edivkv Postat Ianuarie 29, 2011 Share Postat Ianuarie 29, 2011 salut, vezi ca in partea de sus a amortizorului este o piesa din metal in 3 trepte iti trebuie o cheie olandeza (daca nu ma insel asta este denumirea ei) sucesti de ea pana iti vine la partea cea mai de sus pt 2 persoane, iar la o persoana + ceva bagaje o poti pune la a doua treapta sper sa te ajute explicatia mea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vik55 Postat Ianuarie 31, 2011 Share Postat Ianuarie 31, 2011 salut, vezi ca in partea de sus a amortizorului este o piesa din metal in 3 trepteiti trebuie o cheie olandeza (daca nu ma insel asta este denumirea ei) sucesti de ea pana iti vine la partea cea mai de sus pt 2 persoane, iar la o persoana + ceva bagaje o poti pune la a doua treapta sper sa te ajute explicatia mea Seara buna tuturor . Intrebare si din partea mea poate are cineva asemenea modele si este bine de stiut inaite de a cumpara . Vreau sa cumpar o casca si am doua modele care i-mi plac si i-mi pot permite , ambele costa la fel si ambele au zicase pregatirea pt. comunocatie normal fiecare cu pregatirea marci sale . Este vorba de : 1- Nolan N90 Classic 2-Caberg Sintesi Klapphelm . Cei care au sau cei care conosc modelele [ambele de la Kronau ] ce i-mi pot spune si mie . Multam frumos si hai ca mai este puti si le scuatem....... Vik 55 . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Februarie 2, 2011 Admin Share Postat Februarie 2, 2011 Nu stiu modelul asta, dar in general Caberg sunt foarte proaste. Vajaie si haraie peste 100 km ora la greu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Februarie 2, 2011 Share Postat Februarie 2, 2011 Daca are nevoie cineva de piese noi sau second de BMW K1200 RS GT la preturi bune, astept PM. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Februarie 7, 2011 Share Postat Februarie 7, 2011 Seara buna tuturor .Intrebare si din partea mea poate are cineva asemenea modele si este bine de stiut inaite de a cumpara . Vreau sa cumpar o casca si am doua modele care i-mi plac si i-mi pot permite , ambele costa la fel si ambele au zicase pregatirea pt. comunocatie normal fiecare cu pregatirea marci sale . Este vorba de : 1- Nolan N90 Classic 2-Caberg Sintesi Klapphelm . Cei care au sau cei care conosc modelele [ambele de la Kronau ] ce i-mi pot spune si mie . Multam frumos si hai ca mai este puti si le scuatem....... Vik 55 . Recomand sa te mai uiti la alte modele. Nolanu e o turbina cu viziera, iar Cabergul mai e - in plus - si execrabil de proasta la finisaje. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vik55 Postat Februarie 7, 2011 Share Postat Februarie 7, 2011 Pai ai in partea dreapta, sub plasticu ala negru, un robinet. Ala face click cand il sucesti. Daca il strangi, iti comprimi arcul. Adica e mai tensionat. Pe partea stanga, jos sub amortizor ai un surub. Acolo e bine sa dai cu niste wd40 inainte, de regula e intepenit. Foloseste surubelnita din trusa impreuna cu prelungitorul dedicat. Stiu ce fac fiecare din reglaje dar nu stiu cum se regleaza in functie de incarcare si stil de mers... Salut Dan . mare rugaminte spune-mi si mie te rog la r1100 rt model ca al tau cred.. pentru a schimba bateria trebuie sa desfac carena ...........? Multam frumos . vik 55. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Februarie 7, 2011 Share Postat Februarie 7, 2011 Salut Dan . mare rugaminte spune-mi si mie te rog la r1100 rt model ca al tau cred.. pentru a schimba bateria trebuie sa desfac carena ...........? Multam frumos . vik 55. Amandoua carenele laterale, iar rezervorul nu mai retin daca ajunge numa ridicat sau tre dat jos de tot... Da carenele sigur. Mesaj completat Eu cand am mesterit la al meu az iarna il avea dat jos (rezervorul) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vik55 Postat Februarie 7, 2011 Share Postat Februarie 7, 2011 Amandoua carenele laterale, iar rezervorul nu mai retin daca ajunge numa ridicat sau tre dat jos de tot... Da carenele sigur.Mesaj completat Eu cand am mesterit la al meu az iarna il avea dat jos (rezervorul) OAaaaa nasol este de munca se pare am vazut asa in treacat are o gramada de surubele de desfacut este ceva de stiut dinainte la desfacerea acestor carene ...? si cam cat timp pierde cineva care desface prima data ...........? Multam frumos Dan . Vik55 . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Februarie 7, 2011 Share Postat Februarie 7, 2011 Mie la inceput imi lua cam 1 ceas de demontat/montat la loc carenele. Acu o fac in 20 min toata treaba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JustMe_DF Postat Februarie 7, 2011 Share Postat Februarie 7, 2011 ca sa schimbi bateria la un model 1100 RT nu dai jos decat carena din partea stanga si tubul de la filtru de aer ATAT ! am dat carena din stanga jos ... in timp record 5 min )) Mesaj completat ca sa schimbi bateria la un model 1100 RT nu dai jos decat carena din partea stanga si tubul de la filtru de aer ATAT ! am dat carena din stanga jos ... in timp record 5 min )) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Februarie 7, 2011 Admin Share Postat Februarie 7, 2011 (editat) Foarte corect, asa este! Cu o singura mentiune:te misti cam greu , in doua minute nu ai ce alege daca ai mana formata. In afara de cele usor vizibile mai ai un surub ascuns sub oglinda stanga care trebuie data jos, altul sub priza de aer din fata si doua jos, la evacuare. Atentie la cel de la priza de aer(nasul motorului), acolo nu prea este loc si de obicei inbusul ala se strica. Cind il pui la loc alege unul bun si nu-l strange tare. Dupa ce dai jos toate suruburile ridici carena in sus sa iasa de pe buza rezervorului. Te descurci tu, prima data este greu, dupa ce prinzi experienta in 2/3 minute maximum treaba este gata. Spor. Editat Februarie 7, 2011 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GIV 32 Postat Februarie 8, 2011 Share Postat Februarie 8, 2011 Foarte corect, asa este!Cu o singura mentiune:te misti cam greu , in doua minute nu ai ce alege daca ai mana formata. In afara de cele usor vizibile mai ai un surub ascuns sub oglinda stanga care trebuie data jos, altul sub priza de aer din fata si doua jos, la evacuare. Atentie la cel de la priza de aer(nasul motorului), acolo nu prea este loc si de obicei inbusul ala se strica. Cind il pui la loc alege unul bun si nu-l strange tare. Dupa ce dai jos toate suruburile ridici carena in sus sa iasa de pe buza rezervorului. Te descurci tu, prima data este greu, dupa ce prinzi experienta in 2/3 minute maximum treaba este gata. Spor. ...ai ajuns expert!..asa te vreau!... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Februarie 8, 2011 Admin Share Postat Februarie 8, 2011 ..Pai cu asa maestru ca tine.. Ma bucur ca nu te fac de ras.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vik55 Postat Februarie 8, 2011 Share Postat Februarie 8, 2011 ..Pai cu asa maestru ca tine..Ma bucur ca nu te fac de ras.. Multam la toata lumea am sa tin cont de sfaturii............ Vik55 . Mesaj completat Mie la inceput imi lua cam 1 ceas de demontat/montat la loc carenele. Acu o fac in 20 min toata treaba Inca o rugaminte Dan daca se poate ,am inceput cautarile si vad ca oferta este fff bogata si variata recomanzi ceva gen calitate /pret.... si cam ce dimensiuni trebuie sa aiba ,as vrea sa o am cand ma apuc sa demontez sa nu demontez de 2 ori ,banuiesc ca au o anumita toleranta a dimensiunilor dar sa nu ma pomenesc ca iau una mai mare si nu intra . Multam inca o data . Vik55. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Februarie 8, 2011 Share Postat Februarie 8, 2011 Intreaba pe userul fortec de Exide cu gel. Dai un ban da stii ca nu ai treaba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vik55 Postat Februarie 8, 2011 Share Postat Februarie 8, 2011 Intreaba pe userul fortec de Exide cu gel. Dai un ban da stii ca nu ai treaba Cred ca te referi la cea de la Louis Exide bike la 149.95 euro ,,,,,putin cam scumpa dar poate o fii si buna . Multam . vik53 * Nasol la astia de la Louis ca-ti baga un curs de te da pe spate . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Februarie 8, 2011 Share Postat Februarie 8, 2011 Tocmai de aia te-am indrumat la userul ala, e dealer de baterii exide Pretu e mai mic ca oriunde altundeva! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Februarie 8, 2011 Share Postat Februarie 8, 2011 Tocmai de aia te-am indrumat la userul ala, e dealer de baterii exide Pretu e mai mic ca oriunde altundeva! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Februarie 8, 2011 Share Postat Februarie 8, 2011 Tocmai de aia te-am indrumat la userul ala, e dealer de baterii exide Pretu e mai mic ca oriunde altundeva! Pe 26 februarie e bursa. Si un Oddissey e 90 EUR Oricum, la liber e cam 120 EUR. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vik55 Postat Februarie 8, 2011 Share Postat Februarie 8, 2011 Pe 26 februarie e bursa. Si un Oddissey e 90 EUR Oricum, la liber e cam 120 EUR. Sal poti sa ma ajuti cu o explicatie mai completa cum as putea cumpara un Oddissey la bani astia am inteles ca sunt bune si astea . Ms . Vik55. Mesaj completat Tocmai de aia te-am indrumat la userul ala, e dealer de baterii exide Pretu e mai mic ca oriunde altundeva! Ms l-am contactat astept un raspuns . Vik55. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Februarie 8, 2011 Share Postat Februarie 8, 2011 Sal poti sa ma ajuti cu o explicatie mai completa cum as putea cumpara un Oddissey la bani astia am inteles ca sunt bune si astea . Ms . Vik55. Am inteles de la Dan Cata ca in Ro sunt scumpe sau nu exista. Ceea ce inseamna ca tranportul le-ar face nerentabile. Eu pot aduce insa vin doar data pe an in Ro, vara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Februarie 8, 2011 Share Postat Februarie 8, 2011 @vik, de curios doar, de ce ai nevoie de o alta baterie? Ce e in neregula cu asta care o ai? E prea veche? Nu mai invarte? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vik55 Postat Februarie 9, 2011 Share Postat Februarie 9, 2011 @vik, de curios doar, de ce ai nevoie de o alta baterie? Ce e in neregula cu asta care o ai? E prea veche? Nu mai invarte? Sal Dan din pacate nu stiu ce an de fabricatie tot ce am putut sa vad asa printre filtru de aer este panasonic cu gel normal motorul este din 2000 si anu trecut in vara am avut problemele clasice cu abs la pornire , ma rog dupa ce pornea si se mai incarca nu mai aveam probleme dar acum tinuta in garaj a trebuit sa tin incarcatorul pe care mi la dat vanzatorul ca find original aproape 48 de ore la incarcat o data pe luna ,altfel nu pornea cam asta este ......... Da stiu treaba cu suntul la abs dar as vrea so vand si din respect sa zic asa pt un nou propietar as vrea so dau in perfecta stare .Sunt destule jigodi in tara asta nu vreau sa ma numar si eu printre ei . Multam Dan inca odata Vik55 . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Februarie 9, 2011 Share Postat Februarie 9, 2011 Pai da, asta ii ziceam si la maestru Budd cateva pagini mai incolo, o baterie noua nu rezolva problema decat partial... Asta e, sistemul e prost proiectat din fabrica. Dar e remediat la modelele mai noi, 1200. Si daca vrei sa vinzi motorul, ii zici omului care e treaba, altfel o sa aiba aceleasi surprize Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vik55 Postat Februarie 9, 2011 Share Postat Februarie 9, 2011 Pai da, asta ii ziceam si la maestru Budd cateva pagini mai incolo, o baterie noua nu rezolva problema decat partial... Asta e, sistemul e prost proiectat din fabrica. Dar e remediat la modelele mai noi, 1200. Si daca vrei sa vinzi motorul, ii zici omului care e treaba, altfel o sa aiba aceleasi surprize Ok Dan dar mie dupa ce o incarcam sa zicem o data pe luna .in urmatoarea luna neumbland la motor .nu mai invartea nici electromotorul nu mai vb de abs ,nu cred ca o baterie cat de cat buna se poate descarca intr-o luna nu ...? Ms totusi de sfaturi ...am si vb cu omul si este ca si rezolvata . Vik55 . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.