Sari la conținut

YAMAHA Vmax 1200cc


MOTTOBYKER
 Share

Postări Recomandate

Succes!

Ca ai nevoie! :hug:

 

Te citez:Si cam cum ar trebui sa sincronizez treaba asta ?

Fara suparare dar daca te depaseste o sincronizare nu cred ca este momentul sa demontezi cele 4 carburatoare de la V-max nu de alta dar s-ar putea sa-ti ia o ora doar sa le bagi la loc in galerii....

Atat LUV cat si ZAPPY te-a invatat de bine asa ca nu fi suparat pe ei,doar ti-au vrut binele!!!

 

Ceva documentatie poate te ajuta...

 

http://www.tngperformance.ro/BikeView.aspx?BrandID=2&BikeID=66

post-15340-0-79593400-1328518683_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Succes!

Ca ai nevoie! :hug:

 

Te citez:Si cam cum ar trebui sa sincronizez treaba asta ?

Fara suparare dar daca te depaseste o sincronizare nu cred ca este momentul sa demontezi cele 4 carburatoare de la V-max nu de alta dar s-ar putea sa-ti ia o ora doar sa le bagi la loc in galerii....

Atat LUV cat si ZAPPY te-a invatat de bine asa ca nu fi suparat pe ei,doar ti-au vrut binele!!!

 

Ceva documentatie poate te ajuta...

 

http://www.tngperformance.ro/BikeView.aspx?BrandID=2&BikeID=66

 

Ms Frumos stiu ca m-au invatat de bine dar iti spun sincer in primul rand nu am incredere in mecanicii de pe aici asa ca prefer sa umblu decat in motoare si in al doilea rand este foarte scump ca sa iti faca o constatare platesti 250-300 depinde de motor

ca sa iti zicecare este problema asa ca constatarea am facut-o mai ramane sa intreb pe tine una alta si am sa reusesc

 

MERCI frumos!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Exista pe la noi o chestie care se numeste decarburol parca (in belgia nu stiu cum ii zice :laugh: ). Cu asta cureti carburatoarele. Dupa ce le-ai curatat, trebuie sa le sincronizezi. Vezi ca la categoria service, exista un topic sticky numai despre un dispozitiv de sincronizat carburatoare si metoda de lucru. Poti sa il cumperi sau poti sa ti-l faci (dispozitivul) In principiu nu este fisiune nucleara, dar tre sa citesti cu atentie si trebuie sa ai un pic de inclinatie minitehnicus.

 

:cheers:

nici daca intra in contact cu membranele ?

 

Nu sunt in romaia deci nu o pot face singur?

As incerca sa curat toate carburatoare nu au fost curatate niciodata si nu a mai mers proprietarul de vreo 2 ani cu ea

este posibil, dar eu cred ca sansele sa o faci sa mearga mai rau sunt mai mari dacat sansele sa o faci sa mearga mai bine :crack:

Cred ca esti indragostit de ea, dar ca sa faci interventii de felul asta rebuie sa studiezi manualul , iar pt sincronizare manopera e mai ieftina decat achizitionarea sculelor neprofesionale

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nici daca intra in contact cu membranele ?

 

 

este posibil, dar eu cred ca sansele sa o faci sa mearga mai rau sunt mai mari dacat sansele sa o faci sa mearga mai bine :crack:

Cred ca esti indragostit de ea, dar ca sa faci interventii de felul asta rebuie sa studiezi manualul , iar pt sincronizare manopera e mai ieftina decat achizitionarea sculelor neprofesionale

 

Hai salut la toata lumea cum se numesc ceasurile alea de sincronizare vacummetre? sa incerc sa gasesc si eu pe aci sa cumpar.?Merci

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nici daca intra in contact cu membranele ?

 

 

 

E lejera membrana! am invatat-o in scoala generala :laugh: :

 

http://2.bp.blogspot.com/_bXiAT6MOo8E/S2T-jvE9-DI/AAAAAAAACKc/WqHdmZylVpg/s400/membrana_plasmatica.gif

 

Pentru initiatorul topicului: daca esti hotarat sa o faci, stai mereu cu manualul langa tine si nu te abate 1 mm de la el.

 

Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E lejera membrana! am invatat-o in scoala generala :laugh: :

 

http://2.bp.blogspot.com/_bXiAT6MOo8E/S2T-jvE9-DI/AAAAAAAACKc/WqHdmZylVpg/s400/membrana_plasmatica.gif

 

Pentru initiatorul topicului: daca esti hotarat sa o faci, stai mereu cu manualul langa tine si nu te abate 1 mm de la el.

 

Bafta!

Merci am cumparat vacummetrele costa 90 € iar sa o duc la service pentru sincronizare ma costa cam 250 €

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

credeai ca 1500/2k euro salariu de mecanic ies din rahat?

 

oricum nu cred ca doar sincronizarea costa 250E

ce motif as avea sa te mint?? ieri iam fost la ei si au zis ca asta se lucreaza la ora

are 4 ore de lucru /60€ ora =240

iar 10 € este pentru un produs de curatare

:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai spune asa!Demontat, curatat, sincronizat = 250 euro!

 

Pai la noi la Romanica daca te duci la un service autorizat o sa-ti ia tot 4 ore de manopera (lucreaza dupa aceleasi norme) iar ora de service costa in jur de 30 de EURO!

Frate, tu stai intr-o tara in care salariul minim pe economie este in jur de 1200 de euro fata de Romania unde este de 160 Euro!

Deci tu iti permiti pe luna 20 de ore de service iar io 6 ore si te plangi?Nu crezi ca esti cam "roman" la faza asta?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai spune asa!Demontat, curatat, sincronizat = 250 euro!

 

Pai la noi la Romanica daca te duci la un service autorizat o sa-ti ia tot 4 ore de manopera (lucreaza dupa aceleasi norme) iar ora de service costa in jur de 30 de EURO!

Frate, tu stai intr-o tara in care salariul minim pe economie este in jur de 1200 de euro fata de Romania unde este de 160 Euro!

Deci tu iti permiti pe luna 20 de ore de service iar io 6 ore si te plangi?Nu crezi ca esti cam "roman" la faza asta?

 

Ce te face pe tine sa crezi asta despre cei care sunt afara?

Crezi tu ca toti sunt prea bogati ca sa gandesti asa despre ei?`

De multe ori cred ca mai bine este in romania decat aici.

Poate au fost zile in care nu stim ce sa facem sau pe une sa o apuncam .......

eu sincer pe zi ce ttrece ma gandesc tot mùai des sa vin acasa

 

:rock:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

N-am zis ca esti bogat, am zis ca felul tau de a pune problema lasa putin de dorit.

Nu poti sa stai in Belgia si sa ai preturi de Romania la service-uri! Chiar nu ai niciun motiv sa te plangi ca manopera e scumpa sau mai stiu eu ce. Preturile sunt fixate in functie de nivelul de trai, iar in Belgia nivelul de trai este RIDICAT. E normal sa ai 60 de euro la service...

Hai inapoi in tara si atunci o sa vezi ca aici nu-ti permiti nici alea 6 ore de care zicem io mai sus!

Sut offtopic de mult, scuze pentru devierea de la subiect, chiar nu am ce sfaturi sa-ti dau, dar dupa parerea mea iti pierzi timpul si banii pe proiectul asta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

dupa parerea mea iti pierzi timpul si banii pe proiectul asta!

Ce proiect mai?

Omul trebuie sa traga la linie carburatoarele si are doua variante:

1.La service

2.Si le face personal.

Ambele cu inconvenientele de rigoare, la pct.1 din cauza banilor, la celalalt din cauza nepriceperii.

Sincronizarea oricum trebuie facuta.

Eu l-as sfatui sa mai caute alt garaj, sa nu mearga neaparat la firma, nu este o treaba care sa te lege de reprezentanta, imposibil sa nu gasesti un garaj care repara "multi", mai subtiri la scor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci tu iti permiti pe luna 20 de ore de service iar io 6 ore si te plangi?Nu crezi ca esti cam "roman" la faza asta?

 

 

Sincer, cred ca e mai bine sa ne concentram sa dam sfaturi obiective, care tin de a face sau a nu face ceea ce si-a propus initiatorul topicului. Nu te cunosc nici pe tine si nici pe el, dar orele pe care si le permite la service, banii pe care ii castiga nu sunt treburile noastre. Mai era unu pe banditmania care in momentul in care puneam problema consumului la motocicleta imi zicea sa imi iau scuter si ca sunt o groaza care au Q7 si stau in chirie la garsoniera. Fiecare e "baiat mare", face ce crede intelectul sau ca e bine cu banii si cum isi asterne asa doarme.

 

Astept sa aud un sunet de Vmax :bounce:

 

Stima!

:cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce proiect mai?

Ai citit titlul topicului? Omul vrea sa-i mareasca puterea la V-max! Asta e un proiect, nu era vorba de o amarata de lucrare la niste carburatoare (inclusiv sincronizarea...).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Ai citit titlul topicului?

Bineinteles..

 

Cred ca aveti dreptate sa o las asa cum au facut-o astia dar eu am cunoscut pe cineva aici care avea acelasi motor cu puterea ridicata si era diferenta foarte mare :P

Observ insa ca tu nu ai citit DECIT titlul, altfel citeai si asta.. :burnout:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Euam zis ca decat sa dau bani la service as vrea sa invat eu sa o fac si...poate mai castig si un banut :)

 

Sincer, cred ca e mai bine sa ne concentram sa dam sfaturi obiective, care tin de a face sau a nu face ceea ce si-a propus initiatorul topicului. Nu te cunosc nici pe tine si nici pe el, dar orele pe care si le permite la service, banii pe care ii castiga nu sunt treburile noastre. Mai era unu pe banditmania care in momentul in care puneam problema consumului la motocicleta imi zicea sa imi iau scuter si ca sunt o groaza care au Q7 si stau in chirie la garsoniera. Fiecare e "baiat mare", face ce crede intelectul sau ca e bine cu banii si cum isi asterne asa doarme.

 

Astept sa aud un sunet de Vmax :bounce:

 

Stima!

:cheers:

 

BV Merci for help :friends:

 

Ai citit titlul topicului? Omul vrea sa-i mareasca puterea la V-max! Asta e un proiect, nu era vorba de o amarata de lucrare la niste carburatoare (inclusiv sincronizarea...).

Deci in principiu asta urmaream dar am lasato balta-Prea coplicat si scade durata de viata al motorului,in schimb mai aveam o problema la relanti atunci cand este cald motorul imi intrerupe si imi trebuiesc sincronizate carb.

:bigstar:

 

poate la v-max , la alte mobre cureti linistit carburile fara sa le de/sincronizezi

 

si oricum daca vrei sa faci un motor sa mearga perfect o sincronizare nu este suficienta, iti mai trebuie multe scule si cel mai important experienta si knowhow, sincronizarea se face foarte bine si ieftin cu cativa metri de furtun de acvariu daca bugetul este chiar asa de mic.

 

sunt mari sanse sa-l faca sa mearga mai rau decat merge in momentul asta

 

ai dat 100E pe manometre, mai puneai 150 si iti facea tune-up cineva care a mai facut asta si eventual aveai si o garantie. 2-3 ani nu mai era nevoie sa te atingi de carburi daca n-ai rezervorul ruginit.

 

oricum inainte de toate se regleaza supapele.

 

Inainte de a ma apunca am sa il rog pe tng daca poate si vrea sa ma ajute cu mai multe informatii telefonice ca sa nu fac alte nazbatii si sa pot incepe cu inceputul si sa termin cu sfarsitul ,daca nu vad eu cui i se face mila de mine sa imi explice .

 

dar ca de obicei pentru a reusi trebuie un pic de sudoare daca nu se numeste NIMEREALA

Editat de MOTTOBYKER
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci in principiu asta urmaream dar am lasato balta-Prea coplicat si scade durata de viata al motorului,in schimb mai aveam o problema la relanti atunci cand este cald motorul imi intrerupe si imi trebuiesc sincronizate carb.

:bigstar:

 

 

 

pai de aia ti-au cerut aia atatia bani, probabil ca nu au vrut sa te piarda in "detalii", cel mai probabil este nevoie de : verificat/ajustat joc supape, bujii noi, curatat si sincronizat carburatoare

Editat de yuk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salut din nou tuturor.

 

Dupa indelungate cautari am ajuns la reprentanta yamaha si am reusit sa vb cu unul dintre inginerii care au luat parte la asa numitul proiect ,,TOATA STRADA" sa va explic si de ce aici se spune ca Vmax-ul nu tine strada ci toata strada datorite echilibrului care il are

 

 

Deci sa recapitulam V4 de la max a fost facut sa produca o putere de 145Ch si 100 in varianta de 100 nu are Vboostul pentru marirea puterii si carburatoarele sunt diferite.Dar exista un producator pe piata din care a facut si respectivul parte care a developat un kit

prin care se inlocuiesc toate injectoarele si mai multe piese din carburatoare,si mai este o chestie nu am inteles-o cred bine dar am sa revin cu detalii pentru asta se gauresc furtunele de la iesirea carburaoarelor in asa fel incat sa nu mai fie fiecare carburator independent si sa poata

un piston sa absoarba benzina de la 2 carbutaroare (nu am inteles 100% dar este ceva de genul)dupa care se regleaza carburatia si se sincronizeaza si nu iti mai ramane decat sa savurezi placerea.(nu afeacteaza duratei de viata a motorului foarte mult !!)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...

Salut,

eu te sfatuiesc sa iei intai si sa citesti si sa inveti ce e alta un vemax

http://vmaxoutlaw.com/

http://www.vmaxforum.net/

Apoi sa iti dai seama ce tip de vmax ai

Daca ai timp cacalau la dispozitie, ia in calcul de patru cinci ori mai mult decat la o vitezana, atunci poti sa te apuci singur de treaba.

Descarci specificatia tehnica in pdv de pe outlow, iti iei un sincronizator, ala cu ceasuri de pe luis nu e rau, si o bujie colortune, faci bucati carburatoarele, le bagi 2-3 zile in stabilizator solutie de curatat injectoare (iei de la oricare benzinarie 4 sticle din acelea ce se toarna in rezervor dupa plin), patru tuburi de sprei pt curatat carburatoare. Dupa ce le lasi in solutie le reasamblezi. Poate iti cumperi intretimp de be ebay si 4 kituri de reconstruit carburatorul (oringuri, pin de inchidere benzina etc). Mare grija sa nu incurci piesele. Dupa 3 zile de inmuiat le reasamblezi, atentie spreiul se foloseste doar pe piesele de metal. Suruburile de relanti le bagi cu 3 rotati din pozita complet stranse. pe acelea de sincronizare numeri cate rotatii pana la complet strans ai iti scri pe hartie ininte sa desfaci carburatoarele si cand vien timpul sa le montezi ai un punct de plecare. Dupa montarea carburatoarelor te pui pe tuning. Nu incerca sa le sincroizezi din prima. Pui ceasurile si incearca sa le ai pe toate in jurul a 20 de bar. Faci intai amestecul din surubul strans cu trei rotatii. Intai pe cilindru 2 adica stanga fata. Dupa ce ti-a iesit iar le pui pe toate din suruburile de sincronizare pe cca 20bar. Faci acelasi lucru apoi pe dreapta fata, stanga spate, dreapta spate. Atentie sa nu se incalzeasca mobra prea tare. Dupa ce ai nimerit-o cat de cat. Mergi cu ea cam 500 de km vezi ce consum ai, cum trage, ce culoare au bujiile etc. Dupa 500km o mai reglezi odata.

Eu am facut asta de 2-3 ori apoi am inceput sa ma duc la MASINUTA la United Motors ca e omul genial. Nu te baga cu Prosti de la Yamaha ca nu stiu despre ce vorbesc. Mie mi-au sectionat garniturile de cap de cilindru ca le-au strans prea tare si am mai plecat si de la ei cu o fisa de la o bujie nebagata ba chiar uitata in priza de aer.

daca nu iti ajunge dupa ce o faci sa mearga ca la carete, atentie cuplu nu ai cum sa il maresi, poti sa te apuci sa ii iei v-boost de pe ebay. Adica sistemul de interconectare galerii de admisie, servomotorul, senzorul de vacuum, senzorul de v-boost. Te duc toate in 600euro.

Acuma dupa atata stiinta ia si putina reclama. Adica vinde-o pe puturoasa europeana si ia-o pe americanca mea Mitza Mama Zmeilor. /index.php?/topic/676417-mama-zmeilor-de-vanzare/

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...