defcon Postat Martie 31, 2012 Share Postat Martie 31, 2012 (editat) Acum 2 saptamani am facut schimbul de ulei + filtru. Am pus 3,7 l . Nu m-am documentat inainte , am pus cat scrie pe capac ( vezi foto) . In primele 2 zile se simtea un miros intepator ,de parca l-ar fi ars. Am citit undeva ca trebuie pus doar 3,2 l . Sub sa am gasit un stiker pe care scrie tot la fel 3,2 l. Am pus prea mult , trebuie sa scot din el si sa pun 3,2 ?Motoreta nu are joja , are doar gemuletul de nivel , dar nu se distinge nimic prin el motoreta este un kawa zzr 600 din 91. Editat Martie 31, 2012 de defcon Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Martie 31, 2012 Share Postat Martie 31, 2012 (editat) Cand ai scos filtru, nu cumva a curs pe cadru, evacuare? De acolo mirosul. La fel am patit-o si eu la kawa zxr. Totusi la mine se vedea bine nivelul prin gemuletul ala. Ala e pe post de joja: vei vedea ca are 2 proeminente in partea dreapta. La mine statea cam la 3/4. Aaa...e posibil sa nu se vada nimic prin el ca e plin tot cu ulei? Editat Martie 31, 2012 de banzay Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
defcon Postat Martie 31, 2012 Autor Share Postat Martie 31, 2012 (editat) cand am facut schimbul , a curs ulei pe galerii, Gemuletul parca e "afumat", credeam ca se va curata daca am schimbat uleiul.Se poate da jos si curata sau fac vreo dracovenie daca umblu la capac? Editat Martie 31, 2012 de defcon Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Martie 31, 2012 Share Postat Martie 31, 2012 (editat) Trebe scos cu o seringa cu un furtun subtire D: Dimineata pe racoare, scoti busonul de umplere si tragi de acolo cei 500 ml care sunt in plus, pana cand observi ca incepe sa scada nivelul pe gemulet. Dupa aceea dai o cheie, o lasi sa mearga vreo 3-4 minute dupa care o opresti. Dupa alte cateva minute citesti din nou nivelul de ulei (5- 10 minute dupa ce ai oprit-o sau o tigara fumata, dupa caz) Gemuletul il poti curata daca demontezi capacul de la baia de ulei! Ce e prea mult strica, asa e si in viata! Editat Martie 31, 2012 de alex_en Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragos1972 Postat Martie 31, 2012 Share Postat Martie 31, 2012 daca incerci sa scoti cu seinga 500ml, poate imbatranesti inainte poza e irelevanta,gemuletul e in partea de jos, deci nu se vede bine daca vrei sa scoti 500ml, desurubezi busonul cu grija sa nu il scapi si il pui la loc(apreciezi ochiometric sau cu un pahar gradat) spor oricum prima data verifica in carte sa vezi ce spune Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Martie 31, 2012 Share Postat Martie 31, 2012 Am uitat sa precizez cat de mare e seringa! Tata, cea mai mare seringa aia de vaci sau ce naiba care are 200 ml! Nu iti ia mult, mai ales daca e ulei subtire, cum cred ca ai bagat tu (10 w 40). Dupa cateva pompe ai terminat! Faza cu bbusonul nu o recomand, nu ai control bun si te spoiesti tot de ulei! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Martie 31, 2012 Share Postat Martie 31, 2012 Si cu grija, nivelul se masoara cu motocicleta DREAPTA, nu pe cric sau pe-o roata. Cand l-am schimbat m-am speriat de-a binelea pentru o secunda cand a inceput sa fumege nasol pana mi-am dat seama despre ce e vorba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
defcon Postat Martie 31, 2012 Autor Share Postat Martie 31, 2012 (editat) Am gasit manualul , sa vad ce zice . Chestia cu 3,7 l pe capac si 3,2 l sub sa e ciudata , Sa vedem ce zice cartea. Ulei am bagat 15-50 ca e batran motorul . Editat Martie 31, 2012 de defcon Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Martie 31, 2012 Share Postat Martie 31, 2012 (editat) E vorba de capacitatea baii de ulei. O sa trebuiasca sa bagi 3.7 litri dupa ce ai desfacut motorul si s-a scurs tot uleiul din el.Informatia aia e pentru mecanici si nu e ciudata, e chiar utila! Editat Martie 31, 2012 de alex_en Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragos1972 Postat Martie 31, 2012 Share Postat Martie 31, 2012 pai si ce zice manualul totus sunt curios cum o ajunge furtunul legat la serinaga printre placile de ambreiaj , a mai incercat cineva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
defcon Postat Martie 31, 2012 Autor Share Postat Martie 31, 2012 pai si ce zice manualul Manualul zice asa : - Capacity at oil and filter changes 3,2 l - Dry engine 3,7 l Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RzVan Postat Martie 31, 2012 Share Postat Martie 31, 2012 da.cand faci schimbu trebuie 3.2 bagati.3.7 cand umbli in moto si e uscat tot adica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Martie 31, 2012 Share Postat Martie 31, 2012 pai si ce zice manualul totus sunt curios cum o ajunge furtunul legat la serinaga printre placile de ambreiaj , a mai incercat cineva? Intra, intra! Am scos eu dintr-a mea prin metoda asta. Nu uita ca are peste juma de litru in plus si daca inclina motoru intr-o parte (spre buson) o sa fie si mai usor de scos! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
defcon Postat Martie 31, 2012 Autor Share Postat Martie 31, 2012 Multumesc tuturor, maine ma apuc de treaba. Faza cu seringa iese din calcul , trebuie sa dau drumul la buson sa vad cat ulei a ramas , daca a " papa t" ceva din el si pun la loc 3,2 l. Stima. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Martie 31, 2012 Share Postat Martie 31, 2012 Nu scoate si pune 3.2 litri. Pune cat trebuie, verificand la geam. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Martie 31, 2012 Share Postat Martie 31, 2012 Ideea e sa puna mai putin cu juma de litru...acum ca pune 3.2 dupa ce da uleiul jos, e relativ! Gemuletu e cel mai bun indicator, clar! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabriel03 Postat Martie 31, 2012 Share Postat Martie 31, 2012 pai si ce zice manualul totus sunt curios cum o ajunge furtunul legat la serinaga printre placile de ambreiaj , a mai incercat cineva? si eu am scapat mai mult ulei. si am scos cu seringa si cu un furtunas mic.am ajuns destul de greu printre placi dar am reusit sa scot. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fesu' Postat Aprilie 1, 2012 Share Postat Aprilie 1, 2012 Trebe scos cu o seringa cu un furtun subtire D: Dimineata pe racoare, scoti busonul de umplere si tragi de acolo cei 500 ml care sunt in plus, pana cand observi ca incepe sa scada nivelul pe gemulet. Dupa aceea dai o cheie, o lasi sa mearga vreo 3-4 minute dupa care o opresti. Dupa alte cateva minute citesti din nou nivelul de ulei (5- 10 minute dupa ce ai oprit-o sau o tigara fumata, dupa caz) Gemuletul il poti curata daca demontezi capacul de la baia de ulei! Ce e prea mult strica, asa e si in viata! asa se masoara nivelul, dupa 3-4 minute, nu? ba, tu de ce (cuvant urat) nu taci? numai tampenii peste tot spui... crede-ma ca n-ai calcat nici macar pe langa un scuipat de mecanic... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Aprilie 1, 2012 Share Postat Aprilie 1, 2012 asa se masoara nivelul, dupa 3-4 minute, nu? ba, tu de ce (cuvant urat) nu taci? numai tampenii peste tot spui... crede-ma ca n-ai calcat nici macar pe langa un scuipat de mecanic... Fesu'le imi pare rau ca nu iti pot indeplini dorintele!Ma bucu ca iti produc momente neplacute! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ALINPAPA2000 Postat Aprilie 1, 2012 Share Postat Aprilie 1, 2012 Poate este 3.7 daca schimbi si filtrul, daca nu schimbi filtrul sa fie 3.2 ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
defcon Postat Aprilie 1, 2012 Autor Share Postat Aprilie 1, 2012 Deci , azi m-am apucat de "treaba" si am desfacut busonul. A curs in jur de 700 ml , ca nu mai nimeream gaura cu surubul . Am completat apoi cei 200 ml din bidonul ramas de 4 litri de cand am facut schimbul. Ce culoare are uleiul se poate vedea in poza , din galben miere a rezultat un maron pamantiu .acum parca se distinge ceva pe geamul de nivel. Am curatat si spalat bujiile care aveau calamina si ulei kklau maria-ta. Acum merge mai bine ca inainte sta la 1200 rotatii , nu mai oscileaza ca inainte .http://youtu.be/EXylM_Qm6pE Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wawessh Postat Aprilie 1, 2012 Share Postat Aprilie 1, 2012 (editat) Si eu am scos vreo 300 ml de ulei cu un furtun de acvariu si o seringa mare.Singur Nu recomand singur,deoarece trebuie aplecata mobra spre buson,pus frana fata si tras cu seringa.Sa vezi belea cand seringa e plina de ulei si tu incerci sa tragi uleiul cu ea. In rest,daca e cineva care sa tina mobra,e usor.Trebuie avut grija sa nimeresti cu furtunul uleiul.Prin metoda asta poti sa controlezi mai usor cat ulei vrei sa scoti. Furtunul si seringa---noi sau curate. Editat Aprilie 1, 2012 de wawessh Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Aprilie 2, 2012 Share Postat Aprilie 2, 2012 Deci , azi m-am apucat de "treaba" si am desfacut busonul. A curs in jur de 700 ml , ca nu mai nimeream gaura cu surubul . Am completat apoi cei 200 ml din bidonul ramas de 4 litri de cand am facut schimbul. Ce culoare are uleiul se poate vedea in poza , din galben miere a rezultat un maron pamantiu .acum parca se distinge ceva pe geamul de nivel. Am curatat si spalat bujiile care aveau calamina si ulei kklau maria-ta. Acum merge mai bine ca inainte sta la 1200 rotatii , nu mai oscileaza ca inainte .http://youtu.be/EXylM_Qm6pE 500 ml de ulei in plus, in motor, cand ai un geam sa vezi nivelul? Si asta la un schimb amarat de ulei? Unii mai vor sa repare si motocicletele pe forum..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
COObra Postat Aprilie 2, 2012 Share Postat Aprilie 2, 2012 nu tre sa faci si tu un ban cinstit? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
defcon Postat Aprilie 2, 2012 Autor Share Postat Aprilie 2, 2012 500 ml de ulei in plus, in motor, cand ai un geam sa vezi nivelul? Si asta la un schimb amarat de ulei? Unii mai vor sa repare si motocicletele pe forum..... In conditiile in care nivelul uleiului nu se putea vedea , manual nu am avut , iar pe capac scria 3,7 cat voiai sa pun ? Am cerut si eu niste pareri , na nu am dat cu paru'. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.