Sari la conținut

Problema Kawasaki


Radu M
 Share

Postări Recomandate

Salut! Am o Kawasaki zx6-r din 2000 si recent am avut niste probleme ciudate cu ea. M-am trezit destept sa bag benzina de la Lukoil si dupa cativa km motorul se auzea foarte infundat aproape sunet de chopper si daca era cald motorul pornea greu dar dupa ce se racea de tot isi revenea. Am facut plinul cu benzina mai buna si a mai facut de cateva ori si se pare ca de ieri si-a cam revenit. Simptomele erau sunet infundat, daca era incins pe la 95 de grade nu prea statea la relanti, urca foarte greu in turatii si mirosea a benzina. Am vb cu niste prieteni si parerile au fost de genu e de la carburator si altii ca s-au distrus bujiile de la benzina proasta. Eu am verificat azi evacuarile din pistoane si temperaturile intre ele pot spune ca sunt asemanatoare, doua mi se par mai incinse ca celelalte 2. Cum se spune.....HELP PLS dati si voi o parere. Va multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Trebuia sa remediezi problema cand a aparut. Nu e bine sa mergi cu motor asa chinuit. Daca nu functioneaza o bujie, apara uzura mai mare in clindru respectiva. Si apoi te plangi despre Kawasaki de ar fi motoare proaste pentru ca consuma ulei etc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Scoate-i bujiile afara, daca electrodu nu e mancat curata-le cu o perie de sarma;

Curata si carburatoarele!

Daca era benzina proasta poate ti-a facut niste detonatii de toata frumusetea - (uzura prematura a motorului) din cauza cifrei octanice scazute a benzinei!

Vezi daca mai persista

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aceeasi problema am patit si eu, mai aveam f putina benzina si m-am gasit sa bag de la lukoil, si dupa 5 min la ralanti a inceput sa cam scoata fum, am vb cu cineva si mia zis ca e benzina, m-am dus la un petrom, am facut plinul si dupa un min de stat pe loc sia revenit, aveti grija de unde bagati benzina

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Posibil benzina proasta, daca ai dat mult sa pornesti motoru si nu a mers, scoate si bujiile sa le cureti, sa nu fie ude, mirosul de benzina poate fi de la carburatie, sa nu fie bine reglata, "ardere proasta", mergi mai turata cu ea, verifica si furtunul care duce la filtrul de benzina, in cazul meu a fost crapat si a cedat, norocul ca eram in parcare, am pierdut doar cativa L de benzina. Oricum cand e motoru foarte cald nici la mine nu porneste tot timpu din prima decat daca tin acceleratia putin, si cu mirosul de benzina cred ca e ceva normal la zx6r, modelele pe carburatie, am reglat de 2x carburatia la service-uri diferite

Editat de CLM
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Posibil benzina proasta, daca ai dat mult sa pornesti motoru si nu a mers, scoate si bujiile sa le cureti, sa nu fie ude, mirosul de benzina poate fi de la carburatie, sa nu fie bine reglata, "ardere proasta", mergi mai turata cu ea, verifica si furtunul care duce la filtrul de benzina, in cazul meu a fost crapat si a cedat, norocul ca eram in parcare, am pierdut doar cativa L de benzina. Oricum cand e motoru foarte cald nici la mine nu porneste tot timpu din prima decat daca tin acceleratia putin, si cu mirosul de benzina cred ca e ceva normal la zx6r, modelele pe carburatie, am reglat de 2x carburatia la service-uri diferite

am observat ca aproape toate motocicletele pe carburatie au problema asta. am incercat de x-ori sa o rezolv. am rezolvat mare parte din ea, dar am ajuns la concluzia ca asa fac toate, e normal pur si simplu!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"Oricum cand e motoru foarte cald nici la mine nu porneste tot timpu din prima decat daca tin acceleratia putin"

 

Nu este nimic anormal in acest comportament!

Este un fenomen care se regaseste la motoarele pe carburatie.

Explicatia este urmatoarea:

Cand motorul este foarte cald(zi de vara torida ) componentele motorului se incalzesc foarte tare,asa ca o data cu oprirea motorului ,benzina din camera de nivel a carburatoarelor se evapora.Acesti vapori se cumuleaza in airbox,asa ca la prima pornire amestecul este foarte bogat.De aceea pentru o pornire corecta este nevoie de aer.Aer care este primit prin deschiderea putin a clapetelor de acceleratie.

 

Cu repect TNG!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"Oricum cand e motoru foarte cald nici la mine nu porneste tot timpu din prima decat daca tin acceleratia putin"

 

Nu este nimic anormal in acest comportament!

Este un fenomen care se regaseste la motoarele pe carburatie.

Explicatia este urmatoarea:

Cand motorul este foarte cald(zi de vara torida ) componentele motorului se incalzesc foarte tare,asa ca o data cu oprirea motorului ,benzina din camera de nivel a carburatoarelor se evapora.Acesti vapori se cumuleaza in airbox,asa ca la prima pornire amestecul este foarte bogat.De aceea pentru o pornire corecta este nevoie de aer.Aer care este primit prin deschiderea putin a clapetelor de acceleratie.

 

Cu repect TNG!

 

 

 

good posting!!like like like...:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...