iacubovici Postat Septembrie 3, 2012 Share Postat Septembrie 3, 2012 Salut, am o problema cu mobra mea, un BMW F650 din '94 . Problema a inceput cu niste simptome slabe iar acum sunt tot mai puternice si nu mai pot sa umblu cu ea: Simptome: - porneste tot mai greu - moare la relanti daca e sub 3000 rpm - moare daca o accelerez brusc din pozitia de relanti - daca tin socul tras cat sa ridic turatia peste 2000 nu mai moare la relanti - in mers, peste 3000 rpm merge fara probleme Pana acum am verificat, fara nici un rezultat: bujii, filtru aer, amestecul in carburatoare l-am setat ca din fabrica dupa manualul de reparatii, schimbat benzina folosita. Urmeaza zilele astea sa montez filtru de benzina si sa desfac carburatoarele si sa le verific/curat Va rog, pe cei in domeniu, sa va dati cu parerea sa-mi spuneti daca ar putea fi altceva inafara de mizerie in carburatoare. Ce ar mai trebui sa verific? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stefanlts Postat Septembrie 3, 2012 Share Postat Septembrie 3, 2012 Salut, am o problema cu mobra mea, un BMW F650 din '94 . Problema a inceput cu niste simptome slabe iar acum sunt tot mai puternice si nu mai pot sa umblu cu ea: Simptome: - porneste tot mai greu - moare la relanti daca e sub 3000 rpm - moare daca o accelerez brusc din pozitia de relanti - daca tin socul tras cat sa ridic turatia peste 2000 nu mai moare la relanti - in mers, peste 3000 rpm merge fara probleme Pana acum am verificat, fara nici un rezultat: bujii, filtru aer, amestecul in carburatoare l-am setat ca din fabrica dupa manualul de reparatii, schimbat benzina folosita. Urmeaza zilele astea sa montez filtru de benzina si sa desfac carburatoarele si sa le verific/curat Va rog, pe cei in domeniu, sa va dati cu parerea sa-mi spuneti daca ar putea fi altceva inafara de mizerie in carburatoare. Ce ar mai trebui sa verific? Un prieten cu un GF 650 din 97'aceleasi simptome ,dupa curatarea carburatoarelor , sincronizare , schimbat filtru de benzina s-a dovediit ca CDI-ul de vina . Stima Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
free3ady89 Postat Septembrie 3, 2012 Share Postat Septembrie 3, 2012 Cel mai probabil ai o membrana de la carburatoare sparta . Am avut si eu aceiasi problema cu un F 650 din 98' vre'o 200 ron parca m'au costat ambele acum vre'o doi ani . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
matti_dragomir Postat Septembrie 3, 2012 Share Postat Septembrie 3, 2012 Cel mai probabil ai o membrana de la carburatoare sparta . Am avut si eu aceiasi problema cu un F 650 din 98' vre'o 200 ron parca m'au costat ambele acum vre'o doi ani . sau trage aer fals Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iacubovici Postat Septembrie 4, 2012 Autor Share Postat Septembrie 4, 2012 Multumesc de sfaturi. eu sper sa am astazi timp sa desfac carburatoarele sa vad care e problema. Eu sper sa fie doar mizerie sau in cel mai rau caz membranele acelea de cauciuc... o sa vedem, iar daca reusesc sa fac rost de un aparat de masurat compresia, am s-o masor si pe aia, dar nu stiu care ar trebui sa fie valoarea buna la compresie asa ca daca aveti voi idee va rog sa-mi spuneti. revin cu vesti dupa ce desfac carburatoarele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iacubovici Postat Septembrie 4, 2012 Autor Share Postat Septembrie 4, 2012 Mdeci... azi am facut asa: verificat si curatat circuitul de alimentare desfacut si verificat carburatoarele verificat daca este scanteie la bujii Dupa toate astea am pus la loc totul si tot nu a pornit. la final a zis Pck sa schimbat totusi o bujie din cele doua.... ghici... a pornit.... doar ca merge la fel de prost ca si pana acum. Ideea e ca am schimbat doar una din cele doua bujii pentru ca nu am avut cheie buna cu care sa putem desface bujia din spate. Maine ma duc sa cumpar cheie, sa schimb bujia sa sa vad ce zice. revin cu povesti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Septembrie 4, 2012 Share Postat Septembrie 4, 2012 jetul de relanti este separat de restul carburatorului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iacubovici Postat Septembrie 5, 2012 Autor Share Postat Septembrie 5, 2012 Pai eu am desfacut bucati ambele carburatoare si am suflat totul cu aer, am verificat cuiele si membranele si totul arata f bine. sincer nu stiu cum arata mai exact jiglerul de relanti si nici nu imi dau seama unde poate fi daca nu in carburator. Poti sa-mi dai un indiciu? desi am pus deja carburile la loc si nu ma prea mai incanta ideea sa le mai desfac jetul de relanti este separat de restul carburatorului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Septembrie 5, 2012 Share Postat Septembrie 5, 2012 din NEfericire problemele de carburatie se lasa cu multe demontari si remontari, pentru ca nu o nimeresti din prima. jiclorul de relanti ar trebui sa fie pe admisia de aer, spre filtrul de aer (regleaza aerul), fie la iesire spre motor (regleaza benzina). Acesta are de obicei o valoare presetate, la multe motociclete japoneze 2 s 1/2 ture inapoi. In manual scrie si la tine cate ture.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iacubovici Postat Septembrie 5, 2012 Autor Share Postat Septembrie 5, 2012 Mda, am schimbat eu si a doua bujie dar din nefericire am descoperit problema, in alta parte, unde e mai naspa. Am verificat uleiul si e plin de benzina. Nu cred ca e antigel, pentru ca in borcanul cu antigel nu este ulei. Din cate stiu eu asta inseamna ca segmentii sunt de bai, deci motorul trebuie segmentat si daca tot suntem acolo o trebuie schimbata si garnitura de chiulasa.... avand in vedere amploarea operatiunii si faptul ca nu am sculele necesare, am sa apelez la un atelier de reparatii.. cand o sa am bani Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Septembrie 5, 2012 Share Postat Septembrie 5, 2012 (editat) daca in ulei ai benzina un fenomen destul de des intalnit este defectiunea cuiului pontou, care nu mai inchide "supapa" pe unde ajunge benzina in carburator, iar benzina curge prin admisie in cilindri, si ulterior in baie! verifica etanseitatea cuiului pontou, inspectie vizuala macar (daca tot trebuie sa dai jos carburile). LE: fa si un test de compresie ca sa fii linistit! Editat Septembrie 5, 2012 de Macke Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iacubovici Postat Septembrie 5, 2012 Autor Share Postat Septembrie 5, 2012 Pai eu stiam ca daca am benzina in ulei e din cauza segmentilor care sunt uzati ... nu mai inteleg nimic... am verificat cuiul pontou la ambele carburatare si nu prezinta urme de uzura.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bica Postat Septembrie 5, 2012 Share Postat Septembrie 5, 2012 ..mie mi s-a inundat un cilindru peste noapte cu benzina din cauza la ceva mizerie mica care nu mai lasa cuiul pontou sa se inchida..si cand zic inundat ma refer ca ajunsese benzina pana dimineatza la robinetul vacuumatic..))am drenat tot de acolo 10 shpanuri la electromotor si a mers..daca segmentii sunt buni nu trebuie sa mearga benzina in ulei...dar testul de compresie e aici cel mai relevant... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gtr 1000 Postat Septembrie 6, 2012 Share Postat Septembrie 6, 2012 Pai eu stiam ca daca am benzina in ulei e din cauza segmentilor care sunt uzati ... nu mai inteleg nimic... am verificat cuiul pontou la ambele carburatare si nu prezinta urme de uzura.... Obligatoriu test de compresie !!! Nu cumva sa te apuci sa demontezi motorul aiurea ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iacubovici Postat Septembrie 6, 2012 Autor Share Postat Septembrie 6, 2012 M-am mai consultat acum cu un amic mecanic si a zis si el ca inainte de toate sa verific compresia ca probabil e totusi ceva de la carburatoare... asa ca acum am sa caut aparat de masurat compresia si mai vedem dupa aceea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Septembrie 6, 2012 Share Postat Septembrie 6, 2012 (editat) vad ca esti din Cluj, mergi la Dan_Cata (parca asa are userul pe forum, vezi sectiunea cu BMW-uri), poate te ajuta el. /index.php?/user/22404-dan-cata/ Editat Septembrie 6, 2012 de Macke Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iacubovici Postat Septembrie 6, 2012 Autor Share Postat Septembrie 6, 2012 Am incercat sa dau de el, dar am primit raspuns ca el nu e mecanic (adica nu are atelier deschis), el doar repara din pasiune si mai mult motoare mari de 1100, 1200 cume si al lui. E ok, am s-o scot eu la capat pana al urma chiar daca nu am mai desfacut motocilete, dar am desfacut masini in tinerete Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-WERNER- Postat Septembrie 6, 2012 Share Postat Septembrie 6, 2012 (editat) Mda, am schimbat eu si a doua bujie dar din nefericire am descoperit problema, in alta parte, unde e mai naspa. Am verificat uleiul si e plin de benzina. Nu cred ca e antigel, pentru ca in borcanul cu antigel nu este ulei. Din cate stiu eu asta inseamna ca segmentii sunt de bai, deci motorul trebuie segmentat si daca tot suntem acolo o trebuie schimbata si garnitura de chiulasa.... avand in vedere amploarea operatiunii si faptul ca nu am sculele necesare, am sa apelez la un atelier de reparatii.. cand o sa am bani (lasa pt la sfarsit segmentii ..compresia...garnitura de chiuloasa) vezi ca la F650 la toate deja este copt tubul ce leaga carburatoarele de cilindru,din cauza varstei daca nu a fost schimbat pana acum. tot asa este copt si garnitura de la robinet.nu inchide clar robinetul+carburatoarele-nu ai cum sa ai nivel bun. Pune doua furtune transparente pe fundul carburaoarelor. capetele libere le tii sus si desfaci suruburile de golire de la carburatoare...si deschizi benzina.... asa poti sa verifici daca ai acelai nivel in ambele carburatoare si cu cat este si nivelul sub margine! si vezi si care cui nu inchide ca tot iti creste nivelul in furtune... nu stiu cat trebuie sa fie exact..eu am aproximat pe la 12 mm..dar asta e o valoare de la alt motor..la F650 daca stie cineva si eu asi dori sa aflu... Editat Septembrie 6, 2012 de Nagy_Arpad Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iacubovici Postat Septembrie 6, 2012 Autor Share Postat Septembrie 6, 2012 (lasa pt la sfarsit segmentii ..compresia...garnitura de chiuloasa) vezi ca la F650 la toate deja este copt tubul ce leaga carburatoarele de cilindru,din cauza varstei daca nu a fost schimbat pana acum. tot asa este copt si garnitura de la robinet.nu inchide clar robinetul+carburatoarele-nu ai cum sa ai nivel bun. Pune doua furtune transparente pe fundul carburaoarelor. capetele libere le tii sus si desfaci suruburile de golire de la carburatoare...si deschizi benzina.... asa poti sa verifici daca ai acelai nivel in ambele carburatoare si cu cat este si nivelul sub margine! si vezi si care cui nu inchide ca tot iti creste nivelul in furtune... nu stiu cat trebuie sa fie exact..eu am aproximat pe la 12 mm..dar asta e o valoare de la alt motor..la F650 daca stie cineva si eu asi dori sa aflu... Tubul ce leaga carburatoarele de cilindru precum si robinetul de benzina sunt ca noi ca au fost schimbate recent, plus ca am erificat acum robinetul de benzina cand am glit rezervorul ca sa curat filtrele de pe robinet din rezervor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bica Postat Septembrie 6, 2012 Share Postat Septembrie 6, 2012 am eu aparat de masurare compresie..si sunt din Cluj... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gogule Postat Septembrie 6, 2012 Share Postat Septembrie 6, 2012 e normal ca atunci cand nu inchid cuiele pontou sa iti ajunga benzina in ulei. segmentii nu etanseaza perfect nici cand motorul este nou. NU DESFACE MOTORUL PENTRU PROBLEMA ASTA! verifica si sita care intra in T-ul dintre carburatoare si regleaza nivelul pe undeva la 14-14,7 mm. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bica Postat Septembrie 6, 2012 Share Postat Septembrie 6, 2012 dar are furtunul de "prea plin"..ala ce functie are? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gogule Postat Septembrie 6, 2012 Share Postat Septembrie 6, 2012 (editat) furtunul ala nu este asa cum zici tu, 'prea plin'! este pentru a nu se forma 'presiune' in camera de nivel atunci cand motorul functioneaza, adica cand inchid si deschid plutitoarele! altfel, s-ar forma o 'presiune' care ar face ca plutitoarele sa numai deschida. nu ai observat ca ar trebui sa inunde toata admisia inainte sa curga pe acolo?!? da, va curge si pe acolo, doar daca pe cilindrul in cauza supapele de admisie vor fi inchise! la alte modele, adica cele cu sistem RAM-AIR (si pompa de benzina, nu prin cadere, altfel nu ar functiona) acele furtune vin direct din admisie pentru a 'presuriza' camerele de nivel constant in timp ce se deplaseaza motocicleta! va rog nu induceti omul in eroare, ar fi pacat sa 'deschida' un motor ce fuctioneaza bine din cauza unor sfaturi gresite! Editat Septembrie 6, 2012 de s@rpe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bn13hor Postat Septembrie 6, 2012 Share Postat Septembrie 6, 2012 din simtomele care le descrii tu inclin sa cred ca este aer fals cineva mai sus iti spunea sa verifici flexibbilele dintre carburi si motor sau etansarea lor benzina in ulei nu inseamna automat compresie scazuta sau segmenti dusi ea apare si la orice functionare defectoasa a carburatiei sau aprinderii atunci cand nu arde tot amestecul dar daca nu ai notiuni minime de mecanica sau nu intelegi exact cum functioneza un motor cu aprindere interna iti recomand sa il duci la un mecanic daca ai totosi aceste cunostinte ai sa iesi mult mai ieftin ducadu-l la mecanic pt ca acolo experienta o sa isi spuna cuvantul P.S pt ca aceste topicuri la sectiunea service sunt pt a ajuta pe cei care vor sa isi rezolve singuri problemele posteaza te rog rezolvarea ca sa beneficieze si altii de ea mult noroc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iacubovici Postat Septembrie 7, 2012 Autor Share Postat Septembrie 7, 2012 am eu aparat de masurare compresie..si sunt din Cluj... am gasit pe luni un aparat de imprumut de la cineva, dar ar fi misto daca m-as putea folosi de al tau azi:) da-mi un mesaj privat cu un numar de telefon daca te induri sa iti imprumuti aparatul e normal ca atunci cand nu inchid cuiele pontou sa iti ajunga benzina in ulei. segmentii nu etanseaza perfect nici cand motorul este nou. NU DESFACE MOTORUL PENTRU PROBLEMA ASTA! verifica si sita care intra in T-ul dintre carburatoare si regleaza nivelul pe undeva la 14-14,7 mm. asa este, am aflat si eu acum dupa ce m-am mai docmentat, ca problema aceasta poate avea mai multe cauze. nu am sa desfac motorul pana nu verific compresia din simtomele care le descrii tu inclin sa cred ca este aer fals cineva mai sus iti spunea sa verifici flexibbilele dintre carburi si motor sau etansarea lor benzina in ulei nu inseamna automat compresie scazuta sau segmenti dusi ea apare si la orice functionare defectoasa a carburatiei sau aprinderii atunci cand nu arde tot amestecul dar daca nu ai notiuni minime de mecanica sau nu intelegi exact cum functioneza un motor cu aprindere interna iti recomand sa il duci la un mecanic daca ai totosi aceste cunostinte ai sa iesi mult mai ieftin ducadu-l la mecanic pt ca acolo experienta o sa isi spuna cuvantul P.S pt ca aceste topicuri la sectiunea service sunt pt a ajuta pe cei care vor sa isi rezolve singuri problemele posteaza te rog rezolvarea ca sa beneficieze si altii de ea mult noroc nu e aer fals, am verificat chiar daca flexurile au fost schimbate recent dupa cum am zis si mai sus, am aflat si eu acum ca benzina in ulei poate avea mai multe cauze notiuni de mecanica am si nu chiar minime, ce nu am este experienta in depanarea motoarelor pentru ca sincer ultimul motor cu carburator care sa-mi faca probleme l-am avut prin 2000... si nu sunt mecanic de meserie, dar invat repede cat despre partea cu dusul la mecanic.... toti mecanicii la care am apelat din cluj mi s-au parut foarte pasivi... lor le place sa schimbe placute de frana si ulei, ca merge repede si fac banu' ... problema mea le mananca prea mult timp si probabil considera ei ca nu e profitabil, desi nu i-am intrebat pe nici unul cat costa.... no problem, ma descurc eu cu ce stiu eu si cu ajutor de la niste amici.... Am sa revin cu verdict dupa ce masor compresia, azi sau luni. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.