yakwza Postat Septembrie 30, 2012 Share Postat Septembrie 30, 2012 Astazi am facut un drum de aproximativ 100 km,partea nasola e ca la intoarcere motorul fiind pe carburatie nu a mai vrut sa mearga decat in trei pistoane, am mers asa. Intrebarea mea este daca afecteaza cu ceva motorul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taz Asg Postat Septembrie 30, 2012 Share Postat Septembrie 30, 2012 Astazi am facut un drum de aproximativ 100 km,partea nasola e ca la intoarcere motorul fiind pe carburatie nu a mai vrut sa mearga decat in trei pistoane, am mers asa. Intrebarea mea este daca afecteaza cu ceva motorul... daca te apuci repede sa rezolvi duda nu. da jos linia de carburatoare, verifica sa nu ai mizerie in ansamblu ac/sediu, apoi bujia, si altele. apoi verifica uleiul. daca nivelul e crescut, jos cu el si altul nou. dar nu mai merge asa ca faci mai mult rau Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Penetru Postat Septembrie 30, 2012 Share Postat Septembrie 30, 2012 DA ! Dacă nu are 3 din naÂştere (BMW K75) nu e bine. Dacă nu-i merge aprinderea,bujia , benzina ajunge în baie,dilueaza uleiul, cresc uzurile. Se recomanda schimbarea uleiului dacă miroase rău Âşi a crescut nivelul. Dacă cilindrul nu a mers din cauza lipsei de benzina, gen carburator înfundat sau injector defect lucrurile-s mai puțin grave. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yakwza Postat Septembrie 30, 2012 Autor Share Postat Septembrie 30, 2012 DA ! Dacă nu are 3 din naÂştere (BMW K75) nu e bine. Dacă nu-i merge aprinderea,bujia , benzina ajunge în baie,dilueaza uleiul, cresc uzurile. Se recomanda schimbarea uleiului dacă miroase rău Âşi a crescut nivelul. Dacă cilindrul nu a mers din cauza lipsei de benzina, gen carburator înfundat sau injector defect lucrurile-s mai puțin grave. acum o sa verific nivelul de ulei,motorul este un r1 pe carburatie...nu prea am avut ce sa fac tr sa ma intorc acasa.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taz Asg Postat Septembrie 30, 2012 Share Postat Septembrie 30, 2012 acum o sa verific nivelul de ulei,motorul este un r1 pe carburatie...nu prea am avut ce sa fac tr sa ma intorc acasa.. pai asta am inteles din prima postare, ca ai fost nevoit sa te intorci cu ea asa verifica carburatorul de pe cilindrul care nu mergea, verifica bujia +fisha, apoi uleiul din baie la ulei nu te lua dupa miros, decat nivelul sa nu fie marit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Penetru Postat Septembrie 30, 2012 Share Postat Septembrie 30, 2012 Are dreptate @Traspiraider, tot uleiul uzat miroase a benzină, vezi nivelul Âşi ia măsuri. Bujia de pe cilindrul respectiv indică cel mai bine problema, pe lângă lipsa scânteii sau a benzinei trebuie să Âştii că Âşi supapele pot face probleme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Septembrie 30, 2012 Share Postat Septembrie 30, 2012 Eu as spune ca mai importanta decat uzura cauzata de ajungerea benzinei in ulei(care oricum nu ar trebui sa ajunga in cantitate mare daca segmentii sunt in stare buna) este uzura cauzata de mersul dezechilibrat al motorului. Si as mai zice ca este mult mai probabil ca problema sa nu fie din carburatoare (asta daca nu ai mai avut antecedente cu astfel de problema pe acest cilindru) ; e mult mai probabil sa fie bujia cu probleme, supape care nu inchid etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yakwza Postat Septembrie 30, 2012 Autor Share Postat Septembrie 30, 2012 nivelul este bun..miroase a benizna cam intepator..bujia este uda si afumata,maine o sa ii curat carburatoarele sa vad daca isi revine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pachemon Postat Septembrie 30, 2012 Share Postat Septembrie 30, 2012 intai de a curata carburatorele verifica alta bujie!. n u are nimic daca merge motorul in 3 in loc de 4 pentru ca segmentii isi fac treaba. doar in cazul in care uzura este mai accentuata la segmenti poate ajunge o cantitate mica de benzina in ulei. mai verifica fisa sa nu fie intrerupta s.a.m.d si intr-un final carburatia. "Vine benzina, invarte, scanteiste? Da! Atunci tre' sa mearga." Ia-o in ordine inversa si vei vedea ca buba este cu mult mai mica decat spun "specialistii si mecanicii de forum". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taz Asg Postat Septembrie 30, 2012 Share Postat Septembrie 30, 2012 (editat) Si as mai zice ca este mult mai probabil ca problema sa nu fie din carburatoare (asta daca nu ai mai avut antecedente cu astfel de problema pe acest cilindru) ; e mult mai probabil sa fie bujia cu probleme, supape care nu inchid etc. eu "mult mai probabil" am avut problema de genul asta cu un ansamblu ac/sediu blocat de depuneri. acul nu mai inchidea,, mergea troaca in trei pistoane, bujia era neagra si uda.. si tot asa am schimbat bujii si fise si cabluri , am schimbat bobinele intre ele. fix pix . pana nu am desfacut carburatorul de pe "1" nu am rezolvat, chit ca pana la desfacerea carburatorului mai lipsea un saman sa faca descantece. eu de acolo as porni. de la carburator ( bine, pana sa fac asta as pune o bujie in pipa sa vad daca scanteieste ) of topic pakemoane tata, tu te-ai nascut invatat?? sau e sectiune pe forum dedicata mecanicilor 100%? nu frate. omul posteaza ceva legat de o problema si, daca e cineva care a patit ceva asemanator sau cineva mecanic 100% raspunde. din "mecanicii de forum" care am raspuns aici nu a zis nimeni nimic in craci, respectiv nu a spus ca ar fi de la becul de la semnalizarea stanga spate. eu am patit asa ceva, pana nu am desfacut carburile nu am dat de cap. asa ca??? Editat Septembrie 30, 2012 de tiranspider Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sco. Postat Septembrie 30, 2012 Share Postat Septembrie 30, 2012 on topic: man,eu cand am avut belea la transalp cu CDI-urile,am venit intr-un piston (din 2) 140 de km si crede-ma ca mobra era rapida pe langa mine.Pe langa mersul sacadat,mai dadea cate un rateu.Nu am gasit benzina in ulei,nu a afectat compresia,nici supatele pe cilindrul respectiv. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
silkie_KLE Postat Septembrie 30, 2012 Share Postat Septembrie 30, 2012 Aloha, eu la KLE am o problema pe unul din carburi adica am nivelul un pic mai mare si pe frana de motor mai lunga imi ineaca cilindrul 1 si apoi merge doar in cilindrul 2... deci verifica carburile. Verifica inainte si scanteia pe cilindrul respectiv inainte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Coste Postat Septembrie 30, 2012 Share Postat Septembrie 30, 2012 Si eu cand am cumparat motorul am mers cu el in 2 pistoane 1 si 4, cand am dat jos carenele am vazut ca nu am scanteie la cele 2 pistoane eu ma gandeam la bobina dar pana la urma am vazut ca firul de la bobina nu era conectatla instalatie. Dupa ce am descoperit problema si verificat curatat bujiile nu am mai avut nici o problema cu el. Deci prima daca verifica scanteia si bujia sa nu arunce scanteile pe langa portelan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yakwza Postat Octombrie 1, 2012 Autor Share Postat Octombrie 1, 2012 Multumesc pt sfaturi Între timp problema s-a rezolvat,am curatat carburatoarele si am pus alta bujie. Acum nu stiu ce sa fac daca sa schimb uleiul, nivelul este bun dar miroase cam intepator a benzina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Penetru Postat Octombrie 1, 2012 Share Postat Octombrie 1, 2012 Miroase la toate a benzină, dacă nivelul nu a crescut e ok, benzina e eliminată prin evaporare din cauza temperaturii în funcționare, ăsta e rolul conductei de la epurator la carburator. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pachemon Postat Octombrie 1, 2012 Share Postat Octombrie 1, 2012 am schimbat bujii si fise si cabluri , am schimbat bobinele intre ele. fix pix . pana nu am desfacut carburatorul de pe "1" nu am rezolvat, chit ca pana la desfacerea carburatorului mai lipsea un saman sa faca descantece. eu de acolo as porni. de la carburator ( bine, pana sa fac asta as pune o bujie in pipa sa vad daca scanteieste ) of topic pakemoane tata, tu te-ai nascut invatat?? sau e sectiune pe forum dedicata mecanicilor 100%? nu frate. omul posteaza ceva legat de o problema si, daca e cineva care a patit ceva asemanator sau cineva mecanic 100% raspunde. mestere din ce spui tu aici ai procedat in mod corespunzator si la tine s-a intamplat ca problema sa fie cea mai grava. nu m-am nascut invata si de aceea incerc sa invat si pe altii ordinea pe care inclusiv tu ai respectat-o. din cate vad am avut dreptate. a schimbat bujia si a mers. ca a curatat si carburatoarele bravo lui are un avantaj. deci ... asfalt uscat. cat despre schimbat uleiul lasa-l fratele meu ca mai ai o luna maxim si il schimbi atunci. mergi cativa km ca sa iti dai seama daca se schimba ceva in rau si apoi schimbi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taz Asg Postat Octombrie 2, 2012 Share Postat Octombrie 2, 2012 mestere din ce spui tu aici ai procedat in mod corespunzator si la tine s-a intamplat ca problema sa fie cea mai grava. nu m-am nascut invata si de aceea incerc sa invat si pe altii ordinea pe care inclusiv tu ai respectat-o. din cate vad am avut dreptate. a schimbat bujia si a mers. ca a curatat si carburatoarele bravo lui are un avantaj. deci ... asfalt uscat. cat despre schimbat uleiul lasa-l fratele meu ca mai ai o luna maxim si il schimbi atunci. mergi cativa km ca sa iti dai seama daca se schimba ceva in rau si apoi schimbi. pai da, la partea cu uleiul de asta am zis sa verifice vizual. tot uleiul miroase a combustibil dupa o vreme, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taz Asg Postat Octombrie 3, 2012 Share Postat Octombrie 3, 2012 Bre a ce vrei sa miroasa uleiul ala? A flori de primavara? E normal sa miroasa a combustibil, daca nivelul nu a crescut, este in regula. Oricum din sezon nu mai e mult. mai e. mai e pana cade zapada mai avem de mers Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bica Postat Octombrie 3, 2012 Share Postat Octombrie 3, 2012 dadada...si reumatismul ce zice? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taz Asg Postat Octombrie 3, 2012 Share Postat Octombrie 3, 2012 dadada...si reumatismul ce zice? zice zice, da nu il bag in seama Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bica Postat Octombrie 3, 2012 Share Postat Octombrie 3, 2012 pe nea reumatism toti il bagam in seama..dar umppic mai tarziu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.