in domeniu care a descoperit ca filtrul de particule este imbacsit si din cauza asta mergea mai "aiurea" motoru.

 

Io niciodata nu am stiut ce e ala filtru de particule. E totuna cu cel de polen? Toate masinile au? Sau numai cele cu A/C?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

http://www.youtube.com/watch?v=mIcl2vRSChg

 

Fiule, da o tura acum cu ea si vezi ca merge...

 

 

Slujba nu poate fi tinuta la ortodocsi, motocicleta apartine de șintoism.

 

Io totusi insist sa o duca si la un preot. Motocicleta asta il are pe 666.gif in ea.

Numai ca preotii nu prea lucreaza gratis. ;))

 

 

Slujba nu poate fi tinuta la ortodocsi motocicleta apartine de șintoism.

 

LAnturile de distributie mai au doua basini si-s gata. Capul tijei intinzatorului tre sa fie iesit maxim 6-7mm din intinzator.. eu acolo vad ca-s iesite cam mult.

Dar bine, asta nu are legatura cu problema de fata.

 

Fa rost de 2 jicloare principale mai mari.

 

Liviu, am scris in acelasi timp :grinbandit:

 

Daca motoru ala are 55.000km io sunt Papa Pius al III-lea, la motor peste suta de mii nu am vazut ala iesit atat... - doar o constatare.

 

p.s. - si lanturile cu stantza "M" sunt cele originale de fabrica. - asta ca sa stii ca nu au fost schimbate niciodata. Motorul ala are cam 100-120k km.

 

CA idee, la un lant nou, acea tija nu iese deloc din intinzator..

 

 

Belbody, ce sa fac eu cu jicloarele mai mari ? Am pus pe ea trei baterii de carburatoare ! Are, acum, filtru HIFLO, K&N-ul l-am pus deoparte desi in opinia mea motorul nu avea voie sa se manifeste asa cu absolut niciun filtru de aer.

Editat de vallentin
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Io niciodata nu am stiut ce e ala filtru de particule. E totuna cu cel de polen? Toate masinile au? Sau numai cele cu A/C?

Este o chestie paradoxala. Adica, filtreaza praful fin din gaze de esapament la motoare diesel. Apoi, cand sa infunde, trebuie sa mergi tare ca sa-l curati, adica, sa ajunge ce o fi in el in atmosfera. Nu am cercetat subiectul dar mi se pare curios.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma faci sa devin circotas... :laugh: e mai najpa decit o baba din '90 de am achizitionat-o acum citeva zile...6,5 ar fi limita service...deja am recunoscut ca sunt "schimbator de piese" :crack:

Gata cu gluma, am spus: ASA IMI PARE....poate la masurat iese altceva...dreak stie....si mai am o nelamurire cu treba cu 14 bari...cam mult...parerea mea... :friends:

 

14 bari la 400 RPM, si spre final acul cade undeva la 12 bari (spre finalul masuratorii)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

LAnturile de distributie mai au doua basini si-s gata. Capul tijei intinzatorului tre sa fie iesit maxim 6-7mm din intinzator.. eu acolo vad ca-s iesite cam mult.

Dar bine, asta nu are legatura cu problema de fata.

Daca sunt uzate lanturile foarte mult (lungite), nu s-a miscat si distributie un pic de pe punctul optim?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

recunosc ca nu am stat sa citesc 41 de pagini dar vin si io cu o intrebare

cand a aparut fenomenul asta? dupa o interventie, dupa vro modificare sau asa brusc?

 

 

Problema a aparut brusc si s-a mentinut constanta - nu s-a modificat nimic spre mai rau dar nici spre mai bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

14 bari la 400 RPM, si spre final acul cade undeva la 12 bari (spre finalul masuratorii)

Asa mai vii de acasa...12, obtinut in conditiile in care ai doua bujii scoase si la restul de bujii scoase fisele...banuiesc...acceleratia deschisa sau inchisa?

Oricum test executat doar de amorul artei...(platit sau nu ??? ) sa nu imi zici ca sunt obsedat de treaba asta ....vreau sa vezi ajutorul pe care l-ai primit.... :friends:

Editat de Unchiu'
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Adica este la "LIMITA" service...trebuiesc schimbate cite cele pe acolo...

 

Unchiule, ai practica cat nu cred ca voi avea eu probabil niciodata ! Cand un lant de distributie este la limita, bataile acestuia se pot auzi - nu cu urechea ci cu stetoscopul. Din pacate in Romania nu am vazut niciun mecanic folosind stetoscopul.

 

Daca acest lant ar fi la limita, atunci eu as mai putea rula cu el cateva mii de kilometri pana cand as incepe sa aud bataile lantului. Corect ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca vii cu ea la Brno promit ca ti-o fac! :grinbandit:

 

 

Multumesc pentru invitatie, dar bugetul meu actual nu imi permite sa ajung pana acolo. Oricum , mi-ar facea placere sa te cunosc ... cine stie, poate in sezonul urmator, daca reusim sa ne strangem cativa transalpisti, e posibil sa iti face o vizita !

Editat de vallentin
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Unchiule, ai practica cat nu cred ca voi avea eu probabil niciodata ! Cand un lant de distributie este la limita, bataile acestuia se pot auzi - nu cu urechea ci cu stetoscopul. Din pacate in Romania nu am vazut niciun mecanic folosind stetoscopul.

 

Daca acest lant ar fi la limita, atunci eu as mai putea rula cu el cateva mii de kilometri pana cand as incepe sa aud bataile lantului. Corect ?

Nenea ...am mai purtat discutii asemanatoare cu asta cu ...din pacate prea multi, ACUM esti GICA CONTRA...si iarasi ma repet...NU AI DREPTATE...NIMENI nu schimba lanturile de distributie dupa stetoscop daca are capacele de chiuloasa date jos si poate masura ...(cazul tau)....oricum irelevanta treaba cu uzura lanturilor si a patinelor in cazul tau(care or sa te usture la buzunar la pret si manopera)

Inca ceva ....TU nu ai vazut , pentru ca nu ai avut unde sa vezi ...noi doar am stat de vorba :crack:

Editat de Unchiu'
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cand un lant de distributie este la limita, bataile acestuia se pot auzi - nu cu urechea ci cu stetoscopul. Din pacate in Romania nu am vazut niciun mecanic folosind stetoscopul.

 

Hai prietene cu ea la Brasov sa vedem si noi "necuratul"...avem si stetoscop....chiar m-ai facut curios, poate-i dam de cap.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai prietene cu ea la Brasov sa vedem si noi "necuratul"...avem si stetoscop....chiar m-ai facut curios, poate-i dam de cap.

:ok: Asta pentru ca ori nu aveau ...ori nu era cazul

 

Stima,

 

Liviu

Editat de Unchiu'
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator
Acest topic este acum închis pentru alte răspunsuri.
 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...