Dan Nastase Postat Ianuarie 4, 2012 Share Postat Ianuarie 4, 2012 La multi ani! http://www.moto.it/news/presentata-xt1200z-super-tenere-worldcrosser.html La multi kilometri frumosi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Ianuarie 28, 2012 Share Postat Ianuarie 28, 2012 Inca ceva informatii cu acelasi subiect. Schimbarile sunt mai mult de aspect fara substanta. http://www.motoblog.it/post/34891/yamaha-super-tenere-worldcrosser-2012-live-motor-bike-expo-2012 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marcone Postat Ianuarie 28, 2012 Share Postat Ianuarie 28, 2012 Dac-o slabeau cu cateva zeci de Kg isi merita numele, altfel trebuie s-asteote s-asfalteze rusii Siberia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Ianuarie 29, 2012 Share Postat Ianuarie 29, 2012 Dac-o slabeau cu cateva zeci de Kg isi merita numele, altfel trebuie s-asteote s-asfalteze rusii Siberia Am vazut destule ADV-uri prin Siberia si au cam aceeasi greutate, daca nu mai mult. Nu asta este problema! Motoare sub 250kg la categoria enduroturing mare nu vor mai fi. Si cele noi Exlporer si Crosstourer tot cam atat atarna. Urmeaza noul GS-WC fara greutate anuntata, dar la care am curaj sa pun pariu ca nu va fi mai usor. Sa nu uitam, greutate mica inseamna capacitate de incarcare redusa sau posibile probleme cu cadruri sau suspensii, articulatii rupte, ceeace nu ti-ai dori, mai ales in Siberia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Februarie 1, 2012 Share Postat Februarie 1, 2012 ADV peste 250 nu se sunt ADV. Sunt niste touringuri care cu fitze de ADV. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Februarie 1, 2012 Share Postat Februarie 1, 2012 ADV peste 250 nu se sunt ADV. Sunt niste touringuri care cu fitze de ADV. ADV-ul actual(BMW), are peste 260 si este in continuare socotit in etalon. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Februarie 1, 2012 Share Postat Februarie 1, 2012 ADV-ul actual(BMW), are peste 260 si este in continuare socotit in etalon. Stiu. Mie nu mi se pare ADV mobra aia dar unii zic ca se deosebeste de restul prin curse mai mari la suspensii si rezervor mare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zigzag Postat Februarie 1, 2012 Share Postat Februarie 1, 2012 (editat) Sa nu uitam, greutate mica inseamna capacitate de incarcare redusa sau posibile probleme cu cadruri sau suspensii, articulatii rupte, ceeace nu ti-ai dori, mai ales in Siberia. De curiozitate, care este masa totala permisa a ST-ului 1200? ps- exista deja un topic tenere1200 Editat Februarie 1, 2012 de zigzag Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.