Lolo_ID Postat Mai 18, 2013 Share Postat Mai 18, 2013 Motocicleta din poza de mai sus a avut atasul ala montat pe ea aproximativ 20 de ani si s-a carat cu el tot felul de tampenii (de la fân pana la stalpi de vie). Atasul arata foarte bine (pentru atas vorbiti cu danyoldmoto - la el este acum - poate confirma starea atasului). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert bk350 Postat Mai 19, 2013 Share Postat Mai 19, 2013 poate ca nu e "stoye EL " adica elastic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Proxi Postat Mai 19, 2013 Share Postat Mai 19, 2013 Cat poate dura o restaurare la un afectata puternic? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johnny75 Postat Mai 19, 2013 Share Postat Mai 19, 2013 Prinderea atasului pe motocicleta este intr-adevar dificicla, am stiut de la inceput, dar atasul arata bestial si se pare ca este cel mai reusit model de atas dintre toate atasele de comuniste. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
daniancu06 Postat Mai 22, 2013 Autor Share Postat Mai 22, 2013 Salutare. Scuze ca nu am mai postat nimic privind evolutia restaurarii, dar am fost foarte ocupat cu serviciul si nu am mai avut timp de Ivan. Am ajuns pe ultima suta de metri, si anume partea electrica Am gasit cateva scheme electrice aici pe forum, dar nu prea stiu care e cea mai buna. Am pus si niste poze, poate imi explica cineva mai pe intelesul meu (sunt amator in ale electricii) si poate asa ajutam si pe altii care citesc pe aici. Se dau asa: 1) alternator 12V cu punte de diode 2) bobina de inductie 12V 3) regulator de tensiune 12V 4) aprindere electronica Gotronic 5) consumatori ( bec far si lampa spate) 6) acumulator 12V de ups ma puteti ajuta cu o schema si cu cateva explicatii (ce tip de cablu, etc...)? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator VULPOIU Postat Mai 22, 2013 Share Postat Mai 22, 2013 ...decît să-ţi fac o schemă mai bine ţi-o montez personal.... Prinderea din spate ar trebui pusa numai pe bascula, ...adică? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cicloburu Postat Mai 22, 2013 Share Postat Mai 22, 2013 Băi nea Vulpoiule, ce-ar fi să-nveți să citezi corect pe cineva, că, să mor io, mă enervează rău să nu pricep nimic din postarea ta, să m-apuc să caut în urmă dacă vreau să văd cui îi răspunzi! Și nu e vorba numai de postarea asta, că mereu faci la fel! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator VULPOIU Postat Mai 22, 2013 Share Postat Mai 22, 2013 Sunt 2 idei diferite pentru 2 persoane dfiferite. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cicloburu Postat Mai 22, 2013 Share Postat Mai 22, 2013 Prinderea din spate ar trebui pusa numai pe bascula Băi nea Vulpoiule, ce-ar fi să-nveți să citezi corect pe cineva, că, să mor io, mă enervează rău să nu pricep nimic din postarea ta, să m-apuc să caut în urmă dacă vreau să văd cui îi răspunzi! Și nu e vorba numai de postarea asta, că mereu faci la fel! Deci... Sunt 2 idei diferite pentru 2 persoane dfiferite. Se poate cita și pentru mai multe, tu trebuie să fii atent cum o faci! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johnny75 Postat Iunie 10, 2013 Share Postat Iunie 10, 2013 Am inceput treaba la atas, s-a lucrat la tinichigerie pina acum, am terminat cu sudurile, aripa e gata, la barca mai am de reparat lateralele de alumniniu. Problema este insa la prinderea atasului pe motocicleta si inainte sa ma apuc sa tai si sa sudez pun doua poze si ii rog pe cei care au mai vazut sau au modificat ei insisi prinderi ale ataselor pe motocicleta sa-si exprime opinia asupra celei mai corecte prinderi a atasului pe motoreta mea. De asemenea daca cineva din zona (Pitesti, C. de Arges) poate sa ma ajute fizic la efectuarea modificarilor sa-mi lase un PM. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M Postat Iunie 10, 2013 Share Postat Iunie 10, 2013 Salut.Regret ca nu sant mai aproape de tine ca ar fi fost placerea mea sa te ajut.Frumoasa jucaria ta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dr_krl Postat Iunie 10, 2013 Share Postat Iunie 10, 2013 (editat) Salutare. Scuze ca nu am mai postat nimic privind evolutia restaurarii, dar am fost foarte ocupat cu serviciul si nu am mai avut timp de Ivan. Am ajuns pe ultima suta de metri, si anume partea electrica Am gasit cateva scheme electrice aici pe forum, dar nu prea stiu care e cea mai buna. Am pus si niste poze, poate imi explica cineva mai pe intelesul meu (sunt amator in ale electricii) si poate asa ajutam si pe altii care citesc pe aici. Se dau asa: 1) alternator 12V cu punte de diode 2) bobina de inductie 12V 3) regulator de tensiune 12V 4) aprindere electronica Gotronic 5) consumatori ( bec far si lampa spate) 6) acumulator 12V de ups ma puteti ajuta cu o schema si cu cateva explicatii (ce tip de cablu, etc...)? Mai ai nevoie de schemă? Dacă da, te pot ajuta dar dă-mi un semn că vrei. Până atunci poate te ajută şi http://www.type2.com/library/identifi/bosterm.htm, sau http://en.wikipedia.org/wiki/DIN_72552, sau http://stason.org/TULARC/vehicles/vw-technical/42-On-the-electrical-diagrams-do-the-circuit-numbers-have-a.html#.UbXQlefwmSo Ar mai fi probabil o mică problemă. Din fotografii nu-mi dau seama ce bobină foloseşti, iar modulul Gotronic e proiectat să funcţioneze cu bobine care au rezistenţa internă de 3 ohmi (ca cele de Dacia), altfel dacă e mai mică ai toate şansele ca după un timp (nu prea lung) să se ardă respectivul modul. Editat Iunie 10, 2013 de Dr_krl Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mcozma Postat Iunie 10, 2013 Share Postat Iunie 10, 2013 Buna seara, Da-mi un apel la 0731 835 762 si o montam impreuna. Eu tocmai am terminat Planeta cu Gotronic, identic cu ce ai tu. Salutare. Scuze ca nu am mai postat nimic privind evolutia restaurarii, dar am fost foarte ocupat cu serviciul si nu am mai avut timp de Ivan. Am ajuns pe ultima suta de metri, si anume partea electrica Am gasit cateva scheme electrice aici pe forum, dar nu prea stiu care e cea mai buna. Am pus si niste poze, poate imi explica cineva mai pe intelesul meu (sunt amator in ale electricii) si poate asa ajutam si pe altii care citesc pe aici. Se dau asa: 1) alternator 12V cu punte de diode 2) bobina de inductie 12V 3) regulator de tensiune 12V 4) aprindere electronica Gotronic 5) consumatori ( bec far si lampa spate) 6) acumulator 12V de ups ma puteti ajuta cu o schema si cu cateva explicatii (ce tip de cablu, etc...)? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Iunie 11, 2013 Share Postat Iunie 11, 2013 Mai ai nevoie de schemă? Dacă da, te pot ajuta dar dă-mi un semn că vrei. Până atunci poate te ajută şi http://www.type2.com/library/identifi/bosterm.htm, sau http://en.wikipedia.org/wiki/DIN_72552, sau http://stason.org/TULARC/vehicles/vw-technical/42-On-the-electrical-diagrams-do-the-circuit-numbers-have-a.html#.UbXQlefwmSo Ar mai fi probabil o mică problemă. Din fotografii nu-mi dau seama ce bobină foloseşti, iar modulul Gotronic e proiectat să funcţioneze cu bobine care au rezistenţa internă de 3 ohmi (ca cele de Dacia), altfel dacă e mai mică ai toate şansele ca după un timp (nu prea lung) să se ardă respectivul modul. Salut Carol ! Nu tot ceea ce scrie acolo e si valabil/corect. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mcozma Postat Iunie 11, 2013 Share Postat Iunie 11, 2013 (editat) Am schema de montaj a Gotronicului dar nu pot incarca imaginea. Da-mi o adresa de e-mail. Salutare. Scuze ca nu am mai postat nimic privind evolutia restaurarii, dar am fost foarte ocupat cu serviciul si nu am mai avut timp de Ivan. Am ajuns pe ultima suta de metri, si anume partea electrica Am gasit cateva scheme electrice aici pe forum, dar nu prea stiu care e cea mai buna. Am pus si niste poze, poate imi explica cineva mai pe intelesul meu (sunt amator in ale electricii) si poate asa ajutam si pe altii care citesc pe aici. Se dau asa: 1) alternator 12V cu punte de diode 2) bobina de inductie 12V 3) regulator de tensiune 12V 4) aprindere electronica Gotronic 5) consumatori ( bec far si lampa spate) 6) acumulator 12V de ups ma puteti ajuta cu o schema si cu cateva explicatii (ce tip de cablu, etc...)? Editat Iunie 11, 2013 de mcozma Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dr_krl Postat Iunie 13, 2013 Share Postat Iunie 13, 2013 (editat) 1. Dacă vrei să pui aprinderea de Gotronic pe bobina de MZ, măsoară prima dată rezistenţa primarului bobinei cu un aparat de măsură. Valoarea ei trebuie să fie de 3 ohmi. Dacă e mai mică, atunci trebuie înseriată o rezistenţă cu valoarea egală cu diferenţa de la 3 la valoarea bobinei tale. Altfel vei schimba curând modulul electronic de aprindere tranzistorizată (ştiu din experienţă). 2. Dacă vrei să anulezi releul regulator original şi vrei să-l adaptezi pe cel nou, electronic, se face în felul următor: -cele trei fire de culoare roz se leagă la puntea redresoare. Dacă sunt bune diodele din puntea veche, le poţi folosi pe acelea doar după ce le separi de montajul electronic al vechiului releu La ieşirea din punte trebuie să ai un fir pozitiv şi unul negativ şi le legi ca în figură. Dacă ai nelămuriri, sună-mă. -un fir de la perie, nu are importanţă care (în cazul tău poţi să-l foloseşti pe cel roşu) se leagă la releu ca în figură, iar celălalt fir de la cealaltă perie se leagă la masă -în rest se face ca în desen. Nu e complicat deloc. Editat Iunie 13, 2013 de Dr_krl Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dr_krl Postat Iunie 20, 2013 Share Postat Iunie 20, 2013 Mişcă ceva p-acolo prin garaj? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Iulie 1, 2013 Share Postat Iulie 1, 2013 (editat) Capacele rotilor ( vezi foto ) de la IJ 56 au fost montate dupa cum urmeaza : 1 - intre anii 1956 si 1958; 2 - intre anii 1959 si 1960; 3 - intre anii 1961 si 1963. Editat Iulie 1, 2013 de Lolo_ID Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dr_krl Postat Iulie 1, 2013 Share Postat Iulie 1, 2013 Măi să fie...Nici nu am observat până acum chestia asta deşi am pus mâna pe ceva capace la viaţa mea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Iulie 2, 2013 Share Postat Iulie 2, 2013 (editat) Sunt mult mai multe repere de pe IJ 56 cu ajutorul carora iti poti da seama de anul de fabricatie al motocicletei/pieselor. Editat Iulie 2, 2013 de Lolo_ID Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
daniancu06 Postat Iulie 2, 2013 Autor Share Postat Iulie 2, 2013 Mişcă ceva p-acolo prin garaj? Am fost plecat in concediu. Azi m-am intors. De maine ma reapuc de treaba. Multam de scheme, daca nu ma descurc dau un semn Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johnny75 Postat Iulie 4, 2013 Share Postat Iulie 4, 2013 Am inceput treaba la atas, s-a lucrat la tinichigerie pina acum, am terminat cu sudurile, aripa e gata, la barca mai am de reparat lateralele de alumniniu. Problema este insa la prinderea atasului pe motocicleta si inainte sa ma apuc sa tai si sa sudez pun doua poze si ii rog pe cei care au mai vazut sau au modificat ei insisi prinderi ale ataselor pe motocicleta sa-si exprime opinia asupra celei mai corecte prinderi a atasului pe motoreta mea. De asemenea daca cineva din zona (Pitesti, C. de Arges) poate sa ma ajute fizic la efectuarea modificarilor sa-mi lase un PM. Multumesc. 0 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johnny75 Postat Octombrie 27, 2013 Share Postat Octombrie 27, 2013 Mai lucreaza cineva ceva pe aici? Eram destul de multi care ne chinuiam sa readucem la viata batranele doamne. Dati-mi voie sa va motivez un pic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator MosRahao Postat Octombrie 27, 2013 Share Postat Octombrie 27, 2013 este foarte eleganta! felicitari! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ma2ol Postat Octombrie 27, 2013 Share Postat Octombrie 27, 2013 Mai lucreaza cineva ceva pe aici? Eram destul de multi care ne chinuiam sa readucem la viata batranele doamne. Dati-mi voie sa va motivez un pic. Foarte frumoasa! Bravo! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.