Sari la conținut

CAUCAZ ADVENTURE


ERU
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 137
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

25 de zile de ADVENTURE ...si aproximativ 7500 km. RO -BG - TR - GE - AR - GE -TR - BG -RO.

 

acum inteleg perfect de ce nu vrei sa dai 800-le :bigstar:

tot respectul intregii gasti ptr aventura!

asteptam continuarea!

p.s. ma gandesc la a doua mobra..mai de coclao-turing :ok:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Haideti oameni buni cu povestea ca a inceput mai mult decat promitator, nu ne mai fierbeti.

Nu uitati de amanuntele tehnice: distante parcurse zilnic, traseu, greutati cu vame etc.

La anul as baga ceva similar...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu scuzele de rigoare pentru pauza revin cu detalii despre traseu.

 

In mare cam asa arata traseul : post-47250-0-79909400-1349887480_thumb.jpg

 

 

O vedere doar cu Georgia : post-47250-0-37665100-1349887497_thumb.jpg

 

 

Si doua detalieri cu zonele care din puctul meu de vedere merita cea mai mare atentie si bineinteles ca voi reveni asupra lor pe masura ce se va derua povestea :

 

Ushguli : post-47250-0-93843500-1349887497_thumb.jpg si Omalo : post-47250-0-10146100-1349887508_thumb.jpg

 

Pentru ca stiu ca toata lumea este interesata o sa pun o poza cu bagajele mele inainte de a fi indesate in gentile textile in cazul meu : post-47250-0-22991000-1349888555_thumb.jpg

 

Punga mare alba contine camere de 21 si 17.

Punga mica alba contine placute de frana pt fata . Nu le-am schimbat nici acum . Pe spate erau proaspat schimbate.

In dreapta lot trusa de scule care contine cam tot ce as avea nevoie inclusiv pompa, petece si lipici.

In husele cilindrice din dreapta albastra respectiv gri cu gri sunt salteaua pt dormit si un fel de cearsaf care o imbraca si care te fereste de senzatia aia naspa cand te lipesti de saltea/izopren

In cele 2 huse portocalii se afla cortul [fara bete si cuie care sunt ceva mai la dreapta] respectiv sacul de dormit.

Dedesubt in cele 2 sticlute ulei pentru ungatorul de lant. Cred ca una singura era suficienta si daca as fi facut de 2 ori nr de km.

Langa sticlute sunt cele 2 prosoape pe care le-am avut la mine.

Urmeaza butelie, powertape, trusa de cosmetice care era initial cea roz dar s-a transformat in cea neagra [nu au incaput]

Sticla de apa si sandalele [pe post de al doilea rand de incaltari]

In trusa albastra au fost cabluri de toate felurile de la cele pentru pornit mobra pana la mini si micro usb cu incarcator de priza de bricheta de legat la pc.

Pe langa ceea ce se vede in poza am mai avut o sticla de apa de 1l si o oala in care au intrat butelia, aragazul si niste pasta de curatat pe maini in caz de pana.

De asemenea am mai avut 2 huse cu haine. 2 pt ca una era pt hainele murdare.

La capitolul haine nu am avut mare lucru: cateva tricouri, cateva perechi de chiloti, cateva perechi de ciorapi, o pereche pantaloni scurti o pereche pantaloni lungi,un polartech cu protectie la vant, o caciula si un buff.

 

Dar am uita sa prezint ceva foarte important. Tot in poza in partea de jos se vede o borseta. Este facuta de KLIM si luata de la MOTOR-INN

Nici nu pot as va spun cat de utila e chestia asta. De departe a fost cel mai tare item pe care l-am avut in aceasta tura si nu cred ca voi mai pleca fara. Nu imi place sa am rucsac in spate ceea ce e un pic ciudat avand in vedere ca am ani grei de drumetii si alpinism in spate dar pe mobra nu imi place si basta. In schimb ai mereu nevoie sa ai la indemana actele [pasaportul e mai important ca sfanta scriptura cand esti in alte tari], portofelul, si diverse maruntisuri pe care le vrei la indemana si sa le poti lua repede de pe mobra cand te opresti. Pt mine acest obiect a fost ideal intrucat aveam mereu asupra mea toate chestiile esentiale.

 

Inca o poza cu echipamentul moto :

 

post-47250-0-26586400-1349890389_thumb.jpg

 

In poza se vad pantalonii KLIM Traverse primiti sponsorizare tot de la MOTOR-INN , tricoul KLIM, Armura este UFO Scorpion si cizmele SIDI Adventure.

 

Un pic de discutie pe partea de echipament:

In principal merg pe mine cu armura ...tricoul peste il pun ocazional de obicei cand se raceste pun geaca sau polarul. Geaca este un HELD nu mai stiu modelul din care am scos protectiile si o folosesc numai in conjunctie cu armura.

 

In partea de jos de obicei folosesc genunchere THOR Force si cumva inca nu am gasit un setup perfect le folosesc cu niste pantaloni pt ascensiuni montane cu genuncherele peste. Pantalonii Traverse de la KLIM ma incap peste genunchere insa cumva sunt destul de stransi [am picioarele foarte groase pt inaltimea mea] cred ca o solutie ar fi niste pantaloni mai largi si cred ca exista ca varianta unii mai largi. In fine la inceputul turei am fost un pic reticent sa plec cu pantalonii astia pe mine la 40 si ceva de grade insa pot sa spun ca i-am purtat in timpul turei la temperaturi variind intre 5 si 35 de grade si au fost foarte ok . La 5 grade imi era chiar bine de tot in ei evident cu aerisirile inchise iar la 35 ce-i drept din cand in cand ma mai ridicam in scarite ca sa ma ventilez mai bine. Nu pot sa spun ca era excelent dar era mai nult decat suportabil.

Una peste alta pantalonii astia de la KLIM sunt de departe cei mai buni pe care i-am purtat pana acum si am ca referinta costumul Rally 3 de la BMW si un costum de la HELD.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa nu uit de cizmele SIDI Adventure, am fost foarte multumit de ele initial pt ca la momentul la care baietii au inceput sa se planga de mirosurile care ies seara din cizme ale mele nu aveau nici o problema..iar chestia asta nu s-a schimbat pana la sfarsitul turei si nici ulterior , de asemenea sunt in continuare impermeabile dar am avut o mica aproblema cu ele s-a rupt o cusatura. Cautand pe net am vazut ca si pe ADVRider e cineva care a patit la fel si in acelasi loc. Altfel cizmele s-au comportat asa cum ma astept eu sa se comporte echipamentul meu ...PERFECT.

 

A laudat Eru o luna de zile accesoriul ala, mie tot gay mi se pare sa ai borseta la brau... dar ma rog ;).

 

Nimic nu poate fi mai gay decat casca cu care ai venit tu :kick: iar rucsacul tau nu se mai aseza pe spate din cauza celuilalt rucsac. :blbl:

Editat de ERU
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cat despre echipamentul meu, ca tot a adus vorba Eru, eu am venit cu urmatoarele:

http://motor-inn.ro/ro/echipamente-enduro/pantaloni/klim-chinook-pant-light-gray

 

http://motor-inn.ro/ro/echipamente-enduro/protectii-trunchi/evs-g5-ballistic-jersey-black

 

http://motor-inn.ro/ro/echipamente-cross/tricouri/klim-mojave-jersey-blue

 

http://img5.cherchons.com/marchand/www.motocard.com/images/articles/M-03732623T.gif

 

http://www.getgeared.co.uk/MADHEAD_Motocross_Long_Carbon_Look_Knee_Armour

 

si am mai avut un rucsac pe care-l folosesc si la enduro, atat pentru rezervorul cu apa cat si pentru trusa de scule dementiala:

http://www.klim.com/en-us/shop/bags/3319-000

 

Pot sa zic ca tot echipamentul si-a facut treaba grozav. Genuncherele le-am schimbat intre timp cu niste orteze, pentru endureala, dar la cat au costat... n-am ce sa reprosez. Pantalonii de la Klim sunt super aerisiti si au fost alegerea perfecta pentru sezonul in care ne-am plimbat. Bluza este extraordinar de aerisita si a rezistat la trante serioase fara avarii vizibile. Rucsacul nu l-am purtat pe spate asa cum procedez de obicei la enduro, mi-a fos mai comod sa-l pun pe locul din spate si sa-l prind cu un elastic.

 

In momentele mai racoroase aruncam ori polarul pe mine, ori fasul de ploaie.

 

Overall, m-am simtit confortabil si ventilat tot drumul. Mult mai aerisit decat cu Rallye 3 de la BMW pe care l-am purtat pana acum. Pe termen lung nu stiu totusi daca e o varianta castigatoare, s-ar putea pe la 40 de ani sa ne plangem de reumatism si sa regretam ca nu am pus un costum intreg pe noi.

 

Si casca despre care Eru zice ca e gay este urmatoarea:

http://www.nolan.it/catalogo_10.jsp?iditem=264&lng=en

Am lasat barbia acasa si am luat-o ca un open face. Motivul pentru care nu am mers cu cea full face este ca am posibilitatea sa fac fotografii mult mai usor cu DSLR-ul, la care trebuie sa pun ochiul pe vizor ca altfel nu iese ce vreau. Din pacate am ramas dezamagit de ea pentru ca majoritatea gadgetu-rilor s-au umplut de praf si nu au mai functionat cum trebuia dupa primele 2-3 zile de off-road (aerisiri, ochelari de soare etc.). Pe de alta parte, atunci cand am avut nevoie de ea din plin... si-a facut treaba ca la carte. Acum am polistirenul din spatele castii crapat complet, semn ca a disipat energia asa cum a fost gandit la ei in laborator.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa .....sa reiau firul povestii.

 

Odata cu vestea ca plecam cu aproximativ o luna mai devreme lucrurile incep sa se precipite un pic. Caut cauciucuri ..m-am hotarat la Metzeler Karoo si parca au intrat in pamant b374 imi zice ca nici el nu a gasit pe nicaieri ..pana la urma gasesc evident nu pe stoc le comand cumpar intre timp ulei si filtru le si schimb pe toate curat si filtrul de aer si ma gandesc ca tot nu mi-am pus inaltatoarele de ghidon si daca nu le pun pt tura asta cand sa le mai pun. De fapt inaltatoarele alea sunt niste ROX Risers care mi-ar aduce ghidonul si mai sus dar mai important mai aproape de mine. Am doar 1.69 si ma cam intind dupa gidon desi avea un fel de inaltatoare deja de la amortizorul de ghidon. Problema cu inaltatoarele este ca trebuie schimbat si un furtun de frana ca e prea scurt si cablul de ambreaj. Caut un pic pe forum si dau peste Florin si ma mai relaxez un pic. Imi monteaza inaltatoarele de ghidon si schimba si furtunul; am mai vrut eu niste inginerii cu furtune de frana dar am renuntat pana la urma, cablul de ambreaj este schim bat si el. Sunt gata ..dar parca as modifica si saua un pic ..si am modificat-o dar nu a fost o idee buna sa plec la drum cu o sa netestata. Partea buna este ca am mers mult in picioare inaltatoarele de ghidon au facut traba asta mult mai confortabila ba chiar ademenitoare.

 

In tot acest timp se intamplau mailuri intre Cluj, Brasov, Sibiu si Bucuresti telefoane consfatuiri trimiteri de pasapoarte dintr-o parte in alta si toata lumea facea pregatiri la mobre. Doar Andrei statea calm ..genul ala de calm care ma scoate pe mine din minti: "- Lasa ma ca e timp! " si te pomenesti ca de fapt nu e gata. In fine se stabileste plecarea pt data de 04.08 pe la pranz pt ca in afara de mine si de Andrei restul veneau de la intalnirea AT de la Valeni.

Stire soc de ultimul moment se amana plecarea cu o zi . Asa ca plecam pe 05.08 urmand sa ne intalnim la Giurgiu la Petrom. Dar pt ca suntem ultra sincronizati ne intalnim pe drum la scurta vreme dupa iesirea din Bucuresti asa ca ne oprim intr-un OMW ca sa nu-l mai car pe frc'miu dupa mine [la el in portbagaj erau sponsorizarile de la Domeniile SAMBURESTI]. Asa ca in formula completa purcedem spre granita .

 

In prima zi nu s-au facut prea multe poze. Plecarea intarziata precum si caldura nu ne-au imbiat la asa ceva in plus Bulgaria era doar o tara de trecere si ne grabeam spre Istanbul :

 

post-47250-0-49160100-1349963615_thumb.jpg post-47250-0-42281400-1349963616_thumb.jpg post-47250-0-60873800-1349963617_thumb.jpg

 

 

Ca o alta parere personala, tura noastra avea sa inceapa de abia dupa Istanbul; eu nepreaintelegand ce anume am cautat acolo. Am decis cu ceva timp in urma ca ma voi apuca de vizitat "ctitorii" dupa 80 de ani; pana la varsta aia, sau cat timp o sa pot, o sa vreau sa ma dau pe off, sa ma catzar, sa ma scufund, sa fac orice dar cat mai departe de orase si de civilizatie. Asa ca din prima zi cam astea sunt pozele cu care va pot desfata ochii.

De asemenea in aceasta zi am fost in cautarea unei viteze de croaziera cu care sa poata sa traiasca toti. Evident nu am gasit-o din prima zi . Un alt fapt care mi-a marcat aceasta zi a fost zgomotul cauciucurilor. Eram si sunt inca la prima pereche de cramponate si desi in trecut am mai avut discutii cu alti motociclisti pe tema zgomotului facut de crampoane [era vorba de K60] mereu am considerat zgomotul asta ca fiind un moft. Cel putin pt K60 sustin in continuare ca asa si este ..la "Karoaie" e alta poveste se auzea un uruit groaznic in casca de la prima oprire m-am uitat cu grija la mobra sa vad de unde se aude . Ulterior am constatat ca acel zgomot era doar in plaja de viteza in care din pacate pt mine mergeam noi.

 

Am mers toata ziua sau cat a mai ramas din ea pe soselele bulgarilor si mult dupa ce s-a lasat intunericul si a rasarit o minunatie de luna imensa si portocalie [pe care din pacate nu am pozat-o] ne-am oprit pe plaja la sud de Burgas. Ziua s-a terminat cu un offroad de 30 de m in care am scufundat toti mobrele pana la bascule ne-am impins/tras unii pe altii ca sa le punem gramada si dupa o baie binevenita si o sticla de vin de la sponsor ne-am bagat in asternut ..pt ca in afara de mine toata lumea a dormit direct pe plaja.

Editat de ERU
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

catorva dinre noi ne-a fost lene sa mai punem cortul si am gasit potrivit sa dormim sub cerul instelat. Am lansat astfel o provocare: sa dormim o luna de zile direct sub cerul liber. Vai... si baia in mare a fost nemaipomenita. Apa calduta si limpede, plaja pustie... o placere.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ZIUA 2

 

 

Aceasta zi a debutat bine cu trezire pe plaja cu baie in mare pt cine a mai avut chef:post-47250-0-51376400-1350106425_thumb.jpg

 

Insa destul de repede s-a facut cald ...stiti voi caldura aia de plaja unde nu ai nici un strop de umbra. Si exact in momentele alea noi scoteam mobrele din nisip: post-47250-0-11799000-1350106421_thumb.jpg post-47250-0-47927100-1350106423_thumb.jpg

 

Si daca ostoiam caldura cu gandul ca ne vom urca pe mobre si dam drumul la ventilator ei bine nu a fost sa fie. Ca intotdeauna penele se intampla in cele mai neplacute conditii. In cazul nostru soare si caldura ca in cuptor, doar e 6 august. Si a fost sa fie ca prima pana sa o aiba Tenere-ul lui Vlad, nu cine stie ce o banala pana de cauciuc post-47250-0-32262300-1350106422_thumb.jpg despre care nimeni nu si-a dat seama cum s-a intamplat pt ca nu am gasit nimic nici in cauciuc nici in camera. Si ca sa fie distractia completa nimeni nu avea un imbus de 14 drept pt care nu puteam da roata jos. Am incercat varianta cu lipit camera fara sa o dam jos de pe roata insa nu am avut prea mult succes. Intre timp Alecul si Maka s-au suit pe mobre si dusi au fost. Maka s-a intors cu niste zemuri reci numai bune pt caldura aia infernala iar ALecul cu un imbus de 14 care ne-a ajutat sa ne luam rotile la spinare 20 de min mai tarziu.

 

Urmatoarea oprire a fost in vama Bulgaro - Turca :

post-47250-0-50871600-1350106424_thumb.jpg

post-47250-0-52289600-1350106426_thumb.jpg

Editat de ERU
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nimeni nu avea un imbus de 14 drept pt care nu puteam da roata jos

 

He he, inbus de 14 si cheie de 22 - fara ele nu faci nimic la roti la tenere... si nu sunt incluse in trusa de scule a mobrei :D. Unii afla mai devreme, altii mai tarziu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Urmatoarea oprire a fost in vama Bulgaro - Turca : post-47250-0-52289600-1350106426_thumb.jpg

 

Nu au existat probleme majore la trecerea in Turcia. Cea mai mare dificultate a fost RCA-ul meu care nu acoperea Turcia . Cand am vazut eram distrus numai ganduri negre, deja ma vedeam luandu-l de gat pe broker [mi-e prieten] dar turcul de la vama imi spune YOC PROBLEM si imi arata un ghiseu unde contra sumei de 15 Euro mi-a facut un nene asigurare valabila pe tot anul in Turcia in cateva minute. Ca o idee generala despre turci iti rezolva orice problema bani sa ai.

La iesirea din vama ne lovim de a doua problema .

 

Vamesita turcoaica dupa care ni s-au scurs ochii tuturor i-a gresit lu' Gabi actele trecandu-i mobra drept masina astfel incat a fost nevoit sa reia cateva formalitati cand tocmai terminasem. Dupa vama a urmat un drum superb prin niste dealuri de genul subcarpatilor cu serpentine largi si un drum bun si lat cum sunt majoritatea drumurilor din Turcia unde i-am dat gaz si ne-am bucurat de serpentine.

 

Dupa vama ne-am oprit destul de repede in primul oras, Kirkareli unde am scos bani din perete si am mancat primul kebap adevarat . Nu era cine stie ce, am mancat mult mai bine in Ro insa la foamea pe care o aveam a fost bine primit. De altfel daca am fi stiut ca ne asteapta ramadan-ul cred ca mancam mai multi. Localnicii fiind mai la granita se bazau probabil pe faptul ca Allah nu se uita spre eipt ca in restul Turciei rar am mai gasit ceva de mancare la vre-o carciuma.

Totodata a fost si momentul in care mi-am scos din nou actele pt a le pune bine si uitandu-ma din nou pe RCA am constatat ca nu gasesc Georgia. Nu e nici taiata dar nici specificata. Hmmm care sa fie misterul ...rand pe rand toti baietii se uita pe RCA-uri si "same story" . Lasa ca vedem noi la granita.

 

Restul zilei s-a scurs trist pe asfaltul soselelor turcesti :post-47250-0-50871600-1350106424_thumb.jpg.

 

Spre seara am ajuns pe langa Istanbul unde cu un pic de efort si cu ajutorul GPS-ului am gasit pana la urma camping-ul pe care il cautam. Odata cu balaureala dupa camping am avut si prima iesire de pe asfalt pt ca GPS-ul meu e mai putin dus pe la biserica/moschee [a se citi ca proprietarul are bifat si "unpaved roads :peace: ]

Intr-un final obositi plini de praf si transpirati am ajuns la camping , am negociat si ne-am bagat motoarele inauntru. S-a infintat si fondul solidaritatea si cativa dintre noi au purces la cumparaturi. Am facut cunostiinta atat cu preturile turcilor cat si cu ceea ce ei denumesc "salami" un parizer nenorocit din care cu greu mi-am facut curaj sa mananc. Desi sunt carnivor prin excelenta in Turcia am trait mai mult pe baza de plante. :-L .

Ziua a fost incheiata cu un dus si nani sub cerul liber. A doua zi urmand sa vizitam Istanbulul. Ce imi plac mie "ctitoriile" de abia astept . :nono:

 

frumos traseu ...poate mai puneti cateva poze si impresiii despre locurile acelea cand aveti timp da mai ales poooozzzzzeeeeeeee si io vreau o tura offff mai mai

 

 

Cu pozele o sa fie mai complicat pt ca Andrei nu ma mai lasa sa-i postez pozele pana nu le fardeaza in PS.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aoleoo, concurenta intre blog si forum. hai cu offroaduuu!

 

Stai linistit ca nu-i nici o concurenta. Si cu offroad-ul mai ai putintica rabdare pt ca tura incepe de abia dupa plecarea de la Istanbul. Poate relateaza Andrei partea de istanbul pt ca dupa cum am spus orasele ma lasa rece.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ZIUA 3

 

 

Ziua asta a inceput destul de greu. Ne-am urnit greu inspre Istanbul pe care conform planului ar fi trebuit sa-l vizitam si la ora 17 sa fim inapoi in camping sa luam mobrele si sa plecam. Oamenii astia au o problema vor sa plecam la ora 17. Dar sa o luam in ordine. Ne urnim cu greu catre Istanbul. Ar trebui sa mergem cu un fel de rata pana la capat si acolo am gasi o statie de metrou. Zis si facut ne asezam in statie sa asteptam preoraseneasca; de fapt nu in statie ci vis a vis de statie la umbra pt ca desi dimineata este al naibii de cald. Vine rata ne suim toti si pe cand asteptam sa plece distrusi deja de caldura de cuptor imortalizez acest cadru :

post-47250-0-46439600-1350323904_thumb.jpg

 

In fine ne dam jos din conserva si intram la metrou . Super tare aici e racoare si nu e de mirare intrucat fata de metroul nostru la turci cobori in subteran de mai ai un pic si ajungi in centrul pamantului. In statia de metrou am gasit niste decoratiuni bizare. De fapt cred ca cineva a fost la un m oment dat prin Moscova dar a fost beat incontiinu si cand s-a intors in Istanbul a decis ca ar trebui sa faca ceva cu metroul si a iesit cam asa :

post-47250-0-48342900-1350323905_thumb.jpg

 

La un moment dat iesim din metrou destul de in centru si o luam la pas: post-47250-0-38653200-1350323906_thumb.jpg de asemenea mi-a astras atentia modul in care sunt intarite legile de circulatie : post-47250-0-43519500-1350323907_thumb.jpg in imaginea este un semn de sens unic destul de greu de incalcat.

 

Tot mergand noi am constatat ca in Istanbul trend-ul eco a intrat puternic si in publicitate : post-47250-0-46820800-1350323908_thumb.jpg si de asemenea pe cand traversam un pod atentia mi-a fost atrasa de o ambarcaiune neobisnuita :post-47250-0-63435700-1350323909_thumb.jpg pentru ca sansele sa va dati seama ce reprezinta sunt minime aflati ca este o barca de salubrizare care curata gunoaiele de pe apa.

 

Dupa destul de multa plimbare ajungem la un moment dat la intalnirea cu Dan Popescu. Dl in cauza este chiar presedintele asociatiei motociclistilor din România caruia doresc sa-i multumesc inca o data pt tot ajutorul pe care ni l-a oferit.

 

post-47250-0-54086300-1350323910_thumb.jpg

 

In imaginea de deasupra poteti vedea "The Gang" + Dan Popescu in extrema dreapta.si daca tot vorbesc despre extreme nu ma pot abtine sa nu postez aceasta poza cu cele 2 extreme ale grupului post-47250-0-55241200-1350323911_thumb.jpg

 

Ca sa nu fiu chiar refractar la partea culturala a turei o sa va spun ca am vizitat si noi ca toata lumea de altfel Aya Sofya despre care am aflat ca nu inseamna Sfanta Sofia asa cum crede toata lumea ci "divine wisdom" iar asta vine dintr-o sursa destul de sigura :

post-47250-0-88621900-1350323912_thumb.jpg

 

Nenea din poza este profesor de istoria religiilor si un tip foarte dezghetat. Insa a ramas descumpanit dupa discutia referitoare la aceasta hartapost-47250-0-78605900-1350325753_thumb.jpg

L-am intrebat ce se afla mai sus de Silistra. Si el mi-a spus ca nu era nimic. Un nimic al naibi de greu de cucerit si anexat imperiului Otoman. Dar mai cu seama un nimic de unde vine cea mai veche scriere gasita vre-odata.

 

Dupa vizitarea celebrului asezamant de cult la iesire ne-am intalnit cu 2 localnice : post-47250-0-65095900-1350325756_thumb.jpg :blbl:

 

Destul de rupti de oboseala datorata in mare parte caldurii am cautat ceva de mancare. AM gasit niste kebabi destul de tristi dar si destul de ieftini si dupa ce i-am mancat am dat peste niste bucate foarte apetisante :post-47250-0-61800400-1350325755_thumb.jpg

 

In fine deja era depasita ora 17 la care ar fi trebuit sa fim calare pe mobre si sa parasim camping-ul si noi inca de abia ne indreptam spre metrou. Insa in metrou am avut ocazia sa-l imortalizam pe tatal tuturor cocalarilor de pe planeta post-47250-0-73036900-1350325754_thumb.jpg

 

Si ca sa incheiem aceasta zi foarte interesanta de altfel ajungand in camping aproape pe inserat lumea insista sa ne suim in sei sa sa plecam. Noroc cu Dakarul lui Andrei care mai intelept fiind ne pune frana la toti. Nnu vrea sa porneasca si pace. Bateria e moarta ..dar o fi de la baterie sau nu mai incarca? Aici intra in scena Dan Popescu , alertat prin telefon vine sa ne ajute impreuna cu un prieten turc si cu un aparat de masura.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Actiunea treneaza...

 

 

 

Cand incepe?...vrem sa vedem motoare...

 

Dupa plecarea din Istanbul.

 

Si pt ca vad ca forumul functioneaza minunat si nu mi-a luat ultima postare sa incerc sa o refac din memorie.

 

Asadar Dan popescu a venit cu un amic turc pe numele lui Burak. Inarmati cun un aparat de masura ne-am dat erpede seama ca acumulatorul de la Dakar era istorie. Am aflat ulterior de la Burak ca e ceva obisnuit in Turcia din cauza caldurii si mai ales ca la F650Gs mono bateria este plasata deasupra motorului intr-un loc "fierbinte" intretinerea bateriei [completarea cu apa] trebuie facuta cu sfintenie ca si inchinarea la Allah.

Bun acum ca devenise clara situatia si ne trebuie o baterie noua ne-am linistit si am facut aranjamentele pt inca o noapte in camping. Am stat pana tarziu in compania lui Dan Popescu si a lui Burak si cu hartile in fata am bifat niste obiective de vizitat pe drumul nostru spre Georgia.

Editat de ERU
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai uitat momentul serii... bancurile cu Chuck Norris. Vedeta a fost: Chuck Norris poate sa arda furnici cu lupa.... noaptea!

 

Am experimentat putin si cu mâncarea de la magazin in acea seara, ne-am potolit setea cu ayran la sticla de 2l, am incercat berea locala si am bagat smochine si pepene... made in Turkey. Smochinele au fost dementiale, nu ca scofalcitele astea de ajung pe piata la noi.

 

Si pentru ca aveam suficient timp, am ascultat uimiti istorisirile aproape de necrezut ale lui Dan despre plimbarile lui cu motocicleta prin Siberia.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am experimentat putin si cu mâncarea de la magazin in acea seara, ne-am potolit setea cu ayran la sticla de 2l, am incercat berea locala si am bagat smochine si pepene... made in Turkey. Smochinele au fost dementiale, nu ca scofalcitele astea de ajung pe piata la noi.

 

Si pentru ca aveam suficient timp, am ascultat uimiti istorisirile aproape de necrezut ale lui Dan despre plimbarile lui cu motocicleta prin Siberia.

 

Din ce scrie mai sus rezulta ca Dan povestea singur ca voi erati toti la buda, stricati la stomac :)))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...