Sari la conținut

voi stiti! CRF 450 sau YZF 450


baluba16
 Share

Postări Recomandate

si eu pandeam dementor, insa ma felicit pentru ca nu am dat vrabia din mana pe cioara de pe gard. Am cumparat in toamna 300exc

 

Motocicleta de la teo e cel putin la fel de buna ca la magazin. Eu tot la el la garaj tin motoarele si ultima Yamaha tot de la el o luasem. Referitor la 350, o sa mai astept un an, sa vedem cum se comporta la altii si abia apoi o sa ma hotarasc daca merita sa dau banii aia pe motocicleta. Pana sa iau Yamaha, avusesem 2 ktm, si nu prea ma incanta japoneza, dar dupa un sezon complet nu prea as mai schimba firma. Acum folosesc o honda crf 250x, dar nu ma simt eu bine pe ea, asa ca e de vanzare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@initiator: lasa-le draq de drujbe...ia-ti un RMZ, de 450 si daca nu te omoara in primul sezon , ai scapat. :rock:

P.S Unu' bun, nu ceva cazatura , care a vazut''oloiul'' schimbat din an in Pasti.

P.S Sa nu fie nici YZ, nici EXC si in niciun caz CRF. RMZ !!!

-------------

Scuzati, dar nu m-am putut abtine :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

m-ati lamurit!...

am 3 moto pe lista sa le vad..: CRF, YZF SAU RMZ!(450)

Care corespunde tehnic cel mai bine il iau :cheers:

revin dupa achizitie! Multumesc de ideei; concludente sau nu am ales cate ceva din fiecare! :cheers: :scratch:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multe lucruri noi am aflat din acest topic, fel si fel de motoare si marci reising :laugh:

 

@ adi...lumea din tarile cu apa calda (dar si ceva opinii autohtone) zice ca 350 e mai bun de enduro pentru cine apreciaza 250 ul, se simte foarte usor, aproape de 2juma, desi are cateva kile in plus. diferenta de pret nu e mare, iar unde merge mia, merge si suta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Rea-o :bigstar: tot respectul ptr ceea ce faci si ptr ambitia ta in acest sport.Ne-am intalnit in cateva competitii de Enduro Cross si Enduro. Eu merg la Enduro doar ptr antrenament fizic si distractie. Competitional sunt la Viteza si ma pregatesc ptr Supermoto. Scuze dar nu suport namolul prea mult... Si cel mai mult Enduro il fac cu prieteni mei gen Descovery, drumetii prin muntii patriei cu tinte fixate pe google eart si alte mijloace.

 

 

 

Fiecare isi afiseaza in aceste forumuri parerea personala despre topic.

 

Parerea mea este ca CRF este o motocicleta extrem de fiabila fata de KTM si orice alte resturi, daca ai un ceas de ore pe ea si daca schimbi piesele enumerate mai sus la 100h.

 

Daca nu pierzi enorm spargand motorul.

 

KTM e pe alta planeta. Merge facut gen "Zana carpace" si mers asa cu ea pana te saturi si- vinzi.

 

Daca mergi pe 2t atunci se schimba treaba. Cand porneste greu e clar ca vrea piston (daca restul consumabilelor sunt tratate. Nu ai ce cauta cu un 2t sa te bati la Supermoto cu CRF ul. Oricat de tare ai fi si orice 500 2t ai avea tot esti spulberat.

 

Asta am vrut sa spun. Ca CRF nu e ptr un incepator ci doar ptr un super avansat care stie sa dozeze toti factorii in acest sport.

 

Stoichescu zboara prin Raduta!!! Raduta are bani-buget de minim 100 ori peste Stoichescu.

Te cred ca esti atrasa de Raduta dar vorbeam de Sportivii nostri de top si daca ai fost sa-i vezi in competitii impreuna ai fi vazut cine e defapt the King.

 

Pacat ca Stoichescu nu are un sponsor pe masura puterilor sale si merge saracu si el maxim 3 curse din Camp Roman unde daca termina sigur e #1.

 

Nu zic ca Raduta e ajutat doar de bani si antrenament. Este si el un talent al Romaniei dar dintotdeauna Sportivii cei mai tari ai Romaniei sunt unii care au luptat extrem de nult cu resurse mici pentru a urca pe podium.

 

Asa vad eu lucrurile din randul meu si asa le vad mai toti.

 

Din 100 de sportivi care prin fortele lor au ajuns la 75% intr-un Sport, daca nu primesc ajutor de la un Seic atunci ori decad ori se lasa.

 

P.S. Iti urez succes si un ajutor cat mai mare din partea Vectra ptr sezonul 2012.

 

Esti un specimen rar care merita toata atentia. :ok:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca e vorba ca la 100 de ore trebuie sa umblii in motor inseamna ca e un cotet ordinar. Am avut eu acum vreo 14 ani un Cz 125 MX si ducea mai mult de 100 ore. Am acum o honda crf 250x cu vreo 250 de ore si nu e umblat in motor. Probabil ca e deja stricata si nu mi-am dat seama. :) si ktm si yamaha de enduro in 4T duc 400-500 de ore pana sa intrii in motor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am acum o honda crf 250x cu vreo 250 de ore si nu e umblat in motor. Probabil ca e deja stricata si nu mi-am dat seama. :)

 

 

cred ca e prea sofisticata de fapt, si tu o acuzi ca e o stricata :laugh:

 

honda e honda!

 

 

Stoichescu e talent, insa varianta DNF sau #1 nu il face mai bun decat raduta!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Rea-o :bigstar: tot respectul ptr ceea ce faci si ptr ambitia ta in acest sport.Ne-am intalnit in cateva competitii de Enduro Cross si Enduro. Eu merg la Enduro doar ptr antrenament fizic si distractie. Competitional sunt la Viteza si ma pregatesc ptr Supermoto. Scuze dar nu suport namolul prea mult... Si cel mai mult Enduro il fac cu prieteni mei gen Descovery, drumetii prin muntii patriei cu tinte fixate pe google eart si alte mijloace.

* Multumesc frumos pentru aprecieri,Sabin. :)

 

Fiecare isi afiseaza in aceste forumuri parerea personala despre topic.

 

Parerea mea este ca CRF este o motocicleta extrem de fiabila fata de KTM si orice alte resturi, daca ai un ceas de ore pe ea si daca schimbi piesele enumerate mai sus la 100h.

* Parerile pe care eu le expun aici sunt nascute din experientele traite de mine. Din punctul meu de vedere,Honda vs Yamaha vs KTM,Honda e clar cea care iese prima din ecuatie. Am avut Honde,si sincer,am avut mari probleme cu ele,nu m-am inteles de niciun fel cu marca aceasta.

Apropo de fiabilitate,am mai zis-o si pe alt topic si imi sustin parerea:fiabilitatea motocicletei este direct proportionala cu grija pe care i-o porti. Am avut 2 sezoane pline cu KTM-ul,80% in ritm de concurs,dar inafara de consumabile,pe motorul meu nu a crapat nimic.Intr-adevar,i-am schimbat pistonul,ambielajul si ambreiajul inainte de Romaniacs,dar asta din motive de siguranta,si anume nu vroiam sa risc sa pierd concursul pentru ca am facut economie la 70 de euro cat e un ambreiaj,de exemplu.

Daca nu pierzi enorm spargand motorul.

 

KTM e pe alta planeta. Merge facut gen "Zana carpace" si mers asa cu ea pana te saturi si- vinzi.

* Asta in cazul in care iesi de 3 ori pe an la plimbare pe forestier cu ea. O mai legi cu sarma,o mai lipesti cu Poxipol,ca si-asa nu ai asteptari prea mari de la ea. Este valabil si la alte motoare,nu doar la KTM. Dar daca te dai enduro,ture serioase,si nu vorbesc neaparat de concurs,nu iti permiti sa o mesteresti gen "zana carpace".

 

Daca mergi pe 2t atunci se schimba treaba. Cand porneste greu e clar ca vrea piston (daca restul consumabilelor sunt tratate. Nu ai ce cauta cu un 2t sa te bati la Supermoto cu CRF ul. Oricat de tare ai fi si orice 500 2t ai avea tot esti spulberat.

*Nu am sustinut ca 2 T se bate cot la cot cu CRF-ul la Supermoto din simplul motiv ca nu stiu,nu m-am dat nici cu una nici cu alta la aceasta ramura,deci ma abtin sa comentez. Eram doar curioasa de ce afirmi ca "cu 2 T ori la bal ori la spital".

 

Asta am vrut sa spun. Ca CRF nu e ptr un incepator ci doar ptr un super avansat care stie sa dozeze toti factorii in acest sport.

* Nu neaparat pentru un super avansat,ci mai degraba pentru o persoana cu un stil mai agresiv de mers,caci la urma urmei,acesta este unul dintre factorii cel mai importanti in momentul in care iti alegi motocicleta,nu?

 

Stoichescu zboara prin Raduta!!! Raduta are bani-buget de minim 100 ori peste Stoichescu.

Te cred ca esti atrasa de Raduta dar vorbeam de Sportivii nostri de top si daca ai fost sa-i vezi in competitii impreuna ai fi vazut cine e defapt the King.

* :) Unde dai si unde crapa. Da,bineinteles ca imi place de Raduta,este un sportiv demn de lauda si de dat exemplu:perseverent,serios,ambitios.

I-am vazut dandu-se impreuna,inca de prin 2002-2003. Si i-am vazut progresand,si am vazut cum se dezvolta stilul de mers la fiecare. Pe Raduta se vad nenumaratele antrenamente,se vede ca este calculat,si sigur pe el. Mitza a ramas la stilul de show. Mizeaza foarte mult pe aplauzele spectatorilor/oarelor,si isi risca rezultatul final,chiar si pentru o saritura spectaculoasa.

 

Pacat ca Stoichescu nu are un sponsor pe masura puterilor sale si merge saracu si el maxim 3 curse din Camp Roman unde daca termina sigur e #1.

* Foarte bine punctat- "daca termina". Nu ma intelege gresit,nu am nimic cu el,ba mai mult de atat,imi pare rau pentru el,deoarece este "another waisted talent". Doar ca eu privesc lucrurile din alt punct de vedere,si nu il victimizez deloc. La cat a tras Liviu de el,Mitza trebuia sa fie departe. Doar ca nu are ambitie.

 

Nu zic ca Raduta e ajutat doar de bani si antrenament. Este si el un talent al Romaniei dar dintotdeauna Sportivii cei mai tari ai Romaniei sunt unii care au luptat extrem de nult cu resurse mici pentru a urca pe podium.

Asa vad eu lucrurile din randul meu si asa le vad mai toti.

* Eu nu tin cu ursu' dar sportivii cei mai tari sunt aceia care lupta si fac sacrificii pentru a se autodepasi,pentru a-si urma visul. Ervin nu este la nivelul lui Raduta financiar, si totusi la latura enduro/hardenduro bate tot.

In primul rand conteaza omul si ambitia,ca poti sa ai tu cati bani vrei,daca nu ai ambitie,ciu-ciu rezultate.Daca nu ar fi asa,Dakar-ul nu ar avea in clasament pe locurile (aproximativ) 20,respectiv 50,doi romani. Eu asa vad lucrurile.

 

Din 100 de sportivi care prin fortele lor au ajuns la 75% intr-un Sport, daca nu primesc ajutor de la un Seic atunci ori decad ori se lasa.

 

P.S. Iti urez succes si un ajutor cat mai mare din partea Vectra ptr sezonul 2012.

 

Esti un specimen rar care merita toata atentia. :ok:

* Iti multumesc frumos,asa sa dea Dzeu. Asemenea iti doresc si eu succes in noul sezon,bogat in reusite. :)

 

 

Cu respect,

Andrea

 

 

Editat de REA
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am priceput. Si tu ca si 99% din Enduristi, voteaza per total pe KTM. Si eu recomand acelasi lucru.

 

2T Ori la bal ori la spital nu m-am referit la noua serie 2t 300cc KTM facuta sa aibe mai mult cuplu ca restul 2t.

M-am referit la 2t in general ca nu are cuplu si asta te mult in alta sectiune atunci cand ai de mers in rampa sau orice atac de obstacol.

 

Turatia motorului este mult mai mare sau urcarea este mult ajutata de ambreaj. Ai nevoie de mai multe resurse sa faci urcarea decat cu un 4t ce are cuplu dublu si nu tre sa te atingi decat de gaz.

 

Dadeam un sfat unui incepator.

 

Cand mi-am mutat atentia spre Enduro, in 2007 am facut 3 zile de inprietenire cu relieful si gripul fara asfalt dupa care am fost luat de-o aripa si bagat in Transilvania Trophy... YZ250 2t aveam...

 

Dupa prima zi aveam piciorul drept total anchilozat. Am dat la pedala in urma nenumaratelor cazaturi din traseu de mii de ori.

 

Pana la urma m-am iubit cu YZ ul si inca-l mai am. Nu vreau sa-l vand ci doar sa-l folosesc de exemplu la o curas da enduro cros unde defapt ii e locul. Parerea mea.

 

La REA sau alte competitii de acest gen am spart la YZ acum 3 ani toata oala ambreajuluisi m-am mutat pe CRF REA de acum 2 ani ca in vara trecuta sa am pregatit Vertematiul dar mi-am rupt glezna si peroneul la Supermoto care mi-a distrus toate nebuniile lui 2011...

 

De acum 3 zile ies zi de zi cu pretenii (ce se tot inmultesc) la antrenament de Enduro in jurul Bucurestiului. Intr-o cariera de nisip.

 

De la zi la alta piciorul imi face tot mai bine in schimb datorita temperaturii imi apar junghiuri pe la gat si omoplati... N-am purtat gatiera...

 

Deci anul asta ne revedem pe la curse dar voi miza mai mult pe cele six days caci nu mai am impresia ca voi creste ci doar vreau sa ma mentin fara sa distrug ligamente si alte incheeturi.

 

Replaying to voi stiti, avand in vedere ca nu esti interesat de podium si chiar si asa, sfatul tuturor e sa iti iei KTM.

Sfatul meu sa iti iei un EXC 450 cat mai nou si mai curat.

Mare atentie la suspensia fata, sa te apesi pe ea sa vezi daca face cursa fina nu inpanata (70% sunt servisate aiurea)

si sa-i spui omului ca vrei tu sa o pornesti la rece. Sa fie motorul rece si sa vezi cat de repede porneste.

 

Restul tehnic conteaza mai putin.

 

Succes si tot ce-ti doresti si tie Andrea in 2012, ba chiar iti doresc sa fi tu bomba care in 2012 darama planeta:)))

 

Mult succes.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

1. - Putza mea e mai mare!!!!!!!!!!!!

2. - Ba nu frate! a mea e mult mai mare!!!!

1. - Dar putza ca mine mai au 15 ...deci e mare buna si vartoasa!!!!

2. - NO!!! Io stiu ca am putza mare ca asa mi-a zis mama!!!!

 

Una peste alta, personal urasc vorba 'honda e honda' :| ! a ramas si romanu' cu o vorba veche in capul lui sec!

 

Toate mobrele recente sunt fiabile daca vin de la cei (cati or fi?!) mai mari producatori (ex: Yamaha, Honda, Kawasaki, Suzuki, Bmw, Aprilia, KTM etc.)

 

Si apoi aceasta discutia este interminabila, deoarece multi vorbesc in necunostinta de cauza! (unul sau doua motoare detinute in trecut nu te fac expert in diferitele modele de la diferitii producatori)

 

Eu zic sa lasi forumul si sa cauti review-uri avizate pe internet! dupa care poate gasesti si un motor de proba!

 

WR for ever! :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...