ThunderByte Postat Iulie 7, 2012 Share Postat Iulie 7, 2012 (editat) Capacul la chiuloasa jos si verificat jocul supapelor pentru inceput sau si mai simplu pus un pic de ulei in capul cilindrului cu problema sa vezi daca creste compresia, daca creste cu siguranta sunt segmantii, daca ramane la fel sunt supapele ... oricum nici verificatul jocului la supape nu foarte greu de facut. Editat Iulie 7, 2012 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bica Postat Iulie 7, 2012 Share Postat Iulie 7, 2012 apai trebuie vazut intai totul cap coada...remasurat..si desfacut si vazut care-i beshina...cine stie decat nu i-a facut nimeni jocul la supape... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Iulie 7, 2012 Share Postat Iulie 7, 2012 (editat) Cum adica, cu compresie 6 si 5 nu merge? ) Andrei?Auzi ma ce zic astia? Ia arata-le tu GS -ul ala care merge "impecabil" ) Editat Iulie 7, 2012 de alex_en Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bica Postat Iulie 7, 2012 Share Postat Iulie 7, 2012 pai merge impecabil pe scari in jos...) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gabi2008 Postat Iulie 9, 2012 Share Postat Iulie 9, 2012 carburatoarele au fost curatate bine oare ??? scoase toate jiglerele si verificate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bica Postat Iulie 9, 2012 Share Postat Iulie 9, 2012 oi vedea saptamana asta... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BabyDihor Postat Iulie 9, 2012 Autor Share Postat Iulie 9, 2012 Da au fost curatate cu atentie,nu ar fi prima data cand desfac carburatoare dar eu pana acum doar motoare in 2 T am avut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragos1 Postat Iulie 12, 2012 Share Postat Iulie 12, 2012 Salut, Asa mai pateam si eu la GS de 500. Problema era din carburator.Poti sa ii dai filtru de aer jos si sa te uiti cum functioneaza carburatoarele.Vezi daca ambele clapete se ridica atunci cand accelerezi (cele de pe vacum).Oricum fara filtru de aer nu o sa se accelereze foarte mult(6000-7000). Eu cred ca e ceva de la vacumul carburatorului.Mult mai repede cedeaza un cauciuc decat o piesa matalica si daca sunt originale cred ca le cam ajunge mai ales daca a stat nepornita o perioada. Alta posibilitate poate a ramas blocat socul la carburator pe deschis. La ce zici tu ca merge de la o anumita turatie probabil ca de acolo incepe sa ridice vacumul clapeta si lasa sa intre si aer in cilindru. Mi se pare aiurea sa nu mai mearga asa dintr o data. Faza cu la cald cresc jocurile la supape cred ca e invers cel putin asa am vazut la mine. Dupa un drum pe autostrada unde se incalzea bine bine motorul mergea ceas ziceai ca e electric nu mai tacanea nimic cum ieseam si mergeam mult mai incet iar se auzea un mic tacanit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.