cezarzanf Postat Ianuarie 31, 2012 Share Postat Ianuarie 31, 2012 Salut. Ma intereseaza si pe mine sa stiu : - lantul de distributie la CBR 600 PC31 an 1996 este in lateral nu pe mijloc - automat lantul si patinele se schimba mult mai usor decat daca era le mijloc ( adica nu se mai "rupe" motorul in doua, nu se mai face bucati ca sa zic asa) si dureaza relativ mai putin ca timp de schimbare. - lantul este fara za. Este inchis. In manual si pe net arata ca e in lateral si ca se schimba destul de usor dar poate cineva a lucrat sau a vazut live si stie sa confirme sau sa infirme. Multumesc frumos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robyb Postat Ianuarie 31, 2012 Share Postat Ianuarie 31, 2012 lateral dreapta . poti sa-l schimbi fara sa dai jos motorul din cadru . ai grija cand pui la loc sa pui la semn. vezi in manual . spor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cezarzanf Postat Ianuarie 31, 2012 Autor Share Postat Ianuarie 31, 2012 Multumesc mult. Nu il schimb eu ca imi este teama. Il schimba mecanicul meu care e bun dar nu a facut distributie pana acum si mi-a zis ca trebuie sa vada despre ce e vorba inainte sa se bage si am zis ca ma documentez eu ce si cum apoi il las sa imi schimbe el distributia. Si in manual arata ca nu se da motorul jos, doar capacul de deasupra din ce mi-am dat eu seama si atat. Arata si de semn cum se pune dar mai mult nu ma intereseaza. Am sa ii dau lui manualul sa il studieze sa imi poata schimba lantul si patinele. Bucurie mare ca nu e asa complicat si nu e risc mare cand se schimba daca esti atent la manual! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Ianuarie 31, 2012 Share Postat Ianuarie 31, 2012 Succes! Daca stii ce trebuie sa faci este usor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cezarzanf Postat Ianuarie 31, 2012 Autor Share Postat Ianuarie 31, 2012 Multumesc frumos. Mi-ati luat o piatra de pe inima. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Ianuarie 31, 2012 Share Postat Ianuarie 31, 2012 Vedeti sa aveti grija sa fie "la punct" dupa ce schimbati lantul. Ca am mai vazut eu cazuri cu mari meseriasi carora "le-a scapat" amanuntul asta. Are semne destule. Verificati si rasverificati. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cezarzanf Postat Ianuarie 31, 2012 Autor Share Postat Ianuarie 31, 2012 Da. O sa fie exact cum este in manualul de service. Piatra a fost aia de era compus adin lantul intreg care nu stiam ca asa trebuie sa fie si pozitionarea lui. Dar acum stiind ca este pe exterior si ca nu trebuie sa dau motorul jos este foarte bine. Seara buna va doresc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sobru Postat Ianuarie 31, 2012 Share Postat Ianuarie 31, 2012 sal, ai scris "automat lantul si patinele se schimba mult mai usor" la ce te referi cand zici patine pune si o poza ceva sa mai invat si eu ca-s incepator ms Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cezarzanf Postat Februarie 1, 2012 Autor Share Postat Februarie 1, 2012 Habar nu am . Dar daca schimbi lantul automat schimbi si patinele sa fie ok treaba. Si avand acces la lant usor e clar ca si la patine e la fel ca sunt in acelasi loc si se schimba si ele usor. Asa deduc eu. Nu am schimbat niciodata si nu sunt mecanic. Doar ma interesam sa stiu caci se va schimba de catre mecanicul meu. Vezi ca in manualul de la cbr arata o schima cum vine lantul si cum vin patinele. Descarca manualul si arata acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Black_wolf Postat Februarie 1, 2012 Share Postat Februarie 1, 2012 acolo. sa nu o "comiteti" dupa ce pui la semn invarti motorul la mina cu o cheie.atunci vei fi sigur ca nu ramane vreo supapa deschisa sfatul asta l am primit de la George anul trecut cand am schimbat singur distributia .pe linga manual am beneficiat de sfaturile lui @tng care au fost mai mult decat benefice Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cezarzanf Postat Februarie 1, 2012 Autor Share Postat Februarie 1, 2012 Multumesc. Ai schimbat singur distributia? Adica acasa fara ajutor de la mecanic sau lucrezi pe parte de service si stii bine cu ce se mananca motoarele? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Black_wolf Postat Februarie 1, 2012 Share Postat Februarie 1, 2012 Multumesc. Ai schimbat singur distributia? Adica acasa fara ajutor de la mecanic sau lucrezi pe parte de service si stii bine cu ce se mananca motoarele? nu sunt mecanic.tipograf de meserie distributia am schimbat o singur cu manualu in fata si cu tng la tel .in iarna aia am schimbat si semeringurile la supape (sa vezi plins) cum zicea George mai sus "daca stii ce sa faci e usor" oricum am avut un morcov cand am dat la automat dupa ce am inchis motorullll Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cezarzanf Postat Februarie 1, 2012 Autor Share Postat Februarie 1, 2012 NIci noi nu stium cum se face dar avem o bila alba ca e in laterat lantul si nu trebuie dat motorul jos, intra lant inchis deci e mai simplu si plus ca suntem incurajati de voi care stiti cum se face! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Black_wolf Postat Februarie 1, 2012 Share Postat Februarie 1, 2012 la 636 tot in lateral se afla,tot lant inchis.eu am demontat chiuloasa pt schimbare de semeringuri ,distributia se schimba mult mai simplu. urmati pasii din manual si nu aveti cum sa gresiti. succes. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BQGDDAN Postat Februarie 1, 2012 Share Postat Februarie 1, 2012 la 636 tot in lateral se afla,tot lant inchis.eu am demontat chiuloasa pt schimbare de semeringuri ,distributia se schimba mult mai simplu. urmati pasii din manual si nu aveti cum sa gresiti. succes. Cui ii mai trebuie mecanici ? Da-i drequ ... Eu sunt poet ... Oare m-as descurca ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Black_wolf Postat Februarie 1, 2012 Share Postat Februarie 1, 2012 Cui ii mai trebuie mecanici ? Da-i drequ ... Eu sunt poet ... Oare m-as descurca ? pffff! tu SIGUR nu te descurci. fiecare lucru isi are rostul lui.concluzia o tragi singur Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Februarie 1, 2012 Share Postat Februarie 1, 2012 Nu mai stiu exact dar din cate imi amintesc contrapatina nu o poti schimba decat daca demontezi chiuloasa!!! 90% asa este...la honda Cauta pe siteul meu: tngperformance.ro la honda..este acolo um f2 repsol cu schimbare de distributie.. te mai documentezi cu imagini...sunt pe mobol ca-ti puneam link-ul.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cezarzanf Postat Februarie 1, 2012 Autor Share Postat Februarie 1, 2012 M-am uitat pe site dar cred ca trebuie sa ma uit mai atent ca nu am zair la f2 repsol ceva legat de asta. Dar ma mai uit. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Februarie 1, 2012 Share Postat Februarie 1, 2012 http://www.tngperformance.ro/BikePhoto.aspx?BrandID=1&BikeID=33&PhotoID=3128 http://www.tngperformance.ro/BikePhoto.aspx?BrandID=1&BikeID=33&PhotoID=3086 Rectific: La F2 merge schimbate patinele fara sa demontezi chiuloasa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BQGDDAN Postat Februarie 1, 2012 Share Postat Februarie 1, 2012 pffff! tu SIGUR nu te descurci. fiecare lucru isi are rostul lui.concluzia o tragi singur Ma poti ajuta ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cezarzanf Postat Februarie 2, 2012 Autor Share Postat Februarie 2, 2012 @tng - eu am F3 din 96. Sper sa fie aceeasi mancare de peste. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Februarie 2, 2012 Share Postat Februarie 2, 2012 Este la fel motorul! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silviu1977 Postat Februarie 2, 2012 Share Postat Februarie 2, 2012 Domnul Cezar,decat sa te bagi la distributie cu mecanicul tau care nu a mai facut pana acum asa ceva,mai bine tragi o fuga pana in Ciolpani la TNG si o faci ca la carte.Daca tot vrei sa te bagi,desi nu cred ca este cazul,mai bine s-o faci ca la carte.Ai putea totusi la primavara sa opresti prin Ciolpani si sa ceri o parere (daca e cazul sa schimbi distributia) si poate sa o si reglezi.Ne auzim oricum pana la primavara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cezarzanf Postat Februarie 2, 2012 Autor Share Postat Februarie 2, 2012 Da domnu Silviu. Te cam caut pe net dar nu dau de tine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
COObra Postat Februarie 3, 2012 Share Postat Februarie 3, 2012 @TNG - te deranjez si eu cu o intrebare. hornetul de 600 din 99 are intinzatorul la distributie automat sau cu reglaj manual? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.