Sari la conținut

cbr 600 f2 a murit motorul in mers


blaj
 Share

Postări Recomandate

a mers perfect primii aprox 100 de km dupa aia a inceput sa faca figuri la rece (mergea in trei PISTOANE,iar al patrulea mai dadea si el din cand in cand cate un semn), dupa ce se incalzea, la turatie mica in mers simteam tot da sa moara motoru'. azi dimineata am lasat-o sa se incalzeasca dar de data asta cilindrul problema nu a mai dat nici un semn. am facut vreo 20 de km cu ea dar nu si-a revenit, tot in trei mergea. acuma seara am pornit-o (normal ca mergea tot in trei) am lasat-o 2 minute dupa care am mers vreo 500 d metri, A MAI MURIT UN CILINDRU . am tras-o cumva un km jumate pana acasa, iar la intrarea pe strada a murit de tot. cand am incercat sa o pornesc din nu, baterie "DIN PARTZI", desi e noua. ASA CA am impins-o pana acasa si.... mergem maine la doctor.

ANTECEDENTE DE ACEEASI NATURA AM MAI AVUT:

am schimbat un releu (ala de sub sa cu trei fire galbene) cred ca de incarcare era acum vreo 5000 de km

am schimbat si o baterie pe care mi-a fiert-o la un drum mai lung ,acum vreo 10.000 de km

 

DREPT URMARE AM INTRAT SA VA CER AJUTORUL !!! MACAR CU INDRUMARI CA DE RESTU' MA OCUP EU SAU ELECTRICIANUL (asta daca e problema electrica) daca nu... mai vedem...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

canci.. sa mai dea cateva ture de 20ji de km ca se repara....

merci pt ironie! dar nu ma ajuta cu nimic. sau nu e forumu' asta pt asa ceva? am nimerit pe forumul de facut caterinci?

 

Bobine, fise, bujii?

bujiile-s noi,fisele in stare perfecta, cat despre bobine nu stiu ce sa zic... le verificam maine cu electricianul.

 

Sunt bolnave carburile Am patit la fel cu un f3 si pana nu ama schimbat carburile am avut tot cind nu ma asteptam simptomele astea Inecata ,miros de benzina,pe unul sau doi cilindri dupa cum voiau ele...aleator :angryfire:

bine ... si atunci cum am ramas fara baterie?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

merci pt ironie! dar nu ma ajuta cu nimic. sau nu e forumu' asta pt asa ceva? am nimerit pe forumul de facut caterinci?

 

 

amice.. cat timp tu mergi 20km cu mobra in 3 pistoane... si 2km in 2.. ce raspuns vrei? mecanica clar te depaseste.

vrei un sfat?.. du mobra la un servis !

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

amice.. cat timp tu mergi 20km cu mobra in 3 pistoane... si 2km in 2.. ce raspuns vrei? mecanica clar te depaseste.

vrei un sfat?.. du mobra la un servis !

vezi tu "amice", noi astia care am ramas in tara nu ne permitem chiar toti sa ducem mobrele in servisuri, mai facem noi ce se poate face acasa.

am mers cu ea in trei, deoarece dupa ce se incalzea isi dadea drumul si al patru-lea, plus ca ... trebuia sa ajung la munca, cu mobra fac naveta,asa ca nu am avut incotro...iar daca tu esti maestru in mecanica ce-ar fi daca ai incerca sa ajuti in loc sa fii ironic si arogant, ca nu castigi nimic cu chestiile astea. nici macar un plus de imagine, cum poate crezi tu. in oras nu e nici un service moto, cel mai apropiat ar fi in oradea dar nu-i prea laudat. si nici n-as lasa pe oricine sa se bage in ea. nu de alta dar am facut sacrificii sa adun cativa banuti sa pot sa o cumpar, sa o intretin,etc.... LA NOI , cam asa stau treburile, unde esti tu ... e doar un rahat de motor de 17 ani care nu valoreaza mai nimic.

nu ma astept sa intelegi chestiile astea , dar daca te deranjaza asa tare topicu' , ai putea sa-l ignori.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu ma deranjeaza topicul, ma deranjeaza personajele care folosesc o motocicleta/masina desi se vede clar ca nu functioneaza cum trebuie, in speranta ca "poate trece"

:rolleyes: inseamna ca io n-am cum sa te deranjez... nu ma incadrez in tiparul personajelor astea... pt ca daca io stiu ca nu functioneaza brici nici nu ma urc pe ea. mecanicul care se mai ocupa de ea m-a prevenit ca s-ar putea sa faca unle figuri dat fiind faptul ca a stat peste iarna (am scos-o doar de cateva zile) . am schimbat toate consumabilele, am golit si curatat rezervorul si carburile, am pus alta benzina si am pornit-o, mi-a reglat carburile, a pus ceva aditiv in benzina tot pentru a curata depunerile din carburatoare si din camerele de ardere si mi-a recomandat sa fac vreo 300 de km dupa care sa revin la reglat de carburi. din cauza asta eu am crezut initial ca de la carburi e problema, dar cand a murit de tot si am vazut ca e moarta bateria mi-am dat si eu seama ca e o problema mai serioasa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:rolleyes: inseamna ca io n-am cum sa te deranjez... nu ma incadrez in tiparul personajelor astea... pt ca daca io stiu ca nu functioneaza brici nici nu ma urc pe ea. mecanicul care se mai ocupa de ea m-a prevenit ca s-ar putea sa faca unle figuri dat fiind faptul ca a stat peste iarna (am scos-o doar de cateva zile) . am schimbat toate consumabilele, am golit si curatat rezervorul si carburile, am pus alta benzina si am pornit-o, mi-a reglat carburile, a pus ceva aditiv in benzina tot pentru a curata depunerile din carburatoare si din camerele de ardere si mi-a recomandat sa fac vreo 300 de km dupa care sa revin la reglat de carburi. din cauza asta eu am crezut initial ca de la carburi e problema, dar cand a murit de tot si am vazut ca e moarta bateria mi-am dat si eu seama ca e o problema mai serioasa.

 

schimba mecanicul, e un dobitoc.

 

1. incarca bateria

2. verifica daca da scanteie

daca ai scanteie sunt carburile de vina(in cel mai bun caz).. sau nu mai are compresie(din diverse cauze) in orice caz un test de compresie e necesar.

3 verifici incarcarea, daca porneste motorul.

 

daca are scanteie si compresie inspectezi carburatoarele..

 

este posibil sa-ti fi murit iar releul regulator care ti-a ucis bateria si eventual o bobina sau alte treburi pe acolo.

 

dldeaza un manual de reparatie si citeste-l din scoarta-n scoarta

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:rolleyes: inseamna ca io n-am cum sa te deranjez... nu ma incadrez in tiparul personajelor astea... pt ca daca io stiu ca nu functioneaza brici nici nu ma urc pe ea. mecanicul care se mai ocupa de ea m-a prevenit ca s-ar putea sa faca unle figuri dat fiind faptul ca a stat peste iarna (am scos-o doar de cateva zile) . am schimbat toate consumabilele, am golit si curatat rezervorul si carburile, am pus alta benzina si am pornit-o, mi-a reglat carburile, a pus ceva aditiv in benzina tot pentru a curata depunerile din carburatoare si din camerele de ardere si mi-a recomandat sa fac vreo 300 de km dupa care sa revin la reglat de carburi. din cauza asta eu am crezut initial ca de la carburi e problema, dar cand a murit de tot si am vazut ca e moarta bateria mi-am dat si eu seama ca e o problema mai serioasa.

 

 

 

lasa-i pe astia mai cealadai sa voroveasca..pune aparatu de masura pe baterie in relantii si vezi daca are undeva la 14 volti...apoi te uiti la carburatoare....s-ar putea sa fie amestecul prea bogat...scoate o bujie si vezi culoarea....daca e neagra afumata e clara treaba ...si eu am avut problema cu udatu bujiilor..si era amestecul prea bogat...am schimbat 3 seturi de bujii....deci asta verifica si apoi scrie aci sa vedem..spor!inca o chestie...eu am avut o yamaha cu o astfel de problema..un piston mergea doar cand voia...si ghici ce...avea o supapa fisurata si scapa compresie undeva la 7 bari pe acel piston masurat...deci intai vezi chestiile alea...si apoi baga o compresioe si vezi...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am avut problema recent cu motorul, care dupa o tranta in fata blocului, mergea doar in 2 pistoane. Initial credeam ca erau carburile infundate, dar n-am avut norocul asta. Am mers cu el asa pana la Ovidiu la servici, am schimbat consumabilele si, la sfarsit, am vezut ca una din bobine avea doar un fir prins la intrare, iar celalalt papuc era desprins si facea contact cand voia el. Practic aveam simptome similare ca tine (mergeau 2 pistoane doar cand facea contact papucul, dupa care se opreau la vreo vibratie mai puternica). La mine a observat Ovidiu ca 2 galerii erau reci si de aici a fost usor de ghicit cauza. Poate ai si tu noroc de vreun fix din asta rapid.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multumesc tuturor pt. sfaturi!!

am incarcat bateria, am pornit-o , a pornit perfect in 4 pistoane dar facea figuri cand porneam consumatorii(far, frana etc)

am verificat releul ala de incarcare si indica 19,8 pe intrare si 12,8 pe iesire turata in 3000-5000 de ture. electricianu' zice ca ala e buba. mi-a recomandat sa iau unu nou dar ceva model universal cu lamele pt racire mai eficienta, ca daca iau original intr-un final o sa ajung tot acolo pt ca asta e problema veche la honde (zice el),din cate universale a montat nu s-a mai intors la el nici unu cu problema asta.

 

P.S. compresia e beton am verificat-o inainte sa o pregatesc de sezon

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu cred ca este de la releul de incarcare...

pui multimetru la baterie cu motorul pornit si apoi masoara cu consumatori

trebuie sa ai cam 13.5 - 14.5

Din cate stiu eu, daca ai mai mult fierbe bateria, daca ai mai putin merge pe baterie.

 

Eu am avut o problema similara cand cineva mi-a furat de pe motor releul de incarcare... Mergea foarte foarte rau pana s-a oprit...

Cand am pus releu de incarcare bun a mers ca nou!

 

si eu zic ca e bine sa scoti bujiile sa le cureti, sa verifici daca ai scanteie...

dar daca ai mai avut probleme cu releul de incarcare... si mai ales ca ai avut bateria descarcata eu zic ca merita sa te uiti mai atent la incarcare

 

PS mai este varianta sa iei unul original si sa-l repozitionezi astfel incat sa se raceasca mai bine... vezi ca sunt mult topicuri pe tema asta la Transalp

Editat de ruxi2k
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...