lil debul Postat Iunie 30, 2005 Share Postat Iunie 30, 2005 MULTUMESC STRESS,ESTI PRIMUL DINTR-O LISTA CARE VA DEVENI FOARTE LUNGA. OFENSIVA IMPOTRIVA VREMURILOR CE TREBUIE SA IA SFIRSIT ABIA ACUM INCEPE. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Iunie 30, 2005 Share Postat Iunie 30, 2005 oke, sa-mi spui cand si pt. ce ai nevoie de mine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AndreiRN Postat Iunie 30, 2005 Share Postat Iunie 30, 2005 Tare sunt interesat sa vad PLANUL de atac al birocratiei. Tine-ne la curent si poate se aduna ceva idei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lil debul Postat Iulie 1, 2005 Share Postat Iulie 1, 2005 DE LUNI APARE NOUL TOPIC, CARE RASPUNDE LA TOATE INTREBARILE. CINE E CU MINE? CINE E CU MINE ACUM , NU CIND O SA FIE TOATE REZOLVATE? FRATII SA FIE PE FAZA, CA VREMURILE NOI BAT LA USA. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rat_jawa Postat Iulie 2, 2005 Share Postat Iulie 2, 2005 avetzi tot respectul shi toata sutzinerea din partea mea pentru ca vretzi sa facetzi ceva....dar nu cred vetzi putea sa facetzi ceva pana nu va disparea acea boala care se numeshte "shpaga", din interiorul acestei institutzii. Imi vine greu a crede ca o mana de motociclishti pot schimba ce nu a putut o tzara intreaga, faptul ca marea majoritate a lucratorilor rar sunt nishte autosuficientzi shpagangii care, daca le-ai da shpaga suficienta ar fi in stare sa itzi faca actele necesare inmatricularii shi canapele de acasa din sufragerie chit ca aia nici macar nu are rotzi.....am vazut (shi am auzit) cazuri in cazuri in care pur shi simplu au refuzat mashini noi noutze la ITP pe motiv ca bate nu shtiu ce pivot sau ca i s-a parut lui ca troncane cutare planetara (va reamintesc ca acele mashini erau noi abia luate din magazin, shi aici ma refer la marci de renume, nu la dacii).....asha ca "ban la ban shi paduche la tzigan!" sanatate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lil debul Postat Iulie 2, 2005 Share Postat Iulie 2, 2005 MAI FRATILOR, VOI NU INTELEGETI CA TOATE AU O LIMITA? PE R.A.R. NOI L-AM FACUT ASA, DA S-A TERMINAT. E VORBA NU DE CE VREM NOI SAU EI, CI DE O NOUA ETEPA ISTORICA FIREASCA. CREDETI CA EU BAT CIMPII, DA NU V-A CERUT NIMENI BANI SAU SA FACETI REVOLUTIE. DE CE VA FERITI SA SPUNETI: DA,M-AM SATURAT, SI SA SUSTINETI IDEEA? EU SINT CONVINS CA AVETI INTENTII BUNE, DA TREBUIE SI O ATITUDINE POZITIVA. E CA SI CUM AI SPUNE: DA ,IMI IAU MOTOR,MA DAU CU EL SI SINT FERM CONVINS CA NU MAI APUC ANU". PAI DE CE SA TE MAI RISTI? ASA NU MAI AJUNGEM NICAIERI. VENITI SI VOI CU NISTE IDEEI CONSTRUCTIVE, CA DOAR MAI CUNOASTETI SI VOI OAMENI, IA VEDETI, CITI AR SEMNA O LISTA DE ADEZIUNI PE IDEEA ASTA? CU RESPECT SI SCUZE. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stoeanp Postat Iulie 2, 2005 Share Postat Iulie 2, 2005 sal baieti! e interesant ce ziceti voi aici. unde tre sa te uiti sa vezi ce conditii tre sa indeplinesti ca sa inscrii un custom? chiar e asa imposibil de inscris un custom? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rat_jawa Postat Iulie 2, 2005 Share Postat Iulie 2, 2005 MAI FRATILOR, VOI NU INTELEGETI CA TOATE AU O LIMITA? PE R.A.R. NOI L-AM FACUT ASA, DA S-A TERMINAT. din pacate ai foarte mare dreptate.....noi l-am facut asha.....dar tot din pacate nu s-a terminat nimic....din simplul motiv ca atunci cand ai un motor care trebuie inmatriculat(omologat, verificat, etc) shi te mananca in palma sa fie cu actele in regula ca sa potzi sa "te dai" cu el, iar un kknar de la rar nu itzi da omologarea,verificarea, etc-rea, pentru ca asha i s-a sculat organului ca el e mai mare shi mai tare decat tine, un amarat de motociclist pletos si imbracat in piele. Atunci ca sa potzi sa fi in regula trebuie sa ii dai domnului subinginer, inginer sau ce mama lui de labagiu o fi pe acolo pe la rar o mica SHPAGA ca sa itzi dea omologarea/verificarea, kit ca motoru' tau este super in regula shi are tot ce ii trebuie. Acea SHPAGA a devenit un obicei, daca nu o dai rishti sa alergi saptamani intregi pe la rar sau pe la politzie sau pe unde mai vrei tu pentru nishte amarate de acte, care in tzarile civilizate se fac la coltzul strazii, la chioshcul de ziare. SHPAGA devine un rau necesar. Cine nu are timp de alergat saptamani intregi da shi shpaga ca sa scape de calvarul actelor. Eu ash vrea sa se schimbe ceva in tzara asta de cacao (cei care sunt patriotzi convinshi va rog sa ma scuzatzi, nu tzara e de vina, ci locuitorii ei "avem o tzara frumoasa, pacat ca e locuita"), dar din pacate nu am ce sa fac in aceasta privintza respect P.S. cand am zis "amarat de motociclist pletos si imbracat in piele" nu m-am referit la cineva anume, m-am referit la oricare nefericit se afla in aceasta situatzie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AndreiRN Postat Iulie 2, 2005 Share Postat Iulie 2, 2005 ....dar nu cred vetzi putea sa facetzi ceva pana nu va disparea acea boala care se numeshte "shpaga", din interiorul acestei institutzii. Pai daca mita este cea care impiedica inregistrarea a vehicole demne si capabile pe carosabil atunci da cazuri concrete si nume de persoane care lucreaza necinstit si doar pt mita. Le voi face public sa-i stie toti. Cumva parinti, rude sau prieteni fac parte din acest grup? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rat_jawa Postat Iulie 3, 2005 Share Postat Iulie 3, 2005 din fericire nu am rude care lucreaza in acest sistem corupt, cu toate ca la un moment dat am fost nevoit sa ma folosesc de el.....da, am dat shi shpaga, pentru o gresheala a RARului, din cauza ca una din seriile motorului era batuta greshit pe cartea de identitate, iar apoi a fost aplicata folia de securizare.....pentru kestia asta a trebuit schimbata cartea de identitate, treaba care de altfel este de datoria lor, dar pentru care eu a trebuit sa cotizez. Nu shtiu daca a face publice anumite nume este o solutzie... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rat_jawa Postat Iulie 3, 2005 Share Postat Iulie 3, 2005 oricum..... ne-am cam dus rau in off topic...problema e ca daca vrei sa omologhezi un custom trebuie omologat dupa o anumita metodologie, metodologie care exista, dar pe care RAR-ul refuza cu obstinatzie sa o puna la dispozitzia publicului. Primul lucru care trebuie facut este ca cineva care o are sau care poate face rost de ea este sa o puna la dispozitzia poporului....acolo scrie exact ce shi cum trebuie facut ca sa potzi omologa un vehicul artizanal...eu cred ca daca faci totul conform acelor norme practic ar trebui omologat... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lil debul Postat Iulie 8, 2005 Share Postat Iulie 8, 2005 LIL DEBUL S REVENIT.PINA ACUM N-AM AVUT NET SI NICI ACUM NU AM CA S-A STRICAT RETEAUA.O SA SCRIU DE DUMINICA DIN NOU DE PE ALTE CALCULATOARE.IMI CER SCUZE. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AndreiRN Postat Iulie 8, 2005 Share Postat Iulie 8, 2005 metodologie care exista, dar pe care RAR-ul refuza cu obstinatzie sa o puna la dispozitzia publicului. 195385[/snapback] Cum adica refuza sa face public cerintele? Dar pe ei nu publicul ii plateste? Stie careva cerintele technice o omologare a unei motociclete custom? Daca da, imparte cu toti ca sa stim ce si cum sa schimbam. Daca nu, pe cine ungem sa punem mina pe legislatia necesara? Actiune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danutza Postat Iulie 9, 2005 Share Postat Iulie 9, 2005 si eu sunt cu voi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
koffa Postat Iulie 9, 2005 Share Postat Iulie 9, 2005 Ceva trebuie schimbat dar noi nici nu stim ce vrem .Ar trebui facut rost de legislatia europeana in domeniu si atunci daca vom cere doar alinierea la legislatia europeana va suna si pentru ei mai frumos si poate avem noroc sa puna botu vreun parlamentar si sa propuna legea in speranta ca se face si el auzit si bagat in seama .Din partea RAR-ului nu avem ce astepta ca ei nu au nici un interes sa isi strice sursa de cascaval Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kombat Postat Iulie 13, 2005 Share Postat Iulie 13, 2005 hai sa ma bag in seama si yo decit sa plingem ce ne face rar-ul mai bine adesativa cind e cazul constructorului ca va mintit cin a scos pe piata masina sau moto ca asa au spus aia la rar DAC MOTORS are planuri mari de viitor si dorim sa aducem alaturi de noi si unele reprezentante moto dar numai noi nu putem face treaba asta si voi restu tre sa sariti nu cu gura ci cu fapta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Catallin Postat Iulie 13, 2005 Share Postat Iulie 13, 2005 Mai exact!Ce ar trebui sa facem? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Iulie 13, 2005 Share Postat Iulie 13, 2005 asta vroiam sa spun si eu!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rat_jawa Postat Iulie 15, 2005 Share Postat Iulie 15, 2005 scuze pentru absentza dar nu am mai avut net in ultima vreme....uitatzi o parte din metodologia de care va vorbeam....asta nu e tot....e doar ceea ce a scapat pe net....mai exista dar e tzinuta sub regimul de secretomanie http://www.untrr.ro/acte%20normative/Regle...2011feb2003.htm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Iulie 15, 2005 Share Postat Iulie 15, 2005 si de restu' oare de unde se poate face rost??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Decembrie 8, 2005 Share Postat Decembrie 8, 2005 eh? mai facem ceva sau a murit subectu'? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
scaf Postat Decembrie 8, 2005 Share Postat Decembrie 8, 2005 sal !, ma intreb daca cei de la emisiunile de specialitate , 2 roti ...pro motor ...etc.. pot face cat de cat ceva (desigur cu sustinerea noastra ) .. pt ca daca mergem noi ca persoana sau club ...o sa facem la demersuri de or sa ne acreasca si toate astea ca dosarul (propunerile) sa zaca undeva printr-un cos dintr-un birou obscur ...pe cand atunci cand camera (de filmat) merge... e.. e... neicusorule altfel sta treaba !... parerea mea ca tot cu interventia mass media facem ceva ... ca pe astia ii doare in poponeatza chiar si daca am face greva foamei . o zi buna la toata lumea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
victor_boss Postat Decembrie 22, 2005 Share Postat Decembrie 22, 2005 Sl. la toti. Sunt alaturi de voi si propun actiune. Cred ca in primul rand trebuie, dupa cum s-a spus, sa fim cat mai bine informati legat de legislatie si normele care tebuie respectate. Trerbuie stiut ce ai in spate cand ataci. Din cate am auzit cu mai mult timp in urma, ar exista posibilitatea sa inmatriculezi cam orice (care corespunde acelor norme) daca ai nervi si bani. Acum nu mai stiu exact pt. ca tipul cu care am discutat astfel de probleme candva, nu mai e in tara dar am sa incerc sa-l caut. El era pe vremea apusa (cred ca pot sa-i spun) inventator de tot felul de chestii si a trecut prin foarte multe faze cu brevete si chiar daca-mi amintesc bine si cu omologari. Ghinionul e ca a plecat cam dupa schimbarea din 89 si de atunci se poate ca s-au mai schimbat unele chesti. Cum aflu ceva (si am sa ma straduiesc) scriu sa vedeti, mai ales ca prin subsolurile mele asteapta o broscuta si un fiat 850 care ar trebui sa ajunga triciclete cu motor, iar planeta mea e in plin proces de customizare. Pana la noi informatii asfalt uscat la toti(toate). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
doar_eu Postat Decembrie 22, 2005 Share Postat Decembrie 22, 2005 Dragi colegi, acum incerc sa ma dumiresc care este modalitatea de a propune o lege pentru modificare, acum am trimis cateva mailuri. Cand a fost vorba de asemenea initiative, au fost implicate in general ONG-urile, care au trimis propuneri concrete referitor la modificare a cutare si cutare articol. Sunt in asteptare, o sa vedem ce spune legea si cum se fac propunerile. Daca se pot face propuneri fara un numar minim de initiative scoatem legea si vorbim pe lege. Sper ca prietenii juristi pe care i-am rugat sa-mi raspunda nu fie inca in concediu. Oricum avem punct de plecare. Sper sa fac rost si de lege cu normele ei cat mai curand. Daca mai aflati informatii, hai sa le confruntam. Oricum e clar pentru inceput trebuie avuta in vedere procedura legala de propunere pentru modificarea legii. Acum astept. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
axi Postat Decembrie 23, 2005 Share Postat Decembrie 23, 2005 MAI FRATILOR,CE ARE NAZISMU CU CE SE VORBESTE AICI? DA,SINT NAZIST,DA NU CRED CA ASTA E PROBLEMA CUIVA.SI UITE CA SINT SI NATIONALIST,CA DE AIA MA BAG IN DISCUTII DESPRE CUSTOMURI ROMANESTI.ORICUM,JEGOSII AIA DE NAZISTI AU SCOS CEA MAI COPIATE MOTO,ASA CA NU MAI FOLOSITI DNEPR,URAL,M SI TOATA GAMA DE IJ.-URI CA PUT A POPONEATE DE NAZI. MAI BINE HAI SA VEDEM CUM SCHIMBAM LEGEA CU OMOLOGATU,CA ASTA NE DOARE DE FAPT. HAI SA VAD SI PAREREA UNOR JURISTI,CA AVEM DESTUI. DAP Ai dreptate! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.