marcy89 Postat Septembrie 3, 2012 Share Postat Septembrie 3, 2012 Salutare prieteni! Am un tovaras care are un kawa zzr 250 si de ceva vreme are probleme cu pornirea.Vreau sa mentionez ca cam acu o luna de zile la scos din service (la preg pt itp) si a mers bn o perioada pana cand acu cateva zile cand nui mai porneste. Am fost pe la el am incercat sal pornesc cu soc tras, cu acceleratia in cap, numa nu porneste, da so ieie si nu mai vrea.I.am scos bujiile(ma gandeam ca poate e inecat)le.am ars si curatat si le.am pus inapoi si cand dau sa pornesc tot asa face.Numai stiam ce sai fac(am verificat scanteia, avea, benzina ii venea, numai nu pornea)..stiti vorba acea "scanteieste benzineste da nu porneste").. Nu stiam ce sa ii mai fac..si l.am impins la o vale am bagat a1a si am dat drumu usor la ambreiaj a invartit un pic si a pornit da inecat,l.am incalzit, am dat cateva ture apoi l.am oprit si am pornit din nou si a luato la sfert:D..Am mai fost noi la plimbare am facut un popas de cam 30, 40 d min si cand sa plecam iar nu pornea,i.am tras socu si a pornit .Toate bune si frumoase pana a 2a zi cand ma sunat si mi.a spus k din nou aceiasi problema , nu porneste.Am fost pe la el si L.am inpins din nou la vale si a pornit. Oare ce sa fie de nu porneste la automat ? vrea numai inpins:)) Sa fie dus releu de pornire? Curios pt mn e ca numa cand e rece motoru face asa sau dak sta mai mult timp cum am spus mai sus 30 , 40 d min sau mai mult porneste greu.Ce ar putea fi? reglaj carburaoare?sau altcva mai grav? :S Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thunderlight Postat Septembrie 3, 2012 Share Postat Septembrie 3, 2012 Bateria e noua? F probabil sa fie bateria dusa + cand o impingi, o bagi in a 2 a. Parerea mea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marcy89 Postat Septembrie 3, 2012 Autor Share Postat Septembrie 3, 2012 Bateria e noua? F probabil sa fie bateria dusa + cand o impingi, o bagi in a 2 a. Parerea mea. Nu. e de anu trecut.Ok ms de sfat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Septembrie 3, 2012 Share Postat Septembrie 3, 2012 prima chestie pe care o verifici cind ai probleme de pornire e bateria. prima chestie pe care o verifici cind ai probleme de pornire e bateria. prima chestie pe care o verifici cind ai probleme de pornire e bateria. prima chestie pe care o verifici cind ai probleme de pornire e bateria. prima chestie pe care o verifici cind ai probleme de pornire e bateria. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladf Postat Septembrie 3, 2012 Share Postat Septembrie 3, 2012 Eu pe EL250 am patit ceva in genul. Intr-o zi n-a mai vrut sa porneasca deloc, invartea, incerca dar tusea doar . Am incercat sa o imping in a 2-a dar tot n-a pornit. Un vecin ce repara scutere mi-a recomandat sa incerc cu bujii noi nu sa le ard sau alte minuni. Am luat doua bujii, le-am montat si din prima incercare a pornit motorul si de atunci n-a fost data sa nu porneasca din prima indiferent de temperatura. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marcy89 Postat Septembrie 3, 2012 Autor Share Postat Septembrie 3, 2012 prima chestie pe care o verifici cind ai probleme de pornire e bateria. prima chestie pe care o verifici cind ai probleme de pornire e bateria. prima chestie pe care o verifici cind ai probleme de pornire e bateria. prima chestie pe care o verifici cind ai probleme de pornire e bateria. prima chestie pe care o verifici cind ai probleme de pornire e bateria. Bateria e de anu trecut \, da eu zic ca e buna pt ca invarte de o zapaceste si scanteia e buna nu e slaba sau pe langa electrod. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Septembrie 3, 2012 Share Postat Septembrie 3, 2012 bateria poate sa invirta si totusi sa nu fie suficient de buna. exista acel parametru numit CCA (cold cranking amps), curentul pe care-l furnizeaza o baterie la pornire, care difera destul de mult functie de marca, tip, vechime. poate sa invirta dar nu destul de repede. daca ai de unde sa imprumuti o baterie buna, cit de cit noua si bine incarcata, fa-o inainte sa dai bani si sa umbli inutil prin ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marcy89 Postat Septembrie 4, 2012 Autor Share Postat Septembrie 4, 2012 bateria poate sa invirta si totusi sa nu fie suficient de buna. exista acel parametru numit CCA (cold cranking amps), curentul pe care-l furnizeaza o baterie la pornire, care difera destul de mult functie de marca, tip, vechime. poate sa invirta dar nu destul de repede. daca ai de unde sa imprumuti o baterie buna, cit de cit noua si bine incarcata, fa-o inainte sa dai bani si sa umbli inutil prin ea. Ok. Ms de sfat. Astazi am schimbat bujiile si tot asa face. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Septembrie 4, 2012 Share Postat Septembrie 4, 2012 posibil si un mic dereglaj la carburi, mai ales ca ai mentionat ca dupa 30 minute a trebuit sa tragi socul altfel nu a vrut sa porneasca. Probabil putin gaz si mult aer ... PS: ce culoare au bujiile cand le scoti? negre? albe.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marcy89 Postat Septembrie 4, 2012 Autor Share Postat Septembrie 4, 2012 posibil si un mic dereglaj la carburi, mai ales ca ai mentionat ca dupa 30 minute a trebuit sa tragi socul altfel nu a vrut sa porneasca. Probabil putin gaz si mult aer ... PS: ce culoare au bujiile cand le scoti? negre? albe.. negricioase. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Septembrie 4, 2012 Share Postat Septembrie 4, 2012 daca sunt DOAR negricioase, taciune, amestec bogat. NU are aer unde sa arda amestecul. Daca sunt si uleioase, atunci e si consum de ulei. curatire si reglaj carburatoare scrie pe tine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Septembrie 4, 2012 Share Postat Septembrie 4, 2012 Din cind in cind se mai masoara si compresia la motor. Mai ales ca-i de 250cc, acestea se duc destul de repede.Sint de capacitate mica si turatii mari, se incalzesc la chiulasa (e Kawa). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan192 Postat Septembrie 4, 2012 Share Postat Septembrie 4, 2012 (editat) Carburi dereglate dupa sincronizare sau sincronizate incorect. Posibil si compresie slaba pe vreun piston sau mai multe. Daca benzineste si scanteieste dar nu porneste, tre sa fie carburile, nu? Poate si benzina incredibil de proasta/cu apa/impuritati. Te uitasi in rezervor sa nu fie ruginit? Editat Septembrie 4, 2012 de bogdan192 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marcy89 Postat Septembrie 4, 2012 Autor Share Postat Septembrie 4, 2012 (editat) Carburi dereglate dupa sincronizare sau sincronizate incorect. Posibil si compresie slaba pe vreun piston sau mai multe. Daca benzineste si scanteieste dar nu porneste, tre sa fie carburile, nu? Poate si benzina incredibil de proasta/cu apa/impuritati. Te uitasi in rezervor sa nu fie ruginit? Pai azi am dat jos rezervoru l.am golit si am pus alta benzina(amicu asta al meu nu are garaj sau unde sa o puie la dos si ma gandeam k poate are apa in benzina) .Am golit si capacelele de la carburatoare (unde se afla plutitoarele) da tot asa face si l.am impins la vale si a luato. Editat Septembrie 4, 2012 de marcy89 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.