Sari la conținut

Detinatori de Aprilia RSV


freeman
 Share

Postări Recomandate

Eu am cam neglijat-o in ultimele doua saptamani asa ca acum pe seara am iesit sa schimb toate vitezele :)

post-20786-0-95119800-1471887674_thumb.jpg

Editat de Metal Heart
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hop si eu! Cand mai prind cate o juma' de zi libera mai tai cate o chestie de facut de pe lista:

 

post-33933-0-38404100-1471888649_thumb.jpg

Cam asta era in pompa de benzina. Am dat rezervorul jos sa il curat pt ca avea diuza de la furtunul de aerisire/supraplin infundata si cu ocazia asta am curatat si pompa.

 

post-33933-0-92361200-1471888752_thumb.jpg

Asta doar ce mi-a venit in posta. Urmatoarea operatiune de bifat este curatirea si gresarea suspensiei spate. Posibil sa fie inca utilizatori care nu stiu, la generatia2 de RSV trebuie curatati si gresati rulmentii de la linkage/oase la 8.000km parca. Daca nu, patesti buba de mai jos(poza de pe net):

post-33933-0-90271300-1471888858_thumb.jpg

Sunt topicuri intregi pe forumurile straine unde se discuta asta, au fost tot felul de accidente nasoale de la placile alea rupte, cativa morti...

Concluzia e ca cel mai bun lucru e sa cureti anual acei rulmenti. Eu am ales sa cumpar si un set de placi aftermarket dintr-un aliaj mai rezistent si un pic mai groase+saibe din teflon ca sa stau cat de cat linistit.

Rulmentii se schimba rar, daca au fost neglijati foarte mult timp. Sper sa nu fie cazul la mine. Daca are cineva nevoie de cod, acesta e AP8110065 (originali) si HK1812V (rulmenti aftermarket). Atentie, cu V-ul la final. Cei fara V au mai putine ace (ar trebui sa aiba 31) care stau intr-o cusca interioara. Cei de pe motociclete sunt cu 31 de ace, ac langa ac, fara nici o cusca care sa ii tina. Cei cu putine ace si cusca interioara nu sunt pentru sarcini mari ci pentru rotatii mari. De asemenea trebuie folosita vaselina rezistenta la apa.

Editat de dan.c.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La tine nu se rup placile alea. La generatia 2 au facut una din cele 3 laturi ale triunghiului mai ingusta, nu stiu de ce. Aia cedeaza.

Dar nu cred ca strica sa ai o suspensie care lucreaza in parametri, asa ca poti sa faci asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am eu unul. Dar are rupt pintenul ala de care il agati ca sa il cobori.

imi dai te rog un nr. de tel?

 

ia-ti de honda cbr, sta mult mai bine si e bolt-on...

de pe 1000 rr am inteles ca se potriveste?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am vazut ca au pus baietii si cric de Honda VTR.

 

Verific diseara daca nu cumva a disparut de unde-l aveam si te anunt.

Editat de Metal Heart
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stiti careva un cric pentru RSV 1gen.? indiferent nou sau sh dar sa nu fie peste o luna...

De gen2 am eu. Cauta pe net daca se potrivește. Eu cred ca e același. Nu cred ca la gen2 au schimbat designul dar a ieșit la fel de prost :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Io va spun "La revedere!"

 

Fuse si se duse... Sper sa se bucure altcineva mai mult decat mine. A trebui sa incerc si asa ceva ca sa imi dau seama ca nu e de mine.

Poate pe viitor, cand m-or apuca iar nabadaile, m-as orienta catre un Falco sau un Tuono, dar Mille nu! Desi Mille e una dintre cele mai misto motociclete pe care am mers, dar pozitia chinuitoare pentru mine, saua inalta (cel putin la modelul meu), cele 104 grade in care statea in oras si faptul ca nu ii place deloc in ture joase m-au facut sa renunt la ea.

Cel putin ma bucur ca am luat o motocicleta care era pe pragul de a fi praduita de samsari si dezmembrata, am pus-o pe roti, am facut-o sa mearga si am vandut-o in pierdere de doar 200E :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Io va spun "La revedere!"

 

Fuse si se duse... Sper sa se bucure altcineva mai mult decat mine. A trebui sa incerc si asa ceva ca sa imi dau seama ca nu e de mine.

Poate pe viitor, cand m-or apuca iar nabadaile, m-as orienta catre un Falco sau un Tuono, dar Mille nu! Desi Mille e una dintre cele mai misto motociclete pe care am mers, dar pozitia chinuitoare pentru mine, saua inalta (cel putin la modelul meu), cele 104 grade in care statea in oras si faptul ca nu ii place deloc in ture joase m-au facut sa renunt la ea.

Cel putin ma bucur ca am luat o motocicleta care era pe pragul de a fi praduita de samsari si dezmembrata, am pus-o pe roti, am facut-o sa mearga si am vandut-o in pierdere de doar 200E :)

 

Mi-ai confirmat mereu banuielile. Ai luat o mobra cu probleme care ti-a dat batai de cap si acum iti versi pseudo-amarul si bucuria aici,ca ai scapat de ea...

 

Mille are o ergonomie ce acomodeaza si rideri scunzi,cat si pe cei f inalti (de ex. spre deosebire de un 600 mai nou, care-s inghesuite). Inaltimea la sa este cam aceeasi ca la restu vitezanelor , posibil sa o simti mai inalta pt ca este un pic mai lata.

 

Mille se poate ridica/cobora din juguri, incat sa confere o pozitie mai 'odihnitoare' la drum (eu personal o coborasem la maxim, adica semighidoanele le coborasem). Oricum nu e mobra de touring, daca asta sperai..

 

Chestia cu turele joase se rezolva lejer cu alt eprom (harta rescrisa), sau poate trebuiau curatate injectoarele, inspectata mai bine problema. Nu e o motoreta cu care sa mergi in 2500 RPM si sa te astepti sa traga, pentru ca nu e un power cruiser V2...

 

Intr-adevar, nu era de tine, pentru ca se adreseaza altui tip de rider...care stie ce vrea.

» Post actualizat in 30 Aug 2016 11:38

Metale esti sef,felicitari !!!

 

tu esti aplaudac de serviciu aici?

» Post actualizat in 30 Aug 2016 11:39

Si? Pe unde a ajuns? Vroiam sa dau si eu o tura sa vad diferenta fata de a mea

 

cauta una in mintile ei mai bine, ca sa fie o comparatie fairplay...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi-ai confirmat mereu banuielile. Ai luat o mobra cu probleme care ti-a dat batai de cap si acum iti versi pseudo-amarul si bucuria aici,ca ai scapat de ea...

 

Mille are o ergonomie ce acomodeaza si rideri scunzi,cat si pe cei f inalti (de ex. spre deosebire de un 600 mai nou, care-s inghesuite). Inaltimea la sa este cam aceeasi ca la restu vitezanelor , posibil sa o simti mai inalta pt ca este un pic mai lata.

 

Ca de obicei, vorbesti pe langa!

 

In afara de cea de-a doua interventie la rulment (cand mecanicul nu l-a strans calumea), nu au aparut chestii neprevazute sau chestii de care fostul proprietar sa nu imi fi spus. Sunt de acord ca o resincronizare de injectoare si o curatare sau o resoftare ar fi schimbat radical lucrurile, dar eu nu mai eram dispus sa fac asa ceva. Tocmai si pretul de vanzare... Cine a avut bani si a vrut sa ia ceva mai calumea si o idee mai noua, a luat-o pe a lui Zahei. Cine a vrut RSV in continuare, dar n-a avut mai multi bani, a luat-o pe a mea.

 

Legat de inaltime, chiar aveam o problema cu ea, modelul meu fiind mai inalt ca si cel din 2003. Unde erau sleauri de la tiruri, de multe ori eram pe punctul de a o scapa.

» Post actualizat in 30 Aug 2016 12:32

Intr-adevar, nu era de tine, pentru ca se adreseaza altui tip de rider...care stie ce vrea.

Si fix asta am facut! Am luat-o, am mers cu ea, am vazut ca nu e de mine, pa! Doar nu voiai sa o tin bibelou in casa ca "doar e motocicleta de cunoscator"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Adrian,cumpara te rog toate mille`urile de pe piata pt tine sa nu se mai "bucure" nimeni de ele in halul asta

 

Mille are o ergonomie ce acomodeaza si rideri scunzi,cat si pe cei f inalti (de ex. spre deosebire de un 600 mai nou, care-s inghesuite). Inaltimea la sa este cam aceeasi ca la restu vitezanelor , posibil sa o simti mai inalta pt ca este un pic mai lata.

Vine un baiat la circuit cu o motocicleta Aprilia si tind sa cred ca Mille e ca parca am zarit bordul acela de nava spatiala din '60 ,niciodata in viata mea nu am vazut o mobra mai mare ca aceea si nu glumesc,am ramas uimit cat de mare poate sa fie.

Adi, mobra aceea nu este lata ,cred ca este foarte lata.

Cu prima ocazie cand ma mai gasesc cu el revin cu poze.

Editat de cmd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

............... dar pozitia chinuitoare pentru mine...........

asa-i!

 

Mille are o ergonomie ce acomodeaza si rideri scunzi

nici la mine n-a mers acomodarea!

colegule, nu stiu tu ce inaltime ai, dar cum zice si Metal, pt noi cei de 170-175cm e chinuitoare rau de tot!

pt mine a fost cea mai incomoda vitezana!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am vazut un inimos de 150 la o petrecere in Ploiesti (parca) foarte mandru si inseparabil de RSV-ul lui. Era cazuta pe ambele parti, dar nu ar fi vandut-o neam! Am incercat si eu una inainte sa-mi iau primul supersport japonez, si la 170 stateam rezonabil de bine pe ea. M-a dat inapoi ca se aprindea becul la ulei cand urca mult in ture si ca vanzatorul era manelist. Dar am cam ramas cu gandul la ele. Daca aparea a lui Zahei scum doi ani, eram si eu posesor. Dar nu am renuntat inca. Abia astept ☺

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...