George2013 Postat Octombrie 25, 2012 Share Postat Octombrie 25, 2012 Salut. am achizitionat de curant o yamaha fzr si nu am scanteie deloc la ea...motorul l`am auzit pornit mai demult...acum nu imi da scanteie pe nici o fisa...poate fi senzorul? bobinele? cdi? voi ce parere aveti ca nu m`asi apuca sa le cumpar pe toate pt ceva minor,curent ajunge pana in bobine:) astept raspunsuri, ms mult! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sdu Postat Octombrie 25, 2012 Share Postat Octombrie 25, 2012 verifica bobinele de inductie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
George2013 Postat Octombrie 25, 2012 Autor Share Postat Octombrie 25, 2012 e posibil sa cada amandoua deodata?...daca era una mai ziceam dar lipseste scanteia pe orice fisa.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Octombrie 25, 2012 Share Postat Octombrie 25, 2012 Ce an,ce cilindree este FZR-ul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sdu Postat Octombrie 25, 2012 Share Postat Octombrie 25, 2012 verifica daca nu sunt arse, verifica daca au curent. la minus ce ai, senzor sau platina? si chiar, ce an e ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
c0sminel Postat Octombrie 26, 2012 Share Postat Octombrie 26, 2012 e un fzr 3he de 600.nush ce an este.90-93 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Octombrie 26, 2012 Share Postat Octombrie 26, 2012 Salut. am achizitionat de curant o yamaha fzr si nu am scanteie deloc la ea...motorul l`am auzit pornit mai demult...acum nu imi da scanteie pe nici o fisa...poate fi senzorul? bobinele? cdi? voi ce parere aveti ca nu m`asi apuca sa le cumpar pe toate pt ceva minor,curent ajunge pana in bobine:) astept raspunsuri, ms mult! Cum ai verificat ca nu are scanteie? Secundarul fiecarei bobine este legat la 2 bujii (2 cilindri 1-4, 2-3), atunci cand verifici daca o bujie da scanteie, celalalt capat al secundarului trebuie sa fie conectat la bujia corespondenta, altfel circuitul este deschis. Daca ai curent pe primarul bobinelor, simulezi "ruptorul" prin decuplarea minusului, moment in care ar trebui sa apara scanteie pe ambele bujii. Daca nu ai scanteie, problema este dupa bobine... bobinele (cam improbabil sa pice amandoua in aceasi timp), fise, pipe... etc. Daca ai scanteie, problema este inainte de bobine, respectiv CDI, bobina pick-up... etc. Succes! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edysson Postat Octombrie 26, 2012 Share Postat Octombrie 26, 2012 Bobinele nu se ard amandoua,iar faza cu cealalta bujie in fisa ,adica 1-4 nu are legatura.verifica cdi-ul sau daca are plus pe alimentare. Cum ai verificat ca nu are scanteie? Secundarul fiecarei bobine este legat la 2 bujii (2 cilindri 1-4, 2-3), atunci cand verifici daca o bujie da scanteie, celalalt capat al secundarului trebuie sa fie conectat la bujia corespondenta, altfel circuitul este deschis. Daca ai curent pe primarul bobinelor, simulezi "ruptorul" prin decuplarea minusului, moment in care ar trebui sa apara scanteie pe ambele bujii. Daca nu ai scanteie, problema este dupa bobine... bobinele (cam improbabil sa pice amandoua in aceasi timp), fise, pipe... etc. Daca ai scanteie, problema este inainte de bobine, respectiv CDI, bobina pick-up... etc. Succes! Nu are legatura cu defacerea minusului,faza e valabila la cdi-urile mai vechi echipate cu tranzistori pe finali si nici aia la toate.La Cdi-urile mai noi nu ai curent pe driver doar cind senzorul citeste reperul de pe volanta,ceea ce ai zis tu e valabila la cdi-urile care au 12v pe finalul care duce la bobina de inductie,iar prin desfacerea minusului bobina mai scapa din autoinductie cate o scanteie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ancalagon Postat Octombrie 27, 2012 Share Postat Octombrie 27, 2012 E putin probabil sa cada toate bobinele simultan ( sunt doua). Electromotorul invarte? Sigurantele si contactele din cutia de sigurante sunt ok? Butonul de start e OK? Verifica unitatea de aprindere - e un TCI, nu un CDI, adica aprindere inductiva - (pe un alt fzr, cel mai simplu, daca cealalata motocicleta porneste e OK); daca nu merge, ai descoperit vinovatul. Daca merge, verifica contactul - nu stiu exact cum e la fzr, dar multe motoare au o rezistenta "antifurt" de 100 ohmi in contact, eu mi-am pierdut vremea recent 2 saptamani din cauza uneia cu un piciorus rupt. Daca si contactul e ok, cine stie ce alte fire/contacte/sigurante sunt rupte/oxidate, etc, dar mai putin probabil... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Octombrie 27, 2012 Share Postat Octombrie 27, 2012 Bobinele nu se ard amandoua,iar faza cu cealalta bujie in fisa ,adica 1-4 nu are legatura.verifica cdi-ul sau daca are plus pe alimentare. Nu are legatura cu defacerea minusului,faza e valabila la cdi-urile mai vechi echipate cu tranzistori pe finali si nici aia la toate.La Cdi-urile mai noi nu ai curent pe driver doar cind senzorul citeste reperul de pe volanta,ceea ce ai zis tu e valabila la cdi-urile care au 12v pe finalul care duce la bobina de inductie,iar prin desfacerea minusului bobina mai scapa din autoinductie cate o scanteie. Aici se discuta despre FZR... tu despre ce (motor) vorbesti?... Ride Safe! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edysson Postat Ianuarie 14, 2013 Share Postat Ianuarie 14, 2013 Aici se discuta despre FZR... tu despre ce (motor) vorbesti?... Ride Safe! Fzr ,clar! Nu vorbesc despre mobra ! Si vorbesc di experienta de ani grei ,nu de la etapa locala de surubarit-viteza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
c0sminel Postat Ianuarie 14, 2013 Share Postat Ianuarie 14, 2013 am vb cu omul.este un fzr 400...contactul il are spart si e pus pe on cred.adik ii invarte motorul.poate i sa dus siguranta din contact Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Ianuarie 14, 2013 Share Postat Ianuarie 14, 2013 .CDI-ul defect/nealimentat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Ianuarie 14, 2013 Share Postat Ianuarie 14, 2013 Bobinele nu se ard amandoua,iar faza cu cealalta bujie in fisa ,adica 1-4 nu are legatura.verifica cdi-ul sau daca are plus pe alimentare. Nu are legatura cu defacerea minusului,faza e valabila la cdi-urile mai vechi echipate cu tranzistori pe finali si nici aia la toate.La Cdi-urile mai noi nu ai curent pe driver doar cind senzorul citeste reperul de pe volanta,ceea ce ai zis tu e valabila la cdi-urile care au 12v pe finalul care duce la bobina de inductie,iar prin desfacerea minusului bobina mai scapa din autoinductie cate o scanteie. Fzr ,clar! Nu vorbesc despre mobra ! Si vorbesc di experienta de ani grei ,nu de la etapa locala de surubarit-viteza ani grei sau nu ar trebui sa stii ca fzr-ul are tci. si de abia de curand motocicletele au cdi, cu mici exceptii! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edysson Postat Ianuarie 15, 2013 Share Postat Ianuarie 15, 2013 ani grei sau nu ar trebui sa stii ca fzr-ul are tci. si de abia de curand motocicletele au cdi, cu mici exceptii! Bine Tibi ai dreptate,dar daca la romani le spui sa caute TCI (tranzistor controled ignition) ma intreaba ce e ala,sau nu stii ca s-a incetatenit definitia la CDI pentru DC ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Ianuarie 15, 2013 Share Postat Ianuarie 15, 2013 (editat) Bine Tibi ai dreptate,dar daca la romani le spui sa caute TCI (tranzistor controled ignition) ma intreaba ce e ala,sau nu stii ca s-a incetatenit definitia la CDI pentru DC ? acelasi lucru ca si cu xerox-ul. asta nu inseamna ca e bine. pe mine ma zgaraie pe retina cand vad chestii de astea. sau pe timpane, depinde de caz! Editat Ianuarie 15, 2013 de Performance Solutions Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edysson Postat Ianuarie 15, 2013 Share Postat Ianuarie 15, 2013 acelasi lucru ca si cu xerox-ul. asta nu inseamna ca e bine. pe mine ma zgaraie pe retina cand vad chestii de astea. sau pe timpane, depinde de caz! Si pe mine ma zgariau intr-o vreme,dar ce pot sa fac? Limba romana nu o fac eu, si nici nu incerc sa o schimb,incerc sa ma fac inteles.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mexykanu Postat Ianuarie 15, 2013 Share Postat Ianuarie 15, 2013 Salut, http://www.sportdevices.com/rpm_readings/CDI_and_TCI.htm Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Ianuarie 15, 2013 Share Postat Ianuarie 15, 2013 Fzr ,clar! Nu vorbesc despre mobra ! Si vorbesc di experienta de ani grei ,nu de la etapa locala de surubarit-viteza FZR are TCI cu tranzistori tip darlington NPN si bobinele alimentate direct pe plus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edysson Postat Ianuarie 15, 2013 Share Postat Ianuarie 15, 2013 Corect,iar in tci mai gasesti si un integrat care iti modifica curba de avans in functie de impulsurile care le numara senzorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
George2013 Postat Februarie 20, 2013 Autor Share Postat Februarie 20, 2013 Deci...am ajuns acasa in sfarsit, m`am apucat si am montat motorul cat sa stea pe roti...Ce am observat momentan este: contact distrus, este la locul lui dar butucul e facut terci n`ai unde baga cheia (intra degetul) apoi la cutiuta cu sigurante, in jurul unei sigurante este prajit plasticul,...am mai vazut ca la CDI sunt inadite 2 fire pana sa intre in mufa...momentan atat pe azi, voi revenii si cu poze Am mai descoperit inca ceva, am scanteie pe fiecare fisa doar cand pun plusul pe baterie...Adica in momentul in care ating plusul de baterie imi da cate o scanteie pe fiecare bujie si atat...cand dau la automat, nu mai am nimic...si alceva ar mai fii un ticait, atunci cand pun plusul pe baterie se aude un ticait intr`un releu...aveti idee cam ce ar putea fii?:-?? Salut. Am gasit Tid`ul prajit, ma poate ajuta cineva cu niste valori pt piesele prajite din imagine?...sau o documentatie pentru el? Se merita sa incerc sa`l repar sau sa caut altul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan192 Postat Februarie 20, 2013 Share Postat Februarie 20, 2013 Ala e motor ciordit. Contact spart si TCI manarit sa mearga. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
George2013 Postat Februarie 20, 2013 Autor Share Postat Februarie 20, 2013 Am actele la motor, nu e manarit, a mai fost pus de vanzator pe bikeshop de vanzare, acum l`am cumparat eu fara scanteie:) nu vad ce manareala este facuta la TCI... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bica Postat Februarie 20, 2013 Share Postat Februarie 20, 2013 cumparar-i un cdi...ca-i prajit asta pe care il ai...cineva a rupt ceara si a relipit pe acolo una alta...plus ca grupul ala de 4 piese de langa cei doi condensatori arata de parca i-a dat cineva 220 V...cumpara un cdi bun ca nu-i scump..gasesti pe toate gardurile ,de fzr 1000.. nu merita sa repari nimic...pentru ca la cum arata prajeala e foarte posibil ca si circuitele sunt intrerupte,exfoliate...tziganie.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
George2013 Postat Februarie 20, 2013 Autor Share Postat Februarie 20, 2013 Asta inteleg, dar se potriveste de la Fzr 1000 sigur 100%? ca de 400 doar daca comand pe e-bay...In cazul asta da...asi cumpara unul, numai sa se potriveasca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.