Jump to content
Beatrice

Kawasaki ER6N / ER6F

Recommended Posts

Salutare

Mai aveti un coleg, posesor de er6n an 2007, 25 kw in acte (Inca detin A2) 18000 de km, finala Arrow ce se aude foarte frumos. Numerele le ridic luni cu toate ca este iarna :)) sper sa prind o zi, doua cu asfaltul curat indiferent de temperatura pentru ca nu am apucat sa o testez decat pe cateva stradute... deocamdata nu ma pot pronunta in legatura cu motocicleta foarte mult, sunt multumit de cuplul care este si la turatii medii, nu numai la turatii joase (specifice celor intr-un cilindru)

Singurele piese ce le-am schimbat sunt bujiile deoarece nu mai functionau cum trebuie si am cumparat 2 bujii NGK Iridium..aveti si o poza cu inculpata

12466069_1006018349469884_80595948351199

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oameni buni, sa inteleg ca toti aveti probleme cu ER6-ul? Acum nu stiu daca sa scot motorul de pe lista de potentiale achizitii.

Share this post


Link to post
Share on other sites

intru si eu aici cu o iubita din 2009 :D, chiar azi am scos-o de la hibernare.

va salut.


» Post actualizat in 05 Feb 2016 19:24

intru si eu aici cu o iubita din 2009 :D, chiar azi am scos-o de la hibernare.
va salut.


Vand toba stoc Kawasaki er6n stare f buna, 2009, completa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stie cineva cat e distanta dintre brate pentru un stander spate pentru Er6F 2006?

Standerele de obicei sunt standard si cu dimensiunile reglabile. Nu cred ca are relevanta; distanta e cam aceeasi ca la orice alta motocicleta din clasa asta. Ce stander ai gasit?

 

Oameni buni, sa inteleg ca toti aveti probleme cu ER6-ul? Acum nu stiu daca sa scot motorul de pe lista de potentiale achizitii.

La ce fel de probleme te referi?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare

Mai aveti un coleg, posesor de er6n an 2007, 25 kw in acte (Inca detin A2) 18000 de km, finala Arrow ce se aude foarte frumos. Numerele le ridic luni cu toate ca este iarna :)) sper sa prind o zi, doua cu asfaltul curat indiferent de temperatura pentru ca nu am apucat sa o testez decat pe cateva stradute... deocamdata nu ma pot pronunta in legatura cu motocicleta foarte mult, sunt multumit de cuplul care este si la turatii medii, nu numai la turatii joase (specifice celor intr-un cilindru)

Singurele piese ce le-am schimbat sunt bujiile deoarece nu mai functionau cum trebuie si am cumparat 2 bujii NGK Iridium..aveti si o poza cu inculpata

12466069_1006018349469884_80595948351199

sa fie cu noroc... :peace:

fix de acolo am luat si eu mobra :peace:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am cumparat cauciucuri.

Mitz zice ca sunt bune.

post-85855-0-64371100-1456023610_thumb.jpg

post-85855-0-31095700-1456023636_thumb.jpg

Edited by danielt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am și eu nevoie de cauciucuri și m-am gândit la pilot road 4. Are cineva pe motocicleta asta? Aștept și alte recomandări.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am incaltat-o pe a mea in primavara cu Michelin Power Road 4 si s-au dovedit a fi foarte bune. Le-am ales pentru aderenta pe asfalt ud in mod expres ( s-au dovedit excelente ), dar au facut fata cu brio la orice conditii meteo, cam pe orice fel de drum.

Michelin are diverse variatiuni, Pilot Supersport, Pilot Street, Pilot Road... din care poti alege dupa ce utilizare vrei sa le dai in mod expres. Eu am ales Pilot Road pentru touring.

Edited by danielt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu am ales Pilot Street Radial.

Inca nu le-am montat sa iti zic cum sunt, dar din review-urile citite sunt ok.

Vreau si camera video si trebuia sa impart banii cumva.

Spor la cumparaturi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am și eu nevoie de cauciucuri și m-am gândit la pilot road 4. Are cineva pe motocicleta asta? Aștept și alte recomandări.

ER-6n din 2008, cauciucuri PR4, ambele schimbate în aceeași zi. Sunt începător deci nu am cum să fac o comparație cu altele dar cât m-am plimbat cu ele, adică aproape 4000 de km, nu am simțit niciodată că aș fi preferat altceva. Am prins și 4 grade, am prins și 25+, în noiembrie m-am dat și pe o porțiune de asfalt cu puțină zăpadă, m-a prins și ploaia (vreo 30 de km pe ploaie măruntă + încă de vreo două-trei ori prin oraș). Consider că de fiecare dată și-au făcut treaba și probabil când va veni vremea să le schimb probabil tot PR4 voi alege.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am mai citit și despre alte anvelope, tot la astea cred ca o să rămân. Mulțumesc de ajutor amândurora.

Share this post


Link to post
Share on other sites

PROBLEMA

 

Deodata vitezometrul indica ba 10km ba 200km ba etc.... Am scos mufa senzorului, am dat cu spray de contact, am curatat si senzorul.... indica 0km.

 

Am schimbat senzorul de viteza.

Tot 0km indica.

 

Turometrul merge, ceasul merge, tot bordul merge.

 

Idei?

Un electrician/mecanic specializat pe ER6 in Bucuresti stiti?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare,

 

Ma uit dupa o motocicleta noua (pentru mine) si sunt intre Kawasaki EN6F 2009 si Suzuki SV 650 S > 2005.

La ce ar trebui sa fiu atent in ceea in ceea ce priveste modelul din 2009? Stiu ca versiune anterioara a avut cateva probleme legate de cadru, vibratiile cauzate de motor, suspensie, etc., majoritatea fiind remediate incepand cu versiunea din 2009.

 

Care sunt bubele tipice modelului? Ar avea in jur de 38.000 de km, ce consumabile majore ar urma schimbate?

Pentru cineva de 1.86 inaltime, cum e pozitia de condus? Am auzit ca saua sufera putin datorita formei si a faptului ca a fost gandita mai mult pentru persoane mici de inaltine iar la drum lung ar cauza ceva amorteli posterioare.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu am modelul 2008 si intradevar vibreaza pe la 4 - 5k rotatii dar nu asa grav, probleme mecanice nu am avut inca ci chiar merge foarte bine ( 47000 mile )

Eu am 1.87 inaltime si ma cam strange 😂

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu am modelul 2008 si intradevar vibreaza pe la 4 - 5k rotatii dar nu asa grav, probleme mecanice nu am avut inca ci chiar merge foarte bine ( 47000 mile )

Eu am 1.87 inaltime si ma cam strange

Saprodvl, esti prin Londra cu ea? Cate mile ai facute cu ea? Care e consumul prin Londra? Daca stai prin London Bridge\Greenwich poate te retin 5 minute sa o vad mai bine. Ai avut sansa sa mergi cu un SV 650 S Pointy (dupa 2003) sa faci o comparatie intre ele?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Luton, nu am apucat sa o calaresc decat prin cartier si la scoala, mai am putin si iau permisu. Am fost pasager pe sv1000 dar nu se compara, ca idee am fost axat pe sv650s si eu dar am pris-o pe actuala la pret bun, am observat ca 2 in v are vibratii ceva mai mici ca 2 in linie.

Oricum ca prima motocicleta pentru mine nu conteaza asa mult, deja stiu ce urmeaza :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Va salut! Ma tot uit dupa un Kawasaki ER6N de prin 2006-2007 si am venit aici sa va cer sfatul/parerea despre acest motor din anii respectivi.


Cum se comporta dpdv tehnic motocicleta (probleme des intalnite?) si la ce-ar trebui sa fiu atent atunci cand cumpar una? Dar dpdv al manevrabilitatii? Ma refer in oras la viteze mici si afara (110-130 km/h? - vant, stabilitate etc.)


Ma uitam pe bikeshop si vad unele cu cadrul vopsit...nu cumva cadrul vine din fabrica gri? As evita pe cele desfacute si vopsite... :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Culoarea cadrului depinde de culoarea motocicletei. A mea e portocalie și cadrul e negru (fabricată în 2008).

 

E prima motocicletă pentru mine și o am din septembrie 2015. Sunt foarte mulțumit de cum se comportă, atât în oraș cât și în afară.

 

Personal nu am fost deranjat de greutatea ei (certificatul de înmatriculare susține că are 202 kg - masa vehiculului în serviciu) dar nu sunt firav :) . La 1.80 m ajung jos cu toată talpa fără nicio problemă, pot sta în picioare fără să stau pe șa.

 

Firește, încape printre mașini în oraș fără probleme. În afară te bate vântul că doar e naked dar mie nu mi s-a părut ceva de speriat. Un parbriz e util. Curbe știe să ia, mi-a lăsat impresia că e ușor de înclinat, fără genunchi pe jos, desigur :).

 

Frânele mi s-au părut mai slabe, comparativ cu un Hornet pe care am făcut școala, dar sunt eficiente și își fac treaba. E posibil să fie doar o problemă a mea, dar cursa levierului de frână mi se pare foarte lungă. Eu am versiunea cu ABS, cred că e util și îl recomand oricui.

 

Un punct negativ ar fi vibrațiile, din câte am înțeles după 2009 samuraii ar fi considerat că ER ar putea veni și de la Extra Rubber și au procedat în consecință. Personal nu sunt deranjat de vibrații dar sunt ceva de luat în calcul de cineva mai sensibil în privința asta. În cazul meu sunt accentuate de faptul că am și un crash bar montat.

 

Rezervorul e de 15.5 litri, rezerva mi-a intrat între 180 și 250 de km. De regulă intră după 210 km, dar evident că depinde de mers. Nu găsesc acum nicio informație legată de cât e rezerva dar cred că 3 litri.

 

Probleme nu am avut, sfaturi nu dau că îs zgârcit. Spor la căutare și mult succes!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ce filtru de aer aveti pe moto ?


» Post actualizat in 24 Apr 2016 10:54

+ placute frana. Ceva sa protejeze discul, chiar daca se duc mai repede.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...