Sari la conținut

Yamaha yzf 750 alta problema...


Bica
 Share

Postări Recomandate

Iti inteleg frustrarea si sincer regret sa repet ca reglajele la un motor de tip mai vechi, pe carburatoare, in special cand acestea au fost date grosier peste cap, nu le refac cu adevarat decat foarte putini "mecanici"... dar asta ai constatat'o deja singur.

 

In general insa trebuie sa te descurci singur si, dupa ce o sa'ti mai treaca supararea, o sa te re-apuci de treaba... Daca astepti ca "cineva" care este evident ca nu se pricepe sau cel putin nu cunoaste particularitatile motorului tau, sa te rezolve (cu bagheta magica), nu vei obtine decat si mai multi nervi si pierdere de timp.

 

Fa o pauza, calmeaza'te si cand nu'ti mai tremura mainile, revino la treaba. Acum ai deja suficiente informatii despre ce ai de facut, cu putina rabdare si efort intr'o zi o pui la punct... sau macar descoperi adevarata problema, daca e cazul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 67
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

a fost ieri baiatu pe la mine sa incerce sa-l faca...nimic...daca pun acele la mijloc si suruburile pilot la 2 ture juma da rateuri,pusca in toba la greu ..doar imbogatzit merge..adika acele mai sus suruburile mai desfacute...undeva la 4 ture suruburile pilot si acele mai jos la penultima linie lasate merge mai bine dar relantiul nu e stabil..are fluctuatii..si la coborare imi acatza pe la 1500 si tot mai are pocnituri in toba...el a incercat mai multe variante cu acele si suruburile dar daca nu il imbogateste cum era are rateuri si tot acatza la coborare..daca il face bogat bujiile sunt negre afumate...si da in nas...scoate fum negru cand se gatuie..(amestec prea bogat cred eu)...datul asta in nas mi se pare ca suna a amestec prea bogat....mai urmeaza luni sa vina cu platforma dupa motor sa-l duca sa incerce sa mi-l faca..intre timp am facut programare la alti mecanici care am inteles ca is mai competenti...sa vedem...cand ajungi pe acasa sa te uiti de paharele alea de carburatoare..?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ieri a fost castravetele dupa motor..."vreau sa ti-l fac..pe azi dupamasa" adika ieri dupamasa...nu m-a sunat de atunci...ii clar cat de bine l-a facut....mai astept pana maine sa vedem....sa-mi bag picioru de nu-mi deschid service moto....

 

Same shit si la mine. Urmaresc cu interes thread-ul :)

 

 

dar tu ce problema ai la yzf?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poti sa te joci in continuare cu acele de dozaj ca tot nu o sa reusesti sa gasesti o setare buna...

Din ce am vazut in poze, ai toba Mivv, banuiesc ca ai si un filtru de aer sport...pai in cazul asta e clar ce ai de facut!

Trebuie sa iti cumperi jet-uri mai mici, pentru a compensa noul flux de aer care e in motorul tau!

Dupa cum ai zis tu, problema apare in sarcina, de pe la 1500 rpm pana pe la 4000 adica procentual 12.5 - 33 % deschiderea clapetei de acceleratie!

Eu as zice ca ai nevoie de tuburi emulsoare si cuie noi, pe care le alegi astfel incat sa fie sub ce ai tu (sa saracesti amestecul adica). Cauta in cataloagele producatorului carburatoarelor si asigura-te ca ai o selectie cat mai buna de jet-uri!

Editat de alex_en
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In faza asta as verifica jocul la supape si etanseitatea supapelor ( daca nu s-a facut deja) . Niste supape de admisie care nu inchid bine pot genera probleme de carburatie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poti sa te joci in continuare cu acele de dozaj ca tot nu o sa reusesti sa gasesti o setare buna...

Din ce am vazut in poze, ai toba Mivv, banuiesc ca ai si un filtru de aer sport...pai in cazul asta e clar ce ai de facut!

Trebuie sa iti cumperi jet-uri mai mici, pentru a compensa noul flux de aer care e in motorul tau!

Dupa cum ai zis tu, problema apare in sarcina, de pe la 1500 rpm pana pe la 4000 adica procentual 12.5 - 33 % deschiderea clapetei de acceleratie!

Eu as zice ca ai nevoie de tuburi emulsoare si cuie noi, pe care le alegi astfel incat sa fie sub ce ai tu (sa saracesti amestecul adica). Cauta in cataloagele producatorului carburatoarelor si asigura-te ca ai o selectie cat mai buna de jet-uri!

 

 

tu reinventezi secretele mecanicii! deci mai nou cand ii pui filtru si evacuare sport unui motor mai trebuie sa saracesti si tu amestecul... mdea..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tu reinventezi secretele mecanicii! deci mai nou cand ii pui filtru si evacuare sport unui motor mai trebuie sa saracesti si tu amestecul... mdea..

pai altfel cum crezi ca poate sa topeasca pistoanele?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motorul nu are filtru sport are filtru normal si nici evacuarea nu este sport..este cea originala cu valva exup...doar finala este sport...deci nu se schimba nimic in reglajele carburatiei cu o finala sport...din cate am vazut eu jigloarele principale sunt stock...

 

In faza asta as verifica jocul la supape si etanseitatea supapelor ( daca nu s-a facut deja) . Niste supape de admisie care nu inchid bine pot genera probleme de carburatie.

 

 

 

Jocul la supape este perfect...si compresia este buna..12,11,12,11...e din carburatoare 100% da rnu gasesc pe careva sa mi le seteze corect..ca eu nu mai am rabdare si e plina lumea de flamanzi...DACA AVETI CAREVA UN COLOURTUNE PT FILET DE 10 MM DE IMPRUMUTAT CONTRA COST..DOAR O ZI AM NEVOIE DE EL..SI IL PLATESC..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am eu colourtune dar e o porcarie sincer...

 

 

 

poti dezvolta putin pt ca am fost pe punctul sa-mi cumpar unul...spune-mi te rog dc e naspa...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iti trebuie 4 colortune-uri ca sa faci o treaba buna! Probabil fesu' are un singur colortune si nu-i iese niciun reglaj la un 4L.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iti trebuie 4 colortune-uri ca sa faci o treaba buna! Probabil fesu' are un singur colortune si nu-i iese niciun reglaj la un 4L.

 

 

 

te inseli amarnic..nu-ti trebuie 4..iti trebuie unul singur..pe care il montezi pe rand la fiecare cilindru...nu mai posta cacao pe topicul meu pls...ca n-am chef...

 

s-a rezolvat problema..Am fost azi dupa motor si am venit pe el acas...merge foarte bine..nu are nici o ezitare...relantiul are mici mici fluctuatii...de maxim 50,100 rpm dar merge bine...acele sunt puse la ultima linie de sus..deci coborate de tot si suruburile pilot la 4 ture 75...si asa bujiile au culoarea buna....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

concluzia este ca ai tuburile emulsoare si cuiele varza. strange banuti de pe acum ca sa le schimbi ca data viitoare cand o sa mai faca asa nu o sa mai ai ce regla fiind deja la capat! :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

concluzia este ca ai tuburile emulsoare si cuiele varza. strange banuti de pe acum ca sa le schimbi ca data viitoare cand o sa mai faca asa nu o sa mai ai ce regla fiind deja la capat! :)

 

 

 

ma gandeam la asta..dar si de care sa caut?sa fie exact ca ale mele?stock?din cate am vazut au ceva inscriptie pe ele acele...dupa seria aia le caut?acele is impreuna cu tuburile ma gandesc...adika pereche...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

reperele 21 si 32. ar fi indicat sa schimbi si jigloarele principale, 31... ar fi o idee sa schimbi si jigloarele de relanti si suruburile. in plus de asta verifica si uzura sertaraselor :)

 

http://www.partforyamaha.com/#/Yamaha/YZF750RF_-_1994/CARBURETOR/YZF750RF_%281994_MOTORCYCLE%29/CARBURETOR_%28YZF750RF_-_1994%29

Editat de fesu'
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

apai asa ajung la 500 de euro..nu mai bine imi iau un set de carburatoare ...?ai gasit tu acolo pe site cuie si tuburi emulsoare?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai ce ti-am spus? reperele 21 si 32. nu ajungi la 500 de euro...

 

 

 

unde vezi tu pe siteul ala numerele astea?ma tot uit si habar nu am unde-s reperele astea..lumineste-ma pls..

 

gata am gasit..in final..nu-s ase scumpe dar transportul oare e scump?

 

nici ala nu e scump...m-ar costa 100 de dolari cu tot cu transport...merita..cand o sa am cashu le iau...mersi Fesierule...aa fesule scuze..:)

 

yzf din ce an? si ce varianta? (adica pt. franta, germania, etc. sunt mici diferente intre ele in functie de piata)

 

 

 

deci poti explica faza cu colourtuneul???de ce e o porcarie?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da scanteia si afara, se incalzeste foarte repede, chestie nasoala cand ai niste suruburi in pozitii "imposibile", "citesti" cu greu amestecul din cauza scanteilor pierdute, ai mari sanse sa-l saracesti prea tare, etc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da scanteia si afara, se incalzeste foarte repede, chestie nasoala cand ai niste suruburi in pozitii "imposibile", "citesti" cu greu amestecul din cauza scanteilor pierdute, ai mari sanse sa-l saracesti prea tare, etc.

 

 

 

 

 

dar eu m-am tot uitat pe youtube si nu am vazut nicaieri sa piarda scanteia afara...plus ca are oglinda aia si poti vedea si stand in spate ca sa ai acces la suruburi..eu am gasit unul GUNSON bla bla undeva la 2 mil cu totul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

gunsons colortune am si eu. kit-ul profi chiar (am un mic atelier). reclama e faina, practic este un gunoi total... din toate 4 bujiile una pierde mai putine scantei si mai faci ceva-ceva cu ea, in rest varza!

 

am preferat sa-mi cumpar pana la urma un analizor de gaze...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

gunsons colortune am si eu. kit-ul profi chiar (am un mic atelier). reclama e faina, practic este un gunoi total... din toate 4 bujiile una pierde mai putine scantei si mai faci ceva-ceva cu ea, in rest varza!

 

am preferat sa-mi cumpar pana la urma un analizor de gaze...

 

 

 

dar pe unde "se pierde" scanteia aia?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...