shin Postat Ianuarie 19, 2012 Share Postat Ianuarie 19, 2012 Salve, fost posesor de A (adica l-am avut 3 ani si n-o sa-l mai am vreo 2) imi caut scooter. Initial am vrut RS50 dar mi-am dat seama ca e prea mica. Imi mai place Sachs Maddass dar si aia e mica rau. Ieri am vazut un Aprilia RX50 (cross) si parca e mai maricica, nu mai arat asa penibil pe ea. Ideea e ca vreau un scooter pe care sa nu par Gulliver calare pe un ponei. Eu am 1.90, 65 de kile, deci inalt si slab. Ce scootere de 50 stiti mai maricele, pe care sa nu stau ca dracu? Multumesc, Shin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Ianuarie 19, 2012 Share Postat Ianuarie 19, 2012 Pai sa te invat la prostii: enduro/cross de 125 cmc inmatriculat pe primarie. Garantant nu te verifica nici dreacu ce capacitate are. Fara A doi ani, asa deodata? Nasol Viteza? Beutura? [bine, poa' sa fie secret, nu-i bai ] Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shin Postat Ianuarie 19, 2012 Autor Share Postat Ianuarie 19, 2012 Intrebarea e cine mi-l inmatriculeaza de 125, ca mi-e cam tarsha sa mi-l iau si sa nu-l pot inmatricula pe 50... Dah, nu prea ma pricep eu la misculatii/manevre etc Daca stii ceva detalii, PM anytime, ar fi apreciate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adiy32 Postat Ianuarie 19, 2012 Share Postat Ianuarie 19, 2012 Kymco Grand Dink 50,mare ,spatios,motorul 2 timpi indeajuns de puternic,prinde delimitat 70-75!Piese gasesti! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shin Postat Ianuarie 19, 2012 Autor Share Postat Ianuarie 19, 2012 Ceva gen cross, supermoto ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Ianuarie 19, 2012 Share Postat Ianuarie 19, 2012 aprilia,beta,rieju.Sunt multe modele de 49cc cu motorizare AM6(cutie de viteze),pe care le poti monta kituri de 80 sau 92cc,dupa alearga 120-130km/h Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shin Postat Ianuarie 20, 2012 Autor Share Postat Ianuarie 20, 2012 Multumesc mult de sfat! Nu ma intereseaza sa sara da suta, ma intereseaza demarajul, ca o sa ma plictiseasca de moarte trecerea de pe 954 pe scooter Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piticoo Postat Ianuarie 20, 2012 Share Postat Ianuarie 20, 2012 Multumesc mult de sfat! Nu ma intereseaza sa sara da suta, ma intereseaza demarajul, ca o sa ma plictiseasca de moarte trecerea de pe 954 pe scooter Daca vrei nou vino la mine sa vorbim ca am mai multe modele,si iti alegi tu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rock_angel Postat Ianuarie 20, 2012 Share Postat Ianuarie 20, 2012 generic trigger sm,aprilia mx,rieju supermoto(sunt mai multe modele din cate tin eu minte...nu mai tin minte cum se numeau modelele),derbi senda Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shin Postat Ianuarie 23, 2012 Autor Share Postat Ianuarie 23, 2012 Multumesc mult de sugestii Acu' sa vaz care-i bujetu si pe caaai Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Ianuarie 23, 2012 Share Postat Ianuarie 23, 2012 (editat) Eu as spune sa nu iti iei scutere de 50cc ca nu prea are sens.Sunt ieftine dar destul de proaste.Ori au motoare in 4 timpi care consuma putin,dar nu trag nimic si merg 50kmh,ori au in 2 si se strica tot timpul,ori amandoua .Daca vrei neaparat de 50cc,mie Aprilia rs50 (parca asa se numeste) mi-a lasat o impresie f buna : consum f mic,motor in 2 racit cu apa. Malagutti Ciak iarasi mi-a lasat o impresie f buna : e foarte agil si manevrabil,s-au gandit la distributia greutatii,rezevorul e in "podea",niste treburi,se vede ca au gandit niste ingineri acolo,nu doar contabilii. Eu am mers pe 125 pt ca imbina consumul si economia cu forta si viteza. Honda Pantheon 125i - scooter din ala lejer de cruising. Honda SH 125i (sau 150i).Imbina cele 2 lumi : moto si scuter. Sau in aceeiasi linie poti sa vezi o Honda cbf 125 sau Yamaha 125.Astea pot mere si offroad cu niste cauciucuri cat de cat,sunt ff funny,motociclete in toata regula. Toate cele enumerate de mine au consum sub 3%,motoare in 4 timpi,civilizate,comode,unele chiar foarte comode (Pantheon),viteze de croaziera lejere de 80-90kmh si Vmax de peste 120kmh.Depinde ce vrei. Se inmatriculeaza pe primarie pe 49cc in urmatorul fel : te duci la primarie cu o ciocolata,si spui ca vrei sa inmatriculezi un scuter PE PROPRIE RASPUNDERE.Le spui ca e scuter (mpoed,motoreta),e de 49cc,dar nu ai actele la el,ti l-a dat vara-tu moka,etc.O sa-ti ceara marca (ex Honda cbf),serie sasiu (vin number,etc,cum vrei sa-i spui,sper ca stii la ce ma refer) si culoarea.Toate astea le dai tu PE PROPRIE RASPUNDERE.De aia poti sa-l inscrii asa,pt ca ei nu isi asuma raspunderea pt datele tale,nu le verifica. Iti fac un talon in care scrie datele respective si un nr. galben cu comuna/orasul respectiv. Pretul depinde de primarie,de ex la mine e 70 lei numarul+30 lei talonul.Platesti 30 lei/an impozit la el si iti pune cate o stampila acolo pe talon.Daca nu-i gauresti tobele sau ceva sa se auda urat,ai casca si vesta,nu te opreste nici draq.Modelele pe care ti le-am enumerat mai sus arata ca niste scutere/mopede de 49(in afara de Pantheon care e huge),deci nu vei avea nici o problema,ar fi totusi recomandabil sa le stergi emblemele cu "125",99% din politai nu prea au cum/nu stiu sa faca diferenta intre un 49 si un 125. Singurii care iti pot face cu adevarat probleme sunt cei de la ARR,care,daca te iau la puricat,iti scot bujia si iti baga o sonda care iti masoara capacitatea motorului pe loc.In rest,totul ok,poti sa meri cat vrei in comuna/orasul respectiv + o raza de 30kmh (nu sunt 100% sigur de aceasta cifra) in jurul ei.Desi eu am vazut scutere cu nr de Craiova prin Buc,deci... Numai bine si spor la scuterit. Editat Ianuarie 23, 2012 de Method Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soimul Postat Ianuarie 23, 2012 Share Postat Ianuarie 23, 2012 Ce viata dulce pt. cei de la tara!!! La Bucuresti nu mai poti inregistra la primariile de sector fara CIV(deci trebuie sa treci pe la RAR) si daca e nou nu poti fara Certificat de garantie(in interiorul a 2 ani de la cumpararea de nou), iar daca e mai vechide 2 ani trebuie sa ai ITP facut si ITP la cele sub 50 cmc se face NUMAI la RAR... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Ianuarie 23, 2012 Share Postat Ianuarie 23, 2012 (editat) Au ! Naspa momentul,pe la sate/orase mici inca mere treaba stas,ai un mijloc de transport/naveta la bani putini,costuri de intretinere infime si fara batai de cap gen rar,itp,etc... Editat Ianuarie 23, 2012 de Method Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soimul Postat Ianuarie 24, 2012 Share Postat Ianuarie 24, 2012 Da...in Bucuresti probabil sa e concurenta mare pt posturi si la politiai..sint mai pregatiti, sint multi si nu ai cum sa-i cunosti pe toti...probabil au si planuri pt. amenzi...o sa ma programez cu mopedul la RAR pt ITP (100 ron)...altfel risc ma trezesc ca ma opreste unul si-mi zice "nu aveti ITP, va retin certificatul de inregistrare, mergeti faceti ITP la RAR si veniti sa vi-l restituim; pina atunci platiti o amenda de X ron si dati placuta incoa"... ..asa ca nu risc pt 100 ron la 2 ani. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
floryu20 Postat Ianuarie 24, 2012 Share Postat Ianuarie 24, 2012 Asteapta sa vina @booyaka expertul nostru' in 2 timpi ( e un AS) sa iti recomande cel mai bun scuter (construit in regim de pista) ca trecerea de la 954 la 50 e booooring. ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shin Postat Ianuarie 24, 2012 Autor Share Postat Ianuarie 24, 2012 asteptam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Ianuarie 24, 2012 Share Postat Ianuarie 24, 2012 Asteapta sa vina @booyaka expertul nostru' in 2 timpi ( e un AS) sa iti recomande cel mai bun scuter (construit in regim de pista) ca trecerea de la 954 la 50 e booooring. ! Mi-a spus mie intr-un pm ca Rs250-ul lui,umilea pe demaraj un R6.Diferenta de 45cai intre cele 2modele erea 0,dimpotriva ala ,,mic,, ii datea fum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
floryu20 Postat Ianuarie 24, 2012 Share Postat Ianuarie 24, 2012 Mi-a spus mie intr-un pm ca Rs250-ul lui,umilea pe demaraj un R6.Diferenta de 45cai intre cele 2modele erea 0,dimpotriva ala ,,mic,, ii datea fum Pai e in 2 timpi,e modificat ( e AS la asa ceva ),daca ii mai baga si turbo face de cacao si busa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MihaiCrash Postat Ianuarie 26, 2012 Share Postat Ianuarie 26, 2012 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shin Postat Ianuarie 26, 2012 Autor Share Postat Ianuarie 26, 2012 Sunt un pic mai inalt bah Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_dr Postat Ianuarie 26, 2012 Share Postat Ianuarie 26, 2012 derbi senda 50 cand te plictisesti ii pui un chit de 80cc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rock_angel Postat Ianuarie 26, 2012 Share Postat Ianuarie 26, 2012 Sunt un pic mai inalt bah ai PM! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.