dan.c. Postat August 22, 2016 Share Postat August 22, 2016 La tine nu se rup placile alea. La generatia 2 au facut una din cele 3 laturi ale triunghiului mai ingusta, nu stiu de ce. Aia cedeaza. Dar nu cred ca strica sa ai o suspensie care lucreaza in parametri, asa ca poti sa faci asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
the insider Postat August 23, 2016 Share Postat August 23, 2016 am zis mereu ca prima generatie de Mille e cea mai reusita... ('01-'03) mai exact Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Z3US Postat August 23, 2016 Share Postat August 23, 2016 stiti careva un cric pentru RSV 1gen.? indiferent nou sau sh dar sa nu fie peste o luna... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat August 23, 2016 Share Postat August 23, 2016 Am eu unul. Dar are rupt pintenul ala de care il agati ca sa il cobori. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Z3US Postat August 23, 2016 Share Postat August 23, 2016 Am eu unul. Dar are rupt pintenul ala de care il agati ca sa il cobori. imi dai te rog un nr. de tel? ia-ti de honda cbr, sta mult mai bine si e bolt-on... de pe 1000 rr am inteles ca se potriveste? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat August 23, 2016 Share Postat August 23, 2016 (editat) Am vazut ca au pus baietii si cric de Honda VTR. Verific diseara daca nu cumva a disparut de unde-l aveam si te anunt. Editat August 23, 2016 de Metal Heart Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dan.c. Postat August 23, 2016 Share Postat August 23, 2016 stiti careva un cric pentru RSV 1gen.? indiferent nou sau sh dar sa nu fie peste o luna... De gen2 am eu. Cauta pe net daca se potrivește. Eu cred ca e același. Nu cred ca la gen2 au schimbat designul dar a ieșit la fel de prost Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat August 30, 2016 Share Postat August 30, 2016 Io va spun "La revedere!" Fuse si se duse... Sper sa se bucure altcineva mai mult decat mine. A trebui sa incerc si asa ceva ca sa imi dau seama ca nu e de mine. Poate pe viitor, cand m-or apuca iar nabadaile, m-as orienta catre un Falco sau un Tuono, dar Mille nu! Desi Mille e una dintre cele mai misto motociclete pe care am mers, dar pozitia chinuitoare pentru mine, saua inalta (cel putin la modelul meu), cele 104 grade in care statea in oras si faptul ca nu ii place deloc in ture joase m-au facut sa renunt la ea. Cel putin ma bucur ca am luat o motocicleta care era pe pragul de a fi praduita de samsari si dezmembrata, am pus-o pe roti, am facut-o sa mearga si am vandut-o in pierdere de doar 200E Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat August 30, 2016 Share Postat August 30, 2016 Metale esti sef,felicitari !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lexysexy Postat August 30, 2016 Share Postat August 30, 2016 Si? Pe unde a ajuns? Vroiam sa dau si eu o tura sa vad diferenta fata de a mea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
the insider Postat August 30, 2016 Share Postat August 30, 2016 Io va spun "La revedere!" Fuse si se duse... Sper sa se bucure altcineva mai mult decat mine. A trebui sa incerc si asa ceva ca sa imi dau seama ca nu e de mine. Poate pe viitor, cand m-or apuca iar nabadaile, m-as orienta catre un Falco sau un Tuono, dar Mille nu! Desi Mille e una dintre cele mai misto motociclete pe care am mers, dar pozitia chinuitoare pentru mine, saua inalta (cel putin la modelul meu), cele 104 grade in care statea in oras si faptul ca nu ii place deloc in ture joase m-au facut sa renunt la ea. Cel putin ma bucur ca am luat o motocicleta care era pe pragul de a fi praduita de samsari si dezmembrata, am pus-o pe roti, am facut-o sa mearga si am vandut-o in pierdere de doar 200E Mi-ai confirmat mereu banuielile. Ai luat o mobra cu probleme care ti-a dat batai de cap si acum iti versi pseudo-amarul si bucuria aici,ca ai scapat de ea... Mille are o ergonomie ce acomodeaza si rideri scunzi,cat si pe cei f inalti (de ex. spre deosebire de un 600 mai nou, care-s inghesuite). Inaltimea la sa este cam aceeasi ca la restu vitezanelor , posibil sa o simti mai inalta pt ca este un pic mai lata. Mille se poate ridica/cobora din juguri, incat sa confere o pozitie mai 'odihnitoare' la drum (eu personal o coborasem la maxim, adica semighidoanele le coborasem). Oricum nu e mobra de touring, daca asta sperai.. Chestia cu turele joase se rezolva lejer cu alt eprom (harta rescrisa), sau poate trebuiau curatate injectoarele, inspectata mai bine problema. Nu e o motoreta cu care sa mergi in 2500 RPM si sa te astepti sa traga, pentru ca nu e un power cruiser V2... Intr-adevar, nu era de tine, pentru ca se adreseaza altui tip de rider...care stie ce vrea. » Post actualizat in 30 Aug 2016 11:38 Metale esti sef,felicitari !!! tu esti aplaudac de serviciu aici? » Post actualizat in 30 Aug 2016 11:39 Si? Pe unde a ajuns? Vroiam sa dau si eu o tura sa vad diferenta fata de a mea cauta una in mintile ei mai bine, ca sa fie o comparatie fairplay... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat August 30, 2016 Share Postat August 30, 2016 Mi-ai confirmat mereu banuielile. Ai luat o mobra cu probleme care ti-a dat batai de cap si acum iti versi pseudo-amarul si bucuria aici,ca ai scapat de ea... Mille are o ergonomie ce acomodeaza si rideri scunzi,cat si pe cei f inalti (de ex. spre deosebire de un 600 mai nou, care-s inghesuite). Inaltimea la sa este cam aceeasi ca la restu vitezanelor , posibil sa o simti mai inalta pt ca este un pic mai lata. Ca de obicei, vorbesti pe langa! In afara de cea de-a doua interventie la rulment (cand mecanicul nu l-a strans calumea), nu au aparut chestii neprevazute sau chestii de care fostul proprietar sa nu imi fi spus. Sunt de acord ca o resincronizare de injectoare si o curatare sau o resoftare ar fi schimbat radical lucrurile, dar eu nu mai eram dispus sa fac asa ceva. Tocmai si pretul de vanzare... Cine a avut bani si a vrut sa ia ceva mai calumea si o idee mai noua, a luat-o pe a lui Zahei. Cine a vrut RSV in continuare, dar n-a avut mai multi bani, a luat-o pe a mea. Legat de inaltime, chiar aveam o problema cu ea, modelul meu fiind mai inalt ca si cel din 2003. Unde erau sleauri de la tiruri, de multe ori eram pe punctul de a o scapa. » Post actualizat in 30 Aug 2016 12:32 Intr-adevar, nu era de tine, pentru ca se adreseaza altui tip de rider...care stie ce vrea. Si fix asta am facut! Am luat-o, am mers cu ea, am vazut ca nu e de mine, pa! Doar nu voiai sa o tin bibelou in casa ca "doar e motocicleta de cunoscator" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat August 30, 2016 Share Postat August 30, 2016 Insider esti criminal omule Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat August 30, 2016 Share Postat August 30, 2016 (editat) @Adrian,cumpara te rog toate mille`urile de pe piata pt tine sa nu se mai "bucure" nimeni de ele in halul asta Mille are o ergonomie ce acomodeaza si rideri scunzi,cat si pe cei f inalti (de ex. spre deosebire de un 600 mai nou, care-s inghesuite). Inaltimea la sa este cam aceeasi ca la restu vitezanelor , posibil sa o simti mai inalta pt ca este un pic mai lata. Vine un baiat la circuit cu o motocicleta Aprilia si tind sa cred ca Mille e ca parca am zarit bordul acela de nava spatiala din '60 ,niciodata in viata mea nu am vazut o mobra mai mare ca aceea si nu glumesc,am ramas uimit cat de mare poate sa fie. Adi, mobra aceea nu este lata ,cred ca este foarte lata. Cu prima ocazie cand ma mai gasesc cu el revin cu poze. Editat August 30, 2016 de cmd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat August 30, 2016 Share Postat August 30, 2016 Daca nu ma insel, pe vremuri Denis se dadea cu un Mille-R. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat August 30, 2016 Share Postat August 30, 2016 ............... dar pozitia chinuitoare pentru mine........... asa-i! Mille are o ergonomie ce acomodeaza si rideri scunzi nici la mine n-a mers acomodarea! colegule, nu stiu tu ce inaltime ai, dar cum zice si Metal, pt noi cei de 170-175cm e chinuitoare rau de tot! pt mine a fost cea mai incomoda vitezana! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
WotRU2Me Postat August 30, 2016 Share Postat August 30, 2016 Eu am vazut un inimos de 150 la o petrecere in Ploiesti (parca) foarte mandru si inseparabil de RSV-ul lui. Era cazuta pe ambele parti, dar nu ar fi vandut-o neam! Am incercat si eu una inainte sa-mi iau primul supersport japonez, si la 170 stateam rezonabil de bine pe ea. M-a dat inapoi ca se aprindea becul la ulei cand urca mult in ture si ca vanzatorul era manelist. Dar am cam ramas cu gandul la ele. Daca aparea a lui Zahei scum doi ani, eram si eu posesor. Dar nu am renuntat inca. Abia astept ☺ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
the insider Postat August 30, 2016 Share Postat August 30, 2016 @Adrian,cumpara te rog toate mille`urile de pe piata pt tine sa nu se mai "bucure" nimeni de ele in halul asta Vine un baiat la circuit cu o motocicleta Aprilia si tind sa cred ca Mille e ca parca am zarit bordul acela de nava spatiala din '60 ,niciodata in viata mea nu am vazut o mobra mai mare ca aceea si nu glumesc,am ramas uimit cat de mare poate sa fie. Adi, mobra aceea nu este lata ,cred ca este foarte lata. Cu prima ocazie cand ma mai gasesc cu el revin cu poze. ma refeream ca saua e lata man, nu motoreta saua e o idee mai lata si asta-ti da impresia ca e si mai inalta... daca asta e impunatoare, un TLR cum e? sau un Blade din acelasi an.... » Post actualizat in 30 Aug 2016 20:17 asa-i! nici la mine n-a mers acomodarea! colegule, nu stiu tu ce inaltime ai, dar cum zice si Metal, pt noi cei de 170-175cm e chinuitoare rau de tot! pt mine a fost cea mai incomoda vitezana! 1.76 am recunosc mai usor mi-era pe un gsxr750 k1 de ex decat pe ea, ca inaltime/perceptie la sa, dar nu era ceva cu care nu m-am obisnuit...la inceput e ciudat doar. » Post actualizat in 30 Aug 2016 20:19 Eu am vazut un inimos de 150 la o petrecere in Ploiesti (parca) foarte mandru si inseparabil de RSV-ul lui. Era cazuta pe ambele parti, dar nu ar fi vandut-o neam! Am incercat si eu una inainte sa-mi iau primul supersport japonez, si la 170 stateam rezonabil de bine pe ea. M-a dat inapoi ca se aprindea becul la ulei cand urca mult in ture si ca vanzatorul era manelist. Dar am cam ramas cu gandul la ele. Daca aparea a lui Zahei scum doi ani, eram si eu posesor. Dar nu am renuntat inca. Abia astept ☺ nu sunteti normali ! becul ala care se aprinde cand 'urci' in ture e shiftlight. Mira-m-as sa se fi aprins fix becu de ulei cand urcai turele. Shiftlight ul se aprinde standard dupa 6000 RPM dar il poti seta tu la cat sa se aprinda... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat August 30, 2016 Share Postat August 30, 2016 Intre RSV 99 si RSV 03 sunt diferente intre inaltimea seii... Si faptul ca saua e si mai lata o faci si mai dificila pentru cei scunzi si... voluptosi, asa, ca mine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
the insider Postat August 31, 2016 Share Postat August 31, 2016 Intre RSV 99 si RSV 03 sunt diferente intre inaltimea seii... Si faptul ca saua e si mai lata o faci si mai dificila pentru cei scunzi si... voluptosi, asa, ca mine intre 99 si 03? sau intre generatia 99-00 si generatia 01-03 ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
WotRU2Me Postat August 31, 2016 Share Postat August 31, 2016 (editat) Exact dupa 6000 se aprindea. Habar n-am avut...nici tiganul ala nu a stiut sa-mi explice si m-am sucit. Pe de o parte mai bine, ca am vazut apoi motocicleta prin service o perioada destul de lunga. Am vazut un Tuono gri din 2003 (parca) la vanzare prin Bucuresti. In descriere zice ca-i ca noua. Il stie careva? Anuntul e pe olx... Editat August 31, 2016 de WotRU2Me Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat August 31, 2016 Share Postat August 31, 2016 sau intre generatia 99-00 si generatia 01-03 ? Da Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat August 31, 2016 Share Postat August 31, 2016 Am vazut un Tuono gri din 2003 (parca) la vanzare prin Bucuresti. In descriere zice ca-i ca noua. Il stie careva? Anuntul e pe olx... Nu am găsit niciun Tuono de vânzare pe olx - nicăieri în țară. În schimb este un Falco și nu arată foarte rău. Se pare că proprietarul nici nu știe ce model este. Ah, și am mai găsit și o "Aprilie rs 125 imatriculat pe 49" de vânzare în Mangalia. Verde cavasachi. Ceva deosebit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
the insider Postat August 31, 2016 Share Postat August 31, 2016 Nu am găsit niciun Tuono de vânzare pe olx - nicăieri în țară. În schimb este un Falco și nu arată foarte rău. Se pare că proprietarul nici nu știe ce model este. Ah, și am mai găsit și o "Aprilie rs 125 imatriculat pe 49" de vânzare în Mangalia. Verde cavasachi. Ceva deosebit. la banii aia gasesti un RSV care e mai ok dpdv al suspensiei & etc, si-i pui ghidon de naked. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zahei Postat August 31, 2016 Share Postat August 31, 2016 ma oftic ca am dat-o.. dar trebuia sa plece. nu mai avea loc de sora-sa mai mica. cea mai completa motocicleta sport pe care am condus-o. daca vreodata imi mai iau miar, o sa fie tot Aprilia RSV. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.