Sari la conținut

nu se opreste motorul..


Bica
 Share

Postări Recomandate

se mai poate rezolva astupind toba. daca nu se opreste, ai compresia muci.

 

nu stiu cum e la alte motoare, da' la al meu nu are releu decit pentru demaror. un releu nu s-ar justifica decit daca restul consumatorilro (far etc) ar absorbi un curent foarte mare, m-as mira sa mai existe altul. demarorul trage ~100 amperi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

problem solved... firele de la contact..fiindca sunt mufe contactul nu este perfect..firele s-au topit in mufa si s-au lipit...concluzie..contactul era cuplat tot timpul..e a treia oara cand intalnesc chestia asta...cositor tata si banda izolatoare cu panza(dinaia romaneasca veche..aia era treaba nu (cuvant urat) tesa)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

contactul. poate gasi sh sau lua nou, vedeti pe la romimoto ( ca tot e langa voi )

 

 

problem solved... firele de la contact..fiindca sunt mufe contactul nu este perfect..firele s-au topit in mufa si s-au lipit...concluzie..contactul era cuplat tot timpul..e a treia oara cand intalnesc chestia asta...cositor tata si banda izolatoare cu panza(dinaia romaneasca veche..aia era treaba nu (cuvant urat) tesa)

uite cum se face de o bere la cluj :) :friends:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Era clar o problema de contact, daca functionau toate cele.

Am un prieten care si-a uns contactul si cand a dat sa opreasca, nu se oprea. :) A scos borna, a "spalat" contactul cu motorina bagata cu seringa, l-a suflat cu compresorul si si-a revenit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu stiu ce sa zic...contactul e din 2 parti separate..butucul..care e o chestie strict mecanica legat printr-o tije de contactul electric..nu stiu cum poate ajunge lichid in contactul electric...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate ajunge jeg. Exista o problema destul de naspa la FZ-uri cu contactele, pentru ca se beleste lamela aia care obtureaza accesul direct al mizeriei la butuc si intra jeg pe acolo si se face o mazga pe tot traseul, pana la partea electrica. Si acolo incepe dicstractia. Daca mazga mai prinde si apa, devine brusc un bun conductor sau face arc electric intre 2 contacte apropiate, de ori nu-ti mai pleaca motorul, ori ramane pornit. Si uite asa ajungi sa dai 300 de euro pe un butuc nou, ca-s chei cu cip.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

un robinet de 3/4 la iesirea din toba ... de gaz metan sunt mai fiabile :crack:

 

 

 

sau hai sa ne c.a.c.a.m in beci...ce zici?..hai ca deja s-o rasuflat duma...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...