Sari la conținut

yamaha


Postări Recomandate

deci simptomul este cam asa...,carb sincronizate curate,pipe bujii noi,bujii noi...dimineatza ma duc cu motorul merge totul bine ..ma dau toata ziua..seara ma opresc undeva cam o ora...cand sa plec de acolo am vrut sa pornesc moto fara soc desii motorul era caldutz..dau cheie porneste in 2-3 pistoane..accelerz umpic merge rotund isi da drumu..las iarasi la relantii da sa moara la fel merge in 2-3 pistoane...ok se incalzeste ma sui pe el..ii dau shpan merge ,,trage merge rotund..la semafor de la relantii incepe "sa intrerupa" ca si cum cineva mi-ar scoate fisele si le-ar reconecta..motorul da sa moara...turez..merge rotund...pornesc asa smucind de pe loc isi da drumul se tureaza frumos cand ajung la alt semafor la fel..pana acas...a doua zi scot bujia cenushie deschis..bun ii imbogatzesc pputin amestecul...pornesc motorul merge bine...ma sui pe el..shpan la scoala etc etc..merge bine n-are treaba .cand ma intorc seara pe la 8 la fel insa acum nu mai face la relantii ci doar cand incerc sa pornesc de pe loc...smuceste suna a 3 pistoane se balbaie apoi brusc isi da drumu...si dupa acel prag critic merge perfect...la turatii ce depasesc 2000 rpm merge ok..bun vin acasa..scot bujia tot cenushie insa cu o mica mica tenta de caramida...a treia zi pornesc dimineatza motorul cu shocul tras porneste in 3 pistoane apoi in toate 4...scot shocu merge merge...iarasi da semne de intreruperi...dar sunt scurte (similar cu intreruperea curentului,scanteii..parerea mea)..bun mai imbogatesc putin amestecul ma sui..shpan toata ziulica...ma intorc catre casa pe la 4 la vreo 2 semafoare iarasi cand o iau de pe loc..mici balbaieli si intreruperi...ca sa o ia bine de pe loc fara acele smacituri neregularitatzi tre sa trag umpic de gaz gen 2000 rpm....astept pareri...tind sa cred ca mai trebuie imbogatzit putin amestecul...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nivelu din camerele plutitoarelor nu e identic pe toate carburatoarele! mentioneaza ce model de yamaha este! jocu la supape l-ai facut (nu prea cred ca e acest lucru devina dar... ar fi bine sa-ti verifici compresia)?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nivelu din camerele plutitoarelor nu e identic pe toate carburatoarele! mentioneaza ce model de yamaha este! jocu la supape l-ai facut (nu prea cred ca e acest lucru devina dar... ar fi bine sa-ti verifici compresia)?

 

 

 

 

jocul la supape facut,compresie buna.nivelul e bun..facut dupa manual...ce ma intriga este faptul ca nu face tot timpul...motorul este yzf 750.. 4 cilindrii 20 de supape etc etc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

jocul la supape facut,compresie buna.nivelul e bun..facut dupa manual...ce ma intriga este faptul ca nu face tot timpul...motorul este yzf 750.. 4 cilindrii 20 de supape etc etc.

e posibil sa-ti cada o bujie sau mai multe, noi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hmmmm..m-am gandit si eu la varianta asta....ar trebuii sa pun alte 4 de undeva de proba vreo 2 zile sa vad cum decurge treaba..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bujia trebuie sa fie caramizie, nu cenusie. asta 1 la mana. 2 la mana ca sa "citesti" o bujie trebuie sa mergi macar 3 km in acelasi regim de turatie (eviden, la temperatura normala) si sa tragi ambreiajul si sa iei scanteia in acelasi timp...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

jocul la supape facut,compresie buna.nivelul e bun..facut dupa manual...ce ma intriga este faptul ca nu face tot timpul...motorul este yzf 750.. 4 cilindrii 20 de supape etc etc.

 

am un amic care are aceeasi problema...

 

vezi - modelu corect de bujie sa il ai pe motocicleta - daca pui prea rece sau prea calda nu e bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bujia trebuie sa fie caramizie, nu cenusie. asta 1 la mana. 2 la mana ca sa "citesti" o bujie trebuie sa mergi macar 3 km in acelasi regim de turatie (eviden, la temperatura normala) si sa tragi ambreiajul si sa iei scanteia in acelasi timp...

 

 

 

 

stiu...ai dreptate acuma eu dupa o zi de exploatare a motorului scot bujia si o inspectez..cred ca totusi si asa trebuie sa fie relevanta culoarea....

 

am un amic care are aceeasi problema...

 

vezi - modelu corect de bujie sa il ai pe motocicleta - daca pui prea rece sau prea calda nu e bine!

 

 

 

 

 

 

am pus acum NGK CR8E inainte am avut CR9EX-iridium inainte de iridium am avut CR9E..CR8E sunt mai reci...ma gandeam ca-s mai bune acuma vara...acuma seara m-am oprit la un amic dupa ce toata ziua m-am dat si a mers ok...am stat la om vreo 2 ore..motorul era caldutz,,l-am pornit(fara shoc)..bif da sa moara merge in 2-3 cilindrii cum il accelerz umpic pornesc toti 4..iarasi ajunge la 1000 iarasi incepe sa se rupa ritmul...asa mi-a facut pana acasa... :rusinica: :disappointed: nu stiu ce sa fac..ca daca mi-ar face tot timpul...dar numai cand vrea

 

ioooiii..ghici ce..m-am reuitat acuma peste manual si imi scrie CR9E SAU NIPPON DENSO...avuasesem inainte o alta yamaha care avea si CR8E SI CR9E in manual...am facut o confuzie...ooo damn...deci probabil de la bujii imi face..

 

acum am venit de la o tura cu motorul...horror...am plecat pe la 11(noaptea) de acas la semafor imi intrerupea usor...cand incercam sa o iau din loc de balbaia umpic apoi se ducea...m-am oprit intr-un loc vreo 2 ore....cand am pornit de acolo tot asa...i-am dat shpan pana acasa..si pe cand sa ajung deja se intrerupea pe la 3000 4000 de ture cand apasam abreiajul sa schimb treapta de viteza aproape ca se oprea motorul...abia am ajuns acasa..langa bloc am vrut sa ma opresc pe loc si mergea motorul doar intr-un piston...daca il acceleram pe la 3000 de ture mergeau toate 4 pistoanele, cum cobora la 1000 dadea sa moara...il opresc dau drumu iara tot asa un singur cilindru in toba miroase a benzina nearsa...daca il turez isi revine...chiar asa batai de cap sa imi dea bujiile cu un nr mai reci?mi-e teama sa nu mai cumpar un set si sa faca tot asa....dar e incredibil ca dimineatza cand il pornesc si ma duc cu el merge brici....seara dupamasa incepe ca o posedata..!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cr9e sau orice alt echivalent de la ngk, denso, brisk, sinterom, ce o fi. cifra termica adecvata sa fie. totusi aprinderea e ok? bobinele, fisele, tci-ul, senzorul, firele... ia apuca-te de puricat. din carburatie iti poate merge foarte bine, bine, acceptabil, prost, foarte prost, deloc. dar nu iti intrerupe.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multzam de sfat!da..si mie imi suna a intrerupere curent...bobinele sunt bune..fishele sunt originale pipele sunt noi NGK senzorul ce sa fac cu el?sa-l curat?...m-am holbat pe la fire..nu am vazut nimic dubios...ma gandeam ca oare imi fura curent pe undeva sau scateia?dar nu cred..am miscat pe acolo fishele pipele..am pornit motorul pe bezna si m-am holbat dar nici o luminitza de "furt"...culmea ca o apuca seara.....tre sa-mi comand un set de cr9e..mai astept pareri inainte sa le iau....ca noah..ii grea viata :unsure:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Scoate pentru proba epuratorul de la intrare in filtru de aer.

Incearca o tura fara epurator ,eventual cu o prelungire in exterior.

Editat de tng
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Scoate pentru proba epuratorul de la intrare in filtru de aer.

Incearca o tura fara epurator ,eventual cu o prelungire in exterior.

 

 

 

 

epuratorul?dar nu stiu unde e acest epurator...eu am doua furtune in filtru :unul cu presiunea din carter si unul mai mic cu o chestie mica pe el ca un filtruletz de benzina...altceva nu stiu sa aiba...care sa-l scot...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai ala care vine din carter se numeste EPURATOR!

Cand il scoti vezi daca nu iese mai mult decat trebuie vapori de ulei pe el?

Las-l liber in exterior si mergi cu moto vezi mai face figuri?

Editat de tng
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai ala care vine din carter se numeste EPURATOR!

Cand il scoti vezi daca nu iese mai mult decat trebuie vapori de ulei pe el?

Las-l liber in exterior si mergi cu moto vezi mai face figuri?

 

 

 

 

scuze n-am stiut... :rolleyes: bine,asa am sa fac...imediat ma duc sa incerc..revin

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai ala care vine din carter se numeste EPURATOR!

Cand il scoti vezi daca nu iese mai mult decat trebuie vapori de ulei pe el?

Las-l liber in exterior si mergi cu moto vezi mai face figuri?

Sa inteleg ca banuiesti niste scapari de compresie?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am fost acu la garaj...am pornit motorul cu shocul tras..a pornit usor...il las 4-5 minute asa..reduc shocul de tot motorul merge dar apare buba..acea intrerupere..nu mare incat sa moara motorul dar cat sa-i rupa ritmul cam de pe la 1100 rpm la 900..daca accelerez merge rotund...cand ajunge la 1100 iarasi intrerupe ..bun...desfac rezervor filtru de aer jos...dau drumu..tot asa...il mai opresc si repornesc de cateva ori ..nu mai face...fac bezna in garaj pornesc motorul sa vad daca exista scurgeri...nimic...pun mana pe una din bobine sa le misc pacolo si ma scutura...super...iau ambele bobine jos verific firele fishele...pun o surulbenitza la fiecare pipa sa vad scanteia..la prima fisha(pistonul 1)slaba de tot...scot fisha din bobina..abia se tinea acolo...plin de oxizi...tai umpic din fisha si o bag acolo insurubata pana in capat...scanteie buna...am invelit ambele bobine complet in izolatie...si fishele deasemenea...am incercat o treaba..sa trag shocul atunci cand face figura...cu motorul cald am tras shocul si s-a turat...adika isi revenea...(mie asta imi suna a amestec sarac..)am mai desfacut un sfert suruburile de amestec...pus tot la loc...stins becu dat drumu...merge...misc cu o surubenitza fishele fire pe acolo nimic...bezna totala motorul merge ok...am pus toate la loc...am facut o tura...totul ok...sper ca la lasarea umbrelor nu o apuca demonul...trebuie sa reincerc diseara...nu stiu daca e coincidentza sau nu...dar seara o apuca...

 

a

 

Pai ala care vine din carter se numeste EPURATOR!

Cand il scoti vezi daca nu iese mai mult decat trebuie vapori de ulei pe el?

Las-l liber in exterior si mergi cu moto vezi mai face figuri?

 

 

 

am scos furtunul din filtru..dar nu ies vapori din el..doar mirosul de ulei specific...vapori nu...

Editat de Bica
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

generatorul genereaza (ce fel suna :laugh:) curent mai mult odata cu cresterea turatiilor. deci pierderile de curent scad. sfatul meu e sa schimbi fisele cu unele noi (iei de la auto si le tai la dimensiune, de preferat simple, cu conductor de cupru, sunt cele mai bune) ca sa stii o treaba. cel mai probabil nu era vorba de amestec sarac ci doar de scanteie proasta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai si cum o pun aia cu tija de cupru?mie imi trebuie dinaia moale cu insertie ca sa o pot infileta pe varfurile de la pipe si de la bobine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asa asa..am crezut ca zici de pishet dinala cu capat de cupru si rigid ca o creanga...

 

azi pe la 8 seara am fost cu motorul si merge foarte bine..nici o intrerupere.....strange thing i know.....nu am crezut ca o sa trec de ora 8 fara probleme...am gasit fisha de cumparat dar nu e cu insertie de cupru cred ca e din silicon cu carbon,,,nu stiu cat de buna e..pareri?

 

good news(i hope)..de 2 zile motorul merge ok..nu-mi mai face figuri...am invelit bobinele si fishele...cred ca s-a rezolvat...sper...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am zis pe undeva in celalalt topic despre ea ca yzf-urile au pretentii la fise, bobine si respectiv izolatie si umiditate atmosferica. :)) Bine ca s-a rezolvat. :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

toate motoarele vechi au probleme cu fisele... tot felul de habarnisti se baga in ele (cand le au in fata) si le fac si mai varza... si mai grav e cand nu-si dau seama ca firele sunt duse...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am fost ieri la parada moto...si o mers motorul foarte bine...nici o problema...are mici fluctuatii de relantii...dar cred ca se rezolva cand o sa imi iau ace de dozaj si tuburi emulsoare noi...pentru ca pe astea am vazut ceva uzuri in partea mai groasa a acelor...si din cate am inteles la MIKUNI BDST38 acele si tuburile se uzeaza repede...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...