releu Postat Noiembrie 19, 2011 Share Postat Noiembrie 19, 2011 detin un cbr 600 f2 din 95,nu am mai pornito cam de o luna iar azi iam scos bujiile si leam curatat...leam bagat inapoi,am montat ce dadusem jos(filtru aer,rezervor,si furtunase)....ciudat din furunasele de benzina nu cursese un gram de benzina desi rezervorul e jumatate...in fine..i-am dat la automat cu socul tras si nu facea decat sa invarta degeaba si apoi sa pocneasca la teava de esapament....nu a pornit...am dat socul inapoi si am incercat iar la automat dar degeaba.acum am 2 probleme.... 1.cum e cu pozitia de la robinetul de benzina(cum e cand e in sus,intro parte si in jos)? 2.nu vrea sa porneasca... ma puteti ajuta intr-un fel sau altul??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Noiembrie 19, 2011 Share Postat Noiembrie 19, 2011 Sus rezerva,la jumatate inchis jos deschis. Ai robinet vacumatic asigura-te ca ai bagat furtunasul de vacum la rezervor,eventual scoatel de la chiuloasa si trage cu gura putin vacum pana se alimenteaza carburatoarele,pune-l la loc si trebuie sa porneasca . Daca nu verivica ce ai dat jos si daca ai pus la loc tot ce trebuie. PS Asigura-te ca ai pus fisele in ordinea corecta! Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
releu Postat Noiembrie 19, 2011 Autor Share Postat Noiembrie 19, 2011 Sus rezerva,la jumatate inchis jos deschis. Ai robinet vacumatic asigura-te ca ai bagat furtunasul de vacum la rezervor,eventual scoatel de la chiuloasa si trage cu gura putin vacum pana se alimenteaza carburatoarele,pune-l la loc si trebuie sa porneasca . Daca nu verivica ce ai dat jos si daca ai pus la loc tot ce trebuie. PS Asigura-te ca ai pus fisele in ordinea corecta! Bafta! pai 2 furtunase leam bagat in rezervor si 2 sunt libere..banuesc ca asa trebuie sa fie....iar fisele sunt corect puse.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Noiembrie 19, 2011 Share Postat Noiembrie 19, 2011 (editat) Stai calm si asteapta caldurica Si la fostul meu zxr imi facuse exact aceeasi faza, inainte sa scot bujiile. Cateva pocnituri in toba si nu pornea. Am scos bujiile, le-am curatat, pus inapoi, degeaba-acelasi comportament. Luat alte bujii, asteptat zi cu soare (temperatura era max. 10 grade), pornit si plimbat Editat Noiembrie 19, 2011 de banzay Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Noiembrie 19, 2011 Share Postat Noiembrie 19, 2011 pai 2 furtunase leam bagat in rezervor si 2 sunt libere..banuesc ca asa trebuie sa fie....iar fisele sunt corect puse.... M-am referit la furtunul care duce la rezervor, adica de la cilindrul nr 1 pana la robinet. Restul sunt furtune de drenaj si de aerisire. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
releu Postat Noiembrie 20, 2011 Autor Share Postat Noiembrie 20, 2011 (editat) M-am referit la furtunul care duce la rezervor, adica de la cilindrul nr 1 pana la robinet. Restul sunt furtune de drenaj si de aerisire. sa inteleg ca trebuie sa trag de el pana imi vin benzina in gura?? Editat Noiembrie 20, 2011 de releu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Noiembrie 20, 2011 Share Postat Noiembrie 20, 2011 Off, nu! Este un furtun de vacum deci desfaci de la chiulosa si faci vacum cu gura atunci membrana de la rezervor se deschide si curge benzina in carburatoare. Daca curge benzina pe acolo este rau asta inseamna ca este sparta membrana Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
releu Postat Noiembrie 20, 2011 Autor Share Postat Noiembrie 20, 2011 Off, nu! Este un furtun de vacum deci desfaci de la chiulosa si faci vacum cu gura atunci membrana de la rezervor se deschide si curge benzina in carburatoare. Daca curge benzina pe acolo este rau asta inseamna ca este sparta membrana ok am inteles nu trebuie sa curga benzina pe acolo...dar cum imi dau seama cat trebuie sa trag din furtunul ala.... am tras de furtun exact cum mi-ai spus...nu curge nimik prin el....dar cand trag se aude parca se inchide o valva.....si numi dau seama cat trebuie sa trag si daca curge benzina in carburatoare... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator corleone Postat Noiembrie 20, 2011 Share Postat Noiembrie 20, 2011 (editat) ok am inteles nu trebuie sa curga benzina pe acolo...dar cum imi dau seama cat trebuie sa trag din furtunul ala.... am tras de furtun exact cum mi-ai spus...nu curge nimik prin el....dar cand trag se aude parca se inchide o valva.....si numi dau seama cat trebuie sa trag si daca curge benzina in carburatoare... E bine ca nu curge benzina, inseamna ca nu e sparta membrana. Cand faci vacuum iti deschide robinetul si se alimenteaza carburatoarele. Trage cu gura si tine-l asa 15-20 de secunde, ai grija sa fie robinetul deschis. Dupa care bagi furtunul la loc si incerci sa pornesti. Princiul robinetului este simplu, are parte mecanica care se actioneaza cu mana (poti sa-l lasi pe deschis) iar partea vacuumatica da voie sa alimenteze carburatoarele numai cand pornesti motorul. Astfel nu exista riscul sa se inunde carburatoarele si sa "inece" motorul. Editat Noiembrie 20, 2011 de corleone Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Noiembrie 20, 2011 Share Postat Noiembrie 20, 2011 E bine ca nu curge benzina, inseamna ca nu e sparta membrana. Cand faci vacuum iti deschide robinetul si se alimenteaza carburatoarele. Trage cu gura si tine-l asa 15-20 de secunde, ai grija sa fie robinetul deschis. Dupa care bagi furtunul la loc si incerci sa pornesti. Princiul robinetului este simplu, are parte mecanica care se actioneaza cu mana (poti sa-l lasi pe deschis) iar partea vacuumatica da voie sa alimenteze carburatoarele numai cand pornesti motorul. Astfel nu exista riscul sa se inunde carburatoarele si sa "inece" motorul. Multumesc pentru completare! Nu am talentul la explicatii prefer raspunsul simplu la subiect dar uneori nu este ok.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
releu Postat Noiembrie 20, 2011 Autor Share Postat Noiembrie 20, 2011 (editat) E un cablu langa robinetul de la rezervor si cred ca cineva la invartit....dar in fine,i-am facut vacuum,imi dadea benzina in carburatoare,a ajuns la capul bujiilor dar degeaba..ce bujii imi recomandati ca ar fi bune pentru f2??mobra am mers cu ea acum o luna mergea excelent,nam mai pornito pana acum nu vad care ar fi cauza dar iau in calcul varianta cu frigul...acum nu imi mai ramane decat sa astept 10 15 grade afara si sa-i dau la automat....dar e binevenita orce sugestie..... Editat Noiembrie 20, 2011 de releu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Noiembrie 21, 2011 Share Postat Noiembrie 21, 2011 (editat) Probabil cablul ala de care zici e cel de reglaj al relantiului. Are o rotita de plastic in capat? Daca ala a fost invartit aiurea si relantiu e acum foarte mic sau inexistent nu va porni sau va porni foarte greu. Incearca sa tragi un pic de acceleratie cand dai la buton. Deasemenea e posibil sa se fi inecat , stiu ca se ineaca destul de usor cbr-urile astea. Editat Noiembrie 21, 2011 de binox Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
releu Postat Noiembrie 21, 2011 Autor Share Postat Noiembrie 21, 2011 Probabil cablul ala de care zici e cel de reglaj al relantiului. Are o rotita de plastic in capat? Daca ala a fost invartit aiurea si relantiu e acum foarte mic sau inexistent nu va porni sau va porni foarte greu. Incearca sa tragi un pic de acceleratie cand dai la buton. Deasemenea e posibil sa se fi inecat , stiu ca se ineaca destul de usor cbr-urile astea. da ala e cablul cu rotita...dar nu ala e problema...la primavara cand o scot,schimb bujiile,curat filtru si trebuie sa mearga....bujiile pe care le am sunt cam negre acolo unde trebuie de fapt sa fie albe... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Noiembrie 21, 2011 Share Postat Noiembrie 21, 2011 Pai cablul ala e o problema daca a fost dereglat suficient de mult in sensul micsorarii relantiului. Poti sa-i pui cate buji noi vrei ca tot nu o sa porneasca cum trebuie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
COObra Postat Noiembrie 21, 2011 Share Postat Noiembrie 21, 2011 nu cred ca scrie la nici un motor in carte ca nu mai porneste sub 5 grade. a mea a pornit si avem cam acelasi fier. pune mina si da-i de cap din timp, ca faptul ca nu porneste acum iti arata ca ai o problema undeva. poate mica, dar rezolva din timp. bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
releu Postat Noiembrie 21, 2011 Autor Share Postat Noiembrie 21, 2011 (editat) pai aveti idee in ce parte se invarte ca sa maresc relatiul si in ce parte invart ca sa-l micsorez??nu am avt niciodata probleme cu el...acum o luna am mers cu mobra si mergea superbine.... mie imi dadea sa porneasca acum dar parca navea vlaga...sigur e de la cablu ca am mai patito si a durat oleaca pana iam dat de cap dar am uitat in ce parte invart ca sa maresc relatiul si apoi il reglez dupa ce porneste.... Editat Noiembrie 21, 2011 de releu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vrsv Gunoier Postat Noiembrie 21, 2011 Share Postat Noiembrie 21, 2011 din pacate cunostintele de care ai nevoie tu nu se acumuleaza pe forumuri chiar daca o s o pornesti si o sa afli cum se regleza relantiul te vei afla in acelas loc. cauta pe cineva care se pricepe cat de cat, faceti km impreuna (preferabil mii) si vei invata mult mai usr si mai multe despre cum stau lucrurile cu motocicletele salut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XorX Postat Noiembrie 21, 2011 Share Postat Noiembrie 21, 2011 de la pozitia in care e acum invirti 2 ture la dreapta si vezi daca porneste daca nu, invirti 2+2 ture la stinga si vezi daca porneste daca nu, invirti 2 ture la dreapta si ai revenit la pozitia originala.. stiu, pare logic si e uimitor ca nu ti-a venit tie ideea... Oricum, vezi ca acel "cablu" e legat de un surub care actioneaza mecanic asupra clapetei de acceleratie, de fapt in majoritatea cazurilor este opritorul de cursa al clapetei de acceleratie, deci ai sa vezi exact in ce directie trebuie rotit asa incit sa actioneze in sensul maririi acceleratiei. Oricum, partea buna e ca nu exista decit doua variante. Asa cum a mai zis cineva, faptul ca nu porneste acum la 0-5grade arata ca are probleme, trebuie sa porneasca si la -10-15 fara probleme (evident, nu la prima "cheie" dar trebuie sa porneasca Nu mi-o lua in nume de rau, dar daca te interesezi pe forum cum trebuie sa reglezi ralantiul din relglajul carburatorului, fie esti atit de lenes incit nu-ti vine sa citesti nici 2 pagini din manualul mobrei (iar pentru mora ta gasesti informatie grupa mare) fie nu ai nici o tangenta cu mecanica. In ambele cazuri remediul este mersul la un service. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Noiembrie 21, 2011 Share Postat Noiembrie 21, 2011 Fiind mobre vechi, nu toate reglaje mai sunt facute ok, nu toate sunt intretinute ok, nu toate au schimbate consumabilele la timp. Asta era cazul si la fostul zxr, care in combinatia carburatoare nesincronizate de 1 an si ceva + bujii vechi, la frig nu pornea neam, normal ca o si inecasem atunci. Eu doar am schimbat bujiile cu unele noi, am schimbat si uleiul tot atunci si si-a dat drumul. Ale tale bujii cand au fost schimbate? Carburatoarele curatate/sincronizate? Ulei subtire/gros? Baterie? VF-ul am observat ca face probleme la pornire pe timp rece cu 15W. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
releu Postat Noiembrie 22, 2011 Autor Share Postat Noiembrie 22, 2011 eu am mobra de 3 luni si nu ma plimbat cu ea decat de 2 ori si plimbatu asta de cate 10 km....bujiile nau mai fost schimbate de catre fostul de 2-3 ani...uleiul la fel 2 ani...nu a avt grija de ea...eu am cumparat ce e nevoie pentru intretinere mai putin bujii ca nu stiu care-s mai bune pt modelul meu....o sa astept caldura si o sa-l duc la service pentru un update la consumabile iar de carburatoare in 4 ani cat la avut fostul nu sa implicat nici macar o data de sincronizare.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan192 Postat Noiembrie 22, 2011 Share Postat Noiembrie 22, 2011 Ai probabil pamant sa umpli cateva ghivece de flori in carburi. Du-o la un service, acum cat e iarna si n-au prea multe comenzi, ca sa aiba timp s-o bibileasca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
COObra Postat Noiembrie 22, 2011 Share Postat Noiembrie 22, 2011 mie imi dadea sa porneasca acum dar parca navea vlaga... auzi...ia da-i tu curent de la masina. ca la mobre nu-i ca la dacie, o mai invarte un pic si totusi porneste. astea daca nu au curent cum trebuie.....mumu pornire. si incearca sa tragi doar socul, fara sa dai de acceleratie ca o ineci imediat. apropo, ca sa afli in ce parte merge socul, tragi de ala de la ghidon si vezi ce face cablul...ma rog, nici nu tre sa tragi ca iti dai seama singur in ce parte merge cablul de soc. e chestie de logica, cablul nu poate sa traga in partea in care nu este. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
releu Postat Noiembrie 29, 2011 Autor Share Postat Noiembrie 29, 2011 o sa ma interesez de un mecanic in galati si sa vad ce pot face... motocicleta a primit consumabile noi si merge impecabil....multimesc tuturor care mau ajutat..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XorX Postat Decembrie 2, 2011 Share Postat Decembrie 2, 2011 asta e prima mobra de care aud ca porneste greu si nu-si tine ralantiul din cauza ca e uleiul vechi, sau poate era din cauza antigelului sau a placutelor de frina... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
releu Postat Decembrie 3, 2011 Autor Share Postat Decembrie 3, 2011 (editat) asta e prima mobra de care aud ca porneste greu si nu-si tine ralantiul din cauza ca e uleiul vechi, sau poate era din cauza antigelului sau a placutelor de frina... din cate stiu si am citit pe aici bujiile fac parte din categoria consumabile si au un rol important in pornirea mobrei....(asta era si cauza)....stiu si eu ca antigelul si placutele nu ajuta la pornire...dar te-ai gandit si la bujii???? plus ca au fost curatate si sincronizate si carburatoarele...... Editat Decembrie 3, 2011 de releu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.