Macke Postat Octombrie 4, 2012 Autor Share Postat Octombrie 4, 2012 bun, dar conform verificarii .. eu nu am continuitate intre cele 2 fire! nu am nici un punct, poate e de vina aparatul (nu stie) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Octombrie 4, 2012 Share Postat Octombrie 4, 2012 Oricum f ciudata constructia, deobicei releele reed au contactele intr-o fiola de sticla. si eu initial m-am uitat ca la felul paispe, dar devreme ce a spus de magnet mi se pare destul de clar ca altceva n-are ce sa fie. cred ca nu se observa capsula de sticla din cauza calitatii pozei. bun, dar conform verificarii .. eu nu am continuitate intre cele 2 fire! e prost Haynesul. exista pe net si un manual original Suzuki pt. Katana ta. nu am nici un punct, poate e de vina aparatul (nu stie) ai, nu ai, ce-ti indica acolo e de fapt 0.XXX. adica caderea de tensiune pe dioda. explicatia lui binox pt. functia diodei e plauzibila, alta nu pot gasi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Octombrie 4, 2012 Share Postat Octombrie 4, 2012 (editat) Mda, pai se pare ca e ok contactul, altceva nu ai ce-i face, ar trebui sa functioneze. Dar sa nu te mire ca la bornele releului de cric o sa ai o tensiune cu minim 0.7V mai mica decat cea de pe baterie. As spune chiar ca pana la 1V mai jos e OK. Poti sa faci o masuratoare asa de curiozitate , sa masori direct pe bornele fiolei, nu conteaza sensul, cand apropii un magnet ar trebui sa indice 000, sau pe acolo. Oricum din ce ai masurat pana acum pare 100% functional. e prost Haynesul. exista pe net si un manual original Suzuki pt. Katana ta. Eu in manualul ala original am gasit o greseala. Editat Octombrie 4, 2012 de binox Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Octombrie 4, 2012 Share Postat Octombrie 4, 2012 aici gasesti manualul original Suzuki. am aruncat o privire scurta (nu e indexat, deci mi-e greu sa caut) si pare mai complet decit cel Haynes, de exemplu vad ca explica destul de detaliat cum verifici stabilizatorul de tensiune. in caz ca nu esti lamurit ce-i cu dioda, o dioda (printre altele) "maninca" o tensiune (care depinde de tipul ei) si de multe ori e folosita tocmai pentru functia asta. in cazul senzorului tau ar fi singura explicatie. oricum, greu drum, mai ales ca si Haynesul te incurca. si, ca sa lamurim misterul intrerupatorului reed, asa arata? din poza nu e clar. Eu in manualul ala original am gasit o greseala. din ce in ce mai fain. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Octombrie 4, 2012 Autor Share Postat Octombrie 4, 2012 da, exact asa arata. am manualul ala, dar intr-o calitate mai buna. il are si binox. vazut ce e acolo ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Octombrie 4, 2012 Share Postat Octombrie 4, 2012 cel mai probabil senzorul e ok. acum am vazut ca si cel Suzuki spune ca ar trebui sa fie continuitate perfecta, ceea ce nu vei avea niciodata din cauza acelei diode. deci, noi sa fim sanatosi cu manualele. oricum, fa testul cu magnetul ca sa fii 100% sigur. n-a fost bun Banditul... sorry, trebuia s-o spun odata si-odata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Octombrie 7, 2012 Autor Share Postat Octombrie 7, 2012 (editat) s-a rezolvat ieri. vinovatul a fost cablul de masa. am avut o mica inspiratie sa mai pun un cablu in paralel si cand am vazut ca porneste am scos cablul original. ulterior curiozitatea m-a facut sa dezizolez cablul ca sa vad ce avea. pe interior pare carbonizat si ruginit. ca flexibilitate ramane destul de dur, dar dupa dezizolare daca-l indoi se face pulbere. ps. multumesc tuturor pt ajutor. Editat Octombrie 7, 2012 de Macke Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Octombrie 7, 2012 Share Postat Octombrie 7, 2012 Vezi ce-nseamna, pentru un (cuvant urat) de fir isi storc creierii atatia oameni si se scriu atatea pagini pe forum! Ma bucur ca ai rezolvat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Octombrie 7, 2012 Share Postat Octombrie 7, 2012 macar am aflat ca si-n manuale sint greseli. daca vreodata o sa ajung sa trebuiasca sa masor un senzor de cric, o sa stiu la ce sa m-astept. genul ala de problema (cupru coclit pina pare negru) am vazut-o la firele care stau constant la temperaturi foarte mari, gen resouri. ciudat e ca mergea la inceput si apoi nu. dar daca arata atit de rau e clar ca trebuia schimbat. oricum, parca ziceai ca si regulatorul baga tensiune prea mare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Octombrie 7, 2012 Autor Share Postat Octombrie 7, 2012 cablul a fost verificat, insa la nivel de papuci si la cata rezistenta opune, adica sa nu se indoaie usor sau neuniform. nici prin cap nu mi-a trecut sa il verific inauntru : iata cum arata ... ps; calitatea pozei lasa un pic de dorit .. dar sper ca se poate vedea cat de cat ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Noiembrie 20, 2012 Share Postat Noiembrie 20, 2012 ca sa nu deschid alt topic, am o problema asemanatoare. adica, de la o vreme nu porneste deloc. apas pe buton si nu se aude nici un click sau altceva. am dat cu spray pe colo-colo degeaba. 1. electromotorul invarte, l-am probat 2. releul de pornire l-am schimbat, degeaba. nimic. am atins firele releului intre ele si a pornit motorul. ce sa fie oare? butonul de la manson? ca releul e schimbat... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Noiembrie 20, 2012 Share Postat Noiembrie 20, 2012 Butonul de start,sau treseul electric dedicat butonului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Noiembrie 21, 2012 Share Postat Noiembrie 21, 2012 butonul de start e ok,traseul e greu de verificat, deh,cabluri ascunse prin carene.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Noiembrie 23, 2012 Share Postat Noiembrie 23, 2012 Nu stiu ce moto ai dar la unele nu te lasa sa dai la buton daca nu ai ambreiajul apasat. Verifica si contactul de la ambreiaj, daca ai asa ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Noiembrie 23, 2012 Share Postat Noiembrie 23, 2012 Sau comutatorul kill-engine, ala rosu de deasupra sau langa cel de start. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mrija Postat Noiembrie 26, 2012 Share Postat Noiembrie 26, 2012 Tocmai ma pregateam sa-i spun lui Macke sa verifice cablurile de masa =)) ca eu am patit asa ceva la masina si mi-a scos peri albi. Bine ca ai rezolvat-o ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Noiembrie 26, 2012 Share Postat Noiembrie 26, 2012 s-a rezolvat. simplu si prostesc. firul de la buton a fost frecat intre sasiu si far si ba facea-ba nu facea contact. a trebuit sa dau toata carena fata jos sa-l gasesc rupt acolo. era ceva ce intuiam,dar m-am concentrat asupra releului si electromotorului, m-am temut de ceva mai grav. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Noiembrie 27, 2012 Share Postat Noiembrie 27, 2012 Butonul de start,sau treseul electric dedicat butonului. Parca asta am spus... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Noiembrie 27, 2012 Autor Share Postat Noiembrie 27, 2012 Tocmai ma pregateam sa-i spun lui Macke sa verifice cablurile de masa =)) ca eu am patit asa ceva la masina si mi-a scos peri albi. Bine ca ai rezolvat-o ! Merci om.. recunosc ca am niste peri albi...si un concediu partial stricat Nu-i nimic, dam inainte! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Noiembrie 27, 2012 Share Postat Noiembrie 27, 2012 Parca asta am spus... da,ai avut dreptate! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.