ozzy Postat Februarie 19, 2012 Share Postat Februarie 19, 2012 dupa cum ziceam yacco si motorex nici nu merita atentia iar daca ati cetit zicea omu' ca au fost supuse la test 26 de uleiuri. o fi facuta analiza de ei( amsoil) insa e pulblica si daca ar minti ar plati scump insa, ironia e la mare pret. nu va faceti griji ca eu nu am ambitii. bagati ce ulei vreti si filtre K&N cu HI-flow cat mai bun Nu m-am obosit sa citesc studiul facut de o marca de uleiuri despre alte marci de uleiuri. Tie nu ti se pare absurd sa crezi o firma care spune despre alte firme ca sunt proaste. CAt timp exista interese financiare nu au cun sa fie credibili. Daca studiul era facut de laboratorul unei universitati ori de catre un institut de cercetare independent POATE ii credeam dar cu anumite retineri. Niciodata nu stii cine a finantat cercetarile. Vorba lui Thomas: De ce si-ar lega o firma serioasa numele de o firma cu produse proaste? Iti dai seama ca eu in motorul meu bag Yacco. Tu crezi ca l-am bagat fiindca imi place ambalajul? Dupa ce am muncit sa imi iau motorul preferat ma apuc sa ii bag prostii in motor? M-am interesat si eu cine mai foloseste uleiul asta, unde este facut, cine il importa, etc. Spre deosebire de tine eu nu arunc cu noroi in alte marci. Mai ales ca am lucrat cu ele si am fost multumit. Nu stiu nimci despre uleiurile americane asa ca nu comentez. Ma intreb doar daca nu cumva le e frica de concurenta europeana. Nu am sustinut ca esti habarnist in vanzari. Ai descris mai sus o operatiune de dumping, pe care o marca fara cota de piata o poate face pentru a castiga clienti de la celelalte marci. Asta nu e o situatie normala, dar in ultima vreme a ajuns strategia de baza in vanzarile din RO, alaturi de denigrarea concurentei. Iar daca o face nu o face bine, pentru ca diferenta de pret e in favoarea Motul, daca ma raportez la oferta mea din semnatura si la preturile de pe site-ul Yacco. Iar aici comparam un ulei considerat scump cu unul considerat ieftin, sa nu uitam acest aspect. Preturile de dumping se practica in toate tarile cu un nivel de trai scazut. E normal daca ne gandim ca puterea de cumparare mica nu permite alternative. Totusi in discutia noastra nu e cazul. Si se vede cu ochiul liber. Tu ai cumparat preturile tale la Motul cu preturile de pe site-ul Yacco. Nu am timp sa le studiez dar din cate spui tu inteleg ca tu ai preturi mai bune decat Yacco. Eu stiu preturile de la Yacco de pe site si stiu ca sunt preturile recomandate pentru revanzare. Daca tu ai preturi mai mici oare cine face politica de dumping. Glumesc sa stii. Nu prea ma intereseaza cine ce preturi are. In fond discutia era despre calitatea uleiului Yacco si nu despre pretul acestuia. Se pare ca asta cu preturile este doar dicutia noastra. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lipton Postat Februarie 19, 2012 Share Postat Februarie 19, 2012 Eu am o promotie pe o perioada limitata, de la 1 Martie trec la preturile normale pentru ca intr-adevar nu imi permit sa vand la preturile actuale. Prin definitie o promotie nu urmareste un castig financiar, ci expunere media si convertirea unor clienti ai altor marci, sau lichidarea unei colectii demodate, sau lichidarea unui stoc pe cale sa expire, etc. Nu am luat foarte in serios discutia, era o expunere de principii economice, si o sa ma opresc aici, pentru ca sunt sigur ca nu intereseaza pe nimeni cum ajunge un produs sa se vanda la un anumit pret, ci pretul in sine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tiyuta Postat Februarie 19, 2012 Share Postat Februarie 19, 2012 Angi, pune ulei urmatorul sub gama competition. Parerea mea. Daca pui competition (Yacco, Motul, Motorex, etc) schimba-l la 15 ore / 1000km. Am folosit MOTUL 15w50 300V pe Dakarul meu 10.000 de km, in toate conditiile. Merge brici. Asa cum spune si lipton, daca iti cauti uleiul pe site-ul Motul dupa tipul motocicletei, la Dakar, GS, G650 xchallenge apare 300V in cap de lista, apoi 7100 urmat de 5100. Probabil ca daca participi la o etapa de Dakar are rost sa-l schimbi la 1000 de km / 15 ore. Altfel... Motul 300V nu este API SG. Cine sustine asta l-a confundat cu Motul 3000, care este intr-adevar API SG si mineral,si este uleiul Motul pe care il folosesc posesorii de BMW. In rest: 5100: API SG/SH/SJ/SL 7100: API SG/SH/SJ/SL 300V: Above Existing Standards Above existing standards nu cred ca exclude API SG, SF, SH. Ba din contra. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zigzag Postat Februarie 19, 2012 Autor Share Postat Februarie 19, 2012 Angi, pune ulei urmatorul sub gama competition. Parerea mea. Daca pui competition (Yacco, Motul, Motorex, etc) schimba-l la 15 ore / 1000km. Sa stii ca si eu ma gandeam la aceeasi chestie. Probabil un 7100 e solutia cea mai buna pentru mobra mea. Acum sa vad daca va fi vorba de 20w50 sau 10w60. Cu 10w60 am o mica indoiala deoarece tin minte c-am citit mai demult pe undeva ca un ulei bun nu prea are cum sa aiba o diferenta asa de mare intre cifra mica si cea mare a specificatiei SAE. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tiyuta Postat Februarie 19, 2012 Share Postat Februarie 19, 2012 Sa stii ca si eu ma gandeam la aceeasi chestie. Probabil un 7100 e solutia cea mai buna pentru mobra mea. Acum sa vad daca va fi vorba de 20w50 sau 10w60. Cu 10w60 am o mica indoiala deoarece tin minte c-am citit mai demult pe undeva ca un ulei bun nu prea are cum sa aiba o diferenta asa de mare intre cifra mica si cea mare a specificatiei SAE. Cateva posturi in urma 5100 era solutia cea mai buna. Acum e 7100. hai ca incet, incet te apropii de 300V Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Februarie 19, 2012 Share Postat Februarie 19, 2012 Daca nu erau discurile uzate si a patinat doar din cauza uleiului, zi-ne, fa antireclama: ce ulei a fost? Sa stim sa ne ferim. M O T U L. ambreajul a junctionat perfect dupa ce am schimbat uleiu muuuuulllte curse, vreo doi ani... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lipton Postat Februarie 19, 2012 Share Postat Februarie 19, 2012 M O T U L. ambreajul a junctionat perfect dupa ce am schimbat uleiu muuuuulllte curse, vreo doi ani... Asta nu inseamna ca uleiul e prost. Si eu am aprox 200 de clienti care folosesc 300V si nu le patineaza nici un abreiaj, de unde rezulta ca procentul nemultumitilor este de 0,05%. Oare de ce nu vorbeste nimeni despre diversele compozitii ale placilor de ambreiaj ? Erau cumva racing ? Din acelea cu mult metal ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mark81 Postat Februarie 19, 2012 Share Postat Februarie 19, 2012 Si eu am aprox 200 de clienti care folosesc 300V si nu le patineaza nici un abreiaj, de unde rezulta ca procentul nemultumitilor este de 0,05%. Spune-mi si mie te rog ce calcul ai facut ca sa ajungi la procentul de mai sus. Revin totusi cu o intrebare la toti expertii care si-au dat cu parerea pe ultimele 9 pagini..care sunt simptomele atat de evidente unui ulei bun/prost? Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Achile Postat Februarie 19, 2012 Share Postat Februarie 19, 2012 ) Topicul asta e un perpetuum mobile =)) Nu v-ati plictisit?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adiy Postat Februarie 19, 2012 Share Postat Februarie 19, 2012 Nu m-am obosit sa citesc studiul facut de o marca de uleiuri despre alte marci de uleiuri. Tie nu ti se pare absurd sa crezi o firma care spune despre alte firme ca sunt proaste. CAt timp exista interese financiare nu au cun sa fie credibili. Daca studiul era facut de laboratorul unei universitati ori de catre un institut de cercetare independent POATE ii credeam dar cu anumite retineri. Niciodata nu stii cine a finantat cercetarile. no pai atunci este alegerea ta si ti-o respect chiar daca crezi ca nici macar studiile efectuate de o universitate nu-s concludente. eu n-am nimic de vanzare si mi se rupe rau de tot care ce vinde si cu cat vinde si ce ulei foloseste. era o discutie despre uleiuri si am zis ca daca am si eu o vaga idee despre cum sta treaba cu uleiurile sa-mi exprim o parere si zic asta pt c-am avut mai multe motociclete noi de acelasi tip pe care am probat yacco, motorex, repsol pana am dat de 300v iar diferenta a fost mare. depinde foarte mult de ce motor ai. eu trebuia sa schimb uleiul la 6000 km dupa carte astfel am cautat un ulei care se comporta bine in timp. motorex eram obligat sa-l schimb pe la 1000, yacco pe la 1500-2000, repsol era ok pana e la 2500 iar 300v abia incepea sa-si schimbe culoarea pe la 3000 si era ok pana pe la vo 5000. un motor cu ore de functionare e alta treaba. in 10-15 ore toate uleiurile ar trebui sa se comporte bine iar diferenta de pret e interesanta pt ca in aceasta situatie daca bagi cel mai scump( bun) ulei motorul duce mai mult insa costul uleiurilor ar depasi cu mult costul pieselor. exista 2 tabere unii care se iau dupa calitate altii care prefera un ulei ieftin dar care e schimbat mult mai des. fiecare are dreptate. poa sa fie uleiul cat de bun ca tot se contamineaza cu particule care nu pot fi filtrate de filtre normale sau mai rau de cele hi-flow. in general (depinzand de capacitatea de filtrare al filtrului) particulele inre 1-35 microni nu-s retinute de filtru. particulele mai mari de 3 microni incep sa fie daunatoare in sistem. pe de alta parte un ulei de calitate asigura o pelicula mai stabila si mai compacta (face mai putine bule- unde-i bula nu e pelicula si piesele se ating) deci se formeaza mai putine particule care contamineaza uleiul. cel mai bine e de dus esantioane la analiza vazut concret ce si cum. insa cum unii se tem ca altii mint si ce se fac cand se gandesc ca poate aia de la yacco de exemlu vazand ca nu-i ulei de la ei baga date aiurea iar cand duci la analiza ulei de la ei iti dau iarasi date eronate spre favoarea lor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lipton Postat Februarie 19, 2012 Share Postat Februarie 19, 2012 Spune-mi si mie te rog ce calcul ai facut ca sa ajungi la procentul de mai sus. Revin totusi cu o intrebare la toti expertii care si-au dat cu parerea pe ultimele 9 pagini..care sunt simptomele atat de evidente unui ulei bun/prost? Multumesc Faptul ca am mancat un 0 nu schimba continutul mesajului. Si nu exista simptome evidente ale unui ulei bun sau prost, ci numai pareri personale bazate pe...urechea muzicala. Lucrurile bune devin cunoscute si raman in istorie, iar cele proaste dispar in cativa ani. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Februarie 19, 2012 Share Postat Februarie 19, 2012 Spune-mi si mie te rog ce calcul ai facut ca sa ajungi la procentul de mai sus. Revin totusi cu o intrebare la toti expertii care si-au dat cu parerea pe ultimele 9 pagini..care sunt simptomele atat de evidente unui ulei bun/prost? Multumesc Simplu: Iei 3, 4, 5, sau 6 motociclete (acelasi model) noi. In fiecare bagi un singur tip de ulei. Mergi cu fiecare 300.000 km schimband la acelasi numar de kilometri uleiurile. Le desfaci motoarele si vezi care e mai uzat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lipton Postat Februarie 19, 2012 Share Postat Februarie 19, 2012 Simplu: Iei 3, 4, 5, sau 6 motociclete (acelasi model) noi. In fiecare bagi un singur tip de ulei. Mergi cu fiecare 300.000 km schimband la acelasi numar de kilometri uleiurile. Le desfaci motoarele si vezi care e mai uzat. Si pana la terminarea testului sa nu cumva sa mai porniti mobrele. Doar nu vreti sa riscati sa se duca cimentarea de pe lobii axei cu came din cauza unei porniri la rece cu ulei naspa. Sau fara suficient fosfor... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adiy Postat Februarie 19, 2012 Share Postat Februarie 19, 2012 (editat) in mod normal nu prea ai cum sa-ti dai seama la ochi daca un ulei e uzat sau nu. culoarea uleiului nu-ti zice nimic despre starea acestuia.totusi daca uleiul curge foarte usor de pe joja in sensul ca se scurge mult mai repede decat la inceput (la rece), daca este laptos -antigel, daca este negru- negru si nu mai poti vedea insripitiile de pe joja atunci e cam gata (claritetea e una din caracteristici), daca vezi pe joja/asnamble reziduri de carbon asta indica, ca aditivii de detergenti is terminati si nu mai pot tine in suspensie particulele de contaminanti. insa asa dupa ureche un ulei care devine negru dupa 500 km si se scurge ca pipile (cand el la inceput are un albastru fosforescent de-ti vine sa-l manaci) isr altu dupa 3000....tot dupa ureche parca iti inspira mai multa incredere personal am avut un dr-z nou in care am bagat numai 300V am mers cu el peste 40 000 si n-am schimbat absolut nimic in motor (nici macar discurile de ambreiaj) acum ce sa zic n-am incercat alt tip de ulei ca sa pot spune ca cu alt ulei n-a tinut atat. Editat Februarie 19, 2012 de adiy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Achile Postat Februarie 19, 2012 Share Postat Februarie 19, 2012 zici ca-s facute din piftie, ale naibi... Bine, domne, esantion mai mare, acelas model de motor, cate 10 bucati pe fiecare ulei. Testate pe stand, tratate fix in acelas mod si apoi desfacute. Micrometrul si ceasul comparator la putere! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mark81 Postat Februarie 19, 2012 Share Postat Februarie 19, 2012 in mod normal nu prea ai cum sa-ti dai seama la ochi daca un ulei e uzat sau nu. culoarea uleiului nu-ti zice nimic despre starea acestuia.totusi daca uleiul curge foarte usor de pe joja in sensul ca se scurge mult mai repede decat la inceput (la rece), daca este laptos -antigel, daca este negru- negru si nu mai poti vedea insripitiile de pe joja atunci e cam gata (claritetea e una din caracteristici), daca vezi pe joja/asnamble reziduri de carbon asta indica, ca aditivii de detergenti is terminati si nu mai pot tine in suspensie particulele de contaminanti. insa asa dupa ureche un ulei care devine negru dupa 500 km si se scurge ca pipile (cand el la inceput are un albastru fosforescent de-ti vine sa-l manaci) isr altu dupa 3000....tot dupa ureche parca iti inspira mai multa incredere La mine si la motor si la masina (toate pe care le-am avut) orice ulei bag, in 3 secunde este negru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tiyuta Postat Februarie 19, 2012 Share Postat Februarie 19, 2012 La mine si la motor si la masina (toate pe care le-am avut) orice ulei bag, in 3 secunde este negru. negru de suparare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lipton Postat Februarie 19, 2012 Share Postat Februarie 19, 2012 La mine si la motor si la masina (toate pe care le-am avut) orice ulei bag, in 3 secunde este negru. Asta reflecta ca acel ulei contine detergenti, nu este un lucru rau, din contra. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zigzag Postat Februarie 19, 2012 Autor Share Postat Februarie 19, 2012 (editat) Cateva posturi in urma 5100 era solutia cea mai buna. Acum e 7100. hai ca incet, incet te apropii de 300V Ziceam de 5100 c-asa zice producatorul, sa nu bag sintetic pana la 10.000. Dupa ce trec de 10.000 ziceam ca ma gandesc la 300v iar acum zic de 7100. Pana o sa fac 10.000 cu mobra probabil c-o sa ma mai razgandesc de vreo 'nspe ori. Ce a ramas neclintit e faptul ca indiferent de ce voi baga pana la urma voi respecta recomandarea producatorului in ceea ce priveste specificatia API. Editat Februarie 19, 2012 de zigzag Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Februarie 19, 2012 Share Postat Februarie 19, 2012 dragul meu lipton eu mi-am expus parerea, m-am lecuit de motul. am pierdut o cursa din cauza lui si am mai explicat in paginile anterioare cum si in ce conditii. acuma te rog sa ma scuzi ca utilizez motoreta la mai mult de 30% din ce poate face ea, pe strada e alta discutie. eu alerg la curse, motul nu m-a satisfacut, ba mai rau, TOTAL FEILEURE la temperaturi ridicate. aceasta este experienta mea de consumator de uleiuri(crede-ma ca am papat vreo 60 litri sezonul trecut) pe care am expus-o public. cati din clientii tai utilizeaza motocicletele la curse/antrenament in mod regulat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lipton Postat Februarie 19, 2012 Share Postat Februarie 19, 2012 dragul meu lipton eu mi-am expus parerea, m-am lecuit de motul. am pierdut o cursa din cauza lui si am mai explicat in paginile anterioare cum si in ce conditii. acuma te rog sa ma scuzi ca utilizez motoreta la mai mult de 30% din ce poate face ea, pe strada e alta discutie. eu alerg la curse, motul nu m-a satisfacut, ba mai rau, TOTAL FEILEURE la temperaturi ridicate. aceasta este experienta mea de consumator de uleiuri(crede-ma ca am papat vreo 60 litri sezonul trecut) pe care am expus-o public. cati din clientii tai utilizeaza motocicletele la curse/antrenament in mod regulat? Tu la curse alergi cu uleiul sponsorului. Si pe motocicleta ta nu scrie Motul Eu nu o sa fiu bulangiu sa scriu pe aici ca ambreiajul de la KTM e de cacao, nu imi permit sa bag in piata flame-uri ridicole de genul asta, pentru ca mai citesc pe aici si oameni care stiu cu ce se mananca un ulei si un ambreiaj. La fel cum nu o sa scriu despre un ulei pe care nu il comercializez ca este scump, contrafacut, sau ca patineaza ambreiajul de la el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Achile Postat Februarie 19, 2012 Share Postat Februarie 19, 2012 Tu la curse alergi cu uleiul sponsorului. Si pe motocicleta ta nu scrie Motul Eu nu o sa fiu bulangiu sa scriu pe aici ca ambreiajul de la KTM e de cacao, nu imi permit sa bag in piata flame-uri ridicole de genul asta, pentru ca mai citesc pe aici si oameni care stiu cu ce se mananca un ulei si un ambreiaj. La fel cum nu o sa scriu despre un ulei pe care nu il comercializez ca este scump, contrafacut, sau ca patineaza ambreiajul de la el. Nu-i mai simplu sa va scoateti cocoseii pe masa si sa puneti ruleta pe ei?? Fratilor, fara analize si teste pe esantioane semnificative, va intepati DEGEABA. Sunt piloti diferiti, pareri diferite, experiente diferite...si motoare SH. Deci... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adiy Postat Februarie 19, 2012 Share Postat Februarie 19, 2012 La mine si la motor si la masina (toate pe care le-am avut) orice ulei bag, in 3 secunde este negru. io cred ca tie ti se decoloreaza blugii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ozzy Postat Februarie 19, 2012 Share Postat Februarie 19, 2012 Nu v-ati plictisit?? Nu. Ziceam de 5100 c-asa zice producatorul, sa nu bag sintetic pana la 10.000. Dupa ce trec de 10.000 ziceam ca ma gandesc la 300v iar acum zic de 7100. Pana o sa fac 10.000 cu mobra probabil c-o sa ma mai razgandesc de vreo 'nspe ori. Ce a ramas neclintit e faptul ca indiferent de ce voi baga pana la urma voi respecta recomandarea producatorului in ceea ce priveste specificatia API. Parerea mea este ca daca producatorul motocicletei spune sa bagi semisintetic sa ramai pe semisintetic. Daca tot e topic despre Yacco uite ce imi scriau printre altele acum cateva zile: Diferenta intre un sintetic si unul semisintetic consta, in principal in urmatoarele : - Sinteticul are o basa de calitate superioara. Asta se traduce in practica prin: compozitie mai omogena ( molecule egale ), film de ulei uniform. - Volatilitatea la sintetic este de cel putin de doua ori mai mica decat la semisintetic. Dar, in practica, un ulei sintetic prost va avea comportament de semisintetic. Exista pe piata marci comerciale care prezinta un ulei care are in compozitie o cantitate mica de sintetic si restul de mineral, drept SINTETICE. De exemplu se scrie SYNTETHIC BLEND, ceea ce se traduce prin amestec cu sintetic, nu sintetic 100%. La YACCO MVX 500 este 50% sintetic, MVX 1000 este 100% sintetic. Pe scurt: dati bani pe un sintetic numai daca folositi motocicleta la probe extreme, sau daca o folositi foarte putin si vreti ca uleiul sa reziste peste un an. La competitiile de viteza, uleiurile YACCO sunt ... semisintetice. ---------------------------------------------------------------------------- Eu bag de cand ma stiu bag in motoarele mele semisintetic. Indiferent ca e Motul, Repsol, Motorex sau Yacco. Dar nici nu am avut motoare de generatie noua care sa fie facute sa mearga exclusiv pe sintetic. Mai vad oameni care baga sintetic in motoare simple din anii '90. Asta este o afacere proasta fiindca o avea el molecule egale si volatilitate redusa dar motoarele alea nu stiu sa mearga cu un asemenea ulei. Si apoi vin pe forumuri si spun ca marca respectiva de ulei e proasta. Parerea mea este ca nu exista uleiuri proaste ci uleiuri alese prost. Daca producatorul spune sa bagi in motor Repsol 10W-40 mineral asta nu inseamna ca trebuie sa bagi neaparat Repsol in motor dar e musai sa bagi 10W-40 mineral. Asa vad eu lucrurile si pana acum pe principiul asta nu mi-a crapat nici un motor. Dar in fond fiecare cu fierul lui. Apogeul nestiintei a fost cu unu care a bagat sintetic in Nipru. A mers motorul fix 20 de km si s-a blocat. Ajuns acasa a bangat omul cel mai ieftin ulei ca deja daduse toti banii pe sintetic. Intre timp motorul se racise si se deblocase. A mers cu uleiul ala mineral si ieftin toata vara fara sa aiba probleme la motor. Concuzia: Nu tot ce e scump face bine motorului tau. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adiy Postat Februarie 19, 2012 Share Postat Februarie 19, 2012 producatorii nu recomanda uleiuri sintetice pe motoare vechi pt ca atunci cand acestea au fost fabricate semeringurile (sau ceva componente din cupru sau bronz) erau facute sa tina pt uleiurile vremii. singura problema sunt semerigurile. un ulei sintetic protejaza mai bine partile mecanice din otel decat un ulei semi sau mineral. ala cu nipru (daca vorbim de aceeasi persoana) a pierdut uleiul din cauza ca i s-au ''topit" semeringurile si a pierdut ulei. daca si-ar schimba toate semerigurile cu unele compatibile cu ulei sintetic n-ar mai fi problema. cam asta e principalul motiv pt care nu se recomanda ulei sintetic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.