Radu M Postat Septembrie 14, 2012 Share Postat Septembrie 14, 2012 Salut! Am o Kawasaki zx6-r din 2000 si recent am avut niste probleme ciudate cu ea. M-am trezit destept sa bag benzina de la Lukoil si dupa cativa km motorul se auzea foarte infundat aproape sunet de chopper si daca era cald motorul pornea greu dar dupa ce se racea de tot isi revenea. Am facut plinul cu benzina mai buna si a mai facut de cateva ori si se pare ca de ieri si-a cam revenit. Simptomele erau sunet infundat, daca era incins pe la 95 de grade nu prea statea la relanti, urca foarte greu in turatii si mirosea a benzina. Am vb cu niste prieteni si parerile au fost de genu e de la carburator si altii ca s-au distrus bujiile de la benzina proasta. Eu am verificat azi evacuarile din pistoane si temperaturile intre ele pot spune ca sunt asemanatoare, doua mi se par mai incinse ca celelalte 2. Cum se spune.....HELP PLS dati si voi o parere. Va multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Septembrie 14, 2012 Share Postat Septembrie 14, 2012 Trebuia sa remediezi problema cand a aparut. Nu e bine sa mergi cu motor asa chinuit. Daca nu functioneaza o bujie, apara uzura mai mare in clindru respectiva. Si apoi te plangi despre Kawasaki de ar fi motoare proaste pentru ca consuma ulei etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
..:::ZAR:::... Postat Septembrie 14, 2012 Share Postat Septembrie 14, 2012 Scoate-i bujiile afara, daca electrodu nu e mancat curata-le cu o perie de sarma; Curata si carburatoarele! Daca era benzina proasta poate ti-a facut niste detonatii de toata frumusetea - (uzura prematura a motorului) din cauza cifrei octanice scazute a benzinei! Vezi daca mai persista Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gogu de la gaze Postat Septembrie 14, 2012 Share Postat Septembrie 14, 2012 aceeasi problema am patit si eu, mai aveam f putina benzina si m-am gasit sa bag de la lukoil, si dupa 5 min la ralanti a inceput sa cam scoata fum, am vb cu cineva si mia zis ca e benzina, m-am dus la un petrom, am facut plinul si dupa un min de stat pe loc sia revenit, aveti grija de unde bagati benzina Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Septembrie 14, 2012 Share Postat Septembrie 14, 2012 Si eu mai alimentez la lukoil, fara probleme. Cred ca rezultatele depind si de statie si nu neaparat de brand. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bica Postat Septembrie 14, 2012 Share Postat Septembrie 14, 2012 trag o diaree in lukoil...benzina cu apa si mizerie...mai bine bag petrol decat lukoil... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Disturber Postat Septembrie 14, 2012 Share Postat Septembrie 14, 2012 Alimentat motorina de la Lukoil de multe ori la masina si am avut de fiecare data simptome ciudate. Eu zic ca Lukoil trebuie evitat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CLM Postat Septembrie 15, 2012 Share Postat Septembrie 15, 2012 (editat) Posibil benzina proasta, daca ai dat mult sa pornesti motoru si nu a mers, scoate si bujiile sa le cureti, sa nu fie ude, mirosul de benzina poate fi de la carburatie, sa nu fie bine reglata, "ardere proasta", mergi mai turata cu ea, verifica si furtunul care duce la filtrul de benzina, in cazul meu a fost crapat si a cedat, norocul ca eram in parcare, am pierdut doar cativa L de benzina. Oricum cand e motoru foarte cald nici la mine nu porneste tot timpu din prima decat daca tin acceleratia putin, si cu mirosul de benzina cred ca e ceva normal la zx6r, modelele pe carburatie, am reglat de 2x carburatia la service-uri diferite Editat Septembrie 15, 2012 de CLM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gogule Postat Septembrie 15, 2012 Share Postat Septembrie 15, 2012 Posibil benzina proasta, daca ai dat mult sa pornesti motoru si nu a mers, scoate si bujiile sa le cureti, sa nu fie ude, mirosul de benzina poate fi de la carburatie, sa nu fie bine reglata, "ardere proasta", mergi mai turata cu ea, verifica si furtunul care duce la filtrul de benzina, in cazul meu a fost crapat si a cedat, norocul ca eram in parcare, am pierdut doar cativa L de benzina. Oricum cand e motoru foarte cald nici la mine nu porneste tot timpu din prima decat daca tin acceleratia putin, si cu mirosul de benzina cred ca e ceva normal la zx6r, modelele pe carburatie, am reglat de 2x carburatia la service-uri diferite am observat ca aproape toate motocicletele pe carburatie au problema asta. am incercat de x-ori sa o rezolv. am rezolvat mare parte din ea, dar am ajuns la concluzia ca asa fac toate, e normal pur si simplu! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Septembrie 16, 2012 Share Postat Septembrie 16, 2012 "Oricum cand e motoru foarte cald nici la mine nu porneste tot timpu din prima decat daca tin acceleratia putin" Nu este nimic anormal in acest comportament! Este un fenomen care se regaseste la motoarele pe carburatie. Explicatia este urmatoarea: Cand motorul este foarte cald(zi de vara torida ) componentele motorului se incalzesc foarte tare,asa ca o data cu oprirea motorului ,benzina din camera de nivel a carburatoarelor se evapora.Acesti vapori se cumuleaza in airbox,asa ca la prima pornire amestecul este foarte bogat.De aceea pentru o pornire corecta este nevoie de aer.Aer care este primit prin deschiderea putin a clapetelor de acceleratie. Cu repect TNG! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
X-eL Postat Septembrie 16, 2012 Share Postat Septembrie 16, 2012 Asa este, se poate si verifica; miroase puternic a benzina in ram air vara cand este motorul incalzit bine dupa un drum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bica Postat Septembrie 16, 2012 Share Postat Septembrie 16, 2012 "Oricum cand e motoru foarte cald nici la mine nu porneste tot timpu din prima decat daca tin acceleratia putin" Nu este nimic anormal in acest comportament! Este un fenomen care se regaseste la motoarele pe carburatie. Explicatia este urmatoarea: Cand motorul este foarte cald(zi de vara torida ) componentele motorului se incalzesc foarte tare,asa ca o data cu oprirea motorului ,benzina din camera de nivel a carburatoarelor se evapora.Acesti vapori se cumuleaza in airbox,asa ca la prima pornire amestecul este foarte bogat.De aceea pentru o pornire corecta este nevoie de aer.Aer care este primit prin deschiderea putin a clapetelor de acceleratie. Cu repect TNG! good posting!!like like like... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.