Marian96 Postat Aprilie 6, 2012 Share Postat Aprilie 6, 2012 Deci.... Ieri am schimbat setu la motor...."mecanicii" au pus apa in radiator...au zis ca nu trb neaparat antigel....Motocicleta este in rodaj.Am facut aprox.30 de km,ieri dupa ce a fost facut motorul am lasat-o pornita vreo 1 ora jum si temp nu a depasit 85 grade.Azi,cand am iesit cu ea pe strada,dupa vreo 20 de km,a ajuns temp la 100 grade si a inceput sa licare...Nu am ambalat motorul,am mers cu vreo 60,in a 4-a,la vreo 4000 ture.Ce are? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
warlock Postat Aprilie 6, 2012 Share Postat Aprilie 6, 2012 (editat) apa in radiator...a ajuns temp la 100 grade coaneee? pe la fizica ai fost? La 100 grade apa FIERBE!!! Pe la "mecanicii" aia ai tai, sa nu mai treci. Scoate apa aia si pune si antigel. Antigelul fierbe de la 130 grade in sus. Deci.... "deci" se pune la inceput..? Editat Aprilie 6, 2012 de warlock Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Aprilie 6, 2012 Share Postat Aprilie 6, 2012 E rau de tot sa pleci de la mecanic si apoi sa intrii pe forum si sa intrebi de ce e stricata ... Pui antigel, 50/50. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
warlock Postat Aprilie 6, 2012 Share Postat Aprilie 6, 2012 exact, misto e sa fi pus si apa chioara de la robinet... sau din fantana ca-i mai "curata". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Aprilie 6, 2012 Share Postat Aprilie 6, 2012 Sau direct din iaz. Mergi la mecanic si zii ca vrei tu neaparat antigel sau, descurca-te singur. Stii vorba aia, ce-si face omu cu mana lui e sfant. Iti cumperi antigel si apa ii faci schimbul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4mihai Postat Aprilie 6, 2012 Share Postat Aprilie 6, 2012 Fratilor antigelul cam la cati km se schimba??? Eu nu am mesterit la el pana acuma si am cam 13 000 km, oricum vreau sa il schimb cat de curand sa nu am probleme... mai ales ca in bucuresti deja ajunge la 110grade lejer. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
COObra Postat Aprilie 6, 2012 Share Postat Aprilie 6, 2012 coaneee? pe la fizica ai fost? La 100 grade apa FIERBE!!! mai incearca. te-ai intrebat vreodata de ce sistemul de racire e sub presiune? masinile din....sicilia sa zicem, unde temperatura minima iarna e vreo 10 grade (sau poate mai mult) crezi ca au antigel? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jorj Postat Aprilie 6, 2012 Share Postat Aprilie 6, 2012 Fratilor antigelul cam la cati km se schimba??? Eu nu am mesterit la el pana acuma si am cam 13 000 km, oricum vreau sa il schimb cat de curand sa nu am probleme... mai ales ca in bucuresti deja ajunge la 110grade lejer. O data la 2-3 ani e suficient. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marian96 Postat Aprilie 6, 2012 Autor Share Postat Aprilie 6, 2012 "deci" se pune la inceput..? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Penetru Postat Aprilie 6, 2012 Share Postat Aprilie 6, 2012 Nu e recomandat să mergi fără antigel,pompa de apă nu mai are ungere la presetupă sau simering,coroziunea creÂşte. Temperatura creÂşte dacă ai amestecul sărac,avansul la aprindere mare sau fisuri în chiulasă,garnitura de chiulasă sau cămaÂşa cilindrului . La fisuri în chiulasă,garnitura de chiulasă sau cămaÂşa cilindrului flacăra ajunge în circuitul de răcire,aruncă apa din borcan Âşi apare fum în borcan dar astea-s cazuri în care temperatura creÂşte rapid. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marian96 Postat Aprilie 6, 2012 Autor Share Postat Aprilie 6, 2012 Nu e recomandat să mergi fără antigel,pompa de apă nu mai are ungere la presetupă sau simering,coroziunea creÂşte. Temperatura creÂşte dacă ai amestecul sărac,avansul la aprindere mare sau fisuri în chiulasă,garnitura de chiulasă sau cămaÂşa cilindrului . La fisuri în chiulasă,garnitura de chiulasă sau cămaÂşa cilindrului flacăra ajunge în circuitul de răcire,aruncă apa din borcan Âşi apare fum în borcan dar astea-s cazuri în care temperatura creÂşte rapid. diseara ii pun antigel...jumate antigel jumate apa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdis Postat Aprilie 6, 2012 Share Postat Aprilie 6, 2012 Dar instalatia a fost aerisita cum trebuie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marian96 Postat Aprilie 7, 2012 Autor Share Postat Aprilie 7, 2012 (editat) Da...a fost aerisita:) Am dat apa jos si am amestecat 1L antigel si 1L apa si am pus in rezervor,si am aerisit si instalatia Acuma nu mai am probeleme.... Multumesc celor care au raspuns la problema mea Editat Aprilie 7, 2012 de Marian96 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Penetru Postat Aprilie 7, 2012 Share Postat Aprilie 7, 2012 Ok,dă-i bătaie,farul aprins tot timpul (releul de încărcare Âştie de ce). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.