Sari la conținut

Reconditionare/restaurare IJ 350 din 1960


daniancu06
 Share

Postări Recomandate

Motocicleta din poza de mai sus a avut atasul ala montat pe ea aproximativ 20 de ani si s-a carat cu el tot felul de tampenii (de la fân pana la stalpi de vie). Atasul arata foarte bine (pentru atas vorbiti cu danyoldmoto - la el este acum - poate confirma starea atasului).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 195
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Prinderea atasului pe motocicleta este intr-adevar dificicla, am stiut de la inceput, dar atasul arata bestial si se pare ca este cel mai reusit model de atas dintre toate atasele de comuniste.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare. Scuze ca nu am mai postat nimic privind evolutia restaurarii, dar am fost foarte ocupat cu serviciul si nu am mai avut timp de Ivan. Am ajuns pe ultima suta de metri, si anume partea electrica :) Am gasit cateva scheme electrice aici pe forum, dar nu prea stiu care e cea mai buna. Am pus si niste poze, poate imi explica cineva mai pe intelesul meu (sunt amator in ale electricii) si poate asa ajutam si pe altii care citesc pe aici.

Se dau asa:

1) alternator 12V cu punte de diode

2) bobina de inductie 12V

3) regulator de tensiune 12V

4) aprindere electronica Gotronic

5) consumatori ( bec far si lampa spate)

6) acumulator 12V de ups

 

ma puteti ajuta cu o schema si cu cateva explicatii (ce tip de cablu, etc...)?

post-67720-0-59152700-1369207303_thumb.jpg

post-67720-0-63894000-1369207304_thumb.jpg

post-67720-0-46493700-1369207305_thumb.jpg

post-67720-0-44507100-1369207306_thumb.jpg

post-67720-0-91477600-1369207306_thumb.jpg

post-67720-0-43799000-1369207307_thumb.jpg

post-67720-0-00794600-1369207308_thumb.jpg

post-67720-0-46009900-1369207308_thumb.jpg

post-67720-0-87227200-1369207308_thumb.jpg

post-67720-0-31383300-1369207309_thumb.jpg

post-67720-0-50083100-1369207319_thumb.jpg

post-67720-0-93095700-1369207319_thumb.jpg

post-67720-0-41452400-1369207320_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator VULPOIU

...decît să-ţi fac o schemă mai bine ţi-o montez personal....

 

Prinderea din spate ar trebui pusa numai pe bascula,

...adică? :huh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Băi nea Vulpoiule, ce-ar fi să-nveți să citezi corect pe cineva, că, să mor io, mă enervează rău să nu pricep nimic din postarea ta, să m-apuc să caut în urmă dacă vreau să văd cui îi răspunzi! Și nu e vorba numai de postarea asta, că mereu faci la fel!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Prinderea din spate ar trebui pusa numai pe bascula

Băi nea Vulpoiule, ce-ar fi să-nveți să citezi corect pe cineva, că, să mor io, mă enervează rău să nu pricep nimic din postarea ta, să m-apuc să caut în urmă dacă vreau să văd cui îi răspunzi! Și nu e vorba numai de postarea asta, că mereu faci la fel!

Deci...

 

Sunt 2 idei diferite pentru 2 persoane dfiferite.

Se poate cita și pentru mai multe, tu trebuie să fii atent cum o faci!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Am inceput treaba la atas, s-a lucrat la tinichigerie pina acum, am terminat cu sudurile, aripa e gata, la barca mai am de reparat lateralele de alumniniu. Problema este insa la prinderea atasului pe motocicleta si inainte sa ma apuc sa tai si sa sudez pun doua poze si ii rog pe cei care au mai vazut sau au modificat ei insisi prinderi ale ataselor pe motocicleta sa-si exprime opinia asupra celei mai corecte prinderi a atasului pe motoreta mea. De asemenea daca cineva din zona (Pitesti, C. de Arges) poate sa ma ajute fizic la efectuarea modificarilor sa-mi lase un PM. Multumesc.

post-37180-0-77590800-1370851910_thumb.jpg

post-37180-0-87613100-1370851919_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare. Scuze ca nu am mai postat nimic privind evolutia restaurarii, dar am fost foarte ocupat cu serviciul si nu am mai avut timp de Ivan. Am ajuns pe ultima suta de metri, si anume partea electrica :) Am gasit cateva scheme electrice aici pe forum, dar nu prea stiu care e cea mai buna. Am pus si niste poze, poate imi explica cineva mai pe intelesul meu (sunt amator in ale electricii) si poate asa ajutam si pe altii care citesc pe aici.

Se dau asa:

1) alternator 12V cu punte de diode

2) bobina de inductie 12V

3) regulator de tensiune 12V

4) aprindere electronica Gotronic

5) consumatori ( bec far si lampa spate)

6) acumulator 12V de ups

 

ma puteti ajuta cu o schema si cu cateva explicatii (ce tip de cablu, etc...)?

Mai ai nevoie de schemă? Dacă da, te pot ajuta dar dă-mi un semn că vrei. Până atunci poate te ajută şi http://www.type2.com/library/identifi/bosterm.htm, sau http://en.wikipedia.org/wiki/DIN_72552, sau http://stason.org/TULARC/vehicles/vw-technical/42-On-the-electrical-diagrams-do-the-circuit-numbers-have-a.html#.UbXQlefwmSo

Ar mai fi probabil o mică problemă. Din fotografii nu-mi dau seama ce bobină foloseşti, iar modulul Gotronic e proiectat să funcţioneze cu bobine care au rezistenţa internă de 3 ohmi (ca cele de Dacia), altfel dacă e mai mică ai toate şansele ca după un timp (nu prea lung) să se ardă respectivul modul.

Editat de Dr_krl
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna seara,

 

Da-mi un apel la 0731 835 762 si o montam impreuna.

Eu tocmai am terminat Planeta cu Gotronic, identic cu ce ai tu.

 

 

Salutare. Scuze ca nu am mai postat nimic privind evolutia restaurarii, dar am fost foarte ocupat cu serviciul si nu am mai avut timp de Ivan. Am ajuns pe ultima suta de metri, si anume partea electrica :) Am gasit cateva scheme electrice aici pe forum, dar nu prea stiu care e cea mai buna. Am pus si niste poze, poate imi explica cineva mai pe intelesul meu (sunt amator in ale electricii) si poate asa ajutam si pe altii care citesc pe aici.

Se dau asa:

1) alternator 12V cu punte de diode

2) bobina de inductie 12V

3) regulator de tensiune 12V

4) aprindere electronica Gotronic

5) consumatori ( bec far si lampa spate)

6) acumulator 12V de ups

 

ma puteti ajuta cu o schema si cu cateva explicatii (ce tip de cablu, etc...)?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai ai nevoie de schemă? Dacă da, te pot ajuta dar dă-mi un semn că vrei. Până atunci poate te ajută şi http://www.type2.com/library/identifi/bosterm.htm, sau http://en.wikipedia.org/wiki/DIN_72552, sau http://stason.org/TULARC/vehicles/vw-technical/42-On-the-electrical-diagrams-do-the-circuit-numbers-have-a.html#.UbXQlefwmSo

Ar mai fi probabil o mică problemă. Din fotografii nu-mi dau seama ce bobină foloseşti, iar modulul Gotronic e proiectat să funcţioneze cu bobine care au rezistenţa internă de 3 ohmi (ca cele de Dacia), altfel dacă e mai mică ai toate şansele ca după un timp (nu prea lung) să se ardă respectivul modul.

 

Salut Carol ! Nu tot ceea ce scrie acolo e si valabil/corect.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am schema de montaj a Gotronicului dar nu pot incarca imaginea.

Da-mi o adresa de e-mail.

 

 

Salutare. Scuze ca nu am mai postat nimic privind evolutia restaurarii, dar am fost foarte ocupat cu serviciul si nu am mai avut timp de Ivan. Am ajuns pe ultima suta de metri, si anume partea electrica :) Am gasit cateva scheme electrice aici pe forum, dar nu prea stiu care e cea mai buna. Am pus si niste poze, poate imi explica cineva mai pe intelesul meu (sunt amator in ale electricii) si poate asa ajutam si pe altii care citesc pe aici.

Se dau asa:

1) alternator 12V cu punte de diode

2) bobina de inductie 12V

3) regulator de tensiune 12V

4) aprindere electronica Gotronic

5) consumatori ( bec far si lampa spate)

6) acumulator 12V de ups

 

ma puteti ajuta cu o schema si cu cateva explicatii (ce tip de cablu, etc...)?

Editat de mcozma
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. Dacă vrei să pui aprinderea de Gotronic pe bobina de MZ, măsoară prima dată rezistenţa primarului bobinei cu un aparat de măsură. Valoarea ei trebuie să fie de 3 ohmi. Dacă e mai mică, atunci trebuie înseriată o rezistenţă cu valoarea egală cu diferenţa de la 3 la valoarea bobinei tale. Altfel vei schimba curând modulul electronic de aprindere tranzistorizată (ştiu din experienţă).

2. Dacă vrei să anulezi releul regulator original şi vrei să-l adaptezi pe cel nou, electronic, se face în felul următor:

-cele trei fire de culoare roz se leagă la puntea redresoare. Dacă sunt bune diodele din puntea veche, le poţi folosi pe acelea doar după ce le separi de montajul electronic al vechiului releu La ieşirea din punte trebuie să ai un fir pozitiv şi unul negativ şi le legi ca în figură. Dacă ai nelămuriri, sună-mă.

-un fir de la perie, nu are importanţă care (în cazul tău poţi să-l foloseşti pe cel roşu) se leagă la releu ca în figură, iar celălalt fir de la cealaltă perie se leagă la masă

-în rest se face ca în desen. Nu e complicat deloc.

post-3360-0-42864900-1371134980_thumb.jpg

Editat de Dr_krl
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Capacele rotilor ( vezi foto ) de la IJ 56 au fost montate dupa cum urmeaza :

 

1 - intre anii 1956 si 1958;

2 - intre anii 1959 si 1960;

3 - intre anii 1961 si 1963.

post-47416-0-42083000-1372687288_thumb.jpg

Editat de Lolo_ID
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt mult mai multe repere de pe IJ 56 cu ajutorul carora iti poti da seama de anul de fabricatie al motocicletei/pieselor.

Editat de Lolo_ID
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am inceput treaba la atas, s-a lucrat la tinichigerie pina acum, am terminat cu sudurile, aripa e gata, la barca mai am de reparat lateralele de alumniniu. Problema este insa la prinderea atasului pe motocicleta si inainte sa ma apuc sa tai si sa sudez pun doua poze si ii rog pe cei care au mai vazut sau au modificat ei insisi prinderi ale ataselor pe motocicleta sa-si exprime opinia asupra celei mai corecte prinderi a atasului pe motoreta mea. De asemenea daca cineva din zona (Pitesti, C. de Arges) poate sa ma ajute fizic la efectuarea modificarilor sa-mi lase un PM. Multumesc. 0

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...