blue_eyes_6025 Postat Septembrie 14, 2012 Share Postat Septembrie 14, 2012 (editat) Posted Yesterday, 02:46 PM "Si in final s-a oprit motorul ala, sau de dimineata de la ora 10 merge intr-una? " Mere de dimineatza ca mai este multa benzina(mistocarule) Editat Septembrie 14, 2012 de blue_eyes_6025 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Septembrie 14, 2012 Share Postat Septembrie 14, 2012 se mai poate rezolva astupind toba. daca nu se opreste, ai compresia muci. nu stiu cum e la alte motoare, da' la al meu nu are releu decit pentru demaror. un releu nu s-ar justifica decit daca restul consumatorilro (far etc) ar absorbi un curent foarte mare, m-as mira sa mai existe altul. demarorul trage ~100 amperi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bica Postat Septembrie 15, 2012 Autor Share Postat Septembrie 15, 2012 problem solved... firele de la contact..fiindca sunt mufe contactul nu este perfect..firele s-au topit in mufa si s-au lipit...concluzie..contactul era cuplat tot timpul..e a treia oara cand intalnesc chestia asta...cositor tata si banda izolatoare cu panza(dinaia romaneasca veche..aia era treaba nu (cuvant urat) tesa) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
blue_eyes_6025 Postat Septembrie 15, 2012 Share Postat Septembrie 15, 2012 Multumesc foarte mult de ajutor...un om de nota 10! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taz Asg Postat Septembrie 16, 2012 Share Postat Septembrie 16, 2012 contactul. poate gasi sh sau lua nou, vedeti pe la romimoto ( ca tot e langa voi ) problem solved... firele de la contact..fiindca sunt mufe contactul nu este perfect..firele s-au topit in mufa si s-au lipit...concluzie..contactul era cuplat tot timpul..e a treia oara cand intalnesc chestia asta...cositor tata si banda izolatoare cu panza(dinaia romaneasca veche..aia era treaba nu (cuvant urat) tesa) uite cum se face de o bere la cluj Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adyp Postat Septembrie 17, 2012 Share Postat Septembrie 17, 2012 Era clar o problema de contact, daca functionau toate cele. Am un prieten care si-a uns contactul si cand a dat sa opreasca, nu se oprea. A scos borna, a "spalat" contactul cu motorina bagata cu seringa, l-a suflat cu compresorul si si-a revenit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bica Postat Septembrie 17, 2012 Autor Share Postat Septembrie 17, 2012 nu stiu ce sa zic...contactul e din 2 parti separate..butucul..care e o chestie strict mecanica legat printr-o tije de contactul electric..nu stiu cum poate ajunge lichid in contactul electric... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan192 Postat Septembrie 17, 2012 Share Postat Septembrie 17, 2012 Poate ajunge jeg. Exista o problema destul de naspa la FZ-uri cu contactele, pentru ca se beleste lamela aia care obtureaza accesul direct al mizeriei la butuc si intra jeg pe acolo si se face o mazga pe tot traseul, pana la partea electrica. Si acolo incepe dicstractia. Daca mazga mai prinde si apa, devine brusc un bun conductor sau face arc electric intre 2 contacte apropiate, de ori nu-ti mai pleaca motorul, ori ramane pornit. Si uite asa ajungi sa dai 300 de euro pe un butuc nou, ca-s chei cu cip. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Septembrie 17, 2012 Share Postat Septembrie 17, 2012 (editat) Si cu scuterul cum a ramas? Ca se plangea cineva si de un scuter care nu se opreste. Editat Septembrie 17, 2012 de Belbody Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Septembrie 17, 2012 Share Postat Septembrie 17, 2012 pai crezi ca mai am curaj sa-l pornesc? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Septembrie 19, 2012 Share Postat Septembrie 19, 2012 Sa arunce o patura pe ea... un robinet de 3/4 la iesirea din toba ... de gaz metan sunt mai fiabile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bica Postat Septembrie 19, 2012 Autor Share Postat Septembrie 19, 2012 un robinet de 3/4 la iesirea din toba ... de gaz metan sunt mai fiabile sau hai sa ne c.a.c.a.m in beci...ce zici?..hai ca deja s-o rasuflat duma... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.