Vizitator EduardS Postat Iunie 29, 2012 Share Postat Iunie 29, 2012 Salutare tuturor,de curand am achizitionat un Suzuki Bandit 1200. Bun,totul bine si frumos pana ajung acasa.In momentul cand am vrut sa opresc motoru,adica de pe ON sa ii dau OFF,cheia mi-a ramas intepenita pe On.Ma chinui eu vreo jumate de ora si cu nervii intinsi la maxim tai firele de la contact . Dupa aia am incercat sa leg cumva firele ca sa il pornesc.Am reusit eu sa ii aprind bordu,sa invarta motoru,dar scanteie nu mai este deloc . Am verificat bobinele,nu ajunge curent in ele si nici sa produca mai departe. In CDI am verificat tensiunea si nici acolo urma de vreun Volt. Care crede ca a inteles ceva din povestioara mea si crede ca ma poate ajuta,il rog din tot sufletu sa o faca . Chiar nu inteleg de la ce poate fi. Apropo,am verificat fiecare siguranta in parte si toate sunt ok. Multumesc anticipat pentru ajutor . Numai bine tuturor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sarazin Postat Iunie 29, 2012 Share Postat Iunie 29, 2012 Salutare tuturor,de curand am achizitionat un Suzuki Bandit 1200. Bun,totul bine si frumos pana ajung acasa.In momentul cand am vrut sa opresc motoru,adica de pe ON sa ii dau OFF,cheia mi-a ramas intepenita pe On.Ma chinui eu vreo jumate de ora si cu nervii intinsi la maxim tai firele de la contact . Dupa aia am incercat sa leg cumva firele ca sa il pornesc.Am reusit eu sa ii aprind bordu,sa invarta motoru,dar scanteie nu mai este deloc . Am verificat bobinele,nu ajunge curent in ele si nici sa produca mai departe. In CDI am verificat tensiunea si nici acolo urma de vreun Volt. Care crede ca a inteles ceva din povestioara mea si crede ca ma poate ajuta,il rog din tot sufletu sa o faca . Chiar nu inteleg de la ce poate fi. Apropo,am verificat fiecare siguranta in parte si toate sunt ok. Multumesc anticipat pentru ajutor . Numai bine tuturor era bun 1 spritz sau 2 de WD40 pe langa cheie, si totul se rezolva de la sine ...... acum e prea tarziu.sau poate ca nu. incearca sa le legi la loc cum erau(cat de cat) apoi fa ce ti-am spus.... poate reusesti sa rasucesti butucul/contactul. tine-ne la curent. respect Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
owene Postat Iunie 29, 2012 Share Postat Iunie 29, 2012 Trebuia sa infunzi toba, se oprea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DanShef13 Postat Iunie 29, 2012 Share Postat Iunie 29, 2012 Trebuia sa infunzi toba, se oprea. sau bagat in viteze si lasat ambreaju? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mony Postat Iunie 29, 2012 Share Postat Iunie 29, 2012 O fi de la imobilizatorul electronic. daca nu e alimentat contactul, nu merge imobilizatorul... deci nu pornesti motorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator EduardS Postat Iunie 29, 2012 Share Postat Iunie 29, 2012 Nu este vorba de oprit,ca l-am oprit de pe butonu rosu, este vorba ca am incercat sa dau cu spray de contact si tot degeaba. Nu inteleg cum se poate intepeni in halu asta,dar oricum contactu este ultima problema.Problema care ma supara este faptu ca nu mai am scanteie deloc.Am incercat sa vad cam cum ar veni firele in contact sa le leg eu,dar tot degeaba,nu imi da scanteie deloc. O fi oare cheie cu cip si din cauza asta sa imi faca figura cu scanteia? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mettal86 Postat Iunie 29, 2012 Share Postat Iunie 29, 2012 (editat) Suzy are vreun sistem similar cu HISS-ul de la honda? adica imobilizator de la cheie? Ai postat intre timp, aceeasi idee Editat Iunie 29, 2012 de mettal86 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator EduardS Postat Iunie 29, 2012 Share Postat Iunie 29, 2012 Bun,in cazu in care este acel imobilizator,de care eu habar nu am unde se afla si ce rol are (nu stau prea bine cu mecanica) ,ce ar trebui facut? schimbat contactu ,cu unu de pe acelasi model? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fesu' Postat Iunie 29, 2012 Share Postat Iunie 29, 2012 sau bagat in viteze si lasat ambreaju? asta e maxima, trebuie s-o notez pe undeva! Nu este vorba de oprit,ca l-am oprit de pe butonu rosu, este vorba ca am incercat sa dau cu spray de contact si tot degeaba. Nu inteleg cum se poate intepeni in halu asta,dar oricum contactu este ultima problema.Problema care ma supara este faptu ca nu mai am scanteie deloc.Am incercat sa vad cam cum ar veni firele in contact sa le leg eu,dar tot degeaba,nu imi da scanteie deloc. O fi oare cheie cu cip si din cauza asta sa imi faca figura cu scanteia? ok, ok da' butonu' rosu l-ai pus la loc pe on? nu fac misto de tine, am mai intalnit cazuri de astea care din neatentie au desfacut juma' de motocicleta pentru asa ceva. daca esti 100% convins ca sigurantele sunt bune (verifica-le cu multimetru, am stat 2 zile cu o motoreta in atelier, o siguranta era arsa da' nu se vedea, era sarita (cred ca defect din fabrica) de langa papuc. am descoperit unde era dusa dupa ce am spart-o de curiozitate) atunci poate are nevoie de + in contact in cazul in care are cip. n-am nici cea mai vaga idee daca da sau nu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mony Postat Iunie 29, 2012 Share Postat Iunie 29, 2012 imobilizatorul nu este mecanic. este electronic. la autoturisme trebuie imperechiat cu ecu si asta se face software. banuiesc ca si la moto e tot asa. nu poti schimba pur si simplu contactul ca nu obtii nimic. nu va porni. repet... daca are imobilizator (cip in cheie) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator EduardS Postat Iunie 29, 2012 Share Postat Iunie 29, 2012 asta e maxima, trebuie s-o notez pe undeva! ok, ok da' butonu' rosu l-ai pus la loc pe on? nu fac misto de tine, am mai intalnit cazuri de astea care din neatentie au desfacut juma' de motocicleta pentru asa ceva. daca esti 100% convins ca sigurantele sunt bune (verifica-le cu multimetru, am stat 2 zile cu o motoreta in atelier, o siguranta era arsa da' nu se vedea, era sarita (cred ca defect din fabrica) de langa papuc. am descoperit unde era dusa dupa ce am spart-o de curiozitate) atunci poate are nevoie de + in contact in cazul in care are cip. n-am nici cea mai vaga idee daca da sau nu... Nu e vorba de misto,ca nimeni nu s-a nascut invatat,.Intr-adevar cunosc si eu cazuri asa ,dar l-am pus inapoi pe ON butonu . Pai firele sunt urmatoarele din mufa care merge la contact. Este un rosu in care mai este legat inca un fir rosu,un galben ,portocaliu,gri si unu negru. Partea comica era cand ma uitam ca idiotu de ce erau 2 fire de + adica rosii . Maine ma duc sa cumpar un set de sigurante,sa le schimb pe toate cate sunt. . imobilizatorul nu este mecanic. este electronic. la autoturisme trebuie imperechiat cu ecu si asta se face software. banuiesc ca si la moto e tot asa. nu poti schimba pur si simplu contactul ca nu obtii nimic. nu va porni. repet... daca are imobilizator (cip in cheie) Deci cel mai ok,ar fi sa merg cu el la un electrician moto sa vad ce i-am bulit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mony Postat Iunie 29, 2012 Share Postat Iunie 29, 2012 nu cred ca ai bulit ceva. incearca sa scoti cu grija cheia din contact. dupa aceea, demontezi acumulatorul (pentru siguranta) pe urma lipesti la loc firele la contact. ar trebui sa mearga cu o dublura a cheii si cu cheia originala pusa langa contact. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator EduardS Postat Iunie 29, 2012 Share Postat Iunie 29, 2012 Deci,cheia pot sa o scot si o bag de cate ori vreau eu,dar butucu nu se misca pe OFF. E cuplat permanent pe ON.Culmea,ca in momentu cand am dat proba cu mobra,contactu nu a schitat nici cea mai mica greseala . Dupa vreo 7 km,a inceput sa pice. Ma intreb oare dupa 1000 de km facuti cu ea,oare ce mai ramane din ea ? Multumesc oricum tuturor,pentru sfaturile date.Maine incerc sa vad ce reusesc si va anunt. Sper sa nu fi ars CDI-u,avand in vedere ca am legat firele aiurea pana am gasit cum e contactu pus . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Iunie 29, 2012 Share Postat Iunie 29, 2012 (editat) Ba da unu nu intreaba ce an e motorul ala ... daca e sub 2000 chiar 2002-2003 as putea spune sigur nu are imobilizator. Editat Iunie 29, 2012 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator EduardS Postat Iunie 29, 2012 Share Postat Iunie 29, 2012 E din 2003 ,sincer din cate am vazut eu contactu ,nu prea as crede sa fie cu imobilizator . Cheia cel putin nu are nimic diferit,fata de F2 -u ce l-am avut decat designu.In rest e cam aceiasi..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Iunie 29, 2012 Share Postat Iunie 29, 2012 Uite ce ce zice manualul de la 2002 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator EduardS Postat Iunie 29, 2012 Share Postat Iunie 29, 2012 Mersi mult pentru el Am cautat ca disperatu schita asta electrica si nu am gasit decat schema ,dar nu asa complexe .Inca odata mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Iunie 30, 2012 Share Postat Iunie 30, 2012 Mersi mult pentru el Am cautat ca disperatu schita asta electrica si nu am gasit decat schema ,dar nu asa complexe .Inca odata mersi Succes Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Iunie 30, 2012 Share Postat Iunie 30, 2012 Unele moto din perioada anterioara introducerii imobilizatoarelor si a cheilor cu chip au un sistem rudimentar ce nu permite pornirea prin suntarea contactului. Nu stiu daca Suzuki a folosit asa ceva dar Honda are sigur. Partea naspa e ca nu se mentioneaza nimic de acest sistem in manualul e service. Cel mai bine legi firele de la contact exact cum erau si ar trebui sa mearga. Daca le-ai legat aiurea e posibil sa fi stricat deja "sistemul antifurt" din contact si deaia nu mai ai scanteie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taz Asg Postat Iunie 30, 2012 Share Postat Iunie 30, 2012 sau bagat in viteze si lasat ambreaju? asta e maxima, trebuie s-o notez pe undeva! o fi vrut sa spuna : bagi in viteza si lasi cricul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator EduardS Postat Iulie 1, 2012 Share Postat Iulie 1, 2012 Ca sa nu mai fac chestii de tot rahatu,stie cineva care are contact pentru modelu meu de motor? De preferat,as vrea sa imi dea si busonu de la rezervor ,ca sa am aceiasi cheie,pentru amandoua. Sau daca s-ar potrivi contactu de pe alt motor.... Si dupa ce pun contactu pe el ,atunci vad ce are mai exact. Cdi-ul sau altceva. Multumesc inca o odata tuturor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator corleone Postat Iulie 1, 2012 Share Postat Iulie 1, 2012 Cod mt7059538, vine in 5-7 zile si costa 220 lei. Il poti comanda la orice magazin de piese auto straine care lucreaza cu Autonet. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marcone Postat Iulie 1, 2012 Share Postat Iulie 1, 2012 Unele moto din perioada anterioara introducerii imobilizatoarelor si a cheilor cu chip au un sistem rudimentar ce nu permite pornirea prin suntarea contactului. Nu stiu daca Suzuki a folosit asa ceva dar Honda are sigur. Partea naspa e ca nu se mentioneaza nimic de acest sistem in manualul e service. Cel mai bine legi firele de la contact exact cum erau si ar trebui sa mearga. Daca le-ai legat aiurea e posibil sa fi stricat deja "sistemul antifurt" din contact si deaia nu mai ai scanteie. Confirm, la DL650 e o rezistenta incorporata in contact care e introdusa in circuit la punerea contactului si pe baza asta calculatorul da scanteie, mai mult ca sigur si la Bandit e la fel. Nu stiu daca schimbatul contactului o sa rezolve problema, rezistenta nu are aceeasi valoare mi se pare, variaza de la contact la contact si e imperecheata cu calculatorul, s-ar putea sa trebuiasca sa desfaci ambele contacte si s-o muti de pe asta vechi pe cel nou. Sigur nu e furata mobra de e contactul in halul asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iulie 1, 2012 Share Postat Iulie 1, 2012 (editat) avind si eu Bandit (de 600 din '98) am fost curios sa vad care-i treaba, in caz ca e vreodata nevoie. daca cauti pe Google ceva gen "Suzuki anti theft" gasesti discutii in care se mentioneaza o rezistenta de 100 de ohmi. am masurat la a mea si chiar asa e, intre intrarea de la cheie in CDI si masa masoara 100 de ohmi. pune o rezistenta de valoarea asta intre firele alb/negru si portocaliu/rosu si ar trebui sa mearga. daca nu, e posibil sa fi modificat sistemul asa cum il descrie marcone, cu rezistenta de valoare aleatoare imperecheata cu CDI-ul. oricum, eu nu pricep ce te-a apucat sa tai firele. contactul se poate demonta si curata. e posibil si sa fie cheia uzata, nu cateii. i-am mai auzit si pe altii sa se plinga la Banditi de asta. si la a mea merge citeodata greu de pe OFF pe LOCK, trebuie sa apas/trag oleaca pina o misc. cineva care a mers odata cu motorul meu n-a reusit deloc pina nu i-am aratat cum se face, mie-mi reuseste din prima. e posibil sa fie si la tine ceva similar si sa fi taiat fara rost. Editat Iulie 1, 2012 de CalinD Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator EduardS Postat Iulie 2, 2012 Share Postat Iulie 2, 2012 Cod mt7059538, vine in 5-7 zile si costa 220 lei. Il poti comanda la orice magazin de piese auto straine care lucreaza cu Autonet. Corleone,mersi mult pentru cod . Confirm, la DL650 e o rezistenta incorporata in contact care e introdusa in circuit la punerea contactului si pe baza asta calculatorul da scanteie, mai mult ca sigur si la Bandit e la fel. Nu stiu daca schimbatul contactului o sa rezolve problema, rezistenta nu are aceeasi valoare mi se pare, variaza de la contact la contact si e imperecheata cu calculatorul, s-ar putea sa trebuiasca sa desfaci ambele contacte si s-o muti de pe asta vechi pe cel nou. Sigur nu e furata mobra de e contactul in halul asta? Marcone,daca era furata mobra ,tu crezi ca intrebam aici de contact? Banuiam ca daca intreb aici asa ceva,toata lumea se gandeste la furaciuni,dar mai sunt si cazuri in care ti se intampla problema cu contactu si asta nu inseamna ca e furat . Nu am facut si nu o sa fac chestia asta in veci,sa cumpar motoare furate,pentru ca si eu am fost patit (mi s-au furat 2 motoare) si nu mi-a convenit deloc . Pai multi mi-au zis chestia asta ,ca nu rezolv nimic daca schimb contactu,ca nu stiu ce chestii trebuie sa fac ,din care eu nu prea am inteles nimic ,avand in vedere ca cu mecanica (partea electrica) stau cam prost . avind si eu Bandit (de 600 din '98) am fost curios sa vad care-i treaba, in caz ca e vreodata nevoie. daca cauti pe Google ceva gen "Suzuki anti theft" gasesti discutii in care se mentioneaza o rezistenta de 100 de ohmi. am masurat la a mea si chiar asa e, intre intrarea de la cheie in CDI si masa masoara 100 de ohmi. pune o rezistenta de valoarea asta intre firele alb/negru si portocaliu/rosu si ar trebui sa mearga. daca nu, e posibil sa fi modificat sistemul asa cum il descrie marcone, cu rezistenta de valoare aleatoare imperecheata cu CDI-ul. oricum, eu nu pricep ce te-a apucat sa tai firele. contactul se poate demonta si curata. e posibil si sa fie cheia uzata, nu cateii. i-am mai auzit si pe altii sa se plinga la Banditi de asta. si la a mea merge citeodata greu de pe OFF pe LOCK, trebuie sa apas/trag oleaca pina o misc. cineva care a mers odata cu motorul meu n-a reusit deloc pina nu i-am aratat cum se face, mie-mi reuseste din prima. e posibil sa fie si la tine ceva similar si sa fi taiat fara rost. Mentionez ca e doar un fir negru cu alb si portocaliu cu rosu sunt separate. Dupa chestia asta deja imi vine sa ma dau cu capu de pereti cat de idiot am putut fi. Dar nu prea sunt cunoscut pentru calmitatea mea si cand ma ia dracii ma ia urat,asa cum am patit si cu blestematu ala de contact . Cat de curand trebuie sa ma duc la un control Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.