xmas Postat Mai 31, 2012 Share Postat Mai 31, 2012 (editat) Voi ce credeți că s-a întâmplat cu roata spate? La un moment dat face ca iepurele ... http://www.youtube.com/watch?feature=endscreen&NR=1&v=ZBgrVI0Dyto Editat Mai 31, 2012 de xmas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Old School Rider Postat Mai 31, 2012 Share Postat Mai 31, 2012 Nu stiu exact ce s-a intamplat,probabil un rulment sau i-au sarit prezoanele de prindere a rotii. Dar ce m-a surprins e CATA POLITIE a venit pt atat lucru,aici iti mai luau si permisul pentru auto-vatamare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fulguletz Postat Mai 31, 2012 Share Postat Mai 31, 2012 sigur nu face asa din stoppie ? ca parca se si duce spatele in fata si se pune de-a latul. pare genul lui stoner de-a frana dupa o linie dreapta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adventix Postat Mai 31, 2012 Share Postat Mai 31, 2012 Voi ce credeți că s-a întâmplat cu roata spate? La un moment dat face ca iepurele ... http://www.youtube.com/watch?feature=endscreen&NR=1&v=ZBgrVI0Dyto Nu era cazul sa faci un topic la rubric accidente cu un filmulet care se discuta in alt topic . "Cauza" pe care o cauti e faptul ca nu a tras ambreiajul cand s-a infipt pe frana de spate. Mergi in parcare si testeaza, o sa iti faca la fel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marius_vararu Postat Mai 31, 2012 Share Postat Mai 31, 2012 Eu cred ca s-a intamplat acest lucru deoarece a coborat cateva trepte de viteza si astfel roata la turatia maxima a motorului tot nu se invarte conform vitezei pe care o are motocicleta si astfel sare dupa asfalt . Am vazut chestia asta intr-un filmulet facut de Ducati pentru a promova un sistem de ultima generatie pe SS prin care se evita aceasta greseala patinand nustiu ce pe la transmisie sau ambreaj . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Mai 31, 2012 Share Postat Mai 31, 2012 (editat) tipul a retrogradat fara sa piste acceleratia, si a retrogradat cred ca 2trepte. fapt ce a dus a ruperea aderentei si topaiala aia. filmuletul a mai fost dezbatut pe aici. quote name='marius_vararu' timestamp='1338460337' post='3141816'] Eu cred ca s-a intamplat acest lucru deoarece a coborat cateva trepte de viteza si astfel roata la turatia maxima a motorului tot nu se invarte conform vitezei pe care o are motocicleta si astfel sare dupa asfalt . Am vazut chestia asta intr-un filmulet facut de Ducati pentru a promova un sistem de ultima generatie pe SS prin care se evita aceasta greseala patinand nustiu ce pe la transmisie sau ambreaj . ceva ceva stii tu. fenomenul se numeste hopping. se intampla in general la motoarele in V cand retrogradezi deaboulea. adica din a 5a dai a 3a sau a 2a fara sa ii dai un sprit la motor.(turatie) cei care au sau care au avut motoare in V si s-au dat sportiv, au patito. se mai intampla si pe ploaie. cat de ce zici tu ca ai vazut intrun filmulet e ambreiajul antihopping.care in frana de motor nu da voie rotii sa patineze rupand aderenta. ci are un sistem ce culiseaza iar in frana de motor in functie de puterea franarii acesta debraiaza foarte putin lasand sa patineze ambreiaju. este foarte util pt cei ce se dau tare sau cei ce merg pe circuit. motoarele mai noi vin din fabrica echipate cu asa ceva. Editat Mai 31, 2012 de Crazy-devil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Wolfman Postat Mai 31, 2012 Share Postat Mai 31, 2012 Asta se intampla pe Mulholland, un fel de Cheia pe la ei. Curba aia e celebra, si 90% din accidente se intampla din cauza riderului neexperimentat si panicos. Case closed. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kriminal Postat Mai 31, 2012 Share Postat Mai 31, 2012 ceva ceva stii tu. fenomenul se numeste hopping. se intampla in general la motoarele in V cand retrogradezi deaboulea. adica din a 5a dai a 3a sau a 2a fara sa ii dai un sprit la motor.(turatie) cei care au sau care au avut motoare in V si s-au dat sportiv, au patito. se mai intampla si pe ploaie. cat de ce zici tu ca ai vazut intrun filmulet e ambreiajul antihopping.care in frana de motor nu da voie rotii sa patineze rupand aderenta. ci are un sistem ce culiseaza iar in frana de motor in functie de puterea franarii acesta debraiaza foarte putin lasand sa patineze ambreiaju. este foarte util pt cei ce se dau tare sau cei ce merg pe circuit. motoarele mai noi vin din fabrica echipate cu asa ceva. Ai dreptate, dar partial. Adica nu la "motoarele in V", ca V-ul nu are a face. Se intampla la orice motoare, dar predominant la alea mari in 2 cilindri si 1 cilindru, ca au frana de motor mai apriga. Indiferent daca cilindrii sunt in V sau nu. In film sunt doua posibilitati: ori cum a zis colegul de mai sus, retrogradare cu eliberare rapida a ambreiajului si roata topaie in frana de motor, ori frana spate tare in timp ce motorul trage, are cam acelasi efect. De cazut a cazut din cauza de panica si holbat la exteriorul curbei, unde a si ajuns ulterior. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xmas Postat Mai 31, 2012 Autor Share Postat Mai 31, 2012 Scuze dacă am deranjat pe cineva cu topic-ul ăsta (exceptând faptul că nu înțeleg de ce "evenimentul" nu se încadrează la accidente; mai mult decât asta, nu mi-am făcut un țel din a citi tot ce se scrie pe site deci nu văd cum aÂş fi putut să Âştiu că acest filmuleț a mai fost luat la puricat aici). N-am avut intenția să fac post-uri în plus ci doar să mă lămuresc ce s-a întâmplat acolo. ÂŞi m-ati lămurit, aÂşa că vă mulțumesc! Puteți să închideți/Âştergeți sau să faceți ce vreți voi cu topic-ul dacă îl considerați în plus. Ride safe! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Iunie 1, 2012 Share Postat Iunie 1, 2012 problema e mai simpla si mai banala de cat va inchipuiti: intradevar este vorba de o frana violenta de motor. tehnica derapajului controlat la supermoto se bazeaza foarte tare pe aceasta dar problema ce a aparut a fost fix aceasta tzopaiala a rotii spate. pentru a se evita tzopaiala(hoping) s-a inventat ambreajul ANTIHOPING ce se foloseste si la motocicletele de ss acum acesta permite derapajul controlat si o mai buna utilizare a franei de motor. cine nu are banuti de antihoping o poate face, cu antrenament, din labutza, dar e o miscare foarte fina ce necesita multa dexteritate si antrenament daca sunteti cuminti va arat cum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JCDenton Postat Iunie 1, 2012 Share Postat Iunie 1, 2012 A intrat tare si s-a pierdut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kassu Postat Iunie 1, 2012 Share Postat Iunie 1, 2012 (editat) Un perete de beton ar trebui plasat in curba aia. Ca ala de la Comarnic, prima curba pe urcare (ultima pe coborare). Habar n-au yankeii astia ce e bun... Editat Iunie 1, 2012 de Kassu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.