cmd Postat Iunie 24, 2016 Share Postat Iunie 24, 2016 ca o gluma ... daca facea dacia asa ce problema avea, "bendixul" ? Metale stai linistit ca o rezolvi tu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Iunie 24, 2016 Share Postat Iunie 24, 2016 Da, la Dacie era bendixul Vorbeam aseara cu un amic si mi-a zis direct - "bendixul, boss, bendixul. la mine la Dacie asa era!" =)))))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Iunie 24, 2016 Share Postat Iunie 24, 2016 E la umbra de doua zile Atunci du-o si tu la o terasa cu A/C-u' si da-i niste apa cu lamaie si cuburi de gheata:) Treci si tu peste asta, incearca-le pe urmatoarele. Faza cu cablul o patise parca si stressu' fesu'. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Iunie 24, 2016 Share Postat Iunie 24, 2016 ) ce panarama de baiat sunt ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zahei Postat Iunie 24, 2016 Share Postat Iunie 24, 2016 mai taie din ele Bateriile noi, majoritatea deabia ajung la 12.80v. exact de asta rsv mille nu merge cu orice baterie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Iunie 24, 2016 Share Postat Iunie 24, 2016 Stiu cat de sensibile sunt sprag-clutch-urile astea (si pe pegaso era la fel), am f.tut unul din prostia proprie de a avea incredere intr-un mecanic de la momentul respectiv. (contact imperfect pe releul de pornire, ceea ce a dus si la stricarea ambelor). Ca fost posesor doar de baterii clasice, ce baterii sunt astea despre care vorbesti? (nu fac misto, sunt curios si iti dau dreptate ca o baterie incarcata peste un 12.60 cel putin ar duce la pastrarea in stare buna a unui rulment din asta pe o perioada lunga). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zahei Postat Iunie 24, 2016 Share Postat Iunie 24, 2016 sincer nu mai stiu exact care sunt alea si mi-e lene sa ma uit sub sa. bateria mea are 13.4V. si motivul pentru care are e ca altfel nu porneste. nici macar nu invarte sub 13V. e pretentios rau la baterie modelul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
the insider Postat Iunie 28, 2016 Share Postat Iunie 28, 2016 Nu ai nevoie de baterie de 14 aH, nu mai debitati prostii... O baterie buna de 12 aH si o incarcare eficienta , asta ai tu nevoie. Degeaba pui baterie noua dupa baterie noua, daca tu problema o ai la incarcare... E un cerc vicios intre sprag-clutch, baterie, incarcare (chiar si ulei ,stiu, o sa va mirati). In diminetile mai racoroase din primavara/toamna, mai ales daca ai un ulei cu vascozitate marita (gen 15W-50, etc), sprag clutch ul va fi foarte solicitat. De ce? Pentru ca vremea rece afecteaza bateria, uleiul fiind vascos, va ingreuna putin punerea pistoanelor in miscare, si daca mai adaugi si o incarcare defectuoasa a bateriei, ai sanse ca la feicare pornire la rece, pe genul ala de vreme, sa soliciti putin cate putin, acel sprag clutch, pana crapa. Solutia nu e bateria de 14aH, ci cauta rezolvarea problemelor de incarcare: verifici mufele de la regulator/rectifier si vezi sa nu fie ceva topit pe acolo sau iti bagi (cuvant urat) si le pui pe direct, eliminand mufele (stiu un caz in care i-a luat foc codita de acolo, fix de la problema asta, de la mufe), iar daca vrei sa fii mai elegant, iei si un releu de incarcare pe MOSFET ( de pe CBR 1000 RR sau ZX6R, daca nu ma insel) si inlocuiesti cel S-HUNT (care vine stock pe Aprilia). Nu te lua dupa ce tensiune iti arata in bord , la custom functions. Ia si masoara frumos incarcarea, cum se masoara ea corect, sa vezi daca ai deficiente,si unde anume. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Iunie 28, 2016 Share Postat Iunie 28, 2016 aH E invers simbolul Ah Eu zic ca e buna bateria cu cea mai mare capacitate care iti intre in locas. Din varii motive. Indiferent de mobra. Mosfeturile sunt pe multe mobre, e un sfat ok, erau cehii aia care vindeau noi la preturi f bune. Totusi eu inca sunt curios, ce baterii sunt alea care tin peste 13v, nu se stie niciodata cand ai nevoie de un info bun? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
the insider Postat Iunie 28, 2016 Share Postat Iunie 28, 2016 E invers simbolul Ah Eu zic ca e buna bateria cu cea mai mare capacitate care iti intre in locas. Din varii motive. Indiferent de mobra. Mosfeturile sunt pe multe mobre, e un sfat ok, erau cehii aia care vindeau noi la preturi f bune. Totusi eu inca sunt curios, ce baterii sunt alea care tin peste 13v, nu se stie niciodata cand ai nevoie de un info bun? Da man, nu e rau sa ai si de 14 Ah, problema e ca degeaba ai de 14Ah daca nu te uiti la incarcare !!! o sa tot schimbi baterii si sprag clutch uri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zahei Postat Iunie 28, 2016 Share Postat Iunie 28, 2016 E invers simbolul Ah Eu zic ca e buna bateria cu cea mai mare capacitate care iti intre in locas. Din varii motive. Indiferent de mobra. Mosfeturile sunt pe multe mobre, e un sfat ok, erau cehii aia care vindeau noi la preturi f bune. Totusi eu inca sunt curios, ce baterii sunt alea care tin peste 13v, nu se stie niciodata cand ai nevoie de un info bun? toate bateriile scad sub 13v dupa o vreme de stat si se stabilizeaza undeva in jur de 12.8, daca sunt bune. cu cat sunt mai bune, tin voltajul mai sus mai mult timp. iar cu motorul pornit si daca incarca cum trebuie, toate trebuie sa fie peste 13V, in general sub 13.5. » Post actualizat in 28 Jun 2016 10:41 pana la urma am aflat ce buba are motocicleta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
the insider Postat Iunie 28, 2016 Share Postat Iunie 28, 2016 lol, am rsv din aprilie 2009, intr-adevar sunt pretentioase la baterie da' sa aberezi pe aici ca nu pleaca sub 13 e penibil... voltmetrul ala din bord e o gluma proasta, nu va mai luati dupa el... @metal: ala nu e sprag-ul, e bateria, nu mai tine amperajul in ea! ia curent de la masina, garantat o sa porneasca instantaneu! si modelul e '99 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zahei Postat Iunie 28, 2016 Share Postat Iunie 28, 2016 lol, am rsv din aprilie 2009, intr-adevar sunt pretentioase la baterie da' sa aberezi pe aici ca nu pleaca sub 13 e penibil... voltmetrul ala din bord e o gluma proasta, nu va mai luati dupa el... @metal: ala nu e sprag-ul, e bateria, nu mai tine amperajul in ea! ia curent de la masina, garantat o sa porneasca instantaneu! penibil e un singur lucru, limbajul tau si lipsa celor 7 ani de acasa, in rest totul este discutabil si argumentabil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Iunie 28, 2016 Share Postat Iunie 28, 2016 (editat) lol, am rsv din aprilie 2009, intr-adevar sunt pretentioase la baterie da' sa aberezi pe aici ca nu pleaca sub 13 e penibil... voltmetrul ala din bord e o gluma proasta, nu va mai luati dupa el... @metal: ala nu e sprag-ul, e bateria, nu mai tine amperajul in ea! ia curent de la masina, garantat o sa porneasca instantaneu! Nu inca, n-am aflat. Asta ma intriga si pe mine cel mai mult, ca sprag clutch-ul ala a fost schimbat cu unul nou si nu am mai mult de 1000 de km cu el. Si ala din ce stiu eu nu crapa asa, dintr-o data, ci da semne cum ca e pe duca. Daca am mers cu bateria/releul duse, acestea au cum sa afecteze mersul la turatii joase? Are logica ce intreb? Later edit: am dreptul la o singura incercare: stressu! Editat Iunie 28, 2016 de Metal Heart Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Iunie 28, 2016 Share Postat Iunie 28, 2016 toate bateriile scad sub 13v dupa o vreme de stat si se stabilizeaza undeva in jur de 12.8, daca sunt bune. cu cat sunt mai bune, tin voltajul mai sus mai mult timp. iar cu motorul pornit si daca incarca cum trebuie, toate trebuie sa fie peste 13V, in general sub 13.5. Eu nu am dat peste baterie sa imi tina peste 12.8 la cateva ore bune dupa oprire. Nici la masina, nici la mobre, indiferent de calitatea lor. am dreptul la o singura incercare: stressu! fesu'! Da man, nu e rau sa ai si de 14 Ah, problema e ca degeaba ai de 14Ah daca nu te uiti la incarcare !!! o sa tot schimbi baterii si sprag clutch uri de acord. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
the insider Postat Iunie 28, 2016 Share Postat Iunie 28, 2016 Nu inca, n-am aflat. Asta ma intriga si pe mine cel mai mult, ca sprag clutch-ul ala a fost schimbat cu unul nou si nu am mai mult de 1000 de km cu el. Si ala din ce stiu eu nu crapa asa, dintr-o data, ci da semne cum ca e pe duca. Daca am mers cu bateria/releul duse, acestea au cum sa afecteze mersul la turatii joase? Are logica ce intreb? Later edit: am dreptul la o singura incercare: stressu! in treapta a 1-a e foarte zmucita, adica la o intersectie cu unghi de 90 grade, sa zicem ca virezi dreapta, tre sa ai grija cum dozezi acceleratia in treapta 1 ca are foarte mult cuplu si frana de motor e mult mai brutala, si de aici iti da senzatia de 'jerkynes'/zmuceala. desi poate n-are nici o legatura, ia si schimba preventiv si filtrul de benzina. La bujii te-ai uitat? eu cand am schimbat motorul la a mea, a pornit la prima cheie efectiv, dar dupa aia s-a oprit si n-a mai luat-o vreo 20 min.... si cand am verificat, erau 'umede' bujiile si le-am uscat cu flacara putin... Incarcarea vietii ai masurat-o,totusi, in plm? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Iunie 28, 2016 Share Postat Iunie 28, 2016 Bujiile-s ok. Incarcarea nu am masurat-o ca inca n-am pornit-o! O am la service. O sa dau o fuga diseara pana acolo sa vedem ce se intampla. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
the insider Postat Iunie 28, 2016 Share Postat Iunie 28, 2016 Bujiile-s ok. Incarcarea nu am masurat-o ca inca n-am pornit-o! O am la service. O sa dau o fuga diseara pana acolo sa vedem ce se intampla. pai pui cabluri de la o masina si o pornesti. Daca tot nu o ia, e clar ca problema e SI in alta parte . bujii sunt ok ca asa spui tu? sau le-ai verificat recent? (gen acu o zi,doua, trei?) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Iunie 28, 2016 Share Postat Iunie 28, 2016 Desi erau ok, le-am schimbat pe cele de pe cilindrul fata la United saptamana trecuta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Iunie 28, 2016 Share Postat Iunie 28, 2016 Desi erau ok, le-am schimbat pe cele de pe cilindrul fata la United saptamana trecuta! Punem pariu ca dai petrecere cind scapi de ea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
the insider Postat Iunie 29, 2016 Share Postat Iunie 29, 2016 Punem pariu ca dai petrecere cind scapi de ea? cum i-am spus si lui,nu are nici o legatura ca e Aprilia.... motorul e austriac, electronica e japoneza...asa ca terminati cu kterink ieftina.. Ideea e sa nu iei o gioarsa Aprilia de la un proprietar care si-a batut joc din ea....ca asta patesti (valabil pt orice mobra).. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Iunie 30, 2016 Share Postat Iunie 30, 2016 (editat) Unde gasesti una buna-buna, avind in vedere ca e veche de mai mult de un deceniu? La japo mai gasesti la preturi OK piese din dezmembrari, ambreiaje complete, cutii de viteze. La RSV-uri, preturile sint altele. Hai, ca costa mult sau putin, dar sa stai 1-2 luni in plin sezon pina faci rost de o piesa...., omul vrea sa se plimbe, nu sa posteze la rubica de probleme. Editat Iunie 30, 2016 de JAGI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Iunie 30, 2016 Share Postat Iunie 30, 2016 Da, intr-adevar, pana si baietii de la Aprilia se plangeau de cum sunt tratati de cei din Italia. Ce-i drept, mie jiglorul ala minune mi-a venit in cateva zile - am platit transport la urgenta. Am incercat aseara pornirea cu fire de la masina. N-a vrut sa o ia de nici o culoare. De saptamana viitoare ma duc sa ma apuc de ea. Momentan invart roata CBF-ului... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
the insider Postat Iunie 30, 2016 Share Postat Iunie 30, 2016 Unde gasesti una buna-buna, avind in vedere ca e veche de mai mult de un deceniu? La japo mai gasesti la preturi OK piese din dezmembrari, ambreiaje complete, cutii de viteze. La RSV-uri, preturile sint altele. Hai, ca costa mult sau putin, dar sa stai 1-2 luni in plin sezon pina faci rost de o piesa...., omul vrea sa se plimbe, nu sa posteze la rubica de probleme. omul o are din iarna, deci a fost ori problema de bani ori lene Eu la RSV cand am avut nevoie de piese, n-am stat mult (ce-i drept, am avut nevoie de piese SH,nu consumabile) consumabilele sunt aceleasi ca la japo.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Iunie 30, 2016 Share Postat Iunie 30, 2016 (editat) Motocicleta am luat-o din octombrie - anul trecut. In octombrie a fost luna in care politia s-a gandit ca ar trebui sa imi tina ei o luna de zile permisul. Cum motocicleta nu mai avea itp si rca valabile si eu aveam nevoie mai mult de masina, n-am insistat cu ea. Am luat-o si in in primavara am dus-o la service: probleme declarate la cumparare: sprag clutch muci, rulmenti roata spate. S-a cumparat rulmentul ala, s-a facut si mergea brici - am mers cu ea si i-am facut ITP, am luat-o la fisc, RCA, tot ce trebuie. Intr-adevar, trebuia si intervenit si la rulmentii spate - i-am schimbat si pe aia. La sf lui mai a inceput sa faca figuri la mersul la ture joase - am dus-o la Cezar unde a zacut mai bine de o luna - furtunele de benzina din rezervor erau muci si aveam apa-n benzina. In luna aia am cautat de mi-a iesit pe nas furtune cu specificatiile indicate de Cezar si sa moara ma-sa daca am gasit pe undeva. Evident, n-a gasit nici el. Asa ca am luat ceva de la un distribuitor de piese auto, specificatiile producatorului corespundeau cu ce aveam eu nevoie si aia a fost. Am mers mai mult cu CBF-ul prin oras ca am avantaj la consum si nu se incinge asa de tare ca RSV-ul. Acum, cand s-a mai golit orasul si am mai luat RSV-ul, hop buba cu pornirea... Deci nu e vorba de lipsa de bani sau lene. De lene nu are rost sa vorbim ca nu are rost - sunt nepriceput in ale mecanicii si nu am nici garaj - deci iese din discutie ipoteza ca m-as putea apuca eu personal de ea. Banii n-ar fi o problema atata timp cat se rezolva ceea ce e stricat/avariat. Daca as vinde-o acum cu cat am cumparat-o, sa zicem ca as pierde la ea un 200 de euro (cam atat m-au costat interventiile la ea, itp-ul si nimicurile pe care l-am mai facut). Momentan nu as vrea sa o vand, ii mai acord o sansa Editat Iunie 30, 2016 de Metal Heart Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.