Sari la conținut

voi stiti! CRF 450 sau YZF 450


baluba16
 Share

Postări Recomandate

salut!

vreau sa imi iau cross!... am optat pt crf 2006, am testat unu mi-a placut ok.... dupa o zi au aparut pareriile pro si contra! :rusinica: ...

uni mi-au zis nu lua CRF ca nu e fiabil iati YZF!.. posesori de CRF imi zic nu-ti ia yzf ca-i slabut "ba sti vb aia honda-i honda"... etc etc etc!

Lamuriti-ma si voi sa stiu ce am de facut!

multumesc anticipat! :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gata? Te lasi de strada?:P Parca ai mai avut odata ceva de teren.

nu fi nebun! :bounce: ....

strada ramane strada... dar o data la 2 sapt o iesire offroad mi-ar da + de adrenalina! :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu ca ma laud dar am cea mai smechera si completa crf450r de pe la noi. .

 

Am dat 9000 pe ea in 2007 si am mai bagat foarte mult in ce mi-a recomandat Liviu-Antrenor Stoicescu #1 Motocros, Popoviciu LuPo Racing Honda supermoto de 10 ani pe podium si restul de la fratii mei Americani AMA Supermoto Pro.

www.crfonly.com

 

Tot motorul este facut nou-bomba:

Axa came hot cams stage2,

Sliper clatch pro racing

Quloasa cu admisii evacuari marite

Galerie titan cu motobum-cuplu

Jante supermoto marchesini Pro Magneziu

Frana fata brambo full Pompa-etrier

Ambielaj si biela Prox 30min functionare-nou

ETC.

 

Ca sa faci o Yamaha sa mearga si sa tina ca crf ul e imposibil. Pur si simplu aceast crf (oricare) este pe alta structura si nu poate fi inmatriculata, depaseste cu mult orice concurenta direct de "serie" biela titan, valve titan, cilindru nikasil etc.

 

Ai facut o alegere foarte buna dar ptr enduro competition este buna, comparabila cu cele in 2t dar recomand alte arcuri in suspensia fata sau gaz plin ca altfel nu treci...

 

Am folosit-o si eu la enduro si am rupt tot cu ea dar m-am rupt si pe mine in paralel.

 

Este pursange motocros sau supermoto. Depinde de tine cat de tare tragi de gaz. Daca n-ai frica si esti ca piatra atunci vei bate detasat daca nu atunci ia altceva...

 

Vino sa o vezi chiar daca nu ti-o permiti. Macar sa-ti spun la ce tre sa fi atent.

 

Succes voinicu-le.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu ca ma laud dar am cea mai smechera si completa crf450r de pe la noi. 4000euro 2007 full.

 

Am dat 9000 pe ea in 2007 si am mai bagat foarte mult in ce mi-a recomandat Liviu-Antrenor Stoicescu #1 Motocros, Popoviciu LuPo Racing Honda supermoto de 10 ani pe podium si restul de la fratii mei Americani AMA Supermoto Pro.

www.crfonly.com

 

Tot motorul este facut nou-bomba:

Axa came hot cams stage2,

Sliper clatch pro racing

Quloasa cu admisii evacuari marite

Galerie titan cu motobum-cuplu

Jante supermoto marchesini Pro Magneziu

Frana fata brambo full Pompa-etrier

Ambielaj si biela Prox 30min functionare-nou

ETC.

 

Ca sa faci o Yamaha sa mearga si sa tina ca crf ul e imposibil. Pur si simplu aceast crf (oricare) este pe alta structura si nu poate fi inmatriculata, depaseste cu mult orice concurenta direct de "serie" biela titan, valve titan, cilindru nikasil etc.

 

Ai facut o alegere foarte buna dar ptr enduro competition este buna, comparabila cu cele in 2t dar recomand alte arcuri in suspensia fata sau gaz plin ca altfel nu treci...

 

Am folosit-o si eu la enduro si am rupt tot cu ea dar m-am rupt si pe mine in paralel.

 

Este pursange motocros sau supermoto. Depinde de tine cat de tare tragi de gaz. Daca n-ai frica si esti ca piatra atunci vei bate detasat daca nu atunci ia altceva...

 

Vino sa o vezi chiar daca nu ti-o permiti. Macar sa-ti spun la ce tre sa fi atent.

 

Succes voinicu-le.

 

Zilele astea ma uit cu mult interes la Dakar si vad ca, in timp ce o Yamaha WR450 este pe podium, in clasamentul provizoriu si o alta pe locul 7, cea mai bine clasata HONDA CRF este abia pe 13, urmatoarea pe 15, iar restul se zbat in mizerie, undeva intre pozitia 38 si 40 (vorbim aici de piloti experimentati, nu de amatori si incepatori). Anul acesta Helder Rodrigues este campion mondial de rally raid cu... Yamaha... :D

Aici poti vedea titlurile obtinute de Yamaha, cu modelele WR si YZ, in diferite competitii de enduro si cross, din ultimii ani: http://www.yamaha-racing.com/Racing/world_title_timeline/ .

Asadar, POTI face o YAMAHA sa MEARGA si TINA chiar MAI BINE decat CRF-ul. In materie de enduro si off road, YAMAHA ESTE YAMAHA. Cand faci afirmatii de acest fel, ar fi bine sa te documentezi, in prealabil, nu de alta, dar sa nu induci si pe altii in eroare. O motocicleta si performasntele ei, inseamna mai mult decat datele scrise pe hartie sau bielele si supapele de titan.

A nu se intelege ca CRF-urile sunt proaste si WR-urile sau YZ-urile sunt "nec plus ultra". Ti-am dat doar raspunsul la afirmatia ta, lipsita de orice baza in realitate.

 

Acum, o sugestie catre initiatorul topicului. Daca doresti o motocicleta fiabila, alegerea logica este o japoneza, iar WR, YZ sau CRF sunt primele optiuni, dar trebuie sa te lamuresti ceea ce doresti sa faci cu motorul.. daca vrei sa faci cross sau enduro. Din cate stiu, YZ-urile sunt motoare de cross, care nu se prea preteaza pentru enduro. Daca o doresti pentru enduro, varianta de la Yamaha ar fi WR450 F sau WR250F. Cat priveste "marea problema", ca una e mai slaba si cealalta e mai puternica, hai sa fim seriosi: crezi ca esti in stare sa scoti 100% din ceea ce poate o astfel de motocicleta, chiar si in configuratia standard? 58 cp, cat are un WR450F, in varianta comerciala, ti-ar fi de ajuns? Bine ar fi sa le poti incerca pe ambele si sa o alegi pe cea care ti se pare cea mai intuitiva.

Date tehnice, review-uri si eventual linkuri,aici:

http://www.motorcyclespecs.co.za/

 

Revin cu un link "proaspat", postat de un coleg de forum:

 

http://www.moto.it/prove/yamaha-wr-450-f-2012-bentornata-tra-noi.html

Editat de xt600
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

posesori de CRF imi zic nu-ti ia yzf ca-i slabut "ba sti vb aia honda-i honda"... etc etc etc!

 

 

 

Vorba aia de fapt e asa: "Honda-i Honda...tocmai de aceea mi-am luat Yamaha!" ;)

 

Bafta la achizitie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

din experienta mea de pana acum treaba sta asa:

 

in segmentul asta nu e nici una mai fiabila ca alta (conteaza mai mult starea in care o iei, banuiesc ca e vb de SH).

Nu ai ce face cu un 400, nici mcar daca esti ultramegatalentat.

 

Bafta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu-s stoichescu nus nici incepator!... am avut enduro si cross ceva vreme.. asta nu conteaza!

 

Ma intereseaza partea tehnica(fiabilitatea)a celor doua motociclete! :burnout:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu-s stoichescu nus nici incepator!... am avut enduro si cross ceva vreme.. asta nu conteaza!

 

Ma intereseaza partea tehnica(fiabilitatea)a celor doua motociclete! :burnout:

 

atunci... yammie!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu ca ma laud dar am cea mai smechera si completa crf450r de pe la noi. 4000euro 2007 full.

 

Te lauzi clar.

 

Am folosit-o si eu la enduro si am rupt tot cu ea dar m-am rupt si pe mine in paralel.

 

Cred ca te-a rupt doar ea. In ultimii 2 ani nu te-am vazut pe vreun podium, nici macar in prima jumatate a clasamentului la vreun concurs de enduro in Romania. Poate te dai pe alte meleaguri.

 

On topic:

Si Crf si YZF sunt super motoare.Nu are rost sa iti iei de 450, un 250 este super suficient(il pedalezi si mai usor, pentru ca asta o sa iti fie soarta daca folosesti motorul de cross in alta parte decat pe circuit).

Daca nu te dai pe circuit de motocross, ia-ti o moto dedicata de enduro.Daca vrei sa ramai pe japoneze, ia fara nici o grija CRF X sau WRF, sau KTM Exc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@siadimet De acord cu tine pana la un punct. KTM nu este japoneza si nici nu are fiabilitatea comparabila cu o japoneza din cele enumerate de tine. In consecinta, trebuie un buget mult mai mare ca sa mentii un KTM in stare de functionare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu zic YZF 450, in ciuda faptului ca motorizarile de tip DOHC au fost introduse inca de demult pe cross-rile Yamaha , dar se pare ca in ziua de azi majoritatea constructorilor de motociclete au ales sa utilizeze motorizari de tip DOHC.

O constructie mult mai eficenta, 2 arbori cu came ce actioneaza supapele prin intermediul tachetilor hidraulici (acest sistem cu tacheti hidraulici are o durata de viata mult mai mare decat in cazul motoarelor ce au culbutori cu rola culegatoare, cum are si CRF-ul)

Faptul ca este DOHC si are 2 arbori cu came permite imbunatatirea performantelor prin modificarea unghiurilor de avans/intarziere la DSA, ISA, DSE, ISE prin folosirea unui kit de distributie cu posibilitate de modificare a diagramei de distributie, fara schimbarea arborilor cu came.

YZF-ul are 5 supape, avand coeficient de umplere mai mare ca si in cazul CRF-ului care are doar 4 supape, deci un coeficient de umplere mai mare, motorul are un randament mai mare (performante ridicate cu un consum mai scazut de combustibil)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@siadimet De acord cu tine pana la un punct. KTM nu este japoneza si nici nu are fiabilitatea comparabila cu o japoneza din cele enumerate de tine. In consecinta, trebuie un buget mult mai mare ca sa mentii un KTM in stare de functionare.

Stiu ca nu e japoneza. Am avut pana acum 2 KTM-uri si scrie pe ele Austria. :) Ii spuneam ca poate sa isi ia fara grija KTM EXC, pentru ca sunt super motoare. Ca si fiabilitate, au nevoie exact de aceeasi intretinere ca si Yamaha sau Honda.

Daca ar fi sa dau un sfat, ca fost detinator de KTM, Yamaha si Honda, eu as lua Yamaha fara sa clipesc. De fapt am si vandut Yamaha din 2008, luna asta imi cumpar tot Yamaha, noua. Recomandarea mea este pentru segmentul enduro, deci WR250F, CRF250X sau KTM EXC250F. La motoare mai mari(400-450)nu pot sa imi dau cu parerea, pentru ca nu sunt de nasul meu. De asemenea, daca omul doreste motocicleta strict pentru motocross, las pe altii sa isi dea cu parerea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@siadimet....fara sa starnim vreun flame, ce reprosezi ktm-ului si ce lauzi la yamaha? daca tot polenizam, ideal ar fi pe concret, adica model si an, precum si modul de folosire +nivel de pilotaj.

 

@ sabinrace....felicitari pt motoreta, este configurata perfect inutil pt enduro. la SM e bomba, daca te cheama Gagy.Daca mai vinzi in afara bursei primesti sanctiune.

 

 

disclaimer

 

am avut honda, yamaha si ktm, toate cu bune si rele.

 

am avut si un scuter rusesc de care imi e tare dor :hug:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am si eu o mare nelamurire care dainuie decand am motocicleta si cont pe motociclism. e chiar serios fara nicio ironie.

 

intrebare.

poate cineva fara resurse financiare extraordinare sa faca o comparatie OBIECTIVA intre un crf si yzf (sau alte marci de renume) in conditiile aproape imposibile in care in aceeasi perioada a performantei personale trebuie sa ai 2 motociclete noi pe care sa le compari zilnic?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu am nimic de reprosat ktm-ului. la mine au mers f bine amandoua, fara nici un fel de defectiuni, altele decat cele cauzate de mine. Ma deranjeaza la ktm in comparatie cu Yamaha faptul ca ruginesc toate suruburile pe ea. Ar mai fi un plus de cuplu la yamaha wr250f an 2008 in ture mici. Sistemul de amortizare progresiva de la yamaha pe spate mie imi place mai mult decat suspensia de la ktm. Per total m- am simtit eu mai bine pe ea. Mi-as cumpara ktm fara nici o problema, dar urmatoarea motocicleta mi-o doresc noua, si ktm cam bate campii cu preturile, sau sunt eu prea sarac sa dau 7200+tva pe un exc 250f la magazin. Daca da vreun noroc peste mine si sare iar dementorul cu vreo oferta ca anul trecut, sau gasesc undeva pe stoc ktm 2010 sau 2011 la pret bun, ma bag .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am si eu o mare nelamurire care dainuie decand am motocicleta si cont pe motociclism. e chiar serios fara nicio ironie.

 

intrebare.

poate cineva fara resurse financiare extraordinare sa faca o comparatie OBIECTIVA intre un crf si yzf (sau alte marci de renume) in conditiile aproape imposibile in care in aceeasi perioada a performantei personale trebuie sa ai 2 motociclete noi pe care sa le compari zilnic?

 

Intre Honda CRF si Yamaha YZF sunt diferente foarte mari legate de constructie, performante, fiabilitate...

Daca era vorba sa compari, dau un exemplu, un Suzuki RMZ 450 cu un Kawasaki KXF 450 acolo intradevar era greu de facut o comparatie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu am nimic de reprosat ktm-ului. la mine au mers f bine amandoua, fara nici un fel de defectiuni, altele decat cele cauzate de mine. Ma deranjeaza la ktm in comparatie cu Yamaha faptul ca ruginesc toate suruburile pe ea. Ar mai fi un plus de cuplu la yamaha wr250f an 2008 in ture mici. Sistemul de amortizare progresiva de la yamaha pe spate mie imi place mai mult decat suspensia de la ktm. Per total m- am simtit eu mai bine pe ea. Mi-as cumpara ktm fara nici o problema, dar urmatoarea motocicleta mi-o doresc noua, si ktm cam bate campii cu preturile, sau sunt eu prea sarac sa dau 7200+tva pe un exc 250f la magazin. Daca da vreun noroc peste mine si sare iar dementorul cu vreo oferta ca anul trecut, sau gasesc undeva pe stoc ktm 2010 sau 2011 la pret bun, ma bag .

http://www2.autotrader.co.uk/classified/advert/201148432537935/sort/priceasc/usedbikes/model/exc/make/ktm/postcode/wa71nw/radius/1500/page/2?logcode=p una din 2010 in anglia 5317 eur este adevarat mai costa si drumul sau http://www2.autotrader.co.uk/classified/advert/201147429963117/sort/priceasc/usedbikes/maximum-age/up_to_2_years_old/model/exc/make/ktm/page/1/postcode/wa71nw/radius/1500?logcode=p la 6406 eur din 2011

Editat de free ride
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stop joc...

 

Am raspuns intrebarii din punctul meu de vedere. Il sustin pe criterii mult peste ale tale. Le vad de minim 5 ori pe an in competitiile de supermoto unde fiabilitatea si puterea sunt mult mai importante si uzate ca in enduro!!!

 

In Camp Roman de Supermoto sunt 15crf uri si un YZ. De ce oare???

 

Parerea mea vis a vis de eduro e ca ar trebui sa iti iei un KTM sau ceva din gama lui!!!

 

Defapt ai 2 stiluri de pilotaj:

 

1. Ori la bal ori la spital si ptr asta ai nevoie de un 2t

2. Sa nu-ti moara in rampa si ai nevoie de un minim 450 cu cuplu puternic exc450-KTM.

 

Iara extrem de important in Comp Enduro o face suspensia iar KTM se bucura din plin de ea.

 

Si eu am ales crf cand eram la inceput ca am zis sa-mi iau una cu cai multi de sare peste cap si face ca toti dracii. Gresit total!!!

 

Acum dupa 5 ani de Endureala am ajuns sa am VOR 530 six days cu suspensii paiolli kayaba ce imi relaxeaza enorm munca si cu un cuplu de tractor.

 

Ai obtiuni in functie de buget dar te sfatuiesc catre un EXC daca vrei sa te dai la Enduro si nu esti miez.

 

P.S. De ce oare omul care rupe 3 cadre pe an a ales CRF si nu Yamaha sau alceva??? Ptr cazul lui Stoichescu ar fi cazul Honda sa creeze un cadru de Titan... In rest are o singura problema, la 100 ore tre sa schimbe biela, supapele si pistonul. 100ore de gaz extra plin.

 

Nu vorbi de Honda gen (struguri sunt acrii) caci in cazul CRF HRC si a facut datoria DIN PLIN.

 

Cat despre Yamaha am si un YZ 250 2t cu care ma dau de 2-3 ori pe an Sus sus tot mai sus...

 

:cheers:

 

Ia-ti KTM man...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am transport din Anglia si de oriunde din Europa, inclusiv Scandinavia, saptamanal. Eu vreau motocicleta noua, de la magazin, asa pastram Yamaha mea, care era in stare ff buna. 1600 km, cat are motocicleta aia din 2011, inseamna ceva la enduro.

Eu vreau o oferta cum a fost anul trecut la dementor, cu 30% reducere la motocicletele din magazin. :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si eu pandeam dementor, insa ma felicit pentru ca nu am dat vrabia din mana pe cioara de pe gard. Am cumparat in toamna 300exc (de la Teo - vad ca esti tot din buzau ). Daca stateam sa pice reducerea de la dementor bagam maina in buzunar inca pt 2000 euro, multumita lui boc si a nedeductibilitatii tva :angryfire:

 

si atentie, reducerea la moto in 2010 a fost de 20% , la accesorii de 30.

 

1600 km nu e mult, insa la 250 motorul are durata de viata intre RK mai mica. totusi, nu imi pare o oferta asa de senzationala cel din 2011, mai ales ca s-a schimbat si generatia intre timp. totusi, nu te tenteaza mai mult 350?

 

p.s. scuze de offtopic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stop joc...

 

Am raspuns intrebarii din punctul meu de vedere. Il sustin pe criterii mult peste ale tale. Le vad de minim 5 ori pe an in competitiile de supermoto unde fiabilitatea si puterea sunt mult mai importante si uzate ca in enduro!!!

* Si cam cati km ai tu la enduro,in ritm de concurs, ca sa poti afirma ca la SM fiabilitatea si puterea sunt mult! mai importante?

 

In Camp Roman de Supermoto sunt 15crf uri si un YZ. De ce oare???

* Ba pardon. Nici macar pe podium nu exceleaza.Traistaru-KTM 450 Exc;Perte-Honda;Haikovski Aprilia MXV 450.Nu are rost sa ii enumar si pe restul ca oricum nu ies la numaratoare 15 Honde,poate doar daca ii socotim si pe cei de la clasele S3,Hobby,85,65. In Campionatul European de SM sunt vreo 5 Honde,restul KTM. De ce oare?

 

Parerea mea vis a vis de eduro e ca ar trebui sa iti iei un KTM sau ceva din gama lui!!!

 

Defapt ai 2 stiluri de pilotaj:

 

1. Ori la bal ori la spital si ptr asta ai nevoie de un 2t

* Argumenteaza te rog frumos acest enunt.Nu caut nod in papura,dar chiar sunt curioasa ce anume te-a facut sa gandesti asa drastic despre un 2 T.

 

2. Sa nu-ti moara in rampa si ai nevoie de un minim 450 cu cuplu puternic exc450-KTM.

* MINIM 450??? :yikes: Ca nu iti moara in rampa inteligent ar fi sa faci o mecanicarie si sa pui un motor de R6 intr-un cadru de 250. Sa fii sigur ca ai putere destula. :crack: Eu nu stiu ce "rampe" urci tu,dar crede-ma ca nici 250-le nu moare in panta,iar daca intr-adevar simti ca ai nevoie de mai mult power,ii pui un kit Athena de 300 si ai rezolvat problema. Un 450 este mult prea obositor,iar pentru un incepator inseamna oase rupte.

 

Iara extrem de important in Comp Enduro o face suspensia iar KTM se bucura din plin de ea.

 

Si eu am ales crf cand eram la inceput ca am zis sa-mi iau una cu cai multi de sare peste cap si face ca toti dracii. Gresit total!!!

 

Acum dupa 5 ani de Endureala am ajuns sa am VOR 530 six days cu suspensii paiolli kayaba ce imi relaxeaza enorm munca si cu un cuplu de tractor.

 

Ai obtiuni in functie de buget dar te sfatuiesc catre un EXC daca vrei sa te dai la Enduro si nu esti miez.

* optiuni

 

P.S. De ce oare omul care rupe 3 cadre pe an a ales CRF si nu Yamaha sau alceva??? Ptr cazul lui Stoichescu ar fi cazul Honda sa creeze un cadru de Titan... In rest are o singura problema, la 100 ore tre sa schimbe biela, supapele si pistonul. 100ore de gaz extra plin.

* Intrebarea este de ce rupe 3 cadre pe an,si nu de ce a ales Honda.Oare Adi Raduta de ce nu rupe cadrele,ca doar merge mai bine decat Stoichescu,si are si un prapadit de KTM,nu vreun racnet de Honda.

Nu vorbi de Honda gen (struguri sunt acrii) caci in cazul CRF HRC si a facut datoria DIN PLIN.

* Esti chiar simpatic,tu asa. "Honda- strugurii sunt acrii". :lol: Honda HRC,Honda HM,tot felul de Honde care mai de care imbunatatite. Yamaha a ramas YZF,si totusi,daca ne uitam la mai marii lumii:KTM # 1,Yamaha #2,Suzuki #3. Honda? :what:

Cat despre Yamaha am si un YZ 250 2t cu care ma dau de 2-3 ori pe an Sus sus tot mai sus...

 

:cheers:

 

Ia-ti KTM man...

* 100% de acord cu tine. Imi mentin parerea,Honda-i Honda,tocmai de aceea ia-ti Yamaha,ca oricum mai bun decat atat e doar KTM-ul.

Editat de REA
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stop joc...

 

Am raspuns intrebarii din punctul meu de vedere. Il sustin pe criterii mult peste ale tale. Le vad de minim 5 ori pe an in competitiile de supermoto unde fiabilitatea si puterea sunt mult mai importante si uzate ca in enduro!!!

 

In Camp Roman de Supermoto sunt 15crf uri si un YZ. De ce oare???

 

Parerea mea vis a vis de eduro e ca ar trebui sa iti iei un KTM sau ceva din gama lui!!!

 

Defapt ai 2 stiluri de pilotaj:

 

1. Ori la bal ori la spital si ptr asta ai nevoie de un 2t

2. Sa nu-ti moara in rampa si ai nevoie de un minim 450 cu cuplu puternic exc450-KTM.

 

Iara extrem de important in Comp Enduro o face suspensia iar KTM se bucura din plin de ea.

 

Si eu am ales crf cand eram la inceput ca am zis sa-mi iau una cu cai multi de sare peste cap si face ca toti dracii. Gresit total!!!

 

Acum dupa 5 ani de Endureala am ajuns sa am VOR 530 six days cu suspensii paiolli kayaba ce imi relaxeaza enorm munca si cu un cuplu de tractor.

 

Ai obtiuni in functie de buget dar te sfatuiesc catre un EXC daca vrei sa te dai la Enduro si nu esti miez.

 

P.S. De ce oare omul care rupe 3 cadre pe an a ales CRF si nu Yamaha sau alceva??? Ptr cazul lui Stoichescu ar fi cazul Honda sa creeze un cadru de Titan... In rest are o singura problema, la 100 ore tre sa schimbe biela, supapele si pistonul. 100ore de gaz extra plin.

 

Nu vorbi de Honda gen (struguri sunt acrii) caci in cazul CRF HRC si a facut datoria DIN PLIN.

 

Cat despre Yamaha am si un YZ 250 2t cu care ma dau de 2-3 ori pe an Sus sus tot mai sus...

 

:cheers:

 

Ia-ti KTM man...

 

Iti raspund la intrebarea pusa de tine, "dece sunt 15 CRF-uri ".........pentru ca CRF-ul stock cum vine din fabrica, motorul are diagrame mari si dezvolta o putere mare, la un astfel de motor ne fiind nevoie de o investitie exagerat de mare sa participi cu el intr-un campionat, iar alt motiv dece este folosit CRF-ul pentru ca are o plaja de turatii mare ce-i confera liniaritate motorului.

Problema la noi e alta, daca concurentii ar avea sponsori adevarati ar concura cu motoare mult mai performante si e normal daca n-ai buget asa mare sa concurezi cu un CRF, cand ai putea sa concurezi, dau un exemplu, cu TM Racing......... ...daca ai bani in competiti nu te intereseaza fiabilitatea, pe primul loc sunt performantele motorului.

 

Dar totusi sa nu ne indepartam de la subiectul topicului deschis de Balba16, pe el il interesa in primul rand FIABILITATEA, motocicleta nu o cumpara sa participe in concursuri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...