Denis_sbz Postat Martie 14, 2014 Share Postat Martie 14, 2014 Denis pe ce ai mers acum? Sincer, am uitat firma si modelul insa am sa sun la service sa intreb Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lexysexy Postat Martie 16, 2014 Share Postat Martie 16, 2014 Si noi incepem sa ne pregatim pentru vremea calda ...urmeaza schimb ulei , lichid frana.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Martie 16, 2014 Share Postat Martie 16, 2014 (editat) Vorbeste la patrik, avea la preturi bune. Amicul meu si-a luat la tdm pt. fata la 250 ron. (8 perechi de garnituri). Sa iti raspund la restul: Slabesti un pic suruburile de la etrieri, ca sa le desfaci in bucati (pe langa suruburile de prindere). Scoti cat de mult poti pistonasele, prin apasarea manetei (la mine mergea sa bag o cheie la mijloc si se opreau in cheie). Bagi aer comprimat si ies imediat. Mare grija, sa nu te uiti la ele cand bagi aer comprimat, ca e posibil sa ajungi pe la spital cu capul spart. Odata scoase pistonasele, le cureti frumos (eu le-am dat cu polish cu pistonasele montate pe bormasina, dar cica nu prea e indicat decat sa le cureti cu carpa si lichid de frana). O sa vezi la fiecare pistonas, cate 2 garnituri, una de praf si una pt. lichid, mai groasa. Scula ideala e o scobitoare de lemn, insa eu le-am scos cu un ac, am avut grija sa nu le intep. Cureti bine locasurile (o sa gasesti ceva oxid), cureti si garniturile cu alcool tehnic si dupa le bagi la loc. Daca incap la loc garniturile, mai merg refolosite (totusi, varianta ideala e schimbarea). O sa mearga mult mai bine ca inainte, chiar daca nu le schimbi. Mare grija cand bagi pistonasele la loc. Le ungi (si garniturile) cu lichid de frana sa alunece usor. Si mare grija sa nu ciupesti garniturile. Apesi usor si sa fie drepte, daca intra greu sau s-au inclinat, nu forta, le scoti si le bagi iar. Editat Martie 16, 2014 de DaSchmutz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lexysexy Postat Martie 16, 2014 Share Postat Martie 16, 2014 Vorbeste la patrik, avea la preturi bune. Amicul meu si-a luat la tdm pt. fata la 250 ron. (8 perechi de garnituri). Sa iti raspund la restul: Slabesti un pic suruburile de la etrieri, ca sa le desfaci in bucati (pe langa suruburile de prindere). Scoti cat de mult poti pistonasele, prin apasarea manetei (la mine mergea sa bag o cheie la mijloc si se opreau in cheie). Bagi aer comprimat si ies imediat. Mare grija, sa nu te uiti la ele cand bagi aer comprimat, ca e posibil sa ajungi pe la spital cu capul spart. Odata scoase pistonasele, le cureti frumos (eu le-am dat cu polish cu pistonasele montate pe bormasina, dar cica nu prea e indicat decat sa le cureti cu carpa si lichid de frana). O sa vezi la fiecare pistonas, cate 2 garnituri, una de praf si una pt. lichid, mai groasa. Scula ideala e o scobitoare de lemn, insa eu le-am scos cu un ac, am avut grija sa nu le intep. Cureti bine locasurile (o sa gasesti ceva oxid), cureti si garniturile cu alcool tehnic si dupa le bagi la loc. Daca incap la loc garniturile, mai merg refolosite (totusi, varianta ideala e schimbarea). O sa mearga mult mai bine ca inainte, chiar daca nu le schimbi. Mare grija cand bagi pistonasele la loc. Le ungi (si garniturile) cu lichid de frana sa alunece usor. Si mare grija sa nu ciupesti garniturile. Apesi usor si sa fie drepte, daca intra greu sau s-au inclinat, nu forta, le scoti si le bagi iar. Raspuns corect...Eu nu am schimbat garniturile vad ca sunt ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GeorgeStefan Postat Martie 16, 2014 Share Postat Martie 16, 2014 (editat) Salutare! Mi s-a pus f tare pata pe rsv si sa revin la 2 cilindri. Am cam citit tot ce s-a scris aici pe topic, probleme, consum, etc si DEOCAMDATA cred ca as vrea sa fac pasul asta (spun deocamdata si nu sunt f hotarat pt ca nu stiu daca as putea face fata eventualelor probleme majore pe care le-au intalnit altii) http://www.bikeshop.ro/handler.php?tip=am&act=view&src=db&ID=560024&selpic=0&zoom=1#foto asta este motocicleta pe care as vrea s-o achizitionez si se incadreaza in bugetul meu (cu o mica negociere ) Pe langa faptul ca , kilometrii in niciun caz nu sunt reali, sunt curios, de ce motoreta din anunt are scris RSV pe carena inferioara (burta) si carena laterala (la imbinarea celor doua), iar majoritatea au scris doar pe cea inferioara, iar undeva dedesubtul imbinarii mastii cu carena laterala, scrie IP, IP care nu apare pe motocicleta din anunt. E coloritul original sau... ? daca cineva cunoaste motocicleta, mi-ar placea o recomandare sau... nu! PS: se pare ca m-am cam exprimat gresit, dar ma gandesc ca nu are rost imi caut cuvintele potrivite si sa editez pt ca se intelege la ce ma refer, si anume: la motocicleta din anunt scrie rsv pe carena laterala si "gaura" carenei. Seara buna Editat Martie 16, 2014 de GeorgeStefan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Martie 16, 2014 Share Postat Martie 16, 2014 George tu vrei sa cumperi coloritul,carenele sau motocicleta? ia si intereseaza-te ca motocicleta pe care o iei sa fie TEHNIC in stare buna. Si la banii aia, mai bine te uiti la asta: http://bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzare-motociclete-second-hand-aprilia-rsv-din-2002-559533.html (Varianta R) Vezi sa n-aiba probleme la sprag clutch (bendix sau cum ii mai ziceti voi pe romaneste).Vezi discurile de frana sa fie ok, furca sa fie ok. Vezi cum s-aude motorul (distributie,joc supape, compresie)... Vrajeala asta cu IP cu carena, cu imbinarea.......asta e pt pufani care stau toata ziua pe forumuri si se uita daor la poze si memoreaza schemele de culori (sunt destui din astia pe forum aici) Din ce-am vazut in poze, pare coloritul original (desi n-am facut pixel peeping). Oricum coloritul ca si coloritul, atata timp cat is carenele originale (care-ti dai seama usor daca sunt originale sau fake uri), in rest nu te intereseaza c-a fost vopsita. Daca tu crezi ca exista vreo mobra necazuta,esti naiv... Cu a mea am cazut de N ori, am inlocuit si roata fata, si MOTORUL si merge brici ... Atata timp cat ai o baterie buna la RSV si incarcarea ok, nu ai ce sa-ti faci probleme la aceasta motocicleta (decat benzina si consumabile la timp). ontopic: am iesit azi cu cazanul putin, chiar daca n-am farul si bordul montat inca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SyDemon Postat Martie 16, 2014 Share Postat Martie 16, 2014 Ieseala de ieri de vre'o 10 motoreturi si 2 masini ==> CT-Harsova-Cetatea de la Capidava (grataruri/inghetaturi/ciocolaturi)-Cernavoda-CT PS: Mananca motoretu vitezanele pe paine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GeorgeStefan Postat Martie 16, 2014 Share Postat Martie 16, 2014 Am vazut si anuntul ala; singurele inconveniente ar fi: culoarea (mai mult sau mai putin ). distanta si faptul ca acolo nu am posibilitatea s-o duc la un mecanic s-o verifice temeinic pt ca eu in afara de carene, discuri si alte chestii care se pot verifica ochiometric nu am cum sa verific chestiile importante pe care le-ai zis si tu. Sa iti raspund la intrebare... nu sunt naiv, stiu ca motorete necazute mai ales la anii astia nu prea sunt, dar vreau sa fie coloritul original pt ca sunt tipicar si cel mai mic defect ma bantuie noaptea mai ales cand vine vb de motocicleta mea. Merci pt raspuns Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Martie 16, 2014 Share Postat Martie 16, 2014 E bine sa nu fii tipicar pt ca motoreta + tipicar nu se impaca bine. Motoreta e ceva fragil. O poti scapa de pe cric, o poti scapa pe loc, poti sa cazi cu ea,poate sa ti-o dea jos un bou in parcare.......si astfel sfarsesti prin a plange langa ea...Si la ce-ti ajuta un motor care arata bine, dar care nu merge bine? Uite cum arata motoreta mea cand am luat-o in 2012 (Iunie)Apoi in a doua poza cum arata anul trecut (dupa ce-am reparat-o dupa un wheelie ratat)Si cum arata acum (poza e tot din toamna 2013) in parcurs de transformare catre naked (inca nu e gata). Ce ma intereseaza e ca merge bine, iar vis a vis de look,eu adopt un stil mai ''neterminat'', mai ''raw''... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GeorgeStefan Postat Martie 16, 2014 Share Postat Martie 16, 2014 You have a point, but still... In prima poza arata cel mai bn dupa parerea mea, iar in ultima e... not my type Ce inaltime ai? avand in vedere ca ai facut-o naked cum se simte vantul pe ea acum? si sunt curios si cum se simte asa cum vine ea.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Martie 16, 2014 Share Postat Martie 16, 2014 Da, si mie imi placea in prima poza dar doar pt ca era curata/stock etc...Daca ar fi fost sa ramana carenata,insa, imi place mai mult in poza 2 cu ''straiele'' de 99-00, decat cum era stock ('02) Am 1.76.... iar vantul se simte foarte bine ) (adica simti tot vantul). Cel mai naspa perioada Martie-Aprile si Septembrie/Octombrie/Noiembrie, cand e rece.....dar e un compromis pe care am vrut sa-l fac... ma simt mai conectat cu ea/cu drumul ,senzatia aia ca vad asfaltul mai aproape, roata fata, etc... si ma si tempereaza (160 km/h + deja e aiurea cu vantul,si e ok asa) Oricum eu sunt fanul reprizelor de acceleratie si drumuri virajate,nu de linii drepte cu 220kmh+ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lexysexy Postat Martie 16, 2014 Share Postat Martie 16, 2014 Adriane...arata chiar tustan in prima poza...mobra brici. Un nare like pentru cum era. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SyDemon Postat Martie 28, 2014 Share Postat Martie 28, 2014 Mi'a fatat mintea o duda ) .... Place la lume ? Ye'te yete ===> Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Martie 29, 2014 Share Postat Martie 29, 2014 PS: Mananca motoretu vitezanele pe paine! 10006541_747078305310973_395163695_o.jpg pe raideri ii intinde pe paine ,ce vina au motoretele frumos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Martie 29, 2014 Share Postat Martie 29, 2014 pe raideri ii intinde pe paine ,ce vina au motoretele frumos el se refera la comparatia Tuono V4R vs. vitezane, nu la rideri Ca daca-i vb de rideri,stai linistit,si unu cu un RSV ca al meu cu 130 cai poate sa-i alerge pe aia...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SyDemon Postat Martie 29, 2014 Share Postat Martie 29, 2014 (editat) De motoreta era vb bre!! Wtf ...ca nu's vre'un talentat al soselelor,, Doamne iarta'ma Bai de lasati asta... place sau nu place folia aia ? Editat Martie 29, 2014 de SyDemon Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Martie 30, 2014 Share Postat Martie 30, 2014 (editat) mi-e place , e un usor smoke sau mi se pare ? Editat Martie 30, 2014 de cmd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Martie 30, 2014 Share Postat Martie 30, 2014 (editat) Mi'a fatat mintea o duda ) .... Place la lume ? Ye'te yete ===> 1293032_638433186233807_1181640260_o.jpg1617146_638433129567146_1518785845_o.jpg1618135_638433219567137_619774942_o.jpg1956901_638433162900476_81674039_o.jpg10014783_638432259567233_1284972299_o.jpg Face treaba buna pustiulica, arata bine! (de fapt acuma a crescut, eu ii tot zic pustiulica ca il stiu dinainte sa aibe permis si de cand frecventam 4tuningu' ) Editat Martie 30, 2014 de DaSchmutz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SyDemon Postat Aprilie 12, 2014 Share Postat Aprilie 12, 2014 mi-e place , e un usor smoke sau mi se pare ? Sunt cu tenta inchisa ... light smoke A fost vre'o unul de p'aici in vizita prin Italia la Noale (orasul in care este fabrica Aprilia) ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
baz-v8 Postat Mai 14, 2014 Share Postat Mai 14, 2014 salut la toata lumea pasionata de V , detin si eu un rsv care sunt foarte multumit de el , este al doilea , am mai avut modelul 99 si de atunci mi-a ramas in minte APRILIA , asta este motoreta , cat se poate de stok momentan ... poze ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Denis_sbz Postat Mai 14, 2014 Share Postat Mai 14, 2014 Foarte frumoasa, sa o calaresti cu placere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Mai 14, 2014 Share Postat Mai 14, 2014 vanzare buna BAZ! poate o sa-ti intre si-n suflet nu doar in minte si nu o sa o mai vinzi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
baz-v8 Postat Mai 14, 2014 Share Postat Mai 14, 2014 o vand doar in cazul in care iau suma dorita , daca nu la mine moare ! ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Denis_sbz Postat Mai 22, 2014 Share Postat Mai 22, 2014 Dupa 8 luni de hibernare, azi am scos si eu atelajul la o tura scurta pe linga bucuresti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
baz-v8 Postat Mai 22, 2014 Share Postat Mai 22, 2014 motorul este de rsv4? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.