ERU Postat Iulie 23, 2015 Share Postat Iulie 23, 2015 (editat) Dacă specificațiile sunt corecte e foarte trist. După 12 ani (de la lansarea KTM 9X0), Honda a reușit( de fapt nu a reușit încă, dar probabil că o să le iasă până la urmă) o clonă mai grea, mai puțin puternică și (aici recunosc că nu am nici o bază) probabil cu o suspensie mai proastă. Păcat cred că puteau mai mult. Eu sincer speram la un 180 kg, și 100 cai cum se spunea. Poate Yamaha să facă ceva cu motorul ăla de 700, deși dacă se zgârcesc și vor să folosească cadrul de la Tenere ( cum zicea cineva) nu o să iasă nimic revoluționar. Editat Iulie 23, 2015 de ERU Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mrwwwhite Postat Iulie 23, 2015 Share Postat Iulie 23, 2015 (editat) Niciun producator nu are interes pentru astfel de motociclete (real adventure bikes). Pur si simplu economic nu face sens. Oricat de aprise si pasionale sunt dezbaterile intre fanii unei marci versus fanii altei marci moto, ca ne place sau nu, aceste marci au devenit niste corporatii care au ca unic tel... PROFITUL! CCM fiind un producator foarte mic a facut experimentul GP450Adv pentru ca nu are cum sa scoata o vaca de 1000+cmc si 200+kg. Daca aveau, este clar mai profitabila afacerea cu vaci. Ei au reciclat cadrul/tehnologia din dotare, au cumparat un lot de motoare pe care BMW "le arunca la gunoi" si cu alte elemente a produs GPul la un pret chiar piperat as spune. Oricat s au vexat unii pe aici, pe diferite threaduri, piata este dictata de "aventurierii de autostrada". De fapt articolul este o traducere fara talent jurnalistic a clipului devenit viral cu o zi inainte ca "editorul" sa l scoata din condei. Clipul, care este chiar funny, spre deosebire de articol, face o satira la adresa "parvenitilor" care-si iau motor adventure pentru ca este cool si la moda, si dupa ce cheltuiesc valoarea unei masini, mai baga inca pe atat in echipament si "farkles" turatec; totul pentru un trip de wk pina in parcarea "Starbucks" unde si etaleaza bibeloul. Corect, nu este treaba noastra pe ce-si cheltuiesc altii banii, daca i au, dar atunci cand toti producatorii se bat pe aceasta bucata de placinta si tot "developmentul' si "inovatia" se rezuma la marketing cat mai destept si 1001 optionale care sunt menite sa ti faca "aventura" cat mai confortabila devine problema tuturor celor pasionati de subiect. Editat Iulie 23, 2015 de mrwwwhite Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Iulie 24, 2015 Share Postat Iulie 24, 2015 Niciun producator nu are interes pentru astfel de motociclete (real adventure bikes). Pur si simplu economic nu face sens. Oricat de aprise si pasionale sunt dezbaterile intre fanii unei marci versus fanii altei marci moto, ca ne place sau nu, aceste marci au devenit niste corporatii care au ca unic tel... PROFITUL! CCM fiind un producator foarte mic a facut experimentul GP450Adv pentru ca nu are cum sa scoata o vaca de 1000+cmc si 200+kg. Daca aveau, este clar mai profitabila afacerea cu vaci. Ei au reciclat cadrul/tehnologia din dotare, au cumparat un lot de motoare pe care BMW "le arunca la gunoi" si cu alte elemente a produs GPul la un pret chiar piperat as spune. Oricat s au vexat unii pe aici, pe diferite threaduri, piata este dictata de "aventurierii de autostrada". De fapt articolul este o traducere fara talent jurnalistic a clipului devenit viral cu o zi inainte ca "editorul" sa l scoata din condei. Clipul, care este chiar funny, spre deosebire de articol, face o satira la adresa "parvenitilor" care-si iau motor adventure pentru ca este cool si la moda, si dupa ce cheltuiesc valoarea unei masini, mai baga inca pe atat in echipament si "farkles" turatec; totul pentru un trip de wk pina in parcarea "Starbucks" unde si etaleaza bibeloul. Corect, nu este treaba noastra pe ce-si cheltuiesc altii banii, daca i au, dar atunci cand toti producatorii se bat pe aceasta bucata de placinta si tot "developmentul' si "inovatia" se rezuma la marketing cat mai destept si 1001 optionale care sunt menite sa ti faca "aventura" cat mai confortabila devine problema tuturor celor pasionati de subiect. Ori mă învârt eu în cercuri mai dubioase, ori oamenii încep să-și dea seamă că de fapt nu ai nevoie de cilindree din 4 cifre. Realist vorbind, în afară de europeni și americani, restul lumii, rulează pe mobre de cilindree mică. Evident că orice producător preferă să vândă flagship-ul, pt că acolo are marginea cea mai mare. Și da toate companiile urmăresc profitul, ar fi ciudat să nu o facă, însă clienții sunt cei care își doresc ceva, iar producătorii le satisfac doleanțele. Producătorul care vine pe piață cu produsul, cel mai apropiat de doleanțele clienților, ia partea leului. Despre CCM nu prea ai dreptate. În primul rând ei pot fi numiți cu greu producători. Sunt un fel de garaj mai mare, niște integratori. De fapt pt GP ei nu produc decât cadrul și încă câteva elemente. Cadrul nu e reciclat de la BMW ci e proiectat și realizat de ei și în opinia mea este " state of the art". Motoarele sunt cumpărate de la chinezi și tot în opinia mea sunt punctul slab al motocicletei. Prețul nu mi se pare de loc mare, având în vedere că absolut toate reperele de pe motocicleta ăia sunt de foarte bună calitate, ceea ce nici un producător nu oferă. Adaugă la asta și faptul ca nu pot face "în house" foarte multe chestii pe care sunt nevoiți să le externalizeze, nu își permit să cumpere în cantități mari, ceea ce iar duce la un preț mare de achiziție și cu toate astea la final mobra nu e mult mai scumpă față de un Tenere sau Sertao, diferențele de calitate fiind uriașe, și mai important poate, e gata de plecat în lume. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mrwwwhite Postat Iulie 24, 2015 Share Postat Iulie 24, 2015 Ori mă învârt eu în cercuri mai dubioase, ori oamenii încep să-și dea seamă că de fapt nu ai nevoie de cilindree din 4 cifre. Realist vorbind, în afară de europeni și americani, restul lumii, rulează pe mobre de cilindree mică. Evident că orice producător preferă să vândă flagship-ul, pt că acolo are marginea cea mai mare. Și da toate companiile urmăresc profitul, ar fi ciudat să nu o facă, însă clienții sunt cei care își doresc ceva, iar producătorii le satisfac doleanțele. Producătorul care vine pe piață cu produsul, cel mai apropiat de doleanțele clienților, ia partea leului. Despre CCM nu prea ai dreptate. În primul rând ei pot fi numiți cu greu producători. Sunt un fel de garaj mai mare, niște integratori. De fapt pt GP ei nu produc decât cadrul și încă câteva elemente. Cadrul nu e reciclat de la BMW ci e proiectat și realizat de ei și în opinia mea este " state of the art". Motoarele sunt cumpărate de la chinezi și tot în opinia mea sunt punctul slab al motocicletei. Prețul nu mi se pare de loc mare, având în vedere că absolut toate reperele de pe motocicleta ăia sunt de foarte bună calitate, ceea ce nici un producător nu oferă. Adaugă la asta și faptul ca nu pot face "în house" foarte multe chestii pe care sunt nevoiți să le externalizeze, nu își permit să cumpere în cantități mari, ceea ce iar duce la un preț mare de achiziție și cu toate astea la final mobra nu e mult mai scumpă față de un Tenere sau Sertao, diferențele de calitate fiind uriașe, și mai important poate, e gata de plecat în lume. No offence, stiu ca toti avem un pic de ADD dar citește totuși postul meu cu atenție. Nu e prima data cand te contrazici citind printre rânduri postul pe care-l contrazici. Ideea legată de corporatie nu se referă la normalitatea de a face profit ci la lipsa de scrupule in atingerea acestui scop. In trecut in aceasta industrie totul era legat de pasiune, Inovație si ideea de a intui ce riderul nici nu visează ca este posibil si tocmai prin a l surprinde sa câștige. Ideea ca piața cere, producatorul oferă este la fel de greșita ca si manelizarea din media. Daca Boboru vrea manele, media trebuie sa mai si educe sau sa dea cu nuielusa la palma. Nu mai detaliez, înțelegi ce vreau sa zic... CCM se lauda de ani buni cu tehnologia Bond-light folosită deja la mobrele lor pur enduro. Deci au "reciclat" o si in cazul GPului iar cadrul pleacă din aceste modele enduro. Motorul este pina la urma BMW chiar daca este produs in China. Este totuși produs intr o fabrica BMW. Daca era doar produs in China era si mai grav. Producator, integrator, garaj mai mare contează puțin iar ideea este ca e atât de mic încât sa nu si permită sa scoată pe piața o vaca de 15k+€. Preț? Pai este 8000£ adică peste 10k€! Având in vedere ca Tenere este puțin peste 7k, Sertao puțin peste 8k iar 690 puțin peste 9k (fără sa discut de discounturile ce se pot obține in cazul acestor modele dar cu siguranță nu pt CCM fiind cu lista in mom. asta) este un pic cam mult pentru o mobra de 4sute. Stiu ca are suspensie buna dar nu e totul chiar asa state of the art. De unde si da seama lumea de light adv. Bike nu stiu... Pe aici cu siguranță este o nisa a nisei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan03 Postat Iulie 24, 2015 Share Postat Iulie 24, 2015 (editat) Revenind la Honda,ma amuza hilar comentariile retardate de pe advrider.com... Cred ca este o boala la strainezi sa se agite in halul asta cand se lanseaza ceva si nu sunt inca sigure cifrele/specs etc. (Spun asta pt ca activez si pe alte forumuri foto si fac aia la fel cand se lanseaza un nou body/lens sau ceva).. Majoritatea agitatorilor nici nu sunt interesati sa cumpere ,they just like to stir shit up.... Motocicleta asta poate fi o dezamagire doar daca ai anumite pretentii (nerealiste de la ea)... Care crede ca vreun producator va scoate vreo motocicleta minune cu o masa de 180 kg la gol, cu suspensii decente spre bune, cu multa putere & etc...se imbata cu apa... A fost asa laudata prima Africa Twin (si inca este), si este o vaca grea, cu putere mica, suspensii meh, frana tot meh... si lumea tot o cumpara, o lauda si merge peste tot... CRF ul asta e superior AT ului de 750 din orice unghi (da, stiu,e stupid sa compar o motocicleta noua cu una de 15 ani....) Da, probabil pe hartie, la anumite aspecte este sub KTM 1190 sau alte modele, insa ce primeaza in final este experienta pe care o ai in sa. S-a dovedit de multe ori ca pe hartie o motocicleta sa fie superioara alteia,insa calare pe ea, senzatia si felul cum se conduce sa dovedeasca uneori contrariul... Daca as avea bani de o asa bijuterie, probabil as oscila doar intre CRF1000L si KTM 1190 (si decizia as lua-o dupa ce-as face un test ride indelungat cu ambele).. Un lucru e cert: arata bine de tot (sunt subiectiv, si...beauty lies in the eye of the beholder, stiu ) http://hondanews.eu/eu/en/motorcycles/media/pressreleases/58407/the-new-16ym-honda-crf1000l-africa-twin Editat Iulie 24, 2015 de Bogdan03 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hosszu Toll Postat Iulie 24, 2015 Share Postat Iulie 24, 2015 (editat) Normal ca e o dezamagire pt astia care se mai dau si pe off, le mai si trantesc,le ridica etc. Noua AT e frumoasa,sexy,moderna,probabil fiabila, consum redus,cu DCT,confortabila....adica perfecta pt aventuri in Alpi, DAR cam asta ofera si GS/A,1190/R,Vstrom etc. Eu personal asteptam sa apara si ma gandeam daca asta-i "the shit" schimb LC8-ul.(de si asteptam un bebe,asa poate e mai indicat sa ma orientez spre un Landcruiser ) Ride Safe! Editat Iulie 24, 2015 de Hosszu Toll Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan03 Postat Iulie 24, 2015 Share Postat Iulie 24, 2015 Eu cred ca in materie de off, nu poti sa bagi CRF ul in aceeasi liga cu GS ul.... Asa cum s-au trantit vechile AT uri facand tot felu de chestii,asa se pot tranti de pamant si noul CRF.... Ma amuza ca unii o compara cu V Strom (indiferent ca vorbim de prima sau a doua generatie de V Strom..) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hosszu Toll Postat Iulie 24, 2015 Share Postat Iulie 24, 2015 (editat) Cate kg are GS(cu cardan) si AT CRF? Man eu stiu, cat ma chinui cateodata sa ridic LC8-ul ......si sa fim realisti, nu asa trantesti o AT de 13.000 e+ ca si una de 2-3.000 eur Te amuza, nu te amuza comparatia cu aceasta categorie, din pacate asta e, nu e "THE SHIT" » Post actualizat in 24 Jul 2015 09:53Uite, eu am facut topicul acesta de aproape un an, pt ca ma interesa. La vremea aceea mi s-a parut ca Honda o sa scoata ceva foarte interesant (True Adventure, Africa Twin, CRF1000?) .............pana ieri, cand s-au anuntat spec. technice. Nu am nici o intentie rea, nu vreau sa arunc cu noroi in Honda.Am vrut sa spus, ca nu a facut o "minune" ci doar inca o motocicleta care din cauza kg-lor intra automat in randul ADV la cat grea. Editat Iulie 24, 2015 de Hosszu Toll Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mrwwwhite Postat Iulie 24, 2015 Share Postat Iulie 24, 2015 .....din pacate asta e, nu e "THE SHIT" Asta i problema... ca a fost prezentata ca "the SHIT", true Dakar DNA ... true Adventure si .... rezultatul este foarte dezamagitor. Oricat de diferite sunt motocicletele atunci cand le testezi fata de momentul in care vezi clipuri, poze sau specificatii tehnice, realitatea fizicii este una simpla. Un rider mediu si peste mediu nu poate controla in offroad o namila de 240kg... punct. Poti sa faci 1000 de clipuri (Gimkana inspired) in care treci de 20 de ori pina ti iese slide ul ok sau stand-up wheelieul dar cand vine vorba de o aventura adevarata de 10k+ km, in zone remote, pe drumuri dificile o sa dai de greu (si la propriu si la figurat ) si nu o sa mai fie asa cum arata la clip, numai stand up riding, sarituri peste obstacole si alte d astea care dau bine pe film. O sa curga apele pe tine cand o sa dai ca broasca din picioare, cu curu in sa si cu tatait la fiecare glisare printr un sant de tractor plin de noroi. Si daca nu faci "offroad" si stai 90% pe asfalt este normal ca producatorul sa ti vanda ceva capabil pe asfalt si cu imagine mai mult sau mai putin offroad, ceea ce face introducerea in aceeasi oala a modelelor respective mai mult decat realista si obiectiva. Da, CRFul, 1190R arata mai offroad oriented decat VStrom sau GSA dar in realitate Chris Birch putea sa dea aripi oricarei vaci iar noi restul doar ne uitam si visam (sau unii accepta realitatea si gasesc solutii mult mai usoare in detrimentul confortului pe asfalt). Apropos, alta chestie pe care nu o inteleg... de cand "adventure" si "confort" pot sa stea in aceasi propozitie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrian cristea Postat Iulie 24, 2015 Share Postat Iulie 24, 2015 (editat) CRF ul asta e superior AT ului de 750 din orice unghi corect si nu cred ca cei ca Eru si Hosszu Toll neaga acest lucru dar isi doresc ca producatorii sa faca si motociclete cu motoare la fel de mari ca inaintasele (600-800 cmc) dar cu masa mai mica, nu doar sa se ia la "pissing contest" intre ei cu motoare din ce in ce mai mari si sa mentina sau sa creasca masa. tu nu ai fi nemultumit daca la piata ai gasi doar pepeni de 4 si 10 kg desi tu ai vrea de 6-7 pentru ca atit maninca familia ta la o masa si il cari mai usor decit pe ala de 10 si nici nu arunci dupa masa restul de 2 kg? Editat Iulie 24, 2015 de adrian cristea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan03 Postat Iulie 24, 2015 Share Postat Iulie 24, 2015 Cate kg are GS(cu cardan) si AT CRF? Man eu stiu, cat ma chinui cateodata sa ridic LC8-ul ......si sa fim realisti, nu asa trantesti o AT de 13.000 e+ ca si una de 2-3.000 eur Te amuza, nu te amuza comparatia cu aceasta categorie, din pacate asta e, nu e "THE SHIT" » Post actualizat in 24 Jul 2015 09:53 Uite, eu am facut topicul acesta de aproape un an, pt ca ma interesa. La vremea aceea mi s-a parut ca Honda o sa scoata ceva foarte interesant (True Adventure, Africa Twin, CRF1000?) .............pana ieri, cand s-au anuntat spec. technice. Nu am nici o intentie rea, nu vreau sa arunc cu noroi in Honda.Am vrut sa spus, ca nu a facut o "minune" ci doar inca o motocicleta care din cauza kg-lor intra automat in randul ADV la cat grea. Eu ma chinui de ma ia dracu sa ridic Africana mea de 650,care e cea mai usoara dintre africane, dar de aia am dat 1500 si am luat-o (1 ca nu am bani ) si 2 ca sa nu mi se rupa inima cand o scap pe jos). Cum asa nu trantesti o AT de 13.000+ asa nu trantesti un GS de 14/15.000+.... Si daca tot vorbim de trantit nu poti spune ca se preteaza la fel de bine pt off R1200GS ca si CRF1000L (din varii considerente care sunt destul de evidente) Eu as zice sa asteptam niste teste si sa lasam ''the dust to settle in'' ca sa zic asa... inainte sa fim categorici... Nu stiu in ce masura putem spune ca e the shit sau nu,doar dupa niste poze si specificatii publicate pt care tot nu bag mana in foc... Pana la urma testul timpului si experientele posesorilor confirma sau infirma daca e ''the shit'' sau nu... SI chiar si-asa, pana la urma te intereseaza sa-ti placa motocicleta pe care o ai/cumperi ....nu daca are emblema ''the shit''... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Green_Alex Postat Iulie 24, 2015 Share Postat Iulie 24, 2015 Ceea ce nu inteleg eu este urmatorul fapt: Tu ca producator stii ce vrei sa faci (sau ce o sa iasa in productie): o vaca mare si grea destinata touringului pe asfalt 90% +ceva forestiere. Dupa ce faci asta (ca asta e trendul te apuci si arunci mult marketing in joc si spui ca are ADN de offroad si te legi de mostenirea ei si spui ca poate sa faca si ca o sa faca la enduro de o sa rupa muntii in doua. Pana aici nimic nou, toti fac la fel. Si aici intrebarea mea, daca tu stii ca ea o sa stea 90% pe asfalt, de ce te apuci sa pui roti de 21/18? Astea o sa o penalizeze pe curbe si o sa se comporte mai rau decat celelalte vaci din clasa. Macar cei de la KTM au lasat roata de 21 pentru varianta R dar aici? sa fie doar marketing? in ideea de a prosti lumea ca o sa urce pe nus' ce munti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan03 Postat Iulie 24, 2015 Share Postat Iulie 24, 2015 Asta i problema... ca a fost prezentata ca "the SHIT", true Dakar DNA ... true Adventure si .... rezultatul este foarte dezamagitor. Oricat de diferite sunt motocicletele atunci cand le testezi fata de momentul in care vezi clipuri, poze sau specificatii tehnice, realitatea fizicii este una simpla. Un rider mediu si peste mediu nu poate controla in offroad o namila de 240kg... punct. Poti sa faci 1000 de clipuri (Gimkana inspired) in care treci de 20 de ori pina ti iese slide ul ok sau stand-up wheelieul dar cand vine vorba de o aventura adevarata de 10k+ km, in zone remote, pe drumuri dificile o sa dai de greu (si la propriu si la figurat ) si nu o sa mai fie asa cum arata la clip, numai stand up riding, sarituri peste obstacole si alte d astea care dau bine pe film. O sa curga apele pe tine cand o sa dai ca broasca din picioare, cu curu in sa si cu tatait la fiecare glisare printr un sant de tractor plin de noroi. Si daca nu faci "offroad" si stai 90% pe asfalt este normal ca producatorul sa ti vanda ceva capabil pe asfalt si cu imagine mai mult sau mai putin offroad, ceea ce face introducerea in aceeasi oala a modelelor respective mai mult decat realista si obiectiva. Da, CRFul, 1190R arata mai offroad oriented decat VStrom sau GSA dar in realitate Chris Birch putea sa dea aripi oricarei vaci iar noi restul doar ne uitam si visam (sau unii accepta realitatea si gasesc solutii mult mai usoare in detrimentul confortului pe asfalt). Apropos, alta chestie pe care nu o inteleg... de cand "adventure" si "confort" pot sa stea in aceasi propozitie? pai dai de greu si cu KTM urile si BMW urile enumerate, nu dai de greu doar cu CRF ul..... Eu cred ca voi sunteti ofuscati doar pe sintagma aia the ''shit'' care pana la urma e o strategie de marketing. Sa arunce primu cu piatra care nu e vinovat (si ma refer la restu fabricantilor)..... Marketingul....e pt cei care pun botul.. Ce spui despre CRF se aplica si la balena de GS, si la KTM 950/990/1190/1290 etc.... FFS, se aplica si la XRV750 !!! (care are jumatate din putere si masa la fel de mare).. Daca tu imi spui ca te descurci mai ok cu GS ul de 1200 cu 19 pe fata si 17 pe spate si cu layoutul ala de la configuratia boxer fata de CRF cu 21 fata si 18 pe spate cu configuratia ei mai ingusta..... atunci ma opresc aici... Aia cu 90% asfalt si 10% offroad o poate face si un naked in puii mei, nu mai zic de KTM 1050 Adventure , cu Vstrom, Varadero, Caponord, Multistrada, ETC.... Eu m-am gandit f bine cand am luat Africana de 650 si am cantarit toate plusurile si minusurile..( iar factorul cel mai important a fost si pretul + fiabilitatea in timp). Am pe ea K60 Scout si mi se pare ideale pt ce fac eu. Merg si pe asfalt, pt ca n-ai cum sa mergi doar off, pt ca lumea e interconectata de drumuri cu asfalt Iar pe offroad pe oriunde m-am bagat nu m-a dezamagit, nici mobra nici cauciucurile,atata timp ca nu caut balti adanci ,noroi sau sa trec rauri. Cand vorbim de noroi,iarba uda, pamant ud, sleauri ude.....deja orice motoreta care trece de 180 kg la plin pt mine se dovedeste un challenge si simt cum imi variaza diametrul rectului la fiecare sleau/derapare (indiferent ca-i fata sau spatele) Nu are sens sa-l amintesti pe Chris Birch pt ca nu era vorba despre asta. Evident, un profesionist va face si lemnul sa cante.... Tre sa revenim la oile noastre si capacitatea noastra de a ne adapta pe un motor, pt ce poate el, ce putem noi pe el si pe ce drumuri il purtam... Adventure si confort exista in aceeasi propozitie daca nu parasesti asfaltul,sau daca o faci, o faci rar si nu pe nu stiu ce macadam sau gropi sau etc... True adventure pt mine inseamna sa mergi UNDE vezi cu ochii si cred ca sunt suficiente motociclete care pot face asta cu brio,chiar daca trec de 200 kg.. (Bine, atata timp cat ochii nu-i tii atintiti doar la sleauri de taf pline cu 50 cm de apa....) » Post actualizat in 24 Jul 2015 10:50 Ceea ce nu inteleg eu este urmatorul fapt: Tu ca producator stii ce vrei sa faci (sau ce o sa iasa in productie): o vaca mare si grea destinata touringului pe asfalt 90% +ceva forestiere. Dupa ce faci asta (ca asta e trendul te apuci si arunci mult marketing in joc si spui ca are ADN de offroad si te legi de mostenirea ei si spui ca poate sa faca si ca o sa faca la enduro de o sa rupa muntii in doua. Pana aici nimic nou, toti fac la fel. Si aici intrebarea mea, daca tu stii ca ea o sa stea 90% pe asfalt, de ce te apuci sa pui roti de 21/18? Astea o sa o penalizeze pe curbe si o sa se comporte mai rau decat celelalte vaci din clasa. Macar cei de la KTM au lasat roata de 21 pentru varianta R dar aici? sa fie doar marketing? in ideea de a prosti lumea ca o sa urce pe nus' ce munti? Eu nu inteleg de ce privit mobra asta ca 90% asfalt + forestiere.... Fratilor faceam asta cu superbike ul sau cu naked...... Chiar si pt 70% asfalt + 30% forestiere si off usor poti face lux cu V Strom, Varadero, Caponord, etc.... Nu inteleg ce anume NU recomanda motocicleta asta pt a face cu ea tot ce a facut lumea din 88 incoace cu modelele anterioare de AFrica Twin? Aia era la fel de grea si jumatate din putere, frane mai slabe, etc.... Adica nu inteleg de unde ipocrizia asta? Daca vrei sa te dai pe curbe aproximativ ca si cu un naked/touring, iti iei cu 19 fata si 17 spate (V Strom etc)...cu gume si jante de strada, tubeless, etc Sau vrei sa te dai cu 210 pe strada si cu 120 in offroad si sa se comporte bine in ambele situatii? Tre sa stii ce vrei,ca nu le poti vrea pe toate in una... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hosszu Toll Postat Iulie 24, 2015 Share Postat Iulie 24, 2015 (editat) Eu ma chinui de ma ia dracu sa ridic Africana mea de 650,care e cea mai usoara dintre africane, dar de aia am dat 1500 si am luat-o (1 ca nu am bani ) si 2 ca sa nu mi se rupa inima cand o scap pe jos). Cum asa nu trantesti o AT de 13.000+ asa nu trantesti un GS de 14/15.000+.... Si daca tot vorbim de trantit nu poti spune ca se preteaza la fel de bine pt off R1200GS ca si CRF1000L (din varii considerente care sunt destul de evidente) Eu as zice sa asteptam niste teste si sa lasam ''the dust to settle in'' ca sa zic asa... inainte sa fim categorici... Nu stiu in ce masura putem spune ca e the shit sau nu,doar dupa niste poze si specificatii publicate pt care tot nu bag mana in foc... Pana la urma testul timpului si experientele posesorilor confirma sau infirma daca e ''the shit'' sau nu... SI chiar si-asa, pana la urma te intereseaza sa-ti placa motocicleta pe care o ai/cumperi ....nu daca are emblema ''the shit''... Mi se pare numai mie....... sau nu eu sunt ala care apara emblema? In off 230 kg=230 kg, indiferent de emblema fierului Editat Iulie 24, 2015 de Hosszu Toll Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mrwwwhite Postat Iulie 24, 2015 Share Postat Iulie 24, 2015 Eu ma duc sa ma culc ca e prea cald afara... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hosszu Toll Postat Iulie 24, 2015 Share Postat Iulie 24, 2015 (editat) Eu ma duc sa ma culc ca e prea cald afara... Bine faci, cred ca ma duc si eu Editat Iulie 24, 2015 de Hosszu Toll Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Iulie 24, 2015 Share Postat Iulie 24, 2015 Nu am vrut sa spun ca noua AT e mai slaba ca vechea AT, ba chiar cred ca e superioara la aproape toate capitolele [rămâne de demonstrat fiabilitatea]. Ceea ce am spus, si cred eu destul de clar, e ca aveam niste asteptări mai mari de la noua AT. Nu poti sa vii acum pe piata cu o mobra si sa spui ca e mai bună decât modelul anterior, care e si din 1900 toamna, trebuie sa te compari cu modelele actuale de la competitie. Cumva prin prizma cilindreei si din cauza marketingului [Dakar DNA] am ales sa o compar cu KTM-ul 990, o mobra veche, care nu se mai fabrică si ghici ce noua AT e mai grea si mai slabă ca si CP. Trebuia sa o compar cu VStrom-ul ? Cum se simte, habar-nam, KTM-ul e bestial asta stiu sigur. Si daca tot vorbea lumea de KTM 1190, ăstia pt ca au de-adevaratelea DAKAR DNA au scos varianta cu 19-17 care să se bată cu GS-ul and the like si au si o variantă cu 21-18 pt ăia care pot sau isi inchipuie ca pot sa se dea offroad. Si pe bune acum povesti cu naked si superbike pe forestiere? Poate pe forestierele alea, pe care ma dau cu masina cu 120 si sunt drepte ca-n palmă. » Post actualizat in 24 Jul 2015 11:18No offence, stiu ca toti avem un pic de ADD dar citește totuși postul meu cu atenție. Nu e prima data cand te contrazici citind printre rânduri postul pe care-l contrazici.Ideea legată de corporatie nu se referă la normalitatea de a face profit ci la lipsa de scrupule in atingerea acestui scop. In trecut in aceasta industrie totul era legat de pasiune, Inovație si ideea de a intui ce riderul nici nu visează ca este posibil si tocmai prin a l surprinde sa câștige. Ideea ca piața cere, producatorul oferă este la fel de greșita ca si manelizarea din media. Daca Boboru vrea manele, media trebuie sa mai si educe sau sa dea cu nuielusa la palma. Nu mai detaliez, înțelegi ce vreau sa zic...CCM se lauda de ani buni cu tehnologia Bond-light folosită deja la mobrele lor pur enduro. Deci au "reciclat" o si in cazul GPului iar cadrul pleacă din aceste modele enduro. Motorul este pina la urma BMW chiar daca este produs in China. Este totuși produs intr o fabrica BMW. Daca era doar produs in China era si mai grav. Producator, integrator, garaj mai mare contează puțin iar ideea este ca e atât de mic încât sa nu si permită sa scoată pe piața o vaca de 15k+€. Preț? Pai este 8000£ adică peste 10k€! Având in vedere ca Tenere este puțin peste 7k, Sertao puțin peste 8k iar 690 puțin peste 9k (fără sa discut de discounturile ce se pot obține in cazul acestor modele dar cu siguranță nu pt CCM fiind cu lista in mom. asta) este un pic cam mult pentru o mobra de 4sute. Stiu ca are suspensie buna dar nu e totul chiar asa state of the art.De unde si da seama lumea de light adv. Bike nu stiu... Pe aici cu siguranță este o nisa a nisei. Nu prea cred ca am citit printre rânduri dar dacă te pasionează discutiile de gen [desi eu nu prea am chef] te invit pe PM ca sa nu distrugem topicul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mrwwwhite Postat Iulie 24, 2015 Share Postat Iulie 24, 2015 Nu prea cred ca am citit printre rânduri dar dacă te pasionează discutiile de gen [desi eu nu prea am chef] te invit pe PM ca sa nu distrugem topicul. Poate asa e mai clar... oricum ma duc sa ma culc dupa asta. Scuze de OT! "CCM fiind un producator foarte mic a facut experimentul GP450Adv pentru ca nu are cum sa scoata o vaca de 1000+cmc si 200+kg. Daca aveau, este clar mai profitabila afacerea cu vaci. Ei au reciclat cadrul/tehnologia din dotare, au cumparat un lot de motoare pe care BMW "le arunca la gunoi" si cu alte elemente a produs GPul la un pret chiar piperat as spune." "Despre CCM nu prea ai dreptate. În primul rând ei pot fi numiți cu greu producători. Sunt un fel de garaj mai mare, niște integratori. De fapt pt GP ei nu produc decât cadrul și încă câteva elemente. Cadrul nu e reciclat de la BMW ci e proiectat și realizat de ei și în opinia mea este " state of the art". Motoarele sunt cumpărate de la chinezi și tot în opinia mea sunt punctul slab al motocicletei. Prețul nu mi se pare de loc mare, având în vedere că absolut toate reperele de pe motocicleta ăia sunt de foarte bună calitate, ceea ce nici un producător nu oferă. Adaugă la asta și faptul ca nu pot face "în house" foarte multe chestii pe care sunt nevoiți să le externalizeze, nu își permit să cumpere în cantități mari, ceea ce iar duce la un preț mare de achiziție și cu toate astea la final mobra nu e mult mai scumpă față de un Tenere sau Sertao, diferențele de calitate fiind uriașe, și mai important poate, e gata de plecat în lume." "CCM se lauda de ani buni cu tehnologia Bond-light folosită deja la mobrele lor pur enduro. Deci au "reciclat" o si in cazul GPului iar cadrul pleacă din aceste modele enduro. Motorul este pina la urma BMW chiar daca este produs in China. Este totuși produs intr o fabrica BMW. Daca era doar produs in China era si mai grav. Producator, integrator, garaj mai mare contează puțin iar ideea este ca e atât de mic încât sa nu si permită sa scoată pe piața o vaca de 15k+€. Preț? Pai este 8000£ adică peste 10k€! Având in vedere ca Tenere este puțin peste 7k, Sertao puțin peste 8k iar 690 puțin peste 9k (fără sa discut de discounturile ce se pot obține in cazul acestor modele dar cu siguranță nu pt CCM fiind cu lista in mom. asta) este un pic cam mult pentru o mobra de 4sute. Stiu ca are suspensie buna dar nu e totul chiar asa state of the art." Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan03 Postat Iulie 24, 2015 Share Postat Iulie 24, 2015 Nu am vrut sa spun ca noua AT e mai slaba ca vechea AT, ba chiar cred ca e superioara la aproape toate capitolele [rămâne de demonstrat fiabilitatea]. Ceea ce am spus, si cred eu destul de clar, e ca aveam niste asteptări mai mari de la noua AT. Nu poti sa vii acum pe piata cu o mobra si sa spui ca e mai bună decât modelul anterior, care e si din 1900 toamna, trebuie sa te compari cu modelele actuale de la competitie. Cumva prin prizma cilindreei si din cauza marketingului [Dakar DNA] am ales sa o compar cu KTM-ul 990, o mobra veche, care nu se mai fabrică si ghici ce noua AT e mai grea si mai slabă ca si CP. Trebuia sa o compar cu VStrom-ul ? Cum se simte, habar-nam, KTM-ul e bestial asta stiu sigur. Si daca tot vorbea lumea de KTM 1190, ăstia pt ca au de-adevaratelea DAKAR DNA au scos varianta cu 19-17 care să se bată cu GS-ul and the like si au si o variantă cu 21-18 pt ăia care pot sau isi inchipuie ca pot sa se dea offroad. Si pe bune acum povesti cu naked si superbike pe forestiere? Poate pe forestierele alea, pe care ma dau cu masina cu 120 si sunt drepte ca-n palmă. » Post actualizat in 24 Jul 2015 11:18 Hai sa nu incepem iar sa repetam ce au zis altii (inclusiv eu)... ce inseamna mai grea si mai slaba ca si CP fata de 990? esti genul de om care se leaga de 7-8 in plus sau cat or fi si 7-8 cai in minus? (am dat niste cifre random,deci nu ma pedepsi). Daca esti genu de rider atat de fin incat percepi o diferenta de masa de 5-6 kg sau 7-8 cai intre 2 mobre, mai ales ca vorbim si de off.....atunci te felicit (sunt ironic)... Mai tare iti afecteaza perceptia felul cum livreaza puterea o motoreta sau plaja in care-ti livreaza ce vrei, decat are nu stiu cati cai la nu stiu ce turatie la care oricum nu mergi... (ipotetic vorbind).. CRF il compari cu 990 si 1190 si hai poate chiar si cu 950.. din prisma suspensiilor, rotilor orientate pt off, cilindreea... etc... 1050 Adventure il compari cu V-Strom, Caponord 1200, MultiStrada etc.... Crosstourer (VFR1200x) Si hai sa nu incepem cu insinuari tedentioase vis a vis de remarca mea cu naked-uri...Daca am zis ca am mers pe forestiere nu inseamna ca am mers in acelasi ritm ca si cum ai merge tu cu WR tau,dar nici nu inseamna ca m-am tarait ca un melc... Imi pare rau ca nu mai am poze de la ultimele iesiri luna asta cand a venit cu noi un baiat cu naked sau alte dati un baiat cu VFR sa vezi pe ce drumuri ne-am bagat... Si nu a fost de show,de demonstrat, sau de caterinca ieftina,ci am vrut sa ne plimbam...pur si simplu.. De aia am dat naked/superbike si am luat Africa Twin,pt ca am vrut ceva decent,ieftin,usor de intretinut, ceva care timpul a demonstrat ca e bun (si nu ma referl la statut de legenda sau alte aberatii pt fanboys), ceva care in offroad e arhisuficient pt mine (pt tipul de offroad pe care am de gand sa-l fac). Am si un Logan cu care am mers prin zone in care nu se baga unii baieti cu GS urile.. mira-m-as ca mergi tu cu 120 cu masina pe unde am mers eu cu naked-ul...decat daca ai poate vreun L200 sau vreun jeep suparat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Green_Alex Postat Iulie 24, 2015 Share Postat Iulie 24, 2015 ... Cand vorbim de noroi,iarba uda, pamant ud, sleauri ude.....deja orice motoreta care trece de 180 kg la plin pt mine se dovedeste un challenge si simt cum imi variaza diametrul rectului la fiecare sleau/derapare (indiferent ca-i fata sau spatele) ... » Post actualizat in 24 Jul 2015 10:50Eu nu inteleg de ce privit mobra asta ca 90% asfalt + forestiere.... Fratilor faceam asta cu superbike ul sau cu naked...... Chiar si pt 70% asfalt + 30% forestiere si off usor poti face lux cu V Strom, Varadero, Caponord, etc.... Ai dat intai raspunsul si apoi intrebarea. Eu o clasific la 90% asfalt pt ca ..greutate (la fel ca toate vacile de peste 1000cmc indiferent de cat de smechera e suspensia sau distributia maselor sau alte chestii). Poti sa mergi si numai pe offroad cu ea dar nu o sa faci cine stie ce offroad cu ea. Dar daca ai sta cu ea mai mult pe langa drum decat pe asfalt cred ca orice om ar prefera ceva mai dedicat offroad-ului. Daca stai numai pe forestier de ce sa mai cauti atata putere si cuplu si carene? NU este vorba ca nu poate sa faca multe drumuri uscate de offroad dar e vorba cat timp petreci pe ele si cat pe asfalt ca multe forestiere din astea se pot face (vorba ta) si cu un naked. Iar daca nakedul sau roadsterul ala e mai usor cred ca le va face si mai bine, doar ca mai putin comod, si aici intervine iarasi elementul timp: cat ai de gand sa stai pe astfel de drumuri? Cred ca cei care se arata dezamagiti de greutatea ei sunt ce sperau la o concurenta pentru 800GS si 690 nu pentru 1200GS. Din pacate cred ca este un vis inutil pt ca regina vanzarilor este clasa mare a celor ce vor sa calatoreasca cu bagaje si pasager deci nu pe offroad. (ca altfel de ce ai vrea atata putere)? » Post actualizat in 24 Jul 2015 12:34 ... Cand vorbim de noroi,iarba uda, pamant ud, sleauri ude.....deja orice motoreta care trece de 180 kg la plin pt mine se dovedeste un challenge si simt cum imi variaza diametrul rectului la fiecare sleau/derapare (indiferent ca-i fata sau spatele) ... » Post actualizat in 24 Jul 2015 10:50Eu nu inteleg de ce privit mobra asta ca 90% asfalt + forestiere.... Fratilor faceam asta cu superbike ul sau cu naked...... Chiar si pt 70% asfalt + 30% forestiere si off usor poti face lux cu V Strom, Varadero, Caponord, etc.... Ai dat intai raspunsul si apoi intrebarea. Eu o clasific la 90% asfalt pt ca ..greutate (la fel ca toate vacile de peste 1000cmc indiferent de cat de smechera e suspensia sau distributia maselor sau alte chestii). Poti sa mergi si numai pe offroad cu ea dar nu o sa faci cine stie ce offroad cu ea. Dar daca ai sta cu ea mai mult pe langa drum decat pe asfalt cred ca orice om ar prefera ceva mai dedicat offroad-ului. Daca stai numai pe forestier de ce sa mai cauti atata putere si cuplu si carene? NU este vorba ca nu poate sa faca multe drumuri uscate de offroad dar e vorba cat timp petreci pe ele si cat pe asfalt ca multe forestiere din astea se pot face (vorba ta) si cu un naked. Iar daca nakedul sau roadsterul ala e mai usor cred ca le va face si mai bine, doar ca mai putin comod, si aici intervine iarasi elementul timp: cat ai de gand sa stai pe astfel de drumuri? Cred ca cei care se arata dezamagiti de greutatea ei sunt ce sperau la o concurenta pentru 800GS si 690 nu pentru 1200GS. Din pacate cred ca este un vis inutil pt ca regina vanzarilor este clasa mare a celor ce vor sa calatoreasca cu bagaje si pasager deci nu pe offroad. (ca altfel de ce ai vrea atata putere)? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Iulie 24, 2015 Share Postat Iulie 24, 2015 Hai sa nu incepem iar sa repetam ce au zis altii (inclusiv eu)... ce inseamna mai grea si mai slaba ca si CP fata de 990? esti genul de om care se leaga de 7-8 in plus sau cat or fi si 7-8 cai in minus? (am dat niste cifre random,deci nu ma pedepsi). Nu sunt. Daca esti genu de rider atat de fin incat percepi o diferenta de masa de 5-6 kg sau 7-8 cai intre 2 mobre, mai ales ca vorbim si de off.....atunci te felicit (sunt ironic)... Mai tare iti afecteaza perceptia felul cum livreaza puterea o motoreta sau plaja in care-ti livreaza ce vrei, decat are nu stiu cati cai la nu stiu ce turatie la care oricum nu mergi... (ipotetic vorbind).. Nu sunt un rider atat de fin, ci din contră as spune, tocmai de aia percep cele x kg după a zecea ridicare a mobrei. CRF il compari cu 990 si 1190 si hai poate chiar si cu 950.. din prisma suspensiilor, rotilor orientate pt off, cilindreea... etc... 9x0 nu s emai produce deja iar productia a inceput parcă in 2003 si cu toate astea in 2015 Honda nu ajunge [pe hartie] la cifrele alea. 1050 Adventure il compari cu V-Strom, Caponord 1200, MultiStrada etc.... Crosstourer (VFR1200x) Hai sa nu vorbim despre mobre de stradă pe zona asta de forum. Si hai sa nu incepem cu insinuari tedentioase vis a vis de remarca mea cu naked-uri...Daca am zis ca am mers pe forestiere nu inseamna ca am mers in acelasi ritm ca si cum ai merge tu cu WR tau,dar nici nu inseamna ca m-am tarait ca un melc... Imi pare rau ca nu mai am poze de la ultimele iesiri luna asta cand a venit cu noi un baiat cu naked sau alte dati un baiat cu VFR sa vezi pe ce drumuri ne-am bagat... Si nu a fost de show,de demonstrat, sau de caterinca ieftina,ci am vrut sa ne plimbam...pur si simplu.. Nu vreau să comentez. De aia am dat naked/superbike si am luat Africa Twin,pt ca am vrut ceva decent,ieftin,usor de intretinut, ceva care timpul a demonstrat ca e bun (si nu ma referl la statut de legenda sau alte aberatii pt fanboys), ceva care in offroad e arhisuficient pt mine (pt tipul de offroad pe care am de gand sa-l fac). Tocmai de aia n-am vrut sa comentez mai sus, daca vrei sa te plimbi pe coclauri nu-ti iei speed. Am si un Logan cu care am mers prin zone in care nu se baga unii baieti cu GS urile.. mira-m-as ca mergi tu cu 120 cu masina pe unde am mers eu cu naked-ul...decat daca ai poate vreun L200 sau vreun jeep suparat Octavia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan03 Postat Iulie 24, 2015 Share Postat Iulie 24, 2015 ... Cand vorbim de noroi,iarba uda, pamant ud, sleauri ude.....deja orice motoreta care trece de 180 kg la plin pt mine se dovedeste un challenge si simt cum imi variaza diametrul rectului la fiecare sleau/derapare (indiferent ca-i fata sau spatele) ... » Post actualizat in 24 Jul 2015 10:50 Eu nu inteleg de ce privit mobra asta ca 90% asfalt + forestiere.... Fratilor faceam asta cu superbike ul sau cu naked...... Chiar si pt 70% asfalt + 30% forestiere si off usor poti face lux cu V Strom, Varadero, Caponord, etc.... Ai dat intai raspunsul si apoi intrebarea. Eu o clasific la 90% asfalt pt ca ..greutate (la fel ca toate vacile de peste 1000cmc indiferent de cat de smechera e suspensia sau distributia maselor sau alte chestii). Poti sa mergi si numai pe offroad cu ea dar nu o sa faci cine stie ce offroad cu ea. Dar daca ai sta cu ea mai mult pe langa drum decat pe asfalt cred ca orice om ar prefera ceva mai dedicat offroad-ului. Daca stai numai pe forestier de ce sa mai cauti atata putere si cuplu si carene? NU este vorba ca nu poate sa faca multe drumuri uscate de offroad dar e vorba cat timp petreci pe ele si cat pe asfalt ca multe forestiere din astea se pot face (vorba ta) si cu un naked. Iar daca nakedul sau roadsterul ala e mai usor cred ca le va face si mai bine, doar ca mai putin comod, si aici intervine iarasi elementul timp: cat ai de gand sa stai pe astfel de drumuri? Cred ca cei care se arata dezamagiti de greutatea ei sunt ce sperau la o concurenta pentru 800GS si 690 nu pentru 1200GS. Din pacate cred ca este un vis inutil pt ca regina vanzarilor este clasa mare a celor ce vor sa calatoreasca cu bagaje si pasager deci nu pe offroad. (ca altfel de ce ai vrea atata putere)? » Post actualizat in 24 Jul 2015 12:34 ... Cand vorbim de noroi,iarba uda, pamant ud, sleauri ude.....deja orice motoreta care trece de 180 kg la plin pt mine se dovedeste un challenge si simt cum imi variaza diametrul rectului la fiecare sleau/derapare (indiferent ca-i fata sau spatele) ... » Post actualizat in 24 Jul 2015 10:50 Eu nu inteleg de ce privit mobra asta ca 90% asfalt + forestiere.... Fratilor faceam asta cu superbike ul sau cu naked...... Chiar si pt 70% asfalt + 30% forestiere si off usor poti face lux cu V Strom, Varadero, Caponord, etc.... Ai dat intai raspunsul si apoi intrebarea. Eu o clasific la 90% asfalt pt ca ..greutate (la fel ca toate vacile de peste 1000cmc indiferent de cat de smechera e suspensia sau distributia maselor sau alte chestii). Poti sa mergi si numai pe offroad cu ea dar nu o sa faci cine stie ce offroad cu ea. Dar daca ai sta cu ea mai mult pe langa drum decat pe asfalt cred ca orice om ar prefera ceva mai dedicat offroad-ului. Daca stai numai pe forestier de ce sa mai cauti atata putere si cuplu si carene? NU este vorba ca nu poate sa faca multe drumuri uscate de offroad dar e vorba cat timp petreci pe ele si cat pe asfalt ca multe forestiere din astea se pot face (vorba ta) si cu un naked. Iar daca nakedul sau roadsterul ala e mai usor cred ca le va face si mai bine, doar ca mai putin comod, si aici intervine iarasi elementul timp: cat ai de gand sa stai pe astfel de drumuri? Cred ca cei care se arata dezamagiti de greutatea ei sunt ce sperau la o concurenta pentru 800GS si 690 nu pentru 1200GS. Din pacate cred ca este un vis inutil pt ca regina vanzarilor este clasa mare a celor ce vor sa calatoreasca cu bagaje si pasager deci nu pe offroad. (ca altfel de ce ai vrea atata putere)? man, orice motoreta dupa o anumita masa....e grea in offorad. De exemplu pt mine motoreta de compromis pt preponderent offroad + adv ar fi 690 Enduro (da, stiu, n-am mers cu ea, am urcat doar pe una) insa mai ales din prisma masei... Una e sa ridici o motoreta de 150 kg si alta e sa ridici una de 230+ kg... Deci singurul lucru ce-l pot reprosa motocicletei mele este masa... Ce-i drept, nu ma ajuta nici faptul ca am 1.76 si 64 kg (fizicul joaca un rol important). Cred ca daca m-as urca pe un Crosstourer (VFR1200X) si as incerca o forestiere as merge cu un morcov de 80cm in cwr de frica sa n-o scap (si repet, forestierele sunt light). Aia n-o mai ridic decat cu troliu.... Pe unde ma dau eu (si nu doar eu, majoritatea cred), mai ales care au deja Africa Twin, cred ca toti dar toti ar prefera CRF ul noi fata de fosta motocicleta.... Pentru un om care oscileaza intre 690 Enduro & etc...evident ca nici CRF1000L, nici 990 Adv...nici 800GS nu i se par appealing..... (datorita masei, suspensiei cu travel mai mic, etc).. Si da, ai dreptate, aia pot fi dezamagiti.... care asteptau un rival pt 690/f800.... Dar din momentul in care s-a anuntat ca va fi de 1000 cred ca orice om cu capu pe umeri care a mai mers pe motoare de genu ....stia la ce sa se astepte...(si nu la vreun 175/180 kg dry weight ) » Post actualizat in 24 Jul 2015 13:22 @ ERU: "Nu sunt un rider atat de fin, ci din contră as spune, tocmai de aia percep cele x kg după a zecea ridicare a mobrei." daca ajungi sa ridici mobra de 10 ori inseamna ca ori ai bagat-o pe unde nu-si are rostul si insisti in zona aia de teren inutil (ori nu te ajuta fizicul/skill-ul pt a stapani o asemenea mobra pe genul ala de teren). De ex eu n-o sa intru cu a mea cu gumele pe care le am (si nici chiar cu knobbies) prea des in noroi sau baltoace cu noroi... tocmai pt ca n-am chef s-o scap pt ca-s slab si ea e grea si sunt si la inceput cu enduro... "9x0 nu s emai produce deja iar productia a inceput parcă in 2003 si cu toate astea in 2015 Honda nu ajunge [pe hartie] la cifrele alea." Iarasi ajungem la ''pe hartie''. nu vrei sa lasam disputa asta dupa ce apare mobra oficial la test si se mai da careva cu ea si ne spune la ''cald'' o opinie,sau chiar si la ''rece''? Asa doar din specs mi se pare cam aiurea sa judecam... "Hai sa nu vorbim despre mobre de stradă pe zona asta de forum. " Nu vorbim,am facut doar o comparatie pt ca vad ca tot bagati anumite mobre in segmentul 90% asfalt/10% off....si mi-am exprimat o simpla parere... nu cred ca am dat in cap cuiva facand afirmatia cu motorete de strada "Nu vreau să comentez." Pai ai facut-o oricum "Tocmai de aia n-am vrut sa comentez mai sus, daca vrei sa te plimbi pe coclauri nu-ti iei speed." totusi ai facut-o. Am descoperit ca-mi plac coclaurii. Nu ai cum sa stii ce-ti place pana nu incerci. Si am fost unul din oamenii care a decis ca e timpul sa schimbe categoria pt a se simti bine pe coclauri (evident a merg cu stradala pe offroad e un compromis foarte prost) "Octavia." te astept la o "liniuta" pe forestierele unde am fost cu baiatul cu naked-ul sa vad daca apuci sa-i dai a doua la octavia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Iulie 24, 2015 Share Postat Iulie 24, 2015 daca m-as urca pe un Crosstourer (VFR1200X) Crosdresser e numele corect si nu are nici o legatura cu enduro-ul. Pe unde ma dau eu (si nu doar eu, majoritatea cred), mai ales care au deja Africa Twin, cred ca toti dar toti ar prefera CRF ul noi fata de fosta motocicleta.... Nu mai compara CRF1000 cu vechea AT. Nu băga mâna in foc pt posesorii de AT, deja unii s-au exprimat că asta noua nu e AT ci doar o altă motocicletă, in principal pt că nu mai are motor in V. Pentru un om care oscileaza intre 690 Enduro & etc...evident ca nici CRF1000L, nici 990 Adv...nici 800GS nu i se par appealing..... (datorita masei, suspensiei cu travel mai mic, etc).. Si da, ai dreptate, aia pot fi dezamagiti.... care asteptau un rival pt 690/f800.... Dar din momentul in care s-a anuntat ca va fi de 1000 cred ca orice om cu capu pe umeri care a mai mers pe motoare de genu ....stia la ce sa se astepte...(si nu la vreun 175/180 kg dry weight ) As fi preferat un rival pt 800. Se poate 175~180 dry weight vezi HP2E si 950SE si de când se putea asta au trecut 7 ani. Deci inteleg ca mobra asta, nu are rival, pt ca 9x0 nu se mai face deja. Iar 1190 a rupt clar pisica in 2, R si nonR Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan03 Postat Iulie 24, 2015 Share Postat Iulie 24, 2015 Aia care sunt nostalgici dupa V2 si scot din ecuatie CRF ul doar pt ca nu are motor in V.....cred ca se alinta doar.... Si mie mi-ar fi placut un motor in V, poate mai degraba un V4 chiar.. (bine,nu stiu cum s-ar preta V4 cu regimul de turatii aferent la offroad,etc) Asta nu inseamna ca dau dismiss la CRF doar ca n-are V2... N-au facut un 950SE sau un HP tocmai pt ca deciziile lor sunt ghidate de BANI, de facut bani.... Iti garantez ca o sa se vanda enorm mai multe unitati de CRF1000 decat daca ar fi scos ceva gen 950 SE 950SE mi se pare cam singura motoreta de 1000cc serioasa cu care chiar poti face offroad ca lumea (daca esti si profesor). Un n00b ca mine ar scapa-o des jos (garda la sol) si masa (care nu e chiar mica pt unu ca mine) 950SE are range mic (rezervor mic,consum mare...)... 950 SE e un hooligan pt offroad, asa cum e 1290 Superduke pe strada... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hosszu Toll Postat Iulie 24, 2015 Share Postat Iulie 24, 2015 (editat) .... Dar din momentul in care s-a anuntat ca va fi de 1000 cred ca orice om cu capu pe umeri care a mai mers pe motoare de genu ....stia la ce sa se astepte...(si nu la vreun 175/180 kg dry weight ) Uite am mai mers pe motoare de genu, am una chiar in garaj: KTM 950 ADV - 2003 198 kg dry, 98 HP Ground clearacne 316 mm, rezervor 22 L Honda CRF1000 - 2015 208/212 kg dry, 93 HP Ground clearacne 250 mm, rezervor 18.8 L - sa mai adaug ca KTM-ul are suspensii WP, roti Excel si e cu 2 rezervoare? Dupa ce ca stim aceste lucruri, inca tu zici ca-s dus cu pluta, daca ma astept ca un motor mai nou cu 12 ani din aceasi categorie sa fie mai usoara si mai puternica? Uite dupa 12 ani e mai grea si mai slaba, Editat Iulie 24, 2015 de Hosszu Toll Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.