Sari la conținut

probleme frana


Postări Recomandate

salutare,

intrebare intrebatoare: de ce imi ramane frana spate blocata ?!

am o yamaha xt 125 enduro, si ieri mi s-a infranat roata spate, (am rezolvat simplu, prin cioc cioc cu un ciocanel in etrier si si-a revenit pe moment )

ce-i drept aveam placutele cam tocicte dar mai aveau carne pe ele.

astazi am schimbat placutele si din pacate iar se blocheaza frana ( am pus un set mai vechi care il schimbasem inainte, sunt tocite pe jumatate..)

apas frana, franeaza ok, dar nu mai trage pistonasul la loc.

am aerisit etrierul si tot degeaba.

mentionez ca nu se vede ca ar pierde lichid pe undeva.

sa fie pompa , sa fie garniturile de la pistonas ?!

Multumesc anticipat !

Editat de crazy_mouse_87
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da.garnituri imbatrinite.

 

acum un an am schimbat garniturile de la pompa de frana , am luat un kit de reparatie care si-a facut treaba bine...acum ramane sa merg iar la yamaha sa comand garnituri pentru etrier si sa vedem cat o sa astept si dupa aceastea...

are 3 ani motocicleta...nu e foarte batrana

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

are 3 ani motocicleta...nu e foarte batrana

daca are doar 3 ani, cred ca e suficienta o curatare a etrierului, nici lichidul de frana nu imbatraneste asa repede. fiind enduro, ma gandesc ca s-a adunat ceva praf pe pistonasele etrierului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da jos etrierul si scoate pistonasul afara, probabil e corodat bine de tot, il cureti cu brake cleaner si ceva abraziv fin (buretel de bucatarie) , scoti si garniturile si cureti canalele din etrier, cand montezi totul la loc ai nevoie de vaselina speciala pentru garnituri si pistonas.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vezi ca asa am patit si eu la a mea... puneam frana spate si imi ramanea pedala blocata! Dupa ce am desfacut si curatat, nu mai agata. Oricum, da jos etirerul si curata calumea pe acolo cu brake cleaner.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Corect, mizerie la pistonasul etrierului....Scos pistonul, il cureti bine (poti sa folosesti cu incredere WD-40 daca ai, face minuni), dat cu putina vaselina apoi si e ca nou.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tre scoase ca in canalele garniturilor si in interiorul garniturilor e o mizerie de nedescris...scoti un kil de branza de acolo..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tocmai asta e ideea: sa nu faci cheltuieli inutile... nu e decat mizerie, nu e cazul de schimbat garnituri, doar de o intretinere periodica.

cheltuieli inutile apar daca continui sa mergi asa: uzezi prematur placutele si discul, consumi ceva mai multa benzina.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am etrieri cu 6 pistonashe si le-am scos fain frumos am curatzat tot...inclusiv garniturile...si le-am pus tot alea la loc...si nu curgea..merge tot...desii indicat e sa le schimbi...dar le poti pune tot alea la loc cu conditria sa le scoti frumos si usor de acolo...sa nu se rupa sau sa se ciupeasca...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...