sambartonro Postat Iunie 9, 2012 Share Postat Iunie 9, 2012 Salutare. Am si eu urmatoarea problema cu un suzuki rf600r: motorul nu mai are cuplu, nu mai trage ca inainte. Porneste bine, nu intrerupe, nu da in nas doar ca nu mai simt acceleratia ca odinioara iar vit max atinsa recent este 180km/h. Filtrul de aer este nou, am desfacut si bujiile si am obsv ca sunt afumate(au funingine pe electrod), la carburatie nu am umblat niciodata. Stie cineva care ar fi cauza? Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RzVan Postat Iunie 9, 2012 Share Postat Iunie 9, 2012 un vecin avu'rf900.la fel ca tine iar dupa ce i'a facut carburatia se simtea substantial diferenta la acceleratie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Iunie 9, 2012 Share Postat Iunie 9, 2012 Scoate fum? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sambartonro Postat Iunie 9, 2012 Autor Share Postat Iunie 9, 2012 (editat) Scoate fum? in turatii ridicate gen 11-12000 scoate un fum negru si ramane funingine pe gura tobei(zici ca am facut focul la soba) si dupa fiecare plimbare miros a benzina... Editat Iunie 9, 2012 de sambartonro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Iunie 9, 2012 Share Postat Iunie 9, 2012 (editat) Carburatia,curatat reglat,sincronizat. Editat Iunie 9, 2012 de tng Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Iunie 9, 2012 Share Postat Iunie 9, 2012 +1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sambartonro Postat Iunie 9, 2012 Autor Share Postat Iunie 9, 2012 Multumesc ptr raspunsurile prompte si la obiect. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
djraven79 Postat Iunie 9, 2012 Share Postat Iunie 9, 2012 Consum ridicat...carburatie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ciprian_B Postat Iunie 9, 2012 Share Postat Iunie 9, 2012 Te rog sa ma anunti si pe mine cat te-a costat toata treaba. Mie mi-a curatat taicameu carburile acasa si se cunoaste! Acum porneste fara shoc (inainte ma rugam de ea..automat fara shoc=>mergea cateva secunde si se oprea, apoi automat cu shoc=>o lasam la incalzit si ii bagam shoc-ul treptat,apoi o luam la gadilat din acceleratie pana isi dadea drumu). Consumul mare inca il am..urmeaza sa-i fac si eu o sincronizare cand fac rost de bani. Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iunie 10, 2012 Share Postat Iunie 10, 2012 Te rog sa ma anunti si pe mine cat te-a costat toata treaba. Mie mi-a curatat taicameu carburile acasa si se cunoaste! Acum porneste fara shoc (inainte ma rugam de ea..automat fara shoc=>mergea cateva secunde si se oprea, apoi automat cu shoc=>o lasam la incalzit si ii bagam shoc-ul treptat,apoi o luam la gadilat din acceleratie pana isi dadea drumu). Consumul mare inca il am..urmeaza sa-i fac si eu o sincronizare cand fac rost de bani. Numai bine! daca socul ala e acolo, poate japonezii nu l-au pus de decor. daca motorul porneste usor fara soc si sta la ralanti pe vreme rece, e dereglat rau. fara soc e normal sa porneasca doar daca a stat citeva ore la soare intr-o zi foarte calduroasa, cind temperatura motorului e pe la 40 de grade. du-te la un motor care merge ok, porneste-l cu socul si lasa-l sa mearga asa oleaca. du-te si adulmeca in spatele motorului. da socul la 0 si lasa-l sa mai mearga o vreme. vezi daca mai e mirosul. ce zici, oare ce face socul? oare e normal sa porneasca motorul fara el? n-o sa-ti rezolve sincronizarea consumul. am desfacut si bujiile si am obsv ca sunt afumate(au funingine pe electrod) lasa-l sa mearga la ralanti sau mergi la turatie mica si scoate-le. o sa aiba o culoare. mergi 10-20-30 km la turatii medii-mari, taie aprinderea din butonul de kill fara sa reduci turatia, trage pe dreapta si scoate-le. o sa aiba alta culoare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ciprian_B Postat Iunie 10, 2012 Share Postat Iunie 10, 2012 Cu tot respectul,nu am zis nimic de vreme rece! Vorbesc strict de vremea calda de acum(plus ca mai mult de 5-6 zile nu o las nepornita).Shoc-ul nu are nimic in neregula, functioneaza foarte bine daca il actionez.De mirosit nu miroase si nu-mi intrerupe,nu-mi face figuri,trage liniar(bineinteles,cu boom-ul de putere specific dupa 6k rpm). Singurul lucru care nu-mi convine e consumul.Daca tu spui ca nu-l rezolv cu o sincronizare,atunci care e rezolvarea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iunie 10, 2012 Share Postat Iunie 10, 2012 daca e motor cu nr. mare de km, pot fi uzate tuburile emulsoare. eventual poate sa fie umblat la nivelul din pahare. sau fie suruburile pilot desfacute tare (influenteaza amestecul de la ralanti pina la acceleratie deschisa un sfert). normal ca tre' si sincronizare da' nu stiu cum s-a ajuns la concluzia ca e solutia tuturor problemelor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fesu' Postat Iunie 11, 2012 Share Postat Iunie 11, 2012 daca e motor cu nr. mare de km, pot fi uzate tuburile emulsoare. eventual poate sa fie umblat la nivelul din pahare. sau fie suruburile pilot desfacute tare (influenteaza amestecul de la ralanti pina la acceleratie deschisa un sfert). normal ca tre' si sincronizare da' nu stiu cum s-a ajuns la concluzia ca e solutia tuturor problemelor. +1 mai ales la rf tuburile emulsoare sunt o mica problema... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sambartonro Postat Iunie 28, 2012 Autor Share Postat Iunie 28, 2012 am fost si am curatat,reglat,sincronizat carburi + reglat joc supape. Am plecat de la service moto tragea f bine insa dupa ce am iesit din localitate si am inceput sa accelerez puternic la drum intins am simtit ca nu mai trage, la 10000 rpm aveam vreo 158 km/h ceva de genul.Stie cineva ce ar putea fi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Iunie 28, 2012 Share Postat Iunie 28, 2012 Adica, s-a schimbat turatia motorului la o viteza anuma? Nu iti patineaza ambreiajul cumva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fesu' Postat Iunie 28, 2012 Share Postat Iunie 28, 2012 ambreiajul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Iunie 28, 2012 Share Postat Iunie 28, 2012 Scoate fum? Presupun ca da ... ca orice motor cu combustie interna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sambartonro Postat Iunie 28, 2012 Autor Share Postat Iunie 28, 2012 nu stiu cum patineaza ambreiajul la moto dar nu face la fel ca la masina, adica nu urca turatia in gol, mie imi urca constant turatia dar nu simt in maneta de acceleratie ca trage(parca as avea remorca dupa mine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Iunie 28, 2012 Share Postat Iunie 28, 2012 Presupun ca da ... ca orice motor cu combustie interna Sa-mi bag p.la, te-am sters de pe FB ca mancai cacao si acolo si nu te opresti nici aici. Da-te destept in alta parte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Iunie 28, 2012 Share Postat Iunie 28, 2012 (editat) Sa-mi bag p.la, te-am sters de pe FB ca mancai cacao si acolo si nu te opresti nici aici. Da-te destept in alta parte. Ti-am raspuns doar la ce ai intrebat, daca era o intrebare pertinenta iti raspundeam ca atare. De cele mai multe ori te bagi in seama doar ca sa iti dai cu parerea sa te afli in treaba si bati rau campii; Cat despre facebook, stai linistit, nu o sa iti duc dorul, nici tie nici pozelor tale de "racer", pitiponc si asa mai departe. Nu-ti bate capul, nu-s singurul care are parerea asta despre tine nu stiu cum patineaza ambreiajul la moto dar nu face la fel ca la masina, adica nu urca turatia in gol, mie imi urca constant turatia dar nu simt in maneta de acceleratie ca trage(parca as avea remorca dupa mine Mecanicul care ti-a facut treaba a mers cu el, i-ai zis ca nu se comporta cum ar trebui? Sunt cazuri destule cand setarile "ca la carte" a carburatoarelor nu sunt tocmai cele mai ok. Eu de cele mai multe ori dau o tura scurta dupa terminarea operatiunilor si daca nu se comporta ok revin asupra setarilor. Editat Iunie 28, 2012 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sambartonro Postat Iunie 28, 2012 Autor Share Postat Iunie 28, 2012 Deci tot la ambreiaj va ganditi ca este cauza? Eu nu am simtit sa-mi patineze ambreiajul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iunie 28, 2012 Share Postat Iunie 28, 2012 (editat) Deci tot la ambreiaj va ganditi ca este cauza? Eu nu am simtit sa-mi patineze ambreiajul. omule. e mult mai comun decit imi imaginam ca oamenii sa creada ca daca un motor se tureaza (ma refer strict la ce se vede pe turometru, nu la ce se simte la ureche sau mai stiu eu cum) si nu accelereaza proportional e de la carburatie. e COMPLET FALS. pina sa vad ca unii cred asta nu mi-am pus problema sa contra-argumentez, dar se pare ca e nevoie. ai un motor. turatia e citita de la vilbrochen (de la senzorul de aprindere). apoi ai un ambreiaj si o cutie de viteze. unde poate sa se piarda ceva? daca carburatorul e pizdit, motorul n-o sa se tureze si asta o sa se vada pe turometru. punct. Editat Iunie 28, 2012 de CalinD Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Iunie 29, 2012 Share Postat Iunie 29, 2012 Ti-am raspuns doar la ce ai intrebat, daca era o intrebare pertinenta iti raspundeam ca atare. De cele mai multe ori te bagi in seama doar ca sa iti dai cu parerea sa te afli in treaba si bati rau campii; Cat despre facebook, stai linistit, nu o sa iti duc dorul, nici tie nici pozelor tale de "racer", pitiponc si asa mai departe. Nu-ti bate capul, nu-s singurul care are parerea asta despre tine Hai, da-te ranit! Daca erai baiat ok nu te c.acai pe aici ca "vai, orice motor cu combustie interna scoate fum", poate cele care pleaca de la tine, cine stie Din fericire mobra mea nu "scoate fum", poate e o anomalie, ma duc sa-i dau foc, poate asa scoate. Te deranjeaza pozele si motocicleta mea? Nu poti dormi noaptea ca merge mai tare decat motoarele de (cuvant urat) pe care ai inceput tu si nu am crapat pe ea? Ai impresia ca pozele tale cu ce mananci zilnic f.t pe cineva? Ca vine unu cu un chopper la tine si te urci pe el si faci poza, oaau, se umezesc toti motociclistii. Esti needucat si cu atitudinea asta de superioritate nu ai decat de pierdut. Si daca tot sunt si altii care comenteaza de mine, va fac tata un gup pe FaceBook sa intrati sa vorbiti acolo de ce poza am mai pus, de ce c.acat am mai facut, voi sunteti tari, ce plm. Nu mi-am cumparat motocicleta din banii tai, nu merg cu ea din banii tai, nu ma distrez cu banii tai, NU AI NICI UN DREPT SA COMENTEZI CA UN OBSEDAT LA CE FAC EU! Hai Gingerboy, fa ceva folositor cu "skillul" tau de mecanic@motogp de Iasi chicalaca cichicea si ajuta-l pe baiat sa-si repare motocicleta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Iunie 29, 2012 Share Postat Iunie 29, 2012 (editat) Hai, da-te ranit! Daca erai baiat ok nu te c.acai pe aici ca "vai, orice motor cu combustie interna scoate fum", poate cele care pleaca de la tine, cine stie Din fericire mobra mea nu "scoate fum", poate e o anomalie, ma duc sa-i dau foc, poate asa scoate. Te deranjeaza pozele si motocicleta mea? Nu poti dormi noaptea ca merge mai tare decat motoarele de (cuvant urat) pe care ai inceput tu si nu am crapat pe ea? Ai impresia ca pozele tale cu ce mananci zilnic f.t pe cineva? Ca vine unu cu un chopper la tine si te urci pe el si faci poza, oaau, se umezesc toti motociclistii. Esti needucat si cu atitudinea asta de superioritate nu ai decat de pierdut. Si daca tot sunt si altii care comenteaza de mine, va fac tata un gup pe FaceBook sa intrati sa vorbiti acolo de ce poza am mai pus, de ce c.acat am mai facut, voi sunteti tari, ce plm. Nu mi-am cumparat motocicleta din banii tai, nu merg cu ea din banii tai, nu ma distrez cu banii tai, NU AI NICI UN DREPT SA COMENTEZI CA UN OBSEDAT LA CE FAC EU! Hai Gingerboy, fa ceva folositor cu "skillul" tau de mecanic@motogp de Iasi chicalaca cichicea si ajuta-l pe baiat sa-si repare motocicleta. Vroiam sa iti scriu ceva mai elaborat dar, am sa iti zic doar atat, daca era sa imi fac poze pe motoarele care intra in service nu aveam poze pe un shadow amarat si un vn de 1500(care nu au nici o treaba cu service-ul) so ... incearca sa gandesti inainte sa scrii ceva. Cat despre rezolvatul problemei, mecanica nu se face pe forum, telefon, messenger, etc ... nu pot decat sa ii dau sfaturi legate de simptomele care le descrie. Editat Iunie 29, 2012 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Iunie 29, 2012 Share Postat Iunie 29, 2012 Eu unul macar incerc sa-l ajut, sa-i dau un sfat, din putinul cat il stiu. Il stii pe userul "TNG"? Il stii, cum sa nu-l stii ... nici nu te compari cu el. I-a raspuns baiatului fara nici un fel de misto. Motoarele nu se repara pe forum; esti maxim. Ca si cum a zis cineva aici sa i-l reparam. A intrebat sa stie la ce sa se astepte. Hai ca m-am saturat de atitudinea ta mioritica. Esti fanul meu numarul 1. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.