Sari la conținut

Campanie anti-accidente moto


Pride
 Share

Postări Recomandate

In filmuletul asta gasesti majoritatea accidentelor din rubrica asta

 

hai ma, cum sa zici ca frana de baza e aia de spate, si ca ar fi bine sa utilizezi si fata odata cu spatele. pai orice incepator care vede si crede ce zice ala acolo devine sinucigas. de ce se promoveaza prostia ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

... cred ca filmuletele astea ar trebui vizionate prima oara ca parte din instructajul teoretic la scolile moto. Si la scolile auto, de ce nu? Secventele cu motociclistii care iau contact [dur] cu asfaltul dau fiori pe sira spirarii si ar trebui sa le dea multora de gandit.

 

Cifrele alea se misca usor pe vitezometru dar 10 km/h in plus sau in minus pot face o diferenta...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Interesant filmuletsul de pe youtube. Azi era sa palim pe unu cu un SRAD in apropiere de pod peste Basarab, pentru ca folosea banda 1 1/2 (marcajul de separatie a benzilor) viteza mica si facea stanga/dreapta (sa-ti stea in gat mha (cuvant jignitor), nu-ti dau nr de inmatriculare). Eram cu o colega intr-o conserva logan alba/noua pe la pranz (geaca cu "racing" brodata...esti racer in pisda ma-tii).

Nu mai spun: daca ai verde si intri in intersectie constient ca o blochezi pentru directia transversala.. legal ai voie sa intri? Azi am aplicat legea batei si a intimidarii ca sa scapam ! Permisul se obtine cam usor...

Grija mare in bucuresti in sectorul 5 si legea taximetristilor care trec pe rosu si taie calea...apoi franeaza! Greseala mea e ca nu am retinut numarul, a scapat de-o bataie crunta. SA MA fuck IN TAXI PELICANU !!! B-03-BG...ma-ta! O sa asfaltam stradutele alea laturalnice in 2020 unde s-a ascuns, jungla

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Grija mare in bucuresti in sectorul 5 si legea taximetristilor care trec pe rosu si taie calea...apoi franeaza! Greseala mea e ca nu am retinut numarul, a scapat de-o bataie crunta. SA MA fuck IN TAXI PELICANU !!! B-03-BG...ma-ta!

Da', mah, si eo era sa bat...nici nu mai stiu cati pana cum, vreo zece, maybe more.

Da'...odata eram grabit, o data era cu copii in masina, o data cu soacra-mea, o data cu nevasta, odata nu am putut opri, odata m-au claxonat aia din urma, o data ma grabeam, o data chiar il cunosteam, o data era mai mare ca mine si am fugit eu, o data m-am razgantit.

Pana la urma l-am prins pe un ochelarist de la Orange, cu masina de serviciu la stop la Kiseleff si i-am indoit stergatoarele, ca nu s-a dat jos din masina la scandal.

Cred ca-i invata de la firma ceva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Scuze TARKA. nu-ti stiu numele.. mai am un racer pe la petre ispirescu in pantaloni scurti si coate goale, cu toba mediana dubla.. duamne daca te prind/prindem..si nr indoit de parca ti l-a "modificat" roata din spate, geana geana suntem....iar offtopic.

ontopic: Campanie Anti-Accidente Moto? Se poate face asta in haos/jungla? Cred ca ar trebui facute reflectorizante pt spatele gecilor cu "MA VEZI?", eliminati racerii de strada, testati psihologic la sange taximetristii (cei mai pericol). Ce plm campanie..daca ies cu un sofer cu un AMG sau HYBRID sau L200 sau A3 pe strada il doare la basca, vrei sa te bagi (garda inalta, tabla buna, proiectoare) ? baga-te ca intri sub mine! Mentalitatea e cam joasa.. A-ul ar trebui dat la peste 25 ani (A1,AM ..a piula mea). AM mai vazut un post "iSi merita soarta!" ..sa-mi bag piula-n ma-ta, o meriti tu!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Scuze TARKA. nu-ti stiu numele.. mai am un racer pe la petre ispirescu in pantaloni scurti si coate goale, cu toba mediana dubla.. duamne daca te prind/prindem..si nr indoit de parca ti l-a "modificat" roata din spate, geana geana suntem....iar offtopic.

ontopic: Campanie Anti-Accidente Moto? Se poate face asta in haos/jungla? Cred ca ar trebui facute reflectorizante pt spatele gecilor cu "MA VEZI?", eliminati racerii de strada, testati psihologic la sange taximetristii (cei mai pericol). Ce plm campanie..daca ies cu un sofer cu un AMG sau HYBRID sau L200 sau A3 pe strada il doare la basca, vrei sa te bagi (garda inalta, tabla buna, proiectoare) ? baga-te ca intri sub mine! Mentalitatea e cam joasa.. A-ul ar trebui dat la peste 25 ani (A1,AM ..a piula mea). AM mai vazut un post "iSi merita soarta!" ..sa-mi bag piula-n ma-ta, o meriti tu!

]

 

asta era :)

 

http://www.digi24.ro/stire/Mars-de-protest-al-motociclistilor-pentru-respectul-in-trafic~14705

Editat de bside
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hai ma, cum sa zici ca frana de baza e aia de spate, si ca ar fi bine sa utilizezi si fata odata cu spatele. pai orice incepator care vede si crede ce zice ala acolo devine sinucigas. de ce se promoveaza prostia ?

 

Acuma intreb si eu, de ce? Tot pe forum aici pe undeva am citit ca e bine sa folosesti spatele o data cu fata, de preferat inainte un pic sa pastrezi aderenta pe spate, si am folosit principiul asta pana acuma fara probleme. Bine ca tot incepator ma denumesc, asa ca poate imi scapa mie ceva. Ai putea sa dezvolti si sa explici de ce nu e bine sa franezi cu amandoua franele? Sau poate am inteles eu gresit ..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acuma intreb si eu, de ce? Tot pe forum aici pe undeva am citit ca e bine sa folosesti spatele o data cu fata, de preferat inainte un pic sa pastrezi aderenta pe spate, si am folosit principiul asta pana acuma fara probleme. Bine ca tot incepator ma denumesc, asa ca poate imi scapa mie ceva. Ai putea sa dezvolti si sa explici de ce nu e bine sa franezi cu amandoua franele? Sau poate am inteles eu gresit ..

in filmulet se intelege ca ar trebui franat doar cu spatele, cand la motocicleta se recomanda folosirea franei fata pentru eficienta. se vede in filmuletul asta diferenta intre franari cu fata/spate/ambele. ideal este frana de motor si apoi frana fata. frana spate la un incepator de obicei duce la voblaj si derapaj necontrolat pentru ca se blocheaza foarte repede roata spate.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Citez din film:

 

- When slowing or stopping, use both brakes

- using both brakes can stop you in 1/3rd the distance than just using you rear brakes

 

Mi se pare destul de clar ca cei din film recomand folosirea de ambele frane, si ca capacitatea de frana fata este cu mult peste cea de frana spate.

 

Sau v-ati uitat la alt film?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...