SharaK Postat Iulie 27, 2012 Share Postat Iulie 27, 2012 Buna seara, acum o luna am renuntat cu greu la vechiul meu Suzuki Bandit 600 N din 2000(kult), pe nume, "El Bandido", cu scopul de a achizitiona o alta motocicleta care sa mi se potriveasca mai bine.. Am petrecut ultimii 3 ani cu acest talhar si mi-a fost foarte drag.. Dupa o luna intreaga de cautat pe net, am gasit-o, este vorba de Yamaha FZ6 Fazer din 2000, iar numele ei este "Blue bird" As fi vrut sa pastrez traditia, sa merg in continuare pe Bandit, dar nu mi-au placut cum arata modelele S..Stiu ca cei din Banditmania, inca imi poarta pica pentru schimbare, ei nu zic nimic, dar ii simt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvanusv Postat Iulie 27, 2012 Share Postat Iulie 27, 2012 Sa va stapaniti sanatosi ! De acum, ai contradictie intre user si mobra. Te asteptam din nou la Banditmania sa ne zici ce naspa e fz-ul si ca vrei din nou B Kult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator EduardS Postat Iulie 27, 2012 Share Postat Iulie 27, 2012 Este foarte frumoasa ,sa aveti grija unu de altu,dar tot ce conteaza este faptu ca tu sa te simti bine pe mobra ta,sa iti placa cum arata si asa mai departe. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat Iulie 29, 2012 Autor Share Postat Iulie 29, 2012 Va multumesc pentru urari, simt iar senztia aia misto, pe care am avut-o cand mi-am luat banditul..Ma simt ca un copil care a stat cuminte tot anul, ca sa gaseasca sub bradul de craciun, cadoul mult visat..Userul meu este mai putin important, a fost facut la repezeala si nu prea m-a interesat ce pun..Dar ar merge si FZ6Rider Ca si idee, banditul mi se parea mai ok in oras, dar fazerul nu pentru oras l-am luat, in cei 200 km facuti ieri, s-a comportat exact cum ma asteptam, poate chiar putin peste asteptari.. Azi am iesit la o tura si am mai facut 2-3 poze, sunt inebunit dupa motorul asta, imi place la nebunie..mai atasez 2-3 poze Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lordgrec Postat Iulie 29, 2012 Share Postat Iulie 29, 2012 Buna seara, acum o luna am renuntat cu greu la vechiul meu Suzuki Bandit 600 N din 2000(kult), pe nume, "El Bandido", cu scopul de a achizitiona o alta motocicleta care sa mi se potriveasca mai bine.. Am petrecut ultimii 3 ani cu acest talhar si mi-a fost foarte drag.. Dupa o luna intreaga de cautat pe net, am gasit-o, este vorba de Yamaha FZ6 Fazer din 2000, iar numele ei este "Blue bird" As fi vrut sa pastrez traditia, sa merg in continuare pe Bandit, dar nu mi-au placut cum arata modelele S..Stiu ca cei din Banditmania, inca imi poarta pica pentru schimbare, ei nu zic nimic, dar ii simt vezi ca acum o sa platesti taxa per poza daca te mai pozezi prin zona mea,cu banditul era free..numai asa o sa-ti dai seama ce ieftin era la intretinere banditul Va trebui sa te astepti la o corectie tradatorule de banda Sa o calaresti sanatos ...(era si eu la un pas sa cumpar una 09 cu furca indoita si pompa de abs stricata la un pret f bun,dar nu am avut timp de ea) P.S. cred ca ai gresit anul (2000) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat Iulie 29, 2012 Autor Share Postat Iulie 29, 2012 vezi ca acum o sa platesti taxa per poza daca te mai pozezi prin zona mea,cu banditul era free..numai asa o sa-ti dai seama ce ieftin era la intretinere banditul Va trebui sa te astepti la o corectie tradatorule de banda Sa o calaresti sanatos ...(era si eu la un pas sa cumpar una 09 cu furca indoita si pompa de abs stricata la un pret f bun,dar nu am avut timp de ea) P.S. cred ca ai gresit anul (2000) Banditul meu era din 2000, modelu pe care l-am avut, a inceput sa se fabrice din 99 pana in 00.. Cat despre poze, nu stiam ca stai in zona..mersi de urari si sa auzim de bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lordgrec Postat Iulie 29, 2012 Share Postat Iulie 29, 2012 Banditul meu era din 2000, modelu pe care l-am avut, a inceput sa se fabrice din 99 pana in 00.. Cat despre poze, nu stiam ca stai in zona..mersi de urari si sa auzim de bine u'r funny, bandit-ul s-a fabricat 95-2000 "Dupa o luna intreaga de cautat pe net, am gasit-o, este vorba de Yamaha FZ6 Fazer din 2000, iar numele ei este "Blue bird" " Yamaka din poze e mai noua de 2000 sigur Plimbari frumoase... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat Iulie 29, 2012 Autor Share Postat Iulie 29, 2012 u'r funny, bandit-ul s-a fabricat 95-2000 "Dupa o luna intreaga de cautat pe net, am gasit-o, este vorba de Yamaha FZ6 Fazer din 2000, iar numele ei este "Blue bird" " Yamaka din poze e mai noua de 2000 sigur Plimbari frumoase... aaaa, acum am vazut greseala, prima oara am crezut ca te referi la bandit ) Fazerul este din 2006, modelul S2 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iulie 29, 2012 Share Postat Iulie 29, 2012 (editat) totusi ramine o nelamurire. eu n-as putea sa trec de la un 600 la alt 600. daca ar fi sa schimb ceva, as vrea neaparat un motor cu forta in orice treapta si la orice turatie. cum de n-ai crescut cilindreea? consum, greutate, ciclistica? Editat Iulie 29, 2012 de CalinD Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat Iulie 29, 2012 Autor Share Postat Iulie 29, 2012 totusi ramine o nelamurire. eu n-as putea sa trec de la un 600 la alt 600. daca ar fi sa schimb ceva, as vrea neaparat un motor cu forta in orice treapta si la orice turatie. cum de n-ai crescut cilindreea? consum, greutate, ciclistica? -Nu am simtit nevoia de putere mai mare, sunt un tip linistit, ma mai apuca si pe mine, dar mai rar..daca vroiam putere mai mare, imi luam un R1 si stiam o treaba..avand in vedere ca preturile la carburanti au explodat, aveam nevoie de un motor cu un consum mic.. -Nu am facut inca consumul, dar din ce am aflat de la majoritatea, ar avea un consum de 4.5 in afara si 5.5 in oras..fostul proprietar mi-a zis ca a avut un consum de 4.8% si in oras si in afara(combinat) -Greutatea, pe net am gasit 180 kg, dar in talon scrie 207 kg..tind sa cred ce scrie in talon, am mers cu motociclete de 180 kg si le simti altfel..deci 207 kg.. -Am observat ca ghidonul se duce mai mult decat la bandit, ai cursa mult mai mare..pe curbe mi se pare ca o culci mai usor.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iulie 29, 2012 Share Postat Iulie 29, 2012 -Nu am simtit nevoia de putere mai mare, sunt un tip linistit, ma mai apuca si pe mine, dar mai rar..daca vroiam putere mai mare, imi luam un R1 si stiam o treaba..avand in vedere ca preturile la carburanti au explodat, aveam nevoie de un motor cu un consum mic.. pai si eu is pensionar. da' puterea nu o vad ca pe o treaba de fitze, dupa mine ajuta in multe situatii. -Nu am facut inca consumul, dar din ce am aflat de la majoritatea, ar avea un consum de 4.5 in afara si 5.5 in oras..fostul proprietar mi-a zis ca a avut un consum de 4.8% si in oras si in afara(combinat) asta e fain. Banditul consuma prea mult pt. cit poate. -Greutatea, pe net am gasit 180 kg, dar in talon scrie 207 kg..tind sa cred ce scrie in talon, am mers cu motociclete de 180 kg si le simti altfel..deci 207 kg.. senzatia de greutate sau de lipsa a ei e determinata de pozitia centrului de greutate. Pop-ul e practic la fel de greu ca Kultul dar are alt centru si-l simit foarte diferit. -Am observat ca ghidonul se duce mai mult decat la bandit, ai cursa mult mai mare..pe curbe mi se pare ca o culci mai usor.. nu stiu cit misti tu ghidonul in curbe, da' eu pina-n ziua de azi n-am ajuns in curba la opritor. culacatul in curbe e un factor care depinde de atit de multe lucruri incit nu are sens sa discutam. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan192 Postat August 1, 2012 Share Postat August 1, 2012 (editat) Nu bre, ghidonul il misca in oras. Ca posesor de zzr si de FZ6, iti zic ca in oras e misto sa ai cursa mai lunga la ghidon. Cu sunetul de motor electric cum te intelegi? Mie mi s-a parut ca trec de la o motocicleta la un scuter electric cand am urcat prima data pe FZ6. Dupa aia am vazut ce bestie zace-n ea cand am urcat-o-n 12000 pe autostrada. Daca faceam asta cu ZZR-ul, incepea sa ma injure si sa ma scuipe dupa 10000. L.E: sa iti verifici neaaparat incarcarea pe baterie la 3500 de ture daca ai xenoane. Fostul proprietar a trebuit sa schimbe o baterie dupa ce a facut "upgrade-ul" asta pentru ca, asa cum am descoperit impreuna, bateria nu se incarca aproape deloc in sarcina cu xenonul aprins. Editat August 1, 2012 de bogdan192 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat August 1, 2012 Autor Share Postat August 1, 2012 Nu bre, ghidonul il misca in oras. Ca posesor de zzr si de FZ6, iti zic ca in oras e misto sa ai cursa mai lunga la ghidon. Cu sunetul de motor electric cum te intelegi? Mie mi s-a parut ca trec de la o motocicleta la un scuter electric cand am urcat prima data pe FZ6. Dupa aia am vazut ce bestie zace-n ea cand am urcat-o-n 12000 pe autostrada. Daca faceam asta cu ZZR-ul, incepea sa ma injure si sa ma scuipe dupa 10000. L.E: sa iti verifici neaaparat incarcarea pe baterie la 3500 de ture daca ai xenoane. Fostul proprietar a trebuit sa schimbe o baterie dupa ce a facut "upgrade-ul" asta pentru ca, asa cum am descoperit impreuna, bateria nu se incarca aproape deloc in sarcina cu xenonul aprins. -Ca sa verific incarcarea, stii ce inseamna, nu ? Rezervor dat jos, iar ca sa dau rezervorul jos, trebuie sa desfac si plasticele de la semicarena..sincer sa fiu, eu cred ca e ok, altfel stiam deja..ori imi spunea fostul proprietar(un om foarte onest), ori aveam deja probleme.. -Sunetul electric m-am obisnuit deja cu el, nu prea sunt obisnuit cu tobele(am avut un leo vince pe fosta) -Oricum, motorul asta e perfect pentru drumuri lungi, cred ca saptamana care vine, o asteapta Transfa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sconcs Postat August 8, 2012 Share Postat August 8, 2012 Sa stapanesti sanatos noua achizitie! Sunt Florin, mie mi-ai vandut Banditul, ma indragostesc de el pe zi ce trece! Pana acum m-am jucat cu el prin Bucuresti, saptamana asta incep iesirile mai lungi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gimy Postat August 8, 2012 Share Postat August 8, 2012 S2-ul intotdeauna mi-a placut. Modelul tau este fara ABS nu ? Sa o calaresti cu placere ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat August 8, 2012 Autor Share Postat August 8, 2012 (editat) Sa stapanesti sanatos noua achizitie! Sunt Florin, mie mi-ai vandut Banditul, ma indragostesc de el pe zi ce trece! Pana acum m-am jucat cu el prin Bucuresti, saptamana asta incep iesirile mai lungi Poate ne mai intalnim sa-l mai vad si eu..sa ai grija de el S2-ul intotdeauna mi-a placut. Modelul tau este fara ABS nu ? Sa o calaresti cu placere ! Nu cred ca este S2, S2 cred ca s-a fabricat din 2007..al meu este din 2006 cu ABS.. Ieri am fost pe Transfagarasan, mai postez cateva poze: Mi-a iesit un consum de 4%, mers normal pe autostrada120-130 si pun pariu ca as putea sa scot si sub 4%.. Pe transfagarasan mi-a iesit undeva la 4.3%, deci iubesc motorul asta Editat August 8, 2012 de Banditrider Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat August 8, 2012 Share Postat August 8, 2012 Vezi ca treaba cu consumul e relativa... Sunt baieti care spun ca le ia si 9-10 in oras, depinde de stilul de mers Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lordgrec Postat August 8, 2012 Share Postat August 8, 2012 Sa stapanesti sanatos noua achizitie! Sunt Florin, mie mi-ai vandut Banditul, ma indragostesc de el pe zi ce trece! Pana acum m-am jucat cu el prin Bucuresti, saptamana asta incep iesirile mai lungi cel mai frumos bandit kult stock ..have fun si ia-l usurel pana va acomodati. Banditrider, sper sa nu fie geloasa pasarea cand vei mai admira talharul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sconcs Postat August 9, 2012 Share Postat August 9, 2012 Poate ne mai intalnim sa-l mai vad si eu..sa ai grija de el Sigur, cand ai chef/timp, da un semn! cel mai frumos bandit kult stock ..have fun si ia-l usurel pana va acomodati. Multam, il iau usor, ne invatam unul cu altul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat August 9, 2012 Autor Share Postat August 9, 2012 cel mai frumos bandit kult stock ..have fun si ia-l usurel pana va acomodati. Banditrider, sper sa nu fie geloasa pasarea cand vei mai admira talharul Nu va fi geloasa, stie ca am renuntat la bandit pentru ea Mi se pare ca se comporta mai bine pe serpentine, fata de bandit..nu stiu daca din cauza cauciucurilor care sunt mai late, sau ciclistica, sau ca am mai acumulat eu experienta, dar o simt mai misto Am facut transfagarasanul cu 132 lei, ma rog, nu pot sa aproximez exact cata benzina mai aveam in rezervor, dar cam asta a fost.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shiro Postat August 9, 2012 Share Postat August 9, 2012 Frumoasa motocicleta. Am fost si eu tentat sa imi iau unul asemanator... dar mi s-a parut mult prea cuminte in turatii sub 10000. Eu imi doream altceva, asa ca am optat pentru SV, de care sunt f multumit. Suna bine consumul tau. In grupul nostru este un motociclist ce are una asemanatoare. Cand alimentam, am tot timpul consum mai mic decat el. Asfalt uscat si la cati mai multi kilometrii! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shepard Postat August 9, 2012 Share Postat August 9, 2012 -Greutatea, pe net am gasit 180 kg, dar in talon scrie 207 kg..tind sa cred ce scrie in talon, am mers cu motociclete de 180 kg si le simti altfel..deci 207 kg.. Ambele date sunt corecte. Numai ca: 180 kg la gol, fara lichide, si 207 kile cu plinul de benzina, antigel, ulei si ce-o mai avea. Bineinteles ca te intelegi cu ea mai bine decat cu banditul pe viraje, si chiar la drum lung. Asta iti dai seama dupa raportul de greutate tu/bandit (60 kile sau cate oi avea/250) si tu/Fazer (60/207). Eu, cand am facut primul drum cu Fazerul, dupa ce am dat GSX-F-ul, care nu este decat un bandit carenat, adica tot 250 de kile, la prima curba luata in forta, era sa ma imprastii pe jos pentru ca m-am fortat in ea ca in gixxef. Si tot 60 de kile aveam. Urmatoare tura Transalpina, nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taz Asg Postat August 11, 2012 Share Postat August 11, 2012 Poate ne mai intalnim sa-l mai vad si eu..sa ai grija de el aha, deci tu erai la tura de transalpina ma bag si io Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lordgrec Postat August 13, 2012 Share Postat August 13, 2012 (editat) Ambele date sunt corecte. Numai ca: 180 kg la gol, fara lichide, si 207 kile cu plinul de benzina, antigel, ulei si ce-o mai avea. Bineinteles ca te intelegi cu ea mai bine decat cu banditul pe viraje, si chiar la drum lung. Asta iti dai seama dupa raportul de greutate tu/bandit (60 kile sau cate oi avea/250) si tu/Fazer (60/207). Eu, cand am facut primul drum cu Fazerul, dupa ce am dat GSX-F-ul, care nu este decat un bandit carenat, adica tot 250 de kile, la prima curba luata in forta, era sa ma imprastii pe jos pentru ca m-am fortat in ea ca in gixxef. Si tot 60 de kile aveam. Urmatoare tura Transalpina, nu? el a avut kult N care cantarea la plin 219-222kg..deci nu e extrem de mare diferenta dar se aduna si altele,suspensiile mai bune ale fz-ului,+-ul de tehnologie din cei 6 ani vechime in - ,poate si aerodinamicitatea(mie unu'asta nu-mi place),plaja de rpm mai mare. Editat August 13, 2012 de Lordgrec Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat August 16, 2012 Autor Share Postat August 16, 2012 Frumoasa motocicleta. Am fost si eu tentat sa imi iau unul asemanator... dar mi s-a parut mult prea cuminte in turatii sub 10000. Eu imi doream altceva, asa ca am optat pentru SV, de care sunt f multumit. Suna bine consumul tau. In grupul nostru este un motociclist ce are una asemanatoare. Cand alimentam, am tot timpul consum mai mic decat el. Asfalt uscat si la cati mai multi kilometrii! -Pai cat consuma Sv-ul tau ? -Initial, trebuia sa-mi iau SV(1st generation), in loc de bandit, dar m-a incurcat cineva..Nu am regretat deloc alegerea facuta.. -Fazerul l-am ales pentru ca: La baza este naked, combinat cu touring si aspect de vitezana..exact asta imi doream..nu stiu daca mai exista alta moto care sa-mi indeplineasca cerintele astea.. -Mai era o varianta TDM 900, dar mi-a placut mai mult fazerul.. Ambele date sunt corecte. Numai ca: 180 kg la gol, fara lichide, si 207 kile cu plinul de benzina, antigel, ulei si ce-o mai avea. Bineinteles ca te intelegi cu ea mai bine decat cu banditul pe viraje, si chiar la drum lung. Asta iti dai seama dupa raportul de greutate tu/bandit (60 kile sau cate oi avea/250) si tu/Fazer (60/207). Eu, cand am facut primul drum cu Fazerul, dupa ce am dat GSX-F-ul, care nu este decat un bandit carenat, adica tot 250 de kile, la prima curba luata in forta, era sa ma imprastii pe jos pentru ca m-am fortat in ea ca in gixxef. Si tot 60 de kile aveam. Urmatoare tura Transalpina, nu? 64 kg mai exact am slabit mult din cauza sportului.. Sincer sa fiu, nu cred ca are vreo legatura cu greutatea motorului pe viraje, cred ca tine de mai multi factori..Cu fazerul am reusit sa iau curbele, cum nu am reusit cu banditul niciodata..dar dupa cum spuneam, nu stiu daca am prins eu mai multa experienta, sau e de vina motorul.. aha, deci tu erai la tura de transalpina ma bag si io Tu erai tipul din Curtea de Arges ? sau ma insel el a avut kult N care cantarea la plin 219-222kg..deci nu e extrem de mare diferenta dar se aduna si altele,suspensiile mai bune ale fz-ului,+-ul de tehnologie din cei 6 ani vechime in - ,poate si aerodinamicitatea(mie unu'asta nu-mi place),plaja de rpm mai mare. Banditul avea 219 kg fara lichide, daca mai aduni 19 l benzina, cu 3300 ml din motor, cu lichid de frana si ulei din furca, devine destul de greu Suspensia o simt aproape la fel pe denivelarile pentru limitarea de viteza, cu toate la la bandit o aveam reglata ca sa fie cat mai dura, iar la fazer e la jumatate..In fine, sunt doua chestii complet diferite, mai ales anii de fabricatie..totusi simt ca am facut o schimbare, nu neaparat in bine, ci in ceva care mi se potriveste mie mai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.