frigider Postat Ianuarie 31, 2012 Share Postat Ianuarie 31, 2012 moto arata f misto. de mancat ulei nush ce sa zic, poate asa era inainte, io am zx6r 07, nu mananca ulei. Repet, nu stiu cum era la cele "vechi", la cele in 2T e clar ca mananca ulei spor la mers cu ea, sau la vandut, in functie de ce vei face! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tyby_90 Postat Ianuarie 31, 2012 Autor Share Postat Ianuarie 31, 2012 mdeah, eu nu vorbesc din carti ci din prisma faptului ca de cand am permis am schimbat ceva jaFoneze, la nici una nu mi-a consumat motorul 1l ulei la 5000 km, nu la 1000 ca eu la 5000 fac schimbul....dar adevarul ca pun ulei de-al scump, nu poate M40, si fara sa ma laud, dar am avut numai motociclete de alea misto, luate de la prim proprietar de afara si culmea, toate la momentul achizitiei se invarteau la 20k km, si nu km de aia 'facuti'. Am auzit si eu ca asa era la FZR, posibil din cauza uleiurilor de atunci . Si poate ca un motor consuma ulei daca este dat pe circuit, forjat, de il are unu de scoate untu' din el. Eu nu fac asa. Nu am acuzat pe nimeni doar, am zis( preluat ) ce au spus altii mai vechi ca mine. Ca idee castrolul 10W50 la motorul meu este bun? sau nuprea ce ma sfatuiti? moto arata f misto. de mancat ulei nush ce sa zic, poate asa era inainte, io am zx6r 07, nu mananca ulei. Repet, nu stiu cum era la cele "vechi", la cele in 2T e clar ca mananca ulei spor la mers cu ea, sau la vandut, in functie de ce vei face! ms.... Eu mortis nu tin sa o vand... am pus suflet mai mult decat voi pune vreodata in ceva, daca o voi vinde ... o voi vinde pe cat cred eu de cuviinta ca merita desii nu cred ca se va intampla Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Ianuarie 31, 2012 Share Postat Ianuarie 31, 2012 In cartea de service al FZR-ului meu scrie asa - 5 grade celsius si plus, pui 20w40 - 5 grade celsius si minus, pui 10w30. Probabil la asta s-a referit prietenul tau cand a zis ca nu e bun acel ulei. El e bun, dar nu bun pentru motorul tau. Mergi pe un ulei mai gros. Eu mi-am luat 15w50, insa parca am o urma de regret ca nu am luat 20w40/50. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clasic Postat Ianuarie 31, 2012 Share Postat Ianuarie 31, 2012 (editat) Tyby, eu nu dau sfaturi referitoare la ulei, eu am pus numai 10W40 sau 15W50 iar ca marci am folosit Motul fie 5100, 7100, 300V sau Repsol, la toate motoarele de le-am avut se cerea 10W40. La unele am folosit si tratament de motor Metabond. Baga-i ce-ti recomanda cei care s-au axat pe acest model de motocicleta deoarece in ziua de astazi cred ca practica este mai buna ca teoria, uleiurile de astazi nu mai sunt cele din anii '80 cand se facea FZR-ul cu recomandarile aferente din manual. Editat Ianuarie 31, 2012 de turku Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mistery Postat Februarie 1, 2012 Share Postat Februarie 1, 2012 (editat) Si tu crezi ca Motul si Repsol sunt mari uleiuri? Te inseli. Ambele sunt fabricate in Ro si se simte. Doar o gramada de marketing bazate pe uleiuri care erau performante candva. Daca tu chiar vrei chestii serioase incearca Belray sau chestii fabricate prin Nordul Europei. La motorul de FZR asa vechi eu nu recomand sintetic. Din experienta mea cu motoare vechi si implicit tolerante vechi, uleuil semisintetic e excelent. Am avut odata Repsol sintetic, super uleiul uleiurilor si a curs prin motor ca pisatul. Am bagat in acelasi motor semisintetic de toata jena Mobil1 moto si nu mai consuma deloc. Diferenta este ca uleiul asta la 5000km deja nu isi mai face treaba. Se auzea distributia. Cum oricum toti schimbam la 4000-5000 km uleiul, asta nu e problema. Nu se pot compara motoare pre 2000 cu cele din 2007. Alte tehnologii de prelucrare a materialelor, alte tolerante si alta uzura. 300v-ul intr-un motor din 95 care nu a fost refacut sunt bani aruncati pe fereastra. Si prima serie de R1 consuma lejer fara sa aiba prb. Editat Februarie 1, 2012 de mistery Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clasic Postat Februarie 1, 2012 Share Postat Februarie 1, 2012 eu asa credeam, ca sunt uleiuri. M-ai cam pus pe ganduri, la schimbul de primavara o sa optez pt ulei la masura, se pare ca toate sunt la fel, dar nu stiu totusi daca sa fie de floare sau de masline, ca ultimu e superior... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mistery Postat Februarie 1, 2012 Share Postat Februarie 1, 2012 recomand cel folosit de la Mcdonalds. E mai ieftin si merge mai bine cu sarcamsul tau de 2 lei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tyby_90 Postat Februarie 1, 2012 Autor Share Postat Februarie 1, 2012 recomand cel folosit de la Mcdonalds. E mai ieftin si merge mai bine cu sarcamsul tau de 2 lei Hey hei, fara discutii contradictorii. Am pus o intrebare simpla care ar fii mai bun ca i ulei pentru motorul meu. stiu ca tehnologia s-a schimbat mult si implicit necesita alt tip de uleiuri motoarele acutale. Dar credeti-ma ca am auzit la pareri de vb voastra imi vine sa bag dala de masline. Sau bel ray-il am auzit numai de bine despre el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mistery Postat Februarie 1, 2012 Share Postat Februarie 1, 2012 Il poti incerca (bel ray-ul, nu maslinele) dar dupa cum am zis, recomand ceva semi sintetic, nici vorba de uleiuri full sintetic racing pentru un motor asa vechi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tyby_90 Postat Februarie 1, 2012 Autor Share Postat Februarie 1, 2012 Il poti incerca (bel ray-ul, nu maslinele) dar dupa cum am zis, recomand ceva semi sintetic, nici vorba de uleiuri full sintetic racing pentru un motor asa vechi. Okay ms:) si ca vascozitate 20W40 sau 15W50? sau ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tyby_90 Postat Aprilie 9, 2012 Autor Share Postat Aprilie 9, 2012 (editat) Revin cu noi adaugari. Joi si vineri "suzy" a mea ( asa o alint desii nu e suzuki ) a stat in service pentru cateva operatiuni de intretinere/mentenanta. Pentru inceput carburatia a fost curatata si reglata/sincronizata, cabluri de acceleratie schimbate, ulei Bell Ray 10W40 semisintetic, filtre aer si ulei, simeringuri furca All Balls si ulei 10W Bell Ray. Intreaga operatiune m-a costat 800 ron dintre care 500 au fost din cuponul pe care ea la castigat la concursul " costumul meu" organizat de Info Moto - ( http://www.infomoto.ro/povestea-customului-meu-avem-castigatorii ). Fedback-uri ar fii urmatoarele: furca mult mai precisa si dura si fara scurgeri de ulei, raspunsul motorului este similar al unei injectii datorita reglajelor facute la carburatie, iar treptele datorita uleiului se schimba pot spune genial, Cat despre Zgomotul/sunetul produs de ea acum... :X m-am indragostit din nou ( contrar parerilor unora care spun ca uleiul nu are de-a face cu sunetul motorului ) Am atasat cateva poze cu ea in timpul operatiunilor si una dupa o curatire amanuntita si o vopsea la galerii. Editat Aprilie 9, 2012 de tyby_90 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Aprilie 9, 2012 Share Postat Aprilie 9, 2012 Bel Ray, Hiflo, Hiflo .. Confirm cele spuse despre Bel Ray. Eu am luat, cum am mai zis, 15w50 semi si diferenta e notabila fata de fostul ulei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tyby_90 Postat Aprilie 10, 2012 Autor Share Postat Aprilie 10, 2012 BRAVO omule! Am dat accidental pe net acum cateva zile peste motoreta ta si am aflat ca ai castigat un premiu. Felicitari! Ms mult, nu ma face decat sa ma motiveze sa imi continui proiectul cu implinirea ca nu numai mie imi place ceea ce am realizat pana acum. Ea nu este perfecta! dar timpul, rabdarea, pasiunea si nu in ultimul rand BANII vor rezolva problemele ( sa le numesc asa ) Bel Ray, Hiflo, Hiflo .. Confirm cele spuse despre Bel Ray. Eu am luat, cum am mai zis, 15w50 semi si diferenta e notabila fata de fostul ulei. Surori de consumabile :X genial uleiul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Aprilie 10, 2012 Share Postat Aprilie 10, 2012 Confirm spusele tale ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
delete636 Postat Aprilie 10, 2012 Share Postat Aprilie 10, 2012 (editat) misto motocicleta ai vopsit cadrul la vopsitor, sau l-ai vopsit tu cu spray? Editat Aprilie 10, 2012 de delete636 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Rmh Postat Aprilie 11, 2012 Share Postat Aprilie 11, 2012 foarte frumoasa,felicitari si sa ai grija de ea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tyby_90 Postat Aprilie 11, 2012 Autor Share Postat Aprilie 11, 2012 (editat) misto motocicleta ai vopsit cadrul la vopsitor, sau l-ai vopsit tu cu spray? Spray in curte... nu arata impecabil dar F multi m-au intrebat unde am vopsit cadrul ca a iesit super bn ( cred eu e un lucru bun ). P.s. Am vazut ca te-ai apucat si tu de un proiect dintr-un yzf... imi place cum arata mi se pare un model de moto foarte reusit ( avand in vedere ca ale noastre sunt in proportie de 99% identice la motor, cadru.... etc). opaaaa si se pare ca sunte si cam de aceeasi varsta ) F tare omule!!! bv . Curiozitate: Te descurci tu cu fibra sau ti-o face cineva? foarte frumoasa,felicitari si sa ai grija de ea Ms ms ms si cand ma gandesc ca am avut o mica tentativa sa o vand asta toamna. Noroc ca m-am trezit. ) Editat Aprilie 11, 2012 de tyby_90 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
delete636 Postat Aprilie 11, 2012 Share Postat Aprilie 11, 2012 Spray in curte... nu arata impecabil dar F multi m-au intrebat unde am vopsit cadrul ca a iesit super bn ( cred eu e un lucru bun ). P.s. Am vazut ca te-ai apucat si tu de un proiect dintr-un yzf... imi place cum arata mi se pare un model de moto foarte reusit ( avand in vedere ca ale noastre sunt in proportie de 99% identice la motor, cadru.... etc). opaaaa si se pare ca sunte si cam de aceeasi varsta ) F tare omule!!! bv . Curiozitate: Te descurci tu cu fibra sau ti-o face cineva? Ms ms ms si cand ma gandesc ca am avut o mica tentativa sa o vand asta toamna. Noroc ca m-am trezit. ) ms, trebuie sa vopsesc si eu cadrul si motoru, si era destul de complicat sa le duc la vopsitor nu ma intereseaza sa iasa impecabil vopseaua vreau doar sa nu sara, sau sa se arda tu ce vopsea ai folosit(marca) iar referitor la fibra, tot ce am facut la mobra am facut eu spor al lucru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tyby_90 Postat Aprilie 11, 2012 Autor Share Postat Aprilie 11, 2012 ms, trebuie sa vopsesc si eu cadrul si motoru, si era destul de complicat sa le duc la vopsitor nu ma intereseaza sa iasa impecabil vopseaua vreau doar sa nu sara, sau sa se arda tu ce vopsea ai folosit(marca) iar referitor la fibra, tot ce am facut la mobra am facut eu spor al lucru Sincer marca nu stiu e la spray si se aplica destul de usor..... vad ca tine F bine si nu a sarit ( trebuie sa matuiesti zona inainte ) La motor.... e mai complicat, alte temperaturi, nu stiu daca poti aplica vopsea la spray pe el..... chiar nu stiu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Aprilie 11, 2012 Share Postat Aprilie 11, 2012 Eu mi-am cumparat un spray pentru evacuari, rezistent pana la 800 grade celsius. L-am luat pt toba si poate si galerii. Din carrefour, 24 de lei, destul de maricel. Maine vopsesc cu el si va spun cum a iesit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Rmh Postat Aprilie 11, 2012 Share Postat Aprilie 11, 2012 interesant cum modificati motocicletele,dar am si eu o nelamurire,cum modificati coditele,carenele etc?? ca par asa de impecabile de zici ca nici nu au fost miscate in viata lor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tyby_90 Postat Aprilie 11, 2012 Autor Share Postat Aprilie 11, 2012 Eu mi-am cumparat un spray pentru evacuari, rezistent pana la 800 grade celsius. L-am luat pt toba si poate si galerii. Din carrefour, 24 de lei, destul de maricel. Maine vopsesc cu el si va spun cum a iesit. asteptam feedback-ul!!! interesant cum modificati motocicletele,dar am si eu o nelamurire,cum modificati coditele,carenele etc?? ca par asa de impecabile de zici ca nici nu au fost miscate in viata lor eu unul am luat coditza dupa un 636 lovit frontal, cu tot cu subansamble. L-am sudat la institut.... iar carenele si prinderile au cazut perfect ( asta este avantajul cand iei tot ansamblul) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Aprilie 12, 2012 Share Postat Aprilie 12, 2012 Bai, am dat sprayul cu fara prea multe pregatiri si l-am lasat sa se usuce la soare. A iesit foarte bine vopseaua, in genul celei de pe cadru (negru mat). Pana acum sunt multumit de ea, isi merita banii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tyby_90 Postat Aprilie 12, 2012 Autor Share Postat Aprilie 12, 2012 Bai, am dat sprayul cu fara prea multe pregatiri si l-am lasat sa se usuce la soare. A iesit foarte bine vopseaua, in genul celei de pe cadru (negru mat). Pana acum sunt multumit de ea, isi merita banii. sa asteptam 2-3-4-5 drumuri prin oras care o vor incinge bine, si dupa ne mai zici cum se prezinta. Cum se numeste? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Aprilie 13, 2012 Share Postat Aprilie 13, 2012 Am facut pana acum cam 60-70 de km doar prin oras. Nu ii retin numele, insa se afla la rafturile cu sprayuri cu vopsea pentru auto, care e cel langa uleiuri auto. Maine am sa-i fac o poza sa vi-l arat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.