zahei Postat Iunie 23, 2016 Share Postat Iunie 23, 2016 curata cu smirghel contactele de la baterie si contactul de masa care se leaga pe partea dreapta la sasiu. verifica la fel si firul de la electromotor, pe aprtea dreapta in spatele ventilatorului. ia masoara bateria, chiar daca ai incarcat-o. aprilia nu discuta cu baterii care au sub 13 volti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Iunie 23, 2016 Share Postat Iunie 23, 2016 curata cu smirghel contactele de la baterie si contactul de masa care se leaga pe partea dreapta la sasiu. verifica la fel si firul de la electromotor, pe aprtea dreapta in spatele ventilatorului. ia masoara bateria, chiar daca ai incarcat-o. aprilia nu discuta cu baterii care au sub 13 volti. verificam cum ajung la serivce Sparg clutchul probabil. Da si ceva rateuri? Ca parca asa am vazut ca face cand e dus asta, pocneste. bai, da-l dracu. l-am schimat si n-are nici 1000 de km! » Post actualizat in 24 Jun 2016 08:35 Am facut un filmulet cu pornirea... cam asa face. LINK Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gogule Postat Iunie 24, 2016 Share Postat Iunie 24, 2016 Nu se invarte motorul cumva? Cum aratau celelalte 2 piese care lucreaza impreuna cu frei-ul cand l-ai montat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Iunie 24, 2016 Share Postat Iunie 24, 2016 Da, nu invarte deloc motorul. Nu stiu cum aratau celelalte piese, de la service mi s-a spus ca sunt ok si nu trebuiau schimbate. Daca e frei-ul, nu a dat nici un semn, a cedat dintr-o data! Ceea ce e curios. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Iunie 24, 2016 Share Postat Iunie 24, 2016 aprilia nu discuta cu baterii care au sub 13 volti. mai taie din ele Bateriile noi, majoritatea deabia ajung la 12.80v. Da, nu invarte deloc motorul. las-o la umbra si mai incearca pe seara. Parca era si la pegaso o figura asemanatoare cu un pinion si-o saiba, dar tinand cont ca ai mers ceva, parca nu ar fi... Mai incearca releul de pornire fa un strap intre capete cu surubelnita. Sau alta smecherie care am auzit-o la rsv, cablul de la electromotor ar muri la fel de subit. Ia un multimetru si verifica-l si pe ala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Iunie 24, 2016 Share Postat Iunie 24, 2016 E la umbra de doua zile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Iunie 24, 2016 Share Postat Iunie 24, 2016 ca o gluma ... daca facea dacia asa ce problema avea, "bendixul" ? Metale stai linistit ca o rezolvi tu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Iunie 24, 2016 Share Postat Iunie 24, 2016 Da, la Dacie era bendixul Vorbeam aseara cu un amic si mi-a zis direct - "bendixul, boss, bendixul. la mine la Dacie asa era!" =)))))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Iunie 24, 2016 Share Postat Iunie 24, 2016 E la umbra de doua zile Atunci du-o si tu la o terasa cu A/C-u' si da-i niste apa cu lamaie si cuburi de gheata:) Treci si tu peste asta, incearca-le pe urmatoarele. Faza cu cablul o patise parca si stressu' fesu'. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Iunie 24, 2016 Share Postat Iunie 24, 2016 ) ce panarama de baiat sunt ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zahei Postat Iunie 24, 2016 Share Postat Iunie 24, 2016 mai taie din ele Bateriile noi, majoritatea deabia ajung la 12.80v. exact de asta rsv mille nu merge cu orice baterie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Iunie 24, 2016 Share Postat Iunie 24, 2016 Stiu cat de sensibile sunt sprag-clutch-urile astea (si pe pegaso era la fel), am f.tut unul din prostia proprie de a avea incredere intr-un mecanic de la momentul respectiv. (contact imperfect pe releul de pornire, ceea ce a dus si la stricarea ambelor). Ca fost posesor doar de baterii clasice, ce baterii sunt astea despre care vorbesti? (nu fac misto, sunt curios si iti dau dreptate ca o baterie incarcata peste un 12.60 cel putin ar duce la pastrarea in stare buna a unui rulment din asta pe o perioada lunga). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zahei Postat Iunie 24, 2016 Share Postat Iunie 24, 2016 sincer nu mai stiu exact care sunt alea si mi-e lene sa ma uit sub sa. bateria mea are 13.4V. si motivul pentru care are e ca altfel nu porneste. nici macar nu invarte sub 13V. e pretentios rau la baterie modelul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
the insider Postat Iunie 28, 2016 Share Postat Iunie 28, 2016 Nu ai nevoie de baterie de 14 aH, nu mai debitati prostii... O baterie buna de 12 aH si o incarcare eficienta , asta ai tu nevoie. Degeaba pui baterie noua dupa baterie noua, daca tu problema o ai la incarcare... E un cerc vicios intre sprag-clutch, baterie, incarcare (chiar si ulei ,stiu, o sa va mirati). In diminetile mai racoroase din primavara/toamna, mai ales daca ai un ulei cu vascozitate marita (gen 15W-50, etc), sprag clutch ul va fi foarte solicitat. De ce? Pentru ca vremea rece afecteaza bateria, uleiul fiind vascos, va ingreuna putin punerea pistoanelor in miscare, si daca mai adaugi si o incarcare defectuoasa a bateriei, ai sanse ca la feicare pornire la rece, pe genul ala de vreme, sa soliciti putin cate putin, acel sprag clutch, pana crapa. Solutia nu e bateria de 14aH, ci cauta rezolvarea problemelor de incarcare: verifici mufele de la regulator/rectifier si vezi sa nu fie ceva topit pe acolo sau iti bagi (cuvant urat) si le pui pe direct, eliminand mufele (stiu un caz in care i-a luat foc codita de acolo, fix de la problema asta, de la mufe), iar daca vrei sa fii mai elegant, iei si un releu de incarcare pe MOSFET ( de pe CBR 1000 RR sau ZX6R, daca nu ma insel) si inlocuiesti cel S-HUNT (care vine stock pe Aprilia). Nu te lua dupa ce tensiune iti arata in bord , la custom functions. Ia si masoara frumos incarcarea, cum se masoara ea corect, sa vezi daca ai deficiente,si unde anume. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Iunie 28, 2016 Share Postat Iunie 28, 2016 aH E invers simbolul Ah Eu zic ca e buna bateria cu cea mai mare capacitate care iti intre in locas. Din varii motive. Indiferent de mobra. Mosfeturile sunt pe multe mobre, e un sfat ok, erau cehii aia care vindeau noi la preturi f bune. Totusi eu inca sunt curios, ce baterii sunt alea care tin peste 13v, nu se stie niciodata cand ai nevoie de un info bun? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
the insider Postat Iunie 28, 2016 Share Postat Iunie 28, 2016 E invers simbolul Ah Eu zic ca e buna bateria cu cea mai mare capacitate care iti intre in locas. Din varii motive. Indiferent de mobra. Mosfeturile sunt pe multe mobre, e un sfat ok, erau cehii aia care vindeau noi la preturi f bune. Totusi eu inca sunt curios, ce baterii sunt alea care tin peste 13v, nu se stie niciodata cand ai nevoie de un info bun? Da man, nu e rau sa ai si de 14 Ah, problema e ca degeaba ai de 14Ah daca nu te uiti la incarcare !!! o sa tot schimbi baterii si sprag clutch uri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zahei Postat Iunie 28, 2016 Share Postat Iunie 28, 2016 E invers simbolul Ah Eu zic ca e buna bateria cu cea mai mare capacitate care iti intre in locas. Din varii motive. Indiferent de mobra. Mosfeturile sunt pe multe mobre, e un sfat ok, erau cehii aia care vindeau noi la preturi f bune. Totusi eu inca sunt curios, ce baterii sunt alea care tin peste 13v, nu se stie niciodata cand ai nevoie de un info bun? toate bateriile scad sub 13v dupa o vreme de stat si se stabilizeaza undeva in jur de 12.8, daca sunt bune. cu cat sunt mai bune, tin voltajul mai sus mai mult timp. iar cu motorul pornit si daca incarca cum trebuie, toate trebuie sa fie peste 13V, in general sub 13.5. » Post actualizat in 28 Jun 2016 10:41 pana la urma am aflat ce buba are motocicleta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
the insider Postat Iunie 28, 2016 Share Postat Iunie 28, 2016 lol, am rsv din aprilie 2009, intr-adevar sunt pretentioase la baterie da' sa aberezi pe aici ca nu pleaca sub 13 e penibil... voltmetrul ala din bord e o gluma proasta, nu va mai luati dupa el... @metal: ala nu e sprag-ul, e bateria, nu mai tine amperajul in ea! ia curent de la masina, garantat o sa porneasca instantaneu! si modelul e '99 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zahei Postat Iunie 28, 2016 Share Postat Iunie 28, 2016 lol, am rsv din aprilie 2009, intr-adevar sunt pretentioase la baterie da' sa aberezi pe aici ca nu pleaca sub 13 e penibil... voltmetrul ala din bord e o gluma proasta, nu va mai luati dupa el... @metal: ala nu e sprag-ul, e bateria, nu mai tine amperajul in ea! ia curent de la masina, garantat o sa porneasca instantaneu! penibil e un singur lucru, limbajul tau si lipsa celor 7 ani de acasa, in rest totul este discutabil si argumentabil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Iunie 28, 2016 Share Postat Iunie 28, 2016 (editat) lol, am rsv din aprilie 2009, intr-adevar sunt pretentioase la baterie da' sa aberezi pe aici ca nu pleaca sub 13 e penibil... voltmetrul ala din bord e o gluma proasta, nu va mai luati dupa el... @metal: ala nu e sprag-ul, e bateria, nu mai tine amperajul in ea! ia curent de la masina, garantat o sa porneasca instantaneu! Nu inca, n-am aflat. Asta ma intriga si pe mine cel mai mult, ca sprag clutch-ul ala a fost schimbat cu unul nou si nu am mai mult de 1000 de km cu el. Si ala din ce stiu eu nu crapa asa, dintr-o data, ci da semne cum ca e pe duca. Daca am mers cu bateria/releul duse, acestea au cum sa afecteze mersul la turatii joase? Are logica ce intreb? Later edit: am dreptul la o singura incercare: stressu! Editat Iunie 28, 2016 de Metal Heart Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Iunie 28, 2016 Share Postat Iunie 28, 2016 toate bateriile scad sub 13v dupa o vreme de stat si se stabilizeaza undeva in jur de 12.8, daca sunt bune. cu cat sunt mai bune, tin voltajul mai sus mai mult timp. iar cu motorul pornit si daca incarca cum trebuie, toate trebuie sa fie peste 13V, in general sub 13.5. Eu nu am dat peste baterie sa imi tina peste 12.8 la cateva ore bune dupa oprire. Nici la masina, nici la mobre, indiferent de calitatea lor. am dreptul la o singura incercare: stressu! fesu'! Da man, nu e rau sa ai si de 14 Ah, problema e ca degeaba ai de 14Ah daca nu te uiti la incarcare !!! o sa tot schimbi baterii si sprag clutch uri de acord. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
the insider Postat Iunie 28, 2016 Share Postat Iunie 28, 2016 Nu inca, n-am aflat. Asta ma intriga si pe mine cel mai mult, ca sprag clutch-ul ala a fost schimbat cu unul nou si nu am mai mult de 1000 de km cu el. Si ala din ce stiu eu nu crapa asa, dintr-o data, ci da semne cum ca e pe duca. Daca am mers cu bateria/releul duse, acestea au cum sa afecteze mersul la turatii joase? Are logica ce intreb? Later edit: am dreptul la o singura incercare: stressu! in treapta a 1-a e foarte zmucita, adica la o intersectie cu unghi de 90 grade, sa zicem ca virezi dreapta, tre sa ai grija cum dozezi acceleratia in treapta 1 ca are foarte mult cuplu si frana de motor e mult mai brutala, si de aici iti da senzatia de 'jerkynes'/zmuceala. desi poate n-are nici o legatura, ia si schimba preventiv si filtrul de benzina. La bujii te-ai uitat? eu cand am schimbat motorul la a mea, a pornit la prima cheie efectiv, dar dupa aia s-a oprit si n-a mai luat-o vreo 20 min.... si cand am verificat, erau 'umede' bujiile si le-am uscat cu flacara putin... Incarcarea vietii ai masurat-o,totusi, in plm? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Iunie 28, 2016 Share Postat Iunie 28, 2016 Bujiile-s ok. Incarcarea nu am masurat-o ca inca n-am pornit-o! O am la service. O sa dau o fuga diseara pana acolo sa vedem ce se intampla. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
the insider Postat Iunie 28, 2016 Share Postat Iunie 28, 2016 Bujiile-s ok. Incarcarea nu am masurat-o ca inca n-am pornit-o! O am la service. O sa dau o fuga diseara pana acolo sa vedem ce se intampla. pai pui cabluri de la o masina si o pornesti. Daca tot nu o ia, e clar ca problema e SI in alta parte . bujii sunt ok ca asa spui tu? sau le-ai verificat recent? (gen acu o zi,doua, trei?) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Iunie 28, 2016 Share Postat Iunie 28, 2016 Desi erau ok, le-am schimbat pe cele de pe cilindrul fata la United saptamana trecuta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.