SDS Postat Martie 16, 2012 Share Postat Martie 16, 2012 In cele din urma m-am hotarat ca duminica sa ajung la mare. Vreau sa dau o tura prin statiuni,... ceva poze,... papica la Hanul Piratilor din Mangalia si retur. -plecare din Mol-ul de la intrare pe autostrada / plin facut -ora 09-09.30(plecare) asta in functie si de cum e vremea dimineata -mers civilizat -daca sunt amatori anuntati aici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jack21 Postat Martie 16, 2012 Share Postat Martie 16, 2012 Inca nu sunt 100% sigur insa sper sa merg si eu. Viteza de croaziera pe autostrada sa fie de placere. Cine mai vine are o sesiune foto pt calaret si iapa gratis Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Constantin Postat Martie 16, 2012 Share Postat Martie 16, 2012 As merge eu sa te mai intreb de motor, dar e distanta mare si ies din mia de km pt revizia I. Am schimbat astazi seaua. Am pus si parbrizul inalt. Cred ca tot spre Giurgiu o iau. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Martie 16, 2012 Admin Share Postat Martie 16, 2012 Ce va place la autostrada aia nu inteleg . Motociclistic vorbind..eu adorm pe drumuri drepte.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jack21 Postat Martie 16, 2012 Share Postat Martie 16, 2012 Ce va place la autostrada aia nu inteleg . Motociclistic vorbind..eu adorm pe drumuri drepte.. Vreau sa vad marea si s-o fotografiez. Atat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Martie 16, 2012 Admin Share Postat Martie 16, 2012 Am inteles.. Foarte frumos.. Eu urasc drumurile drepte, autostrazile in general, la mare preferam sa merg pe drumul vechi, pe la Urziceni, Vadu Oii.. Fiecare cu ale lui.. Poze frumoase atunci..! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...