Sari la conținut

Kawasaki ER6N / ER6F


Beatrice
 Share

Postări Recomandate

  • 3 weeks later...

Salut, A venit si la mine iepurasul cu un er6f din 2006.

Are toba arrow, si trebuie sa ii fac ITP`ul la sfarsitul lui aprilie.

Intrebarea mea este daca imi face cineva ITP`ul cu burlanul asta?

Si daca nu, Cineva in Brasov care ma ajuta cu o toba originala pentru ITP? (Dau o bere fara alcool)

 

Si poza:

121sqyq.jpg

Editat de skeala
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor,

 

Sunt si eu proaspatul posesor al unui ER6N din 2006. Din pacate saptamana trecuta am avut un mic incident, nu am mai putut evita o groapa destul de adanca si am cazut. S-a intamplat in Regie, pe Splaiul Independentei in fata caminului P5-6 iar zilele trecute am observat ca groapa e semnalizata cu o creanga (cand am cazut eu nu era:))).

Din fericire am scapat cu pagubele minime, atat eu cat si motorul. Va rog sa ma ajutati si pe mine cu sfaturi sau legaturi pentru a-mi procura piesele stricate, noi sau sh (carena fata dreapta, scarita fata dreapta, maneta ambreiaj, capacul motorului dreapta).

 

V-am atasat si cateva poze.

 

Zi buna!

 

post-96742-0-18923300-1491813951_thumb.jpgpost-96742-0-77665900-1491813961_thumb.jpgpost-96742-0-90768200-1491813964_thumb.jpgpost-96742-0-81995100-1491813965_thumb.jpgpost-96742-0-01022200-1491813967_thumb.jpgpost-96742-0-97511200-1491813967_thumb.jpgpost-96742-0-96495500-1491813968_thumb.jpgpost-96742-0-17212100-1491813970_thumb.jpg

Editat de mozu20
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intru si eu in randul posesorilor de er6f 2010, tot un cadou primit de iepuras. Inca nu am apucat sa ies cu ea pe strada, pentru ca trebuie limitata si sa ii fac toate actele.A fost putin tavalita pe partea dreapta si tocmai d-asta caut niste crashpaduri si daca are cineva o toba sport si de asta sunt interesat.

post-90566-0-22567200-1492435632_thumb.jpg

post-90566-0-39928900-1492435640_thumb.jpg

post-90566-0-57589200-1492435652_thumb.jpg

Editat de Edi Cismas
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ia legatura cu Petru_xxl de pe forum, face chestii faine.

 

@Mozu-20: de ce vrei sa schimbi capacul de alternator? E spart? Daca nu, baga niste vopsea pe el si basta. Carena cred ca se poate reparara, nu merita schimbata decat daca banii nu sunt o problema. Pe viitor, baga bani in crash-pad sau crash-bar.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa ce ruxi mi a aratat mobra lui, chiar a doua zi mi-am luat o si eu pe a mea . Avand in vedere ca e prima mea motocicleta m a luat valul si am luat o chiar daca are cateva defecte. (Probleme cu rugina, rezervor indoit pe ambele parti, a fost scapata usor pe o parte ). Primele zile am avut remuscari pt ca nu am avut rabdare sa iau ceva care nu avea probleme, insa am hotarat sa invat sa mi bag nasul si sa i redau tineretea :)) peste exact o luna vom iesi impreuna pe strada ^^

post-94136-0-06185900-1492463554_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Multumesc Lucian_M pentru raspuns. Capacul de la alternator este doar zgariat, nu e crapat,probabil o sa-l vopsesc asa cum m-ai sfatuit si tu. In schimb, carena este crapata pe interior pe la prinderi si lipseste o bucata de plastic de la imbinarea cu semnalizarea. Dupa ce imi cumpar lucrurile mai importante o sa ma ocup si de ea.

 

Multumesc si zi buna va doresc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Salut lume,

 

Am o problema la motocicleta.

Nu imi mai functioneaza ventilatorul de la radiator. Dupa vreo 2 ore de troubleshooting, am ajuns la concluzia ca ventilatorul functioneaza (pus pe direct la baterie) si ca problema pleaca de la aceasta termocupla: 1251ily.jpg

Locul ei este aici: 10ga87b.jpg

 

Din cate mi-am dat eu seama este o termocupla Normal inchis, care nu se mai deschide. (ventilatorul pornind cand se deschide contactul)

Problema mea, e ca nu stiu cum se numeste aceasta piesa, si unde sa o gasesc.

Are cineva vreo idee?

 

Multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ruxi2k Am verificat si asta,nu cred ca e problema de aerisire. Problema e ca miercuri am venit de la munca cu motocicleta, (aprox 12 km, prin oras) cand am ajuns acasa fierbea apa in vas. Cred ca ar fi trebuit sa porneasca ventilatorul.

Am mai observat ca nu face presiune destula pe instalatia de racire. (Verificat pompa de apa.E ca noua.Nu am scurgeri) Aici nu stiu ce sa mai verific...

Ulei in apa sau apa in ulei nu este. (nici uleiul nici apa nu au crescut/scazut,apa nu miroase/nu are gust de gaze de esapament, si uleiul nu face spuma)

Mai mult decat senzorul asta, nu stiu ce ar putea avea.

 

PS: Problema asta,cred ca probabil ar fi mai potrivita pe thread`ul de service.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da. Cred ca ai dreptate cu senzorul respectiv. Ar fi bine daca ai gasi unul de test inainte sa-l comanzi.

Cablaraia ai verificat-o?

Iti dai seama ca presiunea nu are nicio legatura cu senzorul.

Am mai citit ceva similar pe un forum din uk. Problema era etanseitatea busonului de la radiator.

Deoarece costa 20 de lei eu zic sa incerci sa schimbi lichidul de racire, mai ales daca nu l-ai schimbat de 2-3 ani.

Editat de ruxi2k
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Lichidul de racire a fost schimbat cu cateva zile inainte.

La etanseeitatea busonului de radiator m-am gandit si eu. dar daca nu era etans, ar fi trebuit sa piarda apa -> scada volumul in vasul de expansiune.

Ceea ce nu s-a intamplat. (am facut vreo 500 km dupa schimb pana la momentul in care am observat ca fierbe apa)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ruxi2k Am verificat si asta,nu cred ca e problema de aerisire. Problema e ca miercuri am venit de la munca cu motocicleta, (aprox 12 km, prin oras) cand am ajuns acasa fierbea apa in vas. Cred ca ar fi trebuit sa porneasca ventilatorul.

Am mai observat ca nu face presiune destula pe instalatia de racire. (Verificat pompa de apa.E ca noua.Nu am scurgeri) Aici nu stiu ce sa mai verific...

Ulei in apa sau apa in ulei nu este. (nici uleiul nici apa nu au crescut/scazut,apa nu miroase/nu are gust de gaze de esapament, si uleiul nu face spuma)

Mai mult decat senzorul asta, nu stiu ce ar putea avea.

 

PS: Problema asta,cred ca probabil ar fi mai potrivita pe thread`ul de service.

 

Eu zic sa mai faci niste teste pana sa ajungi la concluzia ca nu functioneaza.

Daca mai ai termocupla desfacuta, cred ca poti sa o testezi prin firbere pe aragaz sa vezi daca se deschide la o anumita temperatura.

Si mie mi se intampla de multe ori sa-mi fiarba apa, chiar si cand merg mai incet prin munti, unde e frig. Cateodata se mai intampla si prin oras, dar nu e ceva batut in cuie. Eu de 5 ani jumate de cand o am, face asa cateodata si nu a patit nimic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutari! ma poate ajuta cineva cu ceva linkuri sau telefoane sau orice cat mai aproape de bucuresti sa gasesc carena dreapta kawasaki er6n 2009-2011?

multumesc frumos!

 

 

post-91211-0-54081400-1494534525_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ruxi2k Lichid... Habar nu am. Apa distilata cu antigel, dar nu stiu exact ce fel antigel. (a fost pus de un prieten)

@Beatrice termocupla am testat-o prin fierbere. functioneaza cum trebuie. Ciudata treaba cu fierberea. Eu stiu ca nu e prea in regula sa fiarba...

Acum nu stiu ce sa mai zic.

Dupa ce mi-a fiert apa, mi-am dat seama ca nu am vazut niciodata ventilatorul functionand.

Daca porniti motorul si il lasati la relanti. Cam cat timp ii ia sa porneasca ventilatorul?

Editat de skeala
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vezi ca era una la dezmembrat pe olx.

» Post actualizat in 14 May 2017 08:32

Skeala: eu am schimbat antigelul in toamna si atunci am citit mult

Cica temperatura creste peste cea de fierbere dar fiind sub presiune nu fierbe.

Dupa ce am schimbat lichidul am facut testul ca e ok, asteptand sa plece radiatorul la relanti. Cred ca a plecat dupa vreo 10 min. - afara erau sub 10 grade

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ruxi2k Da. Citisem si eu faza cu presiunea. dar nu stiu cat de mare trebuie sa fie. La mana (am strans furtunul care intra in motor de la radiator) e moale. Nu prea pare a avea ce stiu eu ce presiune.

Poate ne intalnim intr-o zi sa va pipai motocicletele. Klaus si ruxi. Sa imi fac o idee.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ruxi2k Da. Citisem si eu faza cu presiunea. dar nu stiu cat de mare trebuie sa fie. La mana (am strans furtunul care intra in motor de la radiator) e moale. Nu prea pare a avea ce stiu eu ce presiune.

Poate ne intalnim intr-o zi sa va pipai motocicletele. Klaus si ruxi. Sa imi fac o idee.

Skeala oricand vrei tu. Desi habar n am cum trebuie sa fie a mea. E prima mea motoreta si abia de joi daca am bafta am voie sa o conduc. :)) motoreta lui ruxi e oricum in stare perfecta deci si e ucred ca va trebuie sa compar cateva chestii Editat de Klaus Cata
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cer ajutoru vostru ,as avea nevoie de o poza la jugu inferior dar cu ghidonul stand drept si mobra dreapta .multumesc.De preferinta ar fi un er6n 2006-2008

Editat de teby05
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...