vladd^ Postat Ianuarie 16, 2016 Share Postat Ianuarie 16, 2016 Salutare Mai aveti un coleg, posesor de er6n an 2007, 25 kw in acte (Inca detin A2) 18000 de km, finala Arrow ce se aude foarte frumos. Numerele le ridic luni cu toate ca este iarna ) sper sa prind o zi, doua cu asfaltul curat indiferent de temperatura pentru ca nu am apucat sa o testez decat pe cateva stradute... deocamdata nu ma pot pronunta in legatura cu motocicleta foarte mult, sunt multumit de cuplul care este si la turatii medii, nu numai la turatii joase (specifice celor intr-un cilindru) Singurele piese ce le-am schimbat sunt bujiile deoarece nu mai functionau cum trebuie si am cumparat 2 bujii NGK Iridium..aveti si o poza cu inculpata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AeonsOfStrife Postat Ianuarie 26, 2016 Share Postat Ianuarie 26, 2016 Oameni buni, sa inteleg ca toti aveti probleme cu ER6-ul? Acum nu stiu daca sa scot motorul de pe lista de potentiale achizitii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rastafarian Postat Februarie 5, 2016 Share Postat Februarie 5, 2016 intru si eu aici cu o iubita din 2009 , chiar azi am scos-o de la hibernare. va salut. » Post actualizat in 05 Feb 2016 19:24intru si eu aici cu o iubita din 2009 , chiar azi am scos-o de la hibernare.va salut. Vand toba stoc Kawasaki er6n stare f buna, 2009, completa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Beatrice Postat Februarie 7, 2016 Autor Share Postat Februarie 7, 2016 Stie cineva cat e distanta dintre brate pentru un stander spate pentru Er6F 2006? Standerele de obicei sunt standard si cu dimensiunile reglabile. Nu cred ca are relevanta; distanta e cam aceeasi ca la orice alta motocicleta din clasa asta. Ce stander ai gasit? Oameni buni, sa inteleg ca toti aveti probleme cu ER6-ul? Acum nu stiu daca sa scot motorul de pe lista de potentiale achizitii. La ce fel de probleme te referi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TDMANDI Postat Februarie 7, 2016 Share Postat Februarie 7, 2016 Salutare Mai aveti un coleg, posesor de er6n an 2007, 25 kw in acte (Inca detin A2) 18000 de km, finala Arrow ce se aude foarte frumos. Numerele le ridic luni cu toate ca este iarna ) sper sa prind o zi, doua cu asfaltul curat indiferent de temperatura pentru ca nu am apucat sa o testez decat pe cateva stradute... deocamdata nu ma pot pronunta in legatura cu motocicleta foarte mult, sunt multumit de cuplul care este si la turatii medii, nu numai la turatii joase (specifice celor intr-un cilindru) Singurele piese ce le-am schimbat sunt bujiile deoarece nu mai functionau cum trebuie si am cumparat 2 bujii NGK Iridium..aveti si o poza cu inculpata sa fie cu noroc... fix de acolo am luat si eu mobra Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danielt Postat Februarie 21, 2016 Share Postat Februarie 21, 2016 (editat) Am cumparat cauciucuri. Mitz zice ca sunt bune. Editat Februarie 21, 2016 de danielt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cataalin Postat Februarie 21, 2016 Share Postat Februarie 21, 2016 Am și eu nevoie de cauciucuri și m-am gândit la pilot road 4. Are cineva pe motocicleta asta? Aștept și alte recomandări. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danielt Postat Februarie 21, 2016 Share Postat Februarie 21, 2016 (editat) Am incaltat-o pe a mea in primavara cu Michelin Power Road 4 si s-au dovedit a fi foarte bune. Le-am ales pentru aderenta pe asfalt ud in mod expres ( s-au dovedit excelente ), dar au facut fata cu brio la orice conditii meteo, cam pe orice fel de drum. Michelin are diverse variatiuni, Pilot Supersport, Pilot Street, Pilot Road... din care poti alege dupa ce utilizare vrei sa le dai in mod expres. Eu am ales Pilot Road pentru touring. Editat Februarie 21, 2016 de danielt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cataalin Postat Februarie 21, 2016 Share Postat Februarie 21, 2016 Vina mea, nu am fost prea atent. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danielt Postat Februarie 22, 2016 Share Postat Februarie 22, 2016 Eu am ales Pilot Street Radial. Inca nu le-am montat sa iti zic cum sunt, dar din review-urile citite sunt ok. Vreau si camera video si trebuia sa impart banii cumva. Spor la cumparaturi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razen Postat Februarie 24, 2016 Share Postat Februarie 24, 2016 Am și eu nevoie de cauciucuri și m-am gândit la pilot road 4. Are cineva pe motocicleta asta? Aștept și alte recomandări. ER-6n din 2008, cauciucuri PR4, ambele schimbate în aceeași zi. Sunt începător deci nu am cum să fac o comparație cu altele dar cât m-am plimbat cu ele, adică aproape 4000 de km, nu am simțit niciodată că aș fi preferat altceva. Am prins și 4 grade, am prins și 25+, în noiembrie m-am dat și pe o porțiune de asfalt cu puțină zăpadă, m-a prins și ploaia (vreo 30 de km pe ploaie măruntă + încă de vreo două-trei ori prin oraș). Consider că de fiecare dată și-au făcut treaba și probabil când va veni vremea să le schimb probabil tot PR4 voi alege. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cataalin Postat Februarie 24, 2016 Share Postat Februarie 24, 2016 Am mai citit și despre alte anvelope, tot la astea cred ca o să rămân. Mulțumesc de ajutor amândurora. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BlackLord Postat Februarie 28, 2016 Share Postat Februarie 28, 2016 PROBLEMA Deodata vitezometrul indica ba 10km ba 200km ba etc.... Am scos mufa senzorului, am dat cu spray de contact, am curatat si senzorul.... indica 0km. Am schimbat senzorul de viteza. Tot 0km indica. Turometrul merge, ceasul merge, tot bordul merge. Idei? Un electrician/mecanic specializat pe ER6 in Bucuresti stiti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pijama Postat Martie 15, 2016 Share Postat Martie 15, 2016 Salutare, Ma uit dupa o motocicleta noua (pentru mine) si sunt intre Kawasaki EN6F 2009 si Suzuki SV 650 S > 2005. La ce ar trebui sa fiu atent in ceea in ceea ce priveste modelul din 2009? Stiu ca versiune anterioara a avut cateva probleme legate de cadru, vibratiile cauzate de motor, suspensie, etc., majoritatea fiind remediate incepand cu versiunea din 2009. Care sunt bubele tipice modelului? Ar avea in jur de 38.000 de km, ce consumabile majore ar urma schimbate? Pentru cineva de 1.86 inaltime, cum e pozitia de condus? Am auzit ca saua sufera putin datorita formei si a faptului ca a fost gandita mai mult pentru persoane mici de inaltine iar la drum lung ar cauza ceva amorteli posterioare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Saprodvl Postat Martie 15, 2016 Share Postat Martie 15, 2016 Eu am modelul 2008 si intradevar vibreaza pe la 4 - 5k rotatii dar nu asa grav, probleme mecanice nu am avut inca ci chiar merge foarte bine ( 47000 mile ) Eu am 1.87 inaltime si ma cam strange Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pijama Postat Martie 16, 2016 Share Postat Martie 16, 2016 Eu am modelul 2008 si intradevar vibreaza pe la 4 - 5k rotatii dar nu asa grav, probleme mecanice nu am avut inca ci chiar merge foarte bine ( 47000 mile ) Eu am 1.87 inaltime si ma cam strange Saprodvl, esti prin Londra cu ea? Cate mile ai facute cu ea? Care e consumul prin Londra? Daca stai prin London Bridge\Greenwich poate te retin 5 minute sa o vad mai bine. Ai avut sansa sa mergi cu un SV 650 S Pointy (dupa 2003) sa faci o comparatie intre ele? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Saprodvl Postat Martie 16, 2016 Share Postat Martie 16, 2016 Luton, nu am apucat sa o calaresc decat prin cartier si la scoala, mai am putin si iau permisu. Am fost pasager pe sv1000 dar nu se compara, ca idee am fost axat pe sv650s si eu dar am pris-o pe actuala la pret bun, am observat ca 2 in v are vibratii ceva mai mici ca 2 in linie. Oricum ca prima motocicleta pentru mine nu conteaza asa mult, deja stiu ce urmeaza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Disturber Postat Martie 17, 2016 Share Postat Martie 17, 2016 Va salut! Ma tot uit dupa un Kawasaki ER6N de prin 2006-2007 si am venit aici sa va cer sfatul/parerea despre acest motor din anii respectivi. Cum se comporta dpdv tehnic motocicleta (probleme des intalnite?) si la ce-ar trebui sa fiu atent atunci cand cumpar una? Dar dpdv al manevrabilitatii? Ma refer in oras la viteze mici si afara (110-130 km/h? - vant, stabilitate etc.) Ma uitam pe bikeshop si vad unele cu cadrul vopsit...nu cumva cadrul vine din fabrica gri? As evita pe cele desfacute si vopsite... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razen Postat Martie 18, 2016 Share Postat Martie 18, 2016 Culoarea cadrului depinde de culoarea motocicletei. A mea e portocalie și cadrul e negru (fabricată în 2008). E prima motocicletă pentru mine și o am din septembrie 2015. Sunt foarte mulțumit de cum se comportă, atât în oraș cât și în afară. Personal nu am fost deranjat de greutatea ei (certificatul de înmatriculare susține că are 202 kg - masa vehiculului în serviciu) dar nu sunt firav . La 1.80 m ajung jos cu toată talpa fără nicio problemă, pot sta în picioare fără să stau pe șa. Firește, încape printre mașini în oraș fără probleme. În afară te bate vântul că doar e naked dar mie nu mi s-a părut ceva de speriat. Un parbriz e util. Curbe știe să ia, mi-a lăsat impresia că e ușor de înclinat, fără genunchi pe jos, desigur . Frânele mi s-au părut mai slabe, comparativ cu un Hornet pe care am făcut școala, dar sunt eficiente și își fac treaba. E posibil să fie doar o problemă a mea, dar cursa levierului de frână mi se pare foarte lungă. Eu am versiunea cu ABS, cred că e util și îl recomand oricui. Un punct negativ ar fi vibrațiile, din câte am înțeles după 2009 samuraii ar fi considerat că ER ar putea veni și de la Extra Rubber și au procedat în consecință. Personal nu sunt deranjat de vibrații dar sunt ceva de luat în calcul de cineva mai sensibil în privința asta. În cazul meu sunt accentuate de faptul că am și un crash bar montat. Rezervorul e de 15.5 litri, rezerva mi-a intrat între 180 și 250 de km. De regulă intră după 210 km, dar evident că depinde de mers. Nu găsesc acum nicio informație legată de cât e rezerva dar cred că 3 litri. Probleme nu am avut, sfaturi nu dau că îs zgârcit. Spor la căutare și mult succes! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danielt Postat Aprilie 3, 2016 Share Postat Aprilie 3, 2016 Prima plimbare din acest an. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Saprodvl Postat Aprilie 22, 2016 Share Postat Aprilie 22, 2016 Verdict, moto bun pentru fete pe post de vibrator )) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danielt Postat Aprilie 24, 2016 Share Postat Aprilie 24, 2016 Ce filtru de aer aveti pe moto ? » Post actualizat in 24 Apr 2016 10:54+ placute frana. Ceva sa protejeze discul, chiar daca se duc mai repede. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cataalin Postat Mai 2, 2016 Share Postat Mai 2, 2016 Are cineva macheta er6f? Ați văzut undeva de vânzare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cristake25 Postat Mai 20, 2016 Share Postat Mai 20, 2016 Vreo intalnire ceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danielt Postat Mai 21, 2016 Share Postat Mai 21, 2016 Pai, hai sa ne intalnim maine la o cafea undeva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.