Sari la conținut

Bisnitarul de la Ducati


ccalugaru_mihai
 Share

Postări Recomandate

Am mai pus acolo ceva de greutate si puterea motorului. Ai zis "al doilea disc a fost necesar odata cu marirea puterii motorului si a modificarii cadrului care are o inclinare a furcii de 24 de grade, mai mare cu un grad decat m600" ai spus ceva legat de marirea puterii motorului, spune-mi te rog ce legatura are puterea motorului (modica de altfel) cu nr. de discuri de pe roata fata, chiar sunt curios (la modul cel mai serios).

Iar cu referire la inclinatia furcii nu imi dau cu parerea, nu cunosc in ce fel unghiul afecteaza capacitatea de franare a motocicletei, eventual poate imi explici tu. Stiu de ciclistica ca este afectata, insa de capacitatea de franare nu ma pronunt, banuiesc ca este influentata dar daca luam ceea ce zici tu, rezulta ca marirea inclinarii furcii a dus la un lucru negativ dpdv al capacitatii de franarii a motocicletei, rezolvarea fiind adaugarea unui disc in plus pe fata.

Dupa cum ti-am spus de la inceputul prezentei dicutii, Ducati a pus al 2 lea disc de frana pentru a inchide gura carcotasilor ca toate motoretele au 2 discuri si monsterul/ss-ul nu are, exact motivul de la care ati pornit si voi (nerv/goodkat/adrianb)aceasta discutie. Pana in 2008-2009 nu punea nimeni la modelele de serie sisteme de franare folosite la concursuri(furtune aluminizare, placute de frana aproape duble si discuri cu suprafata de frecare mai mare), astia au facut-o din 98 incoa'.

 

@Zar916: N-au pus al 2 lea disc dupa ce-au marit puterea motorului si unghiul cu 'x' grade, SS-ul(care are putere mai mare si unghi mai mic) de 750 venea din fabrica cu un disc iar instalatia suporta 2, pentru a fi oricand upgradata la dorinta propietarului.

Editat de ZaiR
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 645
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Dupa cum ti-am spus de la inceputul prezentei dicutii, Ducati a pus al 2 lea disc de frana pentru a inchide gura carcotasilor ca toate motoretele au 2 discuri si monsterul/ss-ul nu are, exact motivul de la care ati pornit si voi (nerv/goodkat/adrianb)aceasta discutie. Pana in 2008-2009 nu punea nimeni la modelele de serie sisteme de franare folosite la concursuri(furtune aluminizare, placute de frana aproape duble si discuri cu suprafata de frecare mai mare), astia au facut-o din 98 incoa'.

 

@Zar916: N-au pus al 2 lea disc dupa ce-au marit puterea motorului si unghiul cu 'x' grade, SS-ul(care are putere mai mare si unghi mai mic) de 750 venea din fabrica cu un disc iar instalatia suporta 2, pentru a fi oricand upgradata la dorinta propietarului.

750-ul este in doua variante: 750 si 750 sport. cu un disc si respectiv doua discuri. etrierii sunt diferiti, de 34 si respectiv 30 mm. nu difera doar discul, sistemele de franare sunt diferite. la un singur disc etrierul e mai mare. nu stiu si pompa daca difera dar cred ca da. ss nu are unghi mai mic, are tot 24 de grade. de fapt marea majoritate au 24 de grade, mai putin m600. si 999! nu stiu modelele din noua generatie...

Editat de zar916
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E acelasi sistem de franare pe ambele modele, cu un disc din fabrica standard. Etrierele sunt identice la toate modelele 620 750 800 900 monster si ss

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E acelasi sistem de franare pe ambele modele, cu un disc din fabrica standard. Etrierele sunt identice la toate modelele 620 750 800 900 monster si ss

ok, cum zici tu, dar frumos ar fi sa te interesezi mai in profunzime.

 

Esti sigur ca stii intelesul cuvantului carcotas? :D Carcotas a fost Crazy cand a zis ca are furci schimbate. Si tot nu ai raspuns la ce te-am intrebat. :blbl: somnul e pentru babe!

motane, nu ti-am raspuns pentru ca este penibil ce ma intrebi, mai mult de atat, tu ai o parere proprie si personala pe care nu ti-o poate schimba nimeni. conform spuselor tale motorul nu are legatura cu frana. e, uite ca eu spun ca motorul chiar franeaza. se numeste frana de motor:)) chiar si tu franezi atunci cand iti indrepti spatele si iti indrepti bratele:)) poate are timp altcineva sa iti explice legatura dintre puterea motorului si sistemul de franare, de ce trebuie o motocicleta sa franeze eficient si la viteza maxima constructiva, care difera in functie de puterea motorului, cum sunt franele solicitate mai mult la viteze mai mari, cum dupa anumita viteza distanta de franare creste exponential... eu nu am nici rabdare si nici timp. scopul meu in viata nu este sa detin adevarul absolut pe forum. plus de asta nu am cum sa te conving, oi fi tu baiat bun si respectos dar esti prea carcotas. referitor la somn: cand eram de varsta ta dormeam si cate 6 ore pe saptamana. acum recunosc, am imbatranit si am probleme cu somnul. spre norocul meu nu am alte probleme ceea ce iti doresc si tie cand o sa cresti dar vezi ca prostata face ravagii in randul barbatilor in varsta asa ca iti doresc sanatate si sa imbatranesti frumos :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Franele nu stiu cati cp ai atunci cand franezi de la 100 km/h pe doua motociclete de puteri diferite.

dar stiu cand franezi de la viteza maxima constructiva pe doua motoare de puteri diferite. despre asta intrebai, despre legatura dintre puterea motorului si sistemul de franare. iar esti carcotas.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am zis franele, referindu-ma la franele hidraulice, daca introducem si frana de motor deja se complica treburile foarte mult, avand in vedere ca diferitele configuratii ale blocului motor au frana de motor diferita, de ex 4L vs V2. :cheers: chiar nu sunt carcotas :D. Iar discutia a pornit de la 1 disc vs 2 discuri pe fata.

nu vad relevanta posturilor tale. am fost destul de clar. s-a facut upgrade la frane odata cu marirea puterii motorului si a unghiului furcii. tu ai spus ca puterea motorului nu are legatura. acum o dai cu 4l vs 2v. ti-am spus legatura dintre puterea motorului dar nu vrei sa intelegi si o dai cotita. o dai in frane de motor si etc. mai taie din ele da-o dreaq... ESTI CARCOTAS si nu incerca sa o scalzi iar ptr ca in adancul sfletului tau stii asta. nu poti fi vindecat de carcoteala, face parte din tine:))))))))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

.

asta ca sa subliniez ca motorul chiar are legatura cu frana cand tu ai spus ca nu are legatura si insistai sa iti dau explicatii. ma bucur ca ai subliniat cu rosu doar caterinca (a se vedea parantezele de la sfarsit) si nu esentialul. asta imi intareste si mai mult parerea despre tine: ESTI CARCOTAS:p

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

.

 

 

 

 

De DRZ 400sm ce imi poti spune? Franeaza bine cu frana de motor? Ca are vro 34-37 CP.

nu pot sa spun nimic. nu obisniuesc sa vorbesc in necunostinta de cauza. pana la urma subiectul offtopic era monsterul cu un disc. franeaza bine sau nu? era necesar al doilea disc sau nu? care sunt motivele montarii celui de-al doilea disc me modelul urmator de monster? astea erau intrebarile la care nu stii raspunsurile dar iti dai cu parerea pentru ca esti CARCOTAS. acum nu ma intelege gresit, in unele situatii e bine sa fii carcotas dar nu in cazul de fata. accepta realitatea. ceea ce am spus aici nu stiu de pe net pentru ca iti postam un link aici si gata. de cand sunt in italia am avut placerea si onoarea sa stau de vorba cu persoane competente si importante din lumea ducati. intamplator unul dintre subiecte a fost exact asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Irinel Stiulete

ducatistilor pur sange, care esteti, imi spune-ti si mie, concret, de ce au trecut de la sistem de franare cu un disc, la unu cu doua? pentru 4-5 cai in plus si unghi modificat cu un grad? ca sa nu mor prost :( pls :( aveti mila :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, sunt carcotas, si nu schimb subiectul discutiei. Eu vorbeam de frana hidraulica si nu de frana motorului, caci, cum am spus si mai sus, de la frana hidraulica a pornit intreaga discutie si nu de la puterea motorului. Voi ati invocat ca al doilea disc la Monster a fost adus ca urmare a cresterii puterii motorului cu imensa cifra de 5 cp sau mai putin. Daca la 100 km/h tragi ambreiajul vei observa ca frana motorului este inexistenta iar tu rulezi din inertie. In cazul de fata franarea cu franele motocicletei (a se intelege cele hidraulice) te vor opri si nu frana motorului. Sunt convins ca era la caterinca. Am subliniat faptul ca un 4L nu franeaza la fel ca un V2 desi puterea unui 4L de cilindree asemanatoare este mai mare. Dar deh, eu sunt ala carcotas, ce sa-i faci domne :blbl:

m-am saturat sa iti raspund la intrebari. este randul tau sa imi raspunzi. care sunt vitezele maxime constructive ale m600 si m620? in ce fel afecteaza viteza distanta de vranare? este solicitat mai mult sistemul de franare la viteze mai mari? daca faci upgrade la motor si cadru trebuie sa faci si upgrade la frane daca sistemul de franare vechi nu mai satisface necesitatile? crezi ca ducati nu a montat al 2-lea disc pe m600 din considerente economice sau ca nu era necesar? poti sa franezi mai bine de limita aderentei? sistemul cu un disc permitea asta? ciclistica unei motociclete influenteaza aderenta pe franare? dupa toate aceste intrebari, ultima: poate fi plauzibil faptul ca s-a facut upgrade odata cu schimbarea cadrului si al motorului?

Editat de zar916
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

S-au facut upgradeuri atat de mari la motor/cadru incat sa fie neaparat necesar cel de-al doilea disc? 3-5 CP si un cadru FOARTE similar chiar au instituit nevoia unui al doilea disc pe fata, daca la modelul anterior era mai mult decat necesar 1 singur disc?

diferenta de putere este de aproximativ 10 cp. da, s-au facut modificari mari. de fapt sunt doua motoare diferite, cutie de viteze diferita, capacitate cilindrica diferita, injetie electronica. at priveste cadrul da, este foarte similar, identic s-ar putea spune comparandu-le ochiometric dar gradul ala micut fir-ar el sa fie de grad schimba complet comportamentul motocicletei. ca sa te convingi de spusele mele, cauta sa ai o discutie cu un posesor de 999. intreaba-l despre inclinatia furcii si cum schimba acest lucru comportamentul motocicletei.

 

Ducati a folosit un singur disc din ratiuni economice ( daca stai sa calculezi preturile OEM pentru 1 disc + etrier + conducta + placute si alte maruntisuri, scoti un scor destul de mare, vrei sa incercam sa calculam?)

ce legatura are pretul oem? tu iti cumperi motocicleta piese? daca ai face asta, cu banii ptr o motocicleta intreaga nu iti cumperi decat rotile bordul si farul

 

"ciclistica unei motociclete influenteaza aderenta pe franare?" - sunt convins ca influenteaza dar aici vorbim de modificari SUBTILE, un grad in plus la unghiul furcii, iar cadrul identic. Nu putem sa spunem ca e o diferenta intre M600 si M620 / ie. ca de la cruiser la ss.

dupa logica ta nu sunt diferente majore nici intre m600 si ms4r pentru ca nu sunt diferente ca de la cruiser la ss. eu cred ca nu realizezi ce inseamna un grad, nu ai mers pe 600 si 620 sa vezi ca se comporta diferit. cuvantul identic nu isi are locul aici, sunt doua cadruri diferite, cu inclinatia furcii schimbata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si totusi, ce mai face bisnitarul de la Ducati? :D Se apropie SMAEB. Ii facem o vizita? :))

asta ma framanta si pe mine, eu zic sa face o "claca" si sa mergem sa vedem daca Papagale Panigale mai are plastic ieftin si bijnitaru' daca mai are geaca de piele de la ducati

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Viteza maxima constructiva: nu am incercat asta nici la motoreta mea, dar la Monster 600/620 pot estima ca este undeva pe la 190 km/h +/-/

 

Viteza cu cat e mai mare, afecteaza distanta de franare in mod negativ, aceasta va creste.

 

Logic, la viteze mai mari, sistemul de franare va fi mai solicitat, temperaturi mai mari la placute/discuri.

 

S-au facut upgradeuri atat de mari la motor/cadru incat sa fie neaparat necesar cel de-al doilea disc? 3-5 CP si un cadru FOARTE similar chiar au instituit nevoia unui al doilea disc pe fata, daca la modelul anterior era mai mult decat necesar 1 singur disc?

 

Ducati a folosit un singur disc din ratiuni economice ( daca stai sa calculezi preturile OEM pentru 1 disc + etrier + conducta + placute si alte maruntisuri, scoti un scor destul de mare, vrei sa incercam sa calculam?)

 

Ducati a adaugat al doilea disc probabil din cauza a ceea ce ai zis tu, "marirea" puterii motorului cu 3-5 cp frumosi si modificarea unghiului furcii -adica din ratiuni tehnice-...sau pentru ca, concurenta nipona/europeana folosea 2 discuri, iar ca sa nu ai un mare "-" fata de ei, implementezi si al doilea disc. Raspunsul adevarat il gasesti la ei, eu pot decat sa presupun.

 

"poti sa franezi mai bine de limita aderentei? sistemul cu un disc permitea asta?" - asta tine intr-o masura foarte mare de experienta, tu poti face asta? Eu am franat cu ambele motociclete aproape de limita aderentei, insa nu neaparat ca as fi vrut eu sa fac asta, ci pentru ca situatia a impus lucrul asta, si multumesc lui Dumnezeu, nu am blocat roata decat in ultimii centimetri de franare, mai am de invatat la capitolul asta. As fi un ingamfat daca as spune ca stiu sa franez ca la carte.

 

"ciclistica unei motociclete influenteaza aderenta pe franare?" - sunt convins ca influenteaza dar aici vorbim de modificari SUBTILE, un grad in plus la unghiul furcii, iar cadrul identic. Nu putem sa spunem ca e o diferenta intre M600 si M620 / ie. ca de la cruiser la ss.

 

poate fi plauzibil faptul ca s-a facut upgrade odata cu schimbarea cadrului si al motorului? - poate fi plauzibil, dar la fel de plauzibil poate fi si nevoia de a aduce ceva nou modelului, contrazi-ma daca gresesc. Daca au adus cateva schimbari legate de putere, cadru, furca, de ce nu ar fi completat cu un disc in plus pe fata?

M600--170 km/h viteza maxima constructiva scrijelita in talon

 

asta ma framanta si pe mine, eu zic sa face o "claca" si sa mergem sa vedem daca Papagale Panigale mai are plastic ieftin si bijnitaru' daca mai are geaca de piele de la ducati

Atat sa vorbit de bijnitaru' asta ca a ajuns o vedeta, propun sa fie impaiat si aratat ca exemplu la toti motociclistii, sa fie plimbat in toata tara :peace: sa il vedem si noi cei care nu vom ajunge la salon.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M600--170 km/h viteza maxima constructiva scrijelita in talon

 

Atat sa vorbit de bijnitaru' asta ca a ajuns o vedeta, propun sa fie impaiat si aratat ca exemplu la toti motociclistii, sa fie plimbat in toata tara :peace: sa il vedem si noi cei care nu vom ajunge la salon.

eu vreau macar geaca lui de piele de la ducati. atat vreau. nimic altceva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu vreau macar geaca lui de piele de la ducati. atat vreau. nimic altceva.

Eheee... aici ma bag si eu daca se poate, culoare nu conteaza, rosie sa fie :crack:

 

Daca se duce totusi cineva la salon sa ia cu el o camera sau un telefon, sa ii faca o poza la inculpat sa il punem pe prima pagina, sa stie omul cine este "nenorocitul" care nu vrea sa vanda frumuseste de motocicleta la oamenii cu banii in poznar :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eheee... aici ma bag si eu daca se poate, culoare nu conteaza, rosie sa fie :crack:

 

Daca se duce totusi cineva la salon sa ia cu el o camera sau un telefon, sa ii faca o poza la inculpat sa il punem pe prima pagina, sa stie omul cine este "nenorocitul" care nu vrea sa vanda frumuseste de motocicleta la oamenii cu banii in poznar :crack:

vezi ca is moldovean de la tara si sar la bataie daca te bagi peste mine. geaca e a mea ma. gata. daca vrei si tu ceva, poate ma duc la salon am sa smulg niste plastic chinezesc ieftin, si iti dau si tie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stim (printeso,parca asa-ti place sa te alinte baietii pe acolo,nu?)

nu iubita, tu esti printesa. mie poti sa-mi zici Iubitule sau printul meu.

 

te-am pupat papusico

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Irinel Stiulete

nu iubita, tu esti printesa. mie poti sa-mi zici Iubitule sau printul meu.

 

te-am pupat papusico

 

ba crazy ti se incetoseaza mintea de la balegar, vad ca doar aceleasi texte le dai pe toate topicurile.......

 

las-o jos...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ba crazy ti se incetoseaza mintea de la balegar, vad ca doar aceleasi texte le dai pe toate topicurile.......

 

las-o jos...

la mine e de la balegar datotita meseriei. spre deosebire de tine care e de la prostie, datorita evolutiei sarace psihic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...