Sari la conținut

Probleme Bandit 1200


Vizitator EduardS
 Share

Postări Recomandate

Vizitator EduardS

Salutare tuturor,de curand am achizitionat un Suzuki Bandit 1200. Bun,totul bine si frumos pana ajung acasa.In momentul cand am vrut sa opresc motoru,adica de pe ON sa ii dau OFF,cheia mi-a ramas intepenita pe On.Ma chinui eu vreo jumate de ora si cu nervii intinsi la maxim tai firele de la contact . Dupa aia am incercat sa leg cumva firele ca sa il pornesc.Am reusit eu sa ii aprind bordu,sa invarta motoru,dar scanteie nu mai este deloc . Am verificat bobinele,nu ajunge curent in ele si nici sa produca mai departe. In CDI am verificat tensiunea si nici acolo urma de vreun Volt. Care crede ca a inteles ceva din povestioara mea si crede ca ma poate ajuta,il rog din tot sufletu sa o faca . Chiar nu inteleg de la ce poate fi. Apropo,am verificat fiecare siguranta in parte si toate sunt ok. Multumesc anticipat pentru ajutor . Numai bine tuturor beer.gif

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor,de curand am achizitionat un Suzuki Bandit 1200. Bun,totul bine si frumos pana ajung acasa.In momentul cand am vrut sa opresc motoru,adica de pe ON sa ii dau OFF,cheia mi-a ramas intepenita pe On.Ma chinui eu vreo jumate de ora si cu nervii intinsi la maxim tai firele de la contact . Dupa aia am incercat sa leg cumva firele ca sa il pornesc.Am reusit eu sa ii aprind bordu,sa invarta motoru,dar scanteie nu mai este deloc . Am verificat bobinele,nu ajunge curent in ele si nici sa produca mai departe. In CDI am verificat tensiunea si nici acolo urma de vreun Volt. Care crede ca a inteles ceva din povestioara mea si crede ca ma poate ajuta,il rog din tot sufletu sa o faca . Chiar nu inteleg de la ce poate fi. Apropo,am verificat fiecare siguranta in parte si toate sunt ok. Multumesc anticipat pentru ajutor . Numai bine tuturor beer.gif

 

era bun 1 spritz sau 2 de WD40 pe langa cheie, si totul se rezolva de la sine ......:disappointed:

acum e prea tarziu.sau poate ca nu. incearca sa le legi la loc cum erau(cat de cat) apoi fa ce ti-am spus.... poate reusesti sa rasucesti butucul/contactul.

tine-ne la curent.

respect

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator EduardS

Nu este vorba de oprit,ca l-am oprit de pe butonu rosu, este vorba ca am incercat sa dau cu spray de contact si tot degeaba. Nu inteleg cum se poate intepeni in halu asta,dar oricum contactu este ultima problema.Problema care ma supara este faptu ca nu mai am scanteie deloc.Am incercat sa vad cam cum ar veni firele in contact sa le leg eu,dar tot degeaba,nu imi da scanteie deloc. O fi oare cheie cu cip si din cauza asta sa imi faca figura cu scanteia? headscratch.gif

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator EduardS

Bun,in cazu in care este acel imobilizator,de care eu habar nu am unde se afla si ce rol are (nu stau prea bine cu mecanica) ,ce ar trebui facut? schimbat contactu ,cu unu de pe acelasi model?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sau bagat in viteze si lasat ambreaju?

 

asta e maxima, trebuie s-o notez pe undeva! :lol:

 

Nu este vorba de oprit,ca l-am oprit de pe butonu rosu, este vorba ca am incercat sa dau cu spray de contact si tot degeaba. Nu inteleg cum se poate intepeni in halu asta,dar oricum contactu este ultima problema.Problema care ma supara este faptu ca nu mai am scanteie deloc.Am incercat sa vad cam cum ar veni firele in contact sa le leg eu,dar tot degeaba,nu imi da scanteie deloc. O fi oare cheie cu cip si din cauza asta sa imi faca figura cu scanteia? headscratch.gif

 

ok, ok da' butonu' rosu l-ai pus la loc pe on? :laugh: nu fac misto de tine, am mai intalnit cazuri de astea care din neatentie au desfacut juma' de motocicleta pentru asa ceva.

 

daca esti 100% convins ca sigurantele sunt bune (verifica-le cu multimetru, am stat 2 zile cu o motoreta in atelier, o siguranta era arsa da' nu se vedea, era sarita (cred ca defect din fabrica) de langa papuc. am descoperit unde era dusa dupa ce am spart-o de curiozitate) atunci poate are nevoie de + in contact in cazul in care are cip. n-am nici cea mai vaga idee daca da sau nu...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

imobilizatorul nu este mecanic. este electronic.

la autoturisme trebuie imperechiat cu ecu si asta se face software.

banuiesc ca si la moto e tot asa. nu poti schimba pur si simplu contactul ca nu obtii nimic. nu va porni.

repet... daca are imobilizator (cip in cheie)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator EduardS

asta e maxima, trebuie s-o notez pe undeva! :lol:

 

 

 

ok, ok da' butonu' rosu l-ai pus la loc pe on? :laugh: nu fac misto de tine, am mai intalnit cazuri de astea care din neatentie au desfacut juma' de motocicleta pentru asa ceva.

 

daca esti 100% convins ca sigurantele sunt bune (verifica-le cu multimetru, am stat 2 zile cu o motoreta in atelier, o siguranta era arsa da' nu se vedea, era sarita (cred ca defect din fabrica) de langa papuc. am descoperit unde era dusa dupa ce am spart-o de curiozitate) atunci poate are nevoie de + in contact in cazul in care are cip. n-am nici cea mai vaga idee daca da sau nu...

 

Nu e vorba de misto,ca nimeni nu s-a nascut invatat,.Intr-adevar cunosc si eu cazuri asa ,dar l-am pus inapoi pe ON butonu . Pai firele sunt urmatoarele din mufa care merge la contact. Este un rosu in care mai este legat inca un fir rosu,un galben ,portocaliu,gri si unu negru. Partea comica era cand ma uitam ca idiotu de ce erau 2 fire de + adica rosii . Maine ma duc sa cumpar un set de sigurante,sa le schimb pe toate cate sunt. .

 

imobilizatorul nu este mecanic. este electronic.

la autoturisme trebuie imperechiat cu ecu si asta se face software.

banuiesc ca si la moto e tot asa. nu poti schimba pur si simplu contactul ca nu obtii nimic. nu va porni.

repet... daca are imobilizator (cip in cheie)

 

Deci cel mai ok,ar fi sa merg cu el la un electrician moto sa vad ce i-am bulit. headscratch.gif

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu cred ca ai bulit ceva.

incearca sa scoti cu grija cheia din contact.

dupa aceea, demontezi acumulatorul (pentru siguranta)

pe urma lipesti la loc firele la contact.

ar trebui sa mearga cu o dublura a cheii si cu cheia originala pusa langa contact.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator EduardS

Deci,cheia pot sa o scot si o bag de cate ori vreau eu,dar butucu nu se misca pe OFF. E cuplat permanent pe ON.Culmea,ca in momentu cand am dat proba cu mobra,contactu nu a schitat nici cea mai mica greseala . Dupa vreo 7 km,a inceput sa pice. Ma intreb oare dupa 1000 de km facuti cu ea,oare ce mai ramane din ea ? headscratch.gif

 

Multumesc oricum tuturor,pentru sfaturile date.Maine incerc sa vad ce reusesc si va anunt. Sper sa nu fi ars CDI-u,avand in vedere ca am legat firele aiurea pana am gasit cum e contactu pus headscratch.gif.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator EduardS

E din 2003 ,sincer din cate am vazut eu contactu ,nu prea as crede sa fie cu imobilizator . Cheia cel putin nu are nimic diferit,fata de F2 -u ce l-am avut decat designu.In rest e cam aceiasi.....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator EduardS

Mersi mult pentru el beer.gif Am cautat ca disperatu schita asta electrica si nu am gasit decat schema ,dar nu asa complexe .Inca odata mersi beer.gif

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Unele moto din perioada anterioara introducerii imobilizatoarelor si a cheilor cu chip au un sistem rudimentar ce nu permite pornirea prin suntarea contactului.

Nu stiu daca Suzuki a folosit asa ceva dar Honda are sigur. Partea naspa e ca nu se mentioneaza nimic de acest sistem in manualul e service.

Cel mai bine legi firele de la contact exact cum erau si ar trebui sa mearga. Daca le-ai legat aiurea e posibil sa fi stricat deja "sistemul antifurt" din contact si deaia nu mai ai scanteie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator EduardS

Ca sa nu mai fac chestii de tot rahatu,stie cineva care are contact pentru modelu meu de motor? De preferat,as vrea sa imi dea si busonu de la rezervor ,ca sa am aceiasi cheie,pentru amandoua. Sau daca s-ar potrivi contactu de pe alt motor....headscratch.gif Si dupa ce pun contactu pe el ,atunci vad ce are mai exact. Cdi-ul sau altceva. Multumesc inca o odata tuturor beer.gif

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator corleone

Cod mt7059538, vine in 5-7 zile si costa 220 lei. Il poti comanda la orice magazin de piese auto straine care lucreaza cu Autonet.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Unele moto din perioada anterioara introducerii imobilizatoarelor si a cheilor cu chip au un sistem rudimentar ce nu permite pornirea prin suntarea contactului.

Nu stiu daca Suzuki a folosit asa ceva dar Honda are sigur. Partea naspa e ca nu se mentioneaza nimic de acest sistem in manualul e service.

Cel mai bine legi firele de la contact exact cum erau si ar trebui sa mearga. Daca le-ai legat aiurea e posibil sa fi stricat deja "sistemul antifurt" din contact si deaia nu mai ai scanteie.

 

Confirm, la DL650 e o rezistenta incorporata in contact care e introdusa in circuit la punerea contactului si pe baza asta calculatorul da scanteie, mai mult ca sigur si la Bandit e la fel. Nu stiu daca schimbatul contactului o sa rezolve problema, rezistenta nu are aceeasi valoare mi se pare, variaza de la contact la contact si e imperecheata cu calculatorul, s-ar putea sa trebuiasca sa desfaci ambele contacte si s-o muti de pe asta vechi pe cel nou.

Sigur nu e furata mobra de e contactul in halul asta? :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

avind si eu Bandit (de 600 din '98) am fost curios sa vad care-i treaba, in caz ca e vreodata nevoie. daca cauti pe Google ceva gen "Suzuki anti theft" gasesti discutii in care se mentioneaza o rezistenta de 100 de ohmi. am masurat la a mea si chiar asa e, intre intrarea de la cheie in CDI si masa masoara 100 de ohmi. pune o rezistenta de valoarea asta intre firele alb/negru si portocaliu/rosu si ar trebui sa mearga. daca nu, e posibil sa fi modificat sistemul asa cum il descrie marcone, cu rezistenta de valoare aleatoare imperecheata cu CDI-ul.

 

oricum, eu nu pricep ce te-a apucat sa tai firele. contactul se poate demonta si curata. e posibil si sa fie cheia uzata, nu cateii. i-am mai auzit si pe altii sa se plinga la Banditi de asta. si la a mea merge citeodata greu de pe OFF pe LOCK, trebuie sa apas/trag oleaca pina o misc. cineva care a mers odata cu motorul meu n-a reusit deloc pina nu i-am aratat cum se face, mie-mi reuseste din prima. e posibil sa fie si la tine ceva similar si sa fi taiat fara rost.

Editat de CalinD
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator EduardS

Cod mt7059538, vine in 5-7 zile si costa 220 lei. Il poti comanda la orice magazin de piese auto straine care lucreaza cu Autonet.

 

Corleone,mersi mult pentru cod . beer.gif

 

Confirm, la DL650 e o rezistenta incorporata in contact care e introdusa in circuit la punerea contactului si pe baza asta calculatorul da scanteie, mai mult ca sigur si la Bandit e la fel. Nu stiu daca schimbatul contactului o sa rezolve problema, rezistenta nu are aceeasi valoare mi se pare, variaza de la contact la contact si e imperecheata cu calculatorul, s-ar putea sa trebuiasca sa desfaci ambele contacte si s-o muti de pe asta vechi pe cel nou.

Sigur nu e furata mobra de e contactul in halul asta? :)

 

Marcone,daca era furata mobra ,tu crezi ca intrebam aici de contact? Banuiam ca daca intreb aici asa ceva,toata lumea se gandeste la furaciuni,dar mai sunt si cazuri in care ti se intampla problema cu contactu si asta nu inseamna ca e furat . Nu am facut si nu o sa fac chestia asta in veci,sa cumpar motoare furate,pentru ca si eu am fost patit (mi s-au furat 2 motoare) si nu mi-a convenit deloc . Pai multi mi-au zis chestia asta ,ca nu rezolv nimic daca schimb contactu,ca nu stiu ce chestii trebuie sa fac ,din care eu nu prea am inteles nimic ,avand in vedere ca cu mecanica (partea electrica) stau cam prost headscratch.gif.

 

avind si eu Bandit (de 600 din '98) am fost curios sa vad care-i treaba, in caz ca e vreodata nevoie. daca cauti pe Google ceva gen "Suzuki anti theft" gasesti discutii in care se mentioneaza o rezistenta de 100 de ohmi. am masurat la a mea si chiar asa e, intre intrarea de la cheie in CDI si masa masoara 100 de ohmi. pune o rezistenta de valoarea asta intre firele alb/negru si portocaliu/rosu si ar trebui sa mearga. daca nu, e posibil sa fi modificat sistemul asa cum il descrie marcone, cu rezistenta de valoare aleatoare imperecheata cu CDI-ul.

 

oricum, eu nu pricep ce te-a apucat sa tai firele. contactul se poate demonta si curata. e posibil si sa fie cheia uzata, nu cateii. i-am mai auzit si pe altii sa se plinga la Banditi de asta. si la a mea merge citeodata greu de pe OFF pe LOCK, trebuie sa apas/trag oleaca pina o misc. cineva care a mers odata cu motorul meu n-a reusit deloc pina nu i-am aratat cum se face, mie-mi reuseste din prima. e posibil sa fie si la tine ceva similar si sa fi taiat fara rost.

 

Mentionez ca e doar un fir negru cu alb si portocaliu cu rosu sunt separate. Dupa chestia asta deja imi vine sa ma dau cu capu de pereti cat de idiot am putut fi. Dar nu prea sunt cunoscut pentru calmitatea mea si cand ma ia dracii ma ia urat,asa cum am patit si cu blestematu ala de contact angryfire.gif. Cat de curand trebuie sa ma duc la un control crackup.gif

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...