Lipstick Postat Octombrie 11, 2012 Share Postat Octombrie 11, 2012 Salut! Mi-am cumparat de 2 luni o mobra si azi dimineata m-a lasat pieton. Am pornit-o cu shokul tras (fiind vreo 5-6 grade afara), a mers normal circa 1 minut si dupa ce am dat-o jos de pe cricul central a inceput sa scada turatia treptat, de la circa 2500 (shokul tras la max) pana pe la 800. In situatia asta am incercat sa o accelerez ff putin si asta a fost... s-a oprit si nu a mai fost chip sa porneasca. Dupa amiaza i-am demontat rezervorul pt ca ma gandeam ca s-a inecat si voiam sa verific bujiile si am observat ca furtunul de vacuum de la rezervor era iesit (nu stiu daca asa fusese sau s-a desprins cand am ridicat rezervorul). Cert este ca am conectat furtunelul si am reusit sa o pornesc din nou, dar am avut aceeasi problema: a mers 1 minut normal apoi a revenit la 700-800 de turatii si cand am incercat sa o accelerez a murit. Are cineva vreo idee cum rezolv problema asta? Dau un rezervor de bere! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lipstick Postat Octombrie 11, 2012 Autor Share Postat Octombrie 11, 2012 E jumatate plin. Deci vreo 10 litri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MIBVL Postat Octombrie 11, 2012 Share Postat Octombrie 11, 2012 O parere de a mea ......incearca sa o pornesti si o lasi pornita "minutul" ala si dai cu apa pe galeriile de evacuare .....si vezi daca bujiile iti merg bn sau nu ......dupa un minut ar trebui sa se incinga galeria de evacuare .....daca se evapora apa de pe teva repede e ok(bujia) daca sta umeda un timp nu functioneaza corespunzator .......scuze nustiu daca m-am exprimat destul de corect ...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lipstick Postat Octombrie 11, 2012 Autor Share Postat Octombrie 11, 2012 multam. o sa fac testul asta maine dimineata. cheers! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mettal86 Postat Octombrie 11, 2012 Share Postat Octombrie 11, 2012 (editat) Nu stiu daca ai mai avut moto pe carburatie, dar ce ti se intampla e perfect normal. 1. inchizi socul, in motor intra mult mai multa benzina decat aer 2. se incalzeste putin motorul si incepe sa se sufoce de la prea multa benzina, si tu ii dai gaz => o ineci 3. sigur e furtunul de vacum pentru pompa si nu preaplinul din rezervor? 4. Sper sa nu fiu captain obvious, dar daca nu ai avut moto pe carburatie, cand afara e rece se porneste in felul urmator - inchizi socul, pornesti - cand incepe sa scada turatia, SCAZI socul, NU dai gaz, turatia trebuie sa revina pe la 2k rpm - cand iar incepe sa scada, iar e prea multa benzina, si mai scazi din soc, pana ajungi sa reduci de tot socul. Editat Octombrie 11, 2012 de mettal86 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lipstick Postat Octombrie 11, 2012 Autor Share Postat Octombrie 11, 2012 Asa este mettal86, nu am mai avut moto pe carburatie. De fapt nu am mai avut moto pana acum. Dar asta e alta poveste. Am incercat tehnica descrisa de tine la pct 4 si nu prea a functionat pt ca tendinta era catre 0 rpm oricum, dar poate nu am facut totul cala carte. O sa incerc inca o data maine, in speranta ca nu osa fie nevoie sa jung la service mai devreme decat programasem. Multumesc pt sfat si pt promptitudine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aturdoc9 Postat Octombrie 12, 2012 Share Postat Octombrie 12, 2012 verifica bornele bateriei in special masa sa nu fie oxidata si eu am patit-o,unge bornele cu putina vaselina Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SabinRace Postat Octombrie 12, 2012 Share Postat Octombrie 12, 2012 Cati km are motocicleta? Distantele la supape,Carburatia si bujiile cand au fost facute? Reparatiile de pe net iti vor creste factura de service si vei spala cu benzina motorul si uleiul facandu-i rau. Mai verifica vacumul ala de pe rezervor sa fie la locul lui si daca este atunci: Test compresie, vezi culoarea bujiilor si curatarea carburatiei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Octombrie 12, 2012 Share Postat Octombrie 12, 2012 700-800 de turatii si cand am incercat sa o accelerez a murit. Ralanti-ul e prea mic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
whiteman Postat Octombrie 13, 2012 Share Postat Octombrie 13, 2012 In felul asta a ineci. Furtunul ala de vacuum a iesit in momentul in care ai scos rezervorul. Daca ar fi fost iesit nu ti`r fi pornit motoreta. Porneste`o cu socul tras iar dupa ce a pornit incearca sa reduci socul la jumate sau la o pozitie care iti tine relantiul stabil pana se incalzeste. Sper ca am fost de folos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bica Postat Octombrie 14, 2012 Share Postat Octombrie 14, 2012 O parere de a mea ......incearca sa o pornesti si o lasi pornita "minutul" ala si dai cu apa pe galeriile de evacuare .....si vezi daca bujiile iti merg bn sau nu ......dupa un minut ar trebui sa se incinga galeria de evacuare .....daca se evapora apa de pe teva repede e ok(bujia) daca sta umeda un timp nu functioneaza corespunzator .......scuze nustiu daca m-am exprimat destul de corect ...... testul asta se face altfel..te lasi jos la galerii si bagi cate-o flegma pe fiecare teava...pe care sfaraie ca o ceafa de porc, ala piston merge.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.