Sari la conținut

Probleme Yamaha R6


Postări Recomandate

Salut! Am si eu o problema cu un R6 2001.

 

Daca merg putin mai tare cu ea peste 10.000 de turatii si incetinesc motorul isi schimba total sunetul.

Seamana cu sunetul de la inceputul acestui clip

dar nitel mai urat. Daca o turez trage mai greu. Dupa vreo 5 minute de mers incet cu ea isi revine.

 

Am curatat carburatoarele dar tot asa....

Sa fie de la bujii? Nu au fost schimbate de 2 ani.

 

Multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca le-ai curatat si tot asa face, tind pe undeva circuitul benzinei pana in carburatoare e sugrumat, astfel daca mergi mai tare(consumand mai multa benzina), nu face fata sa alimenteze carburatoarele, pentru o scurta perioada de timp, cu benzina necesara.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum cateva zile am schimbat filtru de benzina si am mai scurtat furtunasul care duce benzina spre pompa. Imbatranise si se curba prost.

 

Sa fie si asta un defect? Daca furtununasul e acum mai scurt cu vreo 10 cm sa faca figuri ... :baldy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum cateva zile am schimbat filtru de benzina si am mai scurtat furtunasul care duce benzina spre pompa. Imbatranise si se curba prost.

 

Sa fie si asta un defect? Daca furtununasul e acum mai scurt cu vreo 10 cm sa faca figuri ... :baldy:

 

Asta sau ai pus un filtru nepotrivit sau pompa de benzina nu funtioneaza in parametri(nu stiam exact daca ai sau nu pompa de benzina). Daca arata asa cbr900fuelpump.jpg sunt sanse mari sa fie platina din spatele capacului negru(se schimba, undeva la 100 de lei un kit de platina nou).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta este pompa . Am cautat anu trecut un kit de reparatie pentru ea si nu am gasit. Aveam nevoie de garnituri... :scratch:

 

O sa scot furtunul care duce la carburatoare si pornesc pompa... Sunt sigur ca merge dar mai incerc..

 

In spate la capacul acela negru are un arculet cu o placuta care impinge acul (inainte si inapoi) In mijloc e capsata si nu o pot desface.....

 

Asta este pompa . Am cautat anu trecut un kit de reparatie pentru ea si nu am gasit. Aveam nevoie de garnituri... :scratch:

 

O sa scot furtunul care duce la carburatoare si pornesc pompa... Sunt sigur ca merge dar mai incerc..

 

In spate la capacul acela negru are un arculet cu o placuta care impinge acul (inainte si inapoi) In mijloc e capsata si nu o pot desface.....

 

Edit: Am gasit asta... http://www.romimoto-piese.ro/category/10400000000/vehicle/51123/article/268235?show=gallery (Nu fac reclama)

 

Cum imi dau seama daca a mea e stricata?

De mers merge...

post-37676-0-82487000-1338800944_thumb.jpg

Editat de Bebiku
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in manual zice asa:1 desfaci furtunul dintre pompa si carburatoare-pornesti motorul-benzina trebuie sa curga! pasul 2-opreste motorul-benzina numai curge-pompa este ok! se aude cum pompa de benzina lucreaza cand pui contactul?!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca pompa nu se opreste repede,sunt 2 cauze

1 Este obosita si nu mai poate face presiunea de deconectare.

2 Pe undeva ai scurgeri,ca sunt exterioare, furtune etc,sau interioare nu inchide unul sau mai multe cuie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Platina aia declanseaza(intrerupe circuitul) cand ai o anumita presiune, intradevar nu merge tocmai ok dar nu ar trebui sa faca problemele astea zic eu ... Curata un pic platinile cu ceva smirghel fin si las-o asa momentan. Mai bine ai cauta in continuare alte explicatii gen filtru de benzina etc ...

 

Cand ai curatat carburatoarele le-ai suflat cu aer ?

Ai desfacut si suruburile de la reglajul la aer ? Daca da le-ai pus cum erau ? daca nu ia si desfa-le si sufla cu aer sub presiune posibil totusi problema sa fie din carburatoare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Platina aia declanseaza(intrerupe circuitul) cand ai o anumita presiune, intradevar nu merge tocmai ok dar nu ar trebui sa faca problemele astea zic eu ... Curata un pic platinile cu ceva smirghel fin si las-o asa momentan. Mai bine ai cauta in continuare alte explicatii gen filtru de benzina etc ...

 

Cand ai curatat carburatoarele le-ai suflat cu aer ?

Ai desfacut si suruburile de la reglajul la aer ? Daca da le-ai pus cum erau ? daca nu ia si desfa-le si sufla cu aer sub presiune posibil totusi problema sa fie din carburatoare.

 

 

Filtru de benzina este identic cu cel vechi. Am fost cu el in mana la mymoto si am cumparat la fel.

Carburatoarele au fost curatate cu benzina si un spray special care sufla destul de tare. Nu am umblat la suruburile de aer pentru ca nu stiam sa le pun la loc. Am facut dupa acest tutorial http://www.r6messagenet.com/forums/r6-how-guides/92087-how-overhaul-clean-carburetors.html

 

 

 

Am scos azi bujiile. Nu detin un aparat foto bun ca sa le fac poza dar sunt asemanatoare cu acestea.

post-37676-0-69903900-1338837752_thumb.jpeg

post-37676-0-35466100-1338837764_thumb.jpg

Editat de Bebiku
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ia si curata iar carburatoarele, desfa-le pe rand de tot, partea superioara cat si inferioara, si surubul de la reglajul de aer si curata tot. Inainte sa desfaci surubul de la aer il strangi, nu prea tare, ai grija sa numeri cate insurubari ai pana la capat si tii minte, apoi la final il pui la loc cum a fost. Sub surub ar trebui sa ai un arc, o saiba si un O-ring; tine minte ordinea in care le scoti, ai grija sa le scoti pe toate inainte sa te apuci sa cureti(spray-ul afecteaza o-ringurile si membrana). Curata totul bine si incearca sa mergi la cineva care are pistol cu aer sa le sufli bine ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Man Pune-ti la punct Carburile, daca nu te descurci tu, exista oameni care stiu, carburatia este cea mai importanta.intrebari: cand incepe sa mearga urat incepe sa iasa si fum? I-ai schimbat uleiul? daca da i-ai pus cat trebuie? Pentru ca eu am patit anul trecut la a mea urmatoarea problema: la gaz maxim cu treapta 6-a .... dupa cateva secunde se ingrosa sunetul, puterea scadea... o opream, porneam la 10 secunde mergea jalnic turele nu treceau de 3000. Problema era ca pusesem prea mult ulei in motor, si in mom de presiune maxima, aceasta impingea uleiul din carter pana in aibox, astfel introducandu-mi ulei in alimentare.... ai grija si la bujii, daca nu-s ok, se supra incalzesc si numai dau scanteia cand trebuie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...