SyDemon Postat Iunie 2, 2014 Share Postat Iunie 2, 2014 Atat timp cat esti aici si butonezi (deci se intelege ca esti ok si n'ai patit nimic ) ..nu'mi ramane decat sa pot spune : Buahahahahahaha! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lexysexy Postat Iunie 3, 2014 Share Postat Iunie 3, 2014 Caut si eu surub dasta....idei? /index.php?/topic/713581-surub-cu-prindere-rapida/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
baz-v8 Postat Iunie 4, 2014 Share Postat Iunie 4, 2014 are cineva pt rsv aripioarele laterale de pe carena fata ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Iunie 4, 2014 Share Postat Iunie 4, 2014 ce cauti concret? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
baz-v8 Postat Iunie 4, 2014 Share Postat Iunie 4, 2014 modelul facelift de rsv are pe carena frontala 2 chestii in plus , nu stiu cum se numesc exact ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Iunie 4, 2014 Share Postat Iunie 4, 2014 (editat) modelul facelift de rsv are pe carena frontala 2 chestii in plus , nu stiu cum se numesc exact ... alea nu sunt laterale, si nu e nici un facelift Te referi la RSV Mille / RSV Mille R 2001-2003, wind deflectors ? (de fapt pe apriliaforum la piese sunt listate ca ''baffle'') arata mai bine fara alea (alea ii fac botul exagerat de lat) Editat Iunie 4, 2014 de Adrian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
baz-v8 Postat Iunie 4, 2014 Share Postat Iunie 4, 2014 (editat) eu totusi vreau sa le pun ... le ai tu ? Editat Iunie 4, 2014 de baz-v8 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Iunie 4, 2014 Share Postat Iunie 4, 2014 eu totusi vreau sa le pun ... succes Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
baz-v8 Postat Iunie 6, 2014 Share Postat Iunie 6, 2014 ce putere se poate scoate maxim din motorul de rsv ? si ce investitii ar necesita ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Iunie 6, 2014 Share Postat Iunie 6, 2014 (editat) ce putere se poate scoate maxim din motorul de rsv ? si ce investitii ar necesita ? tu ai program de scos cate o perla o data pe saptamana? la ce te-ar ajuta puterea? ce cauciucuri ai? la ce folosesti RSV? la mers 2-3 sute de km pe luna? cea mai ieftina,rapida si vizibila transformare ti-o aduce: collector pipe mod ( detaliat aici: http://www.apriliaforum.com/forums/showthread.php?265861-Collector-mod&highlight=collector+mod ) chip-ul de la Gabro (un tip din Italia), practic chip-ul asta e un EPROM (o memorie flash care se poate rescrie , care contine 2 harti,customizate de el. una pt modul restricted si una pt derestricted. EPROM ul cu care vine motoreta are tot 2 harti (restricted/derestricted),doar ca Gabro iti scrie hartile sale pe EPROM cu alti parametri) evacuare sport decenta (nu gunoaie din alea de care vroiai sa-ti iei tu) Cu chipul gabro + collector pipe + evacuarea sport, deja vei simti altfel motoreta. Nu-ti da mai multi cai dar o transforma foarte mult,felul cum trage, mai ales turele medii,unde mergi cel mai mult. Daca te tine buzunarul, mai exista Evoluzione airbox (sau un open airbox). Filtru aer sport presupun ca ai deja. Un Power Commander III (pt fine tuning). Corpurile de injectoare de 57mm (care sunt pe generatia 2004+ ). Stock ea are de 54mm. Iar la cu totul alt nivel,exista big bore kit , de 1103 cc (http://www.ducati-kaemna.com/big-bore-kit-aprilia-rsv-mille-tuono-falco-futura-capo-nord-1103ccm.html?___store=tuning_en ) Si mai era un site ceva din Germania,n-am stat sa studiez (pt ca nu ma interesa), ce-ti livrau un kit si aduceai motoreta la vreo 140 cai (la roata), in conditiile in care ea are 128/130 cai stock (cai care nu sunt la roata). Stii prea bine ca ce-am scris aici,mi-am pierdut vremea,pt ca tu in afara de o toba sport, un filtru aer K&N si o pereche de gume SH, n-o sa pui pe ea, pt ca asa fac toti romanii (si asa facusem si eu la inceput)... Orice leu/euro/dolar bagat in motocicleta asta nu numai ca nu-i vei recupera ,dar nu-i va aprecia nimeni si nu-i creste valoarea cu nimic. Ce bagi in ea bagi pt tine,pt ca cine ar vrea sa o cumpere, nu-l va interesa. Editat Iunie 6, 2014 de Adrian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Iunie 7, 2014 Share Postat Iunie 7, 2014 Adrian, problema lipsei de putere e omniprezenta la acest model, daca avea vreo 15-20cai in plus, nu mai vindea nimeni RSV-urile in 2 cilindri. Ca are sau n-are sens puterea, asta-i pur subiectiv. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Iunie 7, 2014 Share Postat Iunie 7, 2014 Adrian, problema lipsei de putere e omniprezenta la acest model, daca avea vreo 15-20cai in plus, nu mai vindea nimeni RSV-urile in 2 cilindri. Ca are sau n-are sens puterea, asta-i pur subiectiv. La data lansarii motocicleta a fost competitiva (in raport cu concurenta V2). Daca o raportam la un R1 din perioada aia,evident e under-powered. Oricum la noi in tara cine are sau cine-si ia RSV isi ia din placere, nu sa faca performanta,doar stii. Pt mers stradal e o motocicleta care nu te face de ras nicaieri. Cine vrea putere,se poate orienta spre RSV4, care, desi nu e un S1000RR, chiar e o motocicleta reusita.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
baz-v8 Postat Iunie 7, 2014 Share Postat Iunie 7, 2014 Adriane eu sunt genul ala de om care chiar daca fierul e super performant din fabrica tot imi place s-ai mai fac eu cate ceva , intelegi? deci daca se poate scoate mai mult din acest motor de ce nu ?! pe strada e suficienta puterea dar te mai intalnesti cu mobre japoneze de 600cmc 4L si rsv-ul chiar daca e 1000cmc nu prea face fata cu brio ! ... am mers pe un ducati 1198 si acolo puterea este altceva chiar daca este tot v2 se simte mult mai bine ... cat despre rsv4 ai dreptate este o mobra noua total diferita si destul de performanta dar are si un pret pe masura care nu oricine este dispus sa plateasca ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Iunie 7, 2014 Share Postat Iunie 7, 2014 Adriane eu sunt genul ala de om care chiar daca fierul e super performant din fabrica tot imi place s-ai mai fac eu cate ceva , intelegi? deci daca se poate scoate mai mult din acest motor de ce nu ?! pe strada e suficienta puterea dar te mai intalnesti cu mobre japoneze de 600cmc 4L si rsv-ul chiar daca e 1000cmc nu prea face fata cu brio ! ... am mers pe un ducati 1198 si acolo puterea este altceva chiar daca este tot v2 se simte mult mai bine ... cat despre rsv4 ai dreptate este o mobra noua total diferita si destul de performanta dar are si un pret pe masura care nu oricine este dispus sa plateasca ! nu stiu ce stil ai tu de mers,dar eu n-am intalnit 600cc 4L si sa ies sifonat... Daca vrei putere si V2 ,nu investi in RSV, ia-ti un 1098 SH .. sau KTM RC8 R... Daca vrei doar putere,ia un miar japonez 4L...... RSV Mille are SUFICIENTA putere pt ORICINE care vrea sa se distreze. Atat pe strada cat si pe pista. Cine vrea PERFORMANTA pe pista, tre sa caute in alta parte, nu la un model lansat in 1999....... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SyDemon Postat Iunie 7, 2014 Share Postat Iunie 7, 2014 Mi uant samting laic dis ==> pareri ceva ? : http://www.rg-racing.com/browseBike/Aprilia/Caponord_1200/2013/PKS0025SI.aspx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Iunie 7, 2014 Share Postat Iunie 7, 2014 Mi uant samting laic dis ==> pareri ceva ? : http://www.rg-racing.com/browseBike/Aprilia/Caponord_1200/2013/PKS0025SI.aspx nu e cam scump? cel putin asa mi se pare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SyDemon Postat Iunie 7, 2014 Share Postat Iunie 7, 2014 Pai e si cam scump si nu scrie clar nici ca ar incalta cum trebuie V4R'ul meu.. De aia momentan studiez cazul..ca de curand am aflat despre asa ceva. Voi cum va descurcati cu parcarea pe pamant .. ca eu am abonament la pietre / cutii goale de cola/bere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
baz-v8 Postat Iunie 7, 2014 Share Postat Iunie 7, 2014 nu este vb de stil dar eu iti spun ca dupa 200 km in linie dreapta un 600 japonez generatie mai noua o ia cam in fata ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Iunie 7, 2014 Share Postat Iunie 7, 2014 nu este vb de stil dar eu iti spun ca dupa 200 km in linie dreapta un 600 japonez generatie mai noua o ia cam in fata ... Nu metri? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Iunie 7, 2014 Share Postat Iunie 7, 2014 nu este vb de stil dar eu iti spun ca dupa 200 km in linie dreapta un 600 japonez generatie mai noua o ia cam in fata ... Daca pt tine conteaza atat de mult asta, ia-ti o Hayabusa frate, din 99-2000, care nu-i limitata,si gata... Cum am zis,scoti numai perle. Nu stiu ce liniute faci tu si cum stii sa mergi sau cu cine te dai..... Pana la urma mi se pare hilar (ca sa nu zic stupid) sa compari o motocicleta din 2010/2012/2014 de 165 kg si 130 cai, cu una din 1999-2002 de 186 kg si 130 cai..... Nu-ti da nimic cu virgula? Compara RSV ul tau cu un GSX-R 600 din 2002..... Eu nu inteleg pana la urma de ce ai luat RSV ala,ori sa faci profit la revanzare.......ori nu stiu. Eu m-am bucurat maxim de a mea si n-am avut ce sa-i reprosez vreodata.... Poate nu e pt tine..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Iunie 7, 2014 Share Postat Iunie 7, 2014 Daca pt tine conteaza atat de mult asta, ia-ti o Hayabusa frate, din 99-2000, care nu-i limitata,si gata... Cum am zis,scoti numai perle. Nu stiu ce liniute faci tu si cum stii sa mergi sau cu cine te dai..... Pana la urma mi se pare hilar (ca sa nu zic stupid) sa compari o motocicleta din 2010/2012/2014 de 165 kg si 130 cai, cu una din 1999-2002 de 186 kg si 130 cai..... Nu-ti da nimic cu virgula? Compara RSV ul tau cu un GSX-R 600 din 2002..... Eu nu inteleg pana la urma de ce ai luat RSV ala,ori sa faci profit la revanzare.......ori nu stiu. Eu m-am bucurat maxim de a mea si n-am avut ce sa-i reprosez vreodata.... Poate nu e pt tine..... Fusese intrebat de cateva ori daca are permis dar a evitat subiectul . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Iunie 7, 2014 Share Postat Iunie 7, 2014 Pai e si cam scump si nu scrie clar nici ca ar incalta cum trebuie V4R'ul meu.. De aia momentan studiez cazul..ca de curand am aflat despre asa ceva. Voi cum va descurcati cu parcarea pe pamant .. ca eu am abonament la pietre / cutii goale de cola/bere incearca sa vorbesti cu un strunga/frezor. ai putea sa faci tu asa ceva si sa-i dai filet un piciorul motocicletei. la mine e tot asa problematica parcarea. de obicei testez terenul inainte si motocicleta dupa ce o pun pe cric. daca nu, ma uit dupa o piatra sau o margina unde pare mai tare. am avut la un momentdat o placuta care o purtam cu mine. dar cum sunt cap de creta, am lasat-o cand am plecat in graba. de atunci, nu mai tarai nimic dupa mine. cand imi cade, asta e. o ridic si plec mai departe. ) nu este vb de stil dar eu iti spun ca dupa 200 km in linie dreapta un 600 japonez generatie mai noua o ia cam in fata ... scuze ca ti-o zic, dar tu chiar esti real? pui fix intrebarile unuia care nu are motocicleta, dar viseaza. eu am mers in paralel atat cu miare cat si cu 600. vie ca erau model vechi sau nou. dar nu-mi aduc aminte sa fi ramas in urma la vreo unu din ei. mai ales 600. pai ii daram motocicleta daca reuseste sa-mi stea in fata cred ca intai tu ar trebui sa te bucuri de motoreta si dupa aia sa pui intrebari ce tin de virgulele din teste. totusi, pune o poza cu motoreta ta si gumele, sa te vedem de ce ai nevoie de putere asa multa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
baz-v8 Postat Iunie 7, 2014 Share Postat Iunie 7, 2014 (editat) ba fratilor am mai spus si prin alte topicuri , motoare am avut destule inclusiv busa , PERMIS AM DE 10 ANI , ASTA PT CEI CARE AI FUTE GRIJA DE TREABA ASTA , eu vb aici de rsv nu stau acum sa dezbat polemici pe alte teme ! si da, chiar daca va este greu de crezut cu toate ca acum am APRILIA dar asta nu inseamna ca trebuie sal laud aiurea , un 600 poate bate rsv-ul ... si daca tot nu vreti sa credeti va pot demonstra cu filmulete sa-u chiar in fapt ! mie numi place sa mananc cacao aiurea si sa lozesc ca multi de pe aici , orice fier am avut daca a fost de laudat l-am laudat daca nu , nu ... rsv=ul e bun pt circuit in special pt ciclistica superba care o are si franele brembo care sunt exceptionale dar pe linie dreapta oricand poate sa ia bataie de la un 600 4L japonez . Editat Iunie 7, 2014 de baz-v8 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Iunie 7, 2014 Share Postat Iunie 7, 2014 ba fratilor am mai spus si prin alte topicuri , motoare am avut destule inclusiv busa , PERMIS AM DE 10 ANI , ASTA PT CEI CARE AI FUTE GRIJA DE TREABA ASTA , eu vb aici de rsv nu stau acum sa dezbat polemici pe alte teme ! si da, chiar daca va este greu de crezut cu toate ca acum am APRILIA dar asta nu inseamna ca trebuie sal laud aiurea , un 600 poate bate rsv-ul ... si daca tot nu vreti sa credeti va pot demonstra cu filmulete sa-u chiar in fapt ! mie numi place sa mananc cacao aiurea si sa lozesc ca multi de pe aici , orice fier am avut daca a fost de laudat l-am laudat daca nu , nu ... rsv=ul e bun pt circuit in special pt ciclistica superba care o are si franele brembo care sunt exceptionale dar pe linie dreapta oricand poate sa ia bataie de la un 600 4L japonez . Era pus un anunt cu motocicleta ta pe bikeshop in care scria ca nu ai varsta legala pentru a conduce un motor de 1000(categoria respectiva).Poate era anuntul gresit,dar culmea motocicleta era aceeasi si in anuntul de pe motociclism si in cel de pe bikeshop Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
baz-v8 Postat Iunie 7, 2014 Share Postat Iunie 7, 2014 da domnule de la baiatul ala am luat eu motorul ! vreti sa-ti pun copie de buletin sa vezi ce varsta am eu ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.