dans Postat Iunie 2, 2012 Share Postat Iunie 2, 2012 Ma bucur pentru voi,oameni buni. Va doresc calatorie placuta,fara incidente. Multumim Marcel. Am ajuns acasa aseara. Pana la noi imagini, o scurta informare: @ 5500 Km pe drumuri principale si secundare (detour.uri catre Meteora si Parcul National Sila din Calabria) @ ne place sa spunem si piste (in special minunatul drum al generalului Romel, care in mare parte este inca pavat cu beton din "2nd war"), @ multe mile marine pe 5 ferry boat.uri (3 la dus si 2 pentru intors) @ o noapte in oaza Ksar Ghilane @ orase obisnuite mai mult sau mai putin curate @ Medine mai mult sau mai putin "chinezesti" Bineinteles, totul a fost mult mai mult decat aceasta enumerare succinta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Iunie 2, 2012 Share Postat Iunie 2, 2012 bine ati revenit uitandu ma la poze si la gecile voastre negre ma apuca durerea cred ca vomam pe acolo de la soare si caldura felicitari de tura si la cat mai multe mai merita sa faceti o data? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cs-marius-b Postat Iunie 2, 2012 Share Postat Iunie 2, 2012 Frumoasa tura.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bavareze Postat Iunie 2, 2012 Share Postat Iunie 2, 2012 nu se poate face mai mult in Africa? adica din Tunisia trecut intr-o tara vecina si revenit de acolo in Europa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dans Postat Iunie 3, 2012 Share Postat Iunie 3, 2012 nu se poate face mai mult in Africa? adica din Tunisia trecut intr-o tara vecina si revenit de acolo in Europa? Din pacate NU. La vest este Algeria, iar la sud Lybia. In aceste tari, probleme sunt destule, dupa cum stii. In Tunisia chiar sunt refugiati algerieni. Era minunat daca puteai traversa Algeria, pentru ca stfel intrai in Maroc, dupa care Gibraltar si o alta tura frumoasa pana acasa. In Tunisia s-a intrat extrem de usor; dupa ce ne-am dat jos de pe vapor, cu doua biletele deja completate, cred ca nu au durat 10 min. si eram in drum spre oras. Daca ai pasaport european, nici de viza platita n-ai nevoie. Din pacate, la intoarcere am stat 5 ore in plus pe ferry pentru ca nu terminau tunisienii verificarea actelor masinilor care plecau din tara. Asa ca trebuie sa fii printre primii in vama, nu de alta, dar ca sa astepti pe vapor si nu in coada pentru Custom. Si desigur, nu este nevoie de Carnet de Passage pentru motor (ca si in Maroc). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marcel bv Postat Iunie 3, 2012 Share Postat Iunie 3, 2012 mai merita sa faceti o data? Te tenteaza ? Bine ati revenit. Veniti la intrunirea de la Mamaia? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
plescoi rulz Postat Iunie 5, 2012 Autor Share Postat Iunie 5, 2012 Bine v-am gasit. Am ajuns cu bine acasa. Sa revenim cu poze si povesti. Dupa excursia la oaza am plecat spre Douz si Tozeur, orase in desert de unde se pot face o gramada de mici "bucle" aventuroase. Am cautat si am gasit "Romel Road" unul dintre drumurile strategice construite de generalul Romel in cel de-al doilea razboi mondial folosit la retragerea armatei germane din Tunisia. spre Romell road Drumul, in mare parte are asfalt si este astazi folosit de tunisieni (exact povestea Transalpinei noastre), insa exista vreo 20 de km ascunsi si nefolositi azi (probabil era greu de asfaltat acolo) pe crestele muntilor de roca dura (granit sau bazalt). Aportul mare in gasirea acestui drum l-a avut prietenul nostru din Elvetia, Nello. Ne-am imprietenit intr-o seara la bere si ne-a fost tovaras de drum vreo 3 zile. Nello si noi El a facut cu noi piste grele si drumuri unde nu s-ar fi bagat singur (si i-a placut la nebunie), apropos era novice in golanii gen "pe aici e drumul de asfalt, noi o taiem direct ca e un drum mic de tot pe harta"... iar noi am luat de la el drumuri cotite de pe gps-ul lui. Omul venise documentat dar nu avea cum sa se incumete singur. Una peste alta am avut mare noroc unii de altii. de pe Romell Road Apoi am mai vizitat ceva oaze si cascade. Sunt multe, iti trebuie zile intregi sa stai intr-un orasel si sa le vezi pe toate pe indelete. Dupa aventura cu drumul lui Romel si ceva oaze pline de "oameni binevoitori" fara de care nu te-i fi descurcat (ghizi, vanzatori de toate cele, pazitori de motociclete, cersetori etc). Am plecat spre urmatorul oras punct de referinta al drumurilor in desert. de atata oboseala si promele mele cu bateria care nu se incarca si motorul care odata a si fiert...era sa trecem peste Chott El Jerid si sa nu ne dam seama. Am vrut sa verific daca e chiar de sare. Bine v-am gasit. Am ajuns cu bine acasa. Sa revenim cu poze si povesti. Dupa excursia la oaza am plecat spre Douz si Tozeur, orase in desert de unde se pot face o gramada de mici "bucle" aventuroase. Am cautat si am gasit "Romel Road" unul dintre drumurile strategice construite de generalul Romel in cel de-al doilea razboi mondial folosit la retragerea armatei germane din Tunisia. spre Romell road Drumul, in mare parte are asfalt si este astazi folosit de tunisieni (exact povestea Transalpinei noastre), insa exista vreo 20 de km ascunsi si nefolositi azi (probabil era greu de asfaltat acolo) pe crestele muntilor de roca dura (granit sau bazalt). Aportul mare in gasirea acestui drum l-a avut prietenul nostru din Elvetia, Nello. Ne-am imprietenit intr-o seara la bere si ne-a fost tovaras de drum vreo 3 zile. Nello si noi El a facut cu noi piste grele si drumuri unde nu s-ar fi bagat singur (si i-a placut la nebunie), apropos era novice in golanii gen "pe aici e drumul de asfalt, noi o taiem direct ca e un drum mic de tot pe harta"... iar noi am luat de la el drumuri cotite de pe gps-ul lui. Omul venise documentat dar nu avea cum sa se incumete singur. Una peste alta am avut mare noroc unii de altii. De pe Romell Road Apoi am mai vizitat ceva oaze si cascade. Sunt multe, iti trebuie zile intregi sa stai intr-un orasel si sa le vezi pe toate pe indelete. Dupa aventura cu drumul lui Romel si ceva oaze pline de "oameni binevoitori" fara de care nu te-i fi descurcat (ghizi, vanzatori de toate cele, pazitori de motociclete, cersetori etc). Am plecat spre urmatorul oras punct de referinta al drumurilor in desert. de atata oboseala si promele mele cu bateria care nu se incarca si motorul care odata a si fiert...era sa trecem peste Chott El Jerid si sa nu ne dam seama. Am vrut sa verific daca e chiar de sare. Bine v-am gasit. Am ajuns cu bine acasa. Sa revenim cu poze si povesti. Dupa excursia la oaza am plecat spre Douz si Tozeur, orase in desert de unde se pot face o gramada de mici "bucle" aventuroase. Am cautat si am gasit "Romel Road" unul dintre drumurile strategice construite de generalul Romel in cel de-al doilea razboi mondial folosit la retragerea armatei germane din Tunisia. spre Romell road Drumul, in mare parte are asfalt si este astazi folosit de tunisieni (exact povestea Transalpinei noastre), insa exista vreo 20 de km ascunsi si nefolositi azi (probabil era greu de asfaltat acolo) pe crestele muntilor de roca dura (granit sau bazalt). Aportul mare in gasirea acestui drum l-a avut prietenul nostru din Elvetia, Nello. Ne-am imprietenit intr-o seara la bere si ne-a fost tovaras de drum vreo 3 zile. Nello si noi El a facut cu noi piste grele si drumuri unde nu s-ar fi bagat singur (si i-a placut la nebunie), apropos era novice in golanii gen "pe aici e drumul de asfalt, noi o taiem direct ca e un drum mic de tot pe harta"... iar noi am luat de la el drumuri cotite de pe gps-ul lui. Omul venise documentat dar nu avea cum sa se incumete singur. Una peste alta am avut mare noroc unii de altii. De pe Romell Road Apoi am mai vizitat ceva oaze si cascade. Sunt multe, iti trebuie zile intregi sa stai intr-un orasel si sa le vezi pe toate pe indelete. Dupa aventura cu drumul lui Romel si ceva oaze pline de "oameni binevoitori" fara de care nu te-i fi descurcat (ghizi, vanzatori de toate cele, pazitori de motociclete, cersetori etc). Am plecat spre urmatorul oras punct de referinta al drumurilor in desert. De atata oboseala si promele mele cu bateria care nu se incarca si motorul care odata a si fiert...era sa trecem peste Chott El Jerid si sa nu ne dam seama. Am vrut sa verific daca e chiar de sare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Iunie 5, 2012 Share Postat Iunie 5, 2012 Am ajuns cu bine acasa. Bravo, felicitari! In prima poza, ce-i cu dinozaurii aia in varful dealului? Nello ce cauciucuri avea? Ai pus o poza pe topicul lui Manuel unde vi se vad rotile... avea ceva "normal" gen EXP? Se putea face traseul facut de voi si cu astfel de cauciucuri? Cu benzina cum e p-acolo? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dexxter Postat Iunie 5, 2012 Share Postat Iunie 5, 2012 felicitari pt tura. poate veniti la Seawolves la Mamaia, ca tare as da niste beri pt povesti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
plescoi rulz Postat Iunie 6, 2012 Autor Share Postat Iunie 6, 2012 Bravo, felicitari! In prima poza, ce-i cu dinozaurii aia in varful dealului? Nello ce cauciucuri avea? Ai pus o poza pe topicul lui Manuel unde vi se vad rotile... avea ceva "normal" gen EXP? Se putea face traseul facut de voi si cu astfel de cauciucuri? Cu benzina cum e p-acolo? Dinozaurii cica sunt pusi tot de tunisieni ca cica acolo e un mare site de arheologie...ce-am auzit si noi Nello avea ceva de strada destul de roase, nu stiu exact ce dar pareau originale. Nu se putea, l-am ajutat/impins de multe ori. Benzina costa sub jumate de euro. 1,3 dinari cam asa Dinozaurii cica sunt pusi tot de tunisieni ca cica acolo e un mare site de arheologie...ce-am auzit si noi Nello avea ceva de strada destul de roase, nu stiu exact ce dar pareau originale. Nu se putea, l-am ajutat/impins de multe ori. Benzina costa sub jumate de euro. 1,3 dinari cam asa M-am uitat si eu la poza de care ziceai. Avea michelin anakee dar repet erau roase peste jumatate, cred ca daca ar fifost noi s- ar fi descurcat mai bine, noi cu haidenau scout k60 nu am avut deloc probleme, foarte bune cauciucuri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Iunie 6, 2012 Share Postat Iunie 6, 2012 Benzina costa sub jumate de euro. 1,3 dinari cam asa ... noi cu haidenau scout k60 nu am avut deloc probleme, foarte bune cauciucuri La benzina nu de pret ma gandeam ci la cat de des o gasesti (benzinarii) si cat de buna calitativ. Sunt convins ca la asa excursie merita sa ai si cauciucuri adecvate; pe de alta parte ai nevoie cu adevarat de ele doar cateva zeci (sute?) de km probabil; asta face insa parte din cheltuiala si compromisul pt a ajunge unde vrei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
plescoi rulz Postat Iunie 19, 2012 Autor Share Postat Iunie 19, 2012 Kairouan asta e cu poveste dra poate v-o spune Dans spre casa la revedere TUNISIA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cria_p Postat Iunie 19, 2012 Share Postat Iunie 19, 2012 (editat) asta e cu poveste dra poate v-o spune Dans * eu vreau sa mai imi spui o data povestea aia de la covoare promit ca mananc si un mic! Editat Iunie 19, 2012 de cria_p Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iunie 22, 2012 Share Postat Iunie 22, 2012 Cat a fost ferry-ul ca nu am inteles din primul post? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
plescoi rulz Postat Iunie 25, 2012 Autor Share Postat Iunie 25, 2012 Cat a fost ferry-ul ca nu am inteles din primul post? la greci este intre 40 si 90 de euro deck acomodation, adica dormi pe banchete in sala de mese. Pretul este in functie de companie si de cat de luxoso este ferry-ul. si intre 140-200 de euro daca vrei cabina (fara geam afara, aia cu geam e probabil mai scumpa) calatoria dureaza intre 10 si 12 ore tot in functie de companie de la italieni la Tunis costa mai mult si calaltoria dureaza intre 18 si 24 de ore in functie de ferry costa cam 150-230 euro la deck parca Una peste alta dus intors 2 calatorii Italia Tunis si doua Italia Grecia au fost in total in jur de 500 de euro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
costinell Postat Iulie 19, 2012 Share Postat Iulie 19, 2012 firi-al naibii de simpatic, imi place de tine, ranger, nu povesti la anul unde mergem? thai? de nicky nu mai imi place ca e pedelist Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.