Razvan1 Postat Noiembrie 25, 2012 Share Postat Noiembrie 25, 2012 Salutare..va deranjez si eu cu o intrebare..doresc sa schimb kit-ul de lant de la GSX-R`ul meu srad 1996 si m-am gandit la aceasta varianta.. http://consumabile.bepagroup.ro/kit-lant-did/kit-lant-suzuki/did-kit-lant-pentru-gsx-r-750tv-96-97 Insa as vrea sa pun acest lant custom si sa raman cu lantul din kit de rezerva..mai exact http://consumabile.bepagroup.ro/lanturi-did/53050-zvmx-gold/-lant-530zvmx-gold-108-zale Vreau o parere de la voi daca este ok alegerea pareri pro si contra Va multumesc anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Noiembrie 25, 2012 Share Postat Noiembrie 25, 2012 Vrei sa pui lantul ala doar pentru ca are zalele aurite ? 530 sunt ambele, lungimea e aceasi deci se potrivesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GINO_xxx Postat Noiembrie 25, 2012 Share Postat Noiembrie 25, 2012 (editat) aici nu e problema de potrivit ! e o problema de specificatii lant ! evident cel de-al doilea este mai bun pt ca are specificatie ZVMX ! ca e aurit sau nu, mai putin conteaza ! dar te asigur ca anul acesta s-a fabricat un lant ceva mai inbunatatit cu alta specificatie! Defapt tu ce cauti ? si de ce sa-ti ramana de rezerva celalat lant? I-ATI UN LANT BUN SI GATA SI NU UITA CA INTRETINEREA LA FIECARE 1000KM ESTE CHEIA SUCCESULUI ! Editat Noiembrie 25, 2012 de GINO_xxx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvan1 Postat Noiembrie 25, 2012 Autor Share Postat Noiembrie 25, 2012 (editat) Vreau ceva bun..rezistent nu imi pasa ca sunt aurite sau neaurite asta l-am vazut cu cele mai multe plusuri ca sa zic asa..iar celalalt am zis sa il am de rezerva pentru orice eventualitate ca vine cu kit`ul d.i.d Editat Noiembrie 25, 2012 de Razvan1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Noiembrie 25, 2012 Share Postat Noiembrie 25, 2012 ZVM X e the best of the best! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvan1 Postat Noiembrie 25, 2012 Autor Share Postat Noiembrie 25, 2012 In principiu sa inteleg ca este o alegere buna ? Am specificat ca vreau ceva rezistent..implicit il voi si intretine e logica treaba..dar ca idee e bun did sau aveti si alte pareri ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Noiembrie 25, 2012 Share Postat Noiembrie 25, 2012 (editat) Mie nu-mi plac lanturile DID. Grele si mai putin durabile decat alte lanturi japaneze. Notiunea de kit este un conceput cam ticalos. iei un lant - care-o fi sau pe care il alegi iar despre pinioane nu stii mai nimic. Nu prea ai control. Daca as fi in locul tau, as pune un lant 520 (EK - MVXZ, ZVX sau ZZZ daca vrei lant performant) si pinioane JT de otel. M-as juca putin si la raportul final de transmisie daca as vrea mai mult cuplu sau mai mult top speed. Cred totusi ca as creste raportul final, pt cuplu. Editat Noiembrie 25, 2012 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvan1 Postat Noiembrie 25, 2012 Autor Share Postat Noiembrie 25, 2012 Mie nu-mi plac lanturile DID. Grele si mai putin durabile decat alte lanturi japaneze. Notiunea de kit este un conceput cam ticalos. iei un lant - care-o fi sau pe care il alegi iar despre pinioane nu stii mai nimic. Nu prea ai control. Daca as fi in locul tau, as pune un lant 520 (EK - MVX, ZVX sau ZZZ daca vrei lant performant) si pinioane JT de otel. M-as juca putin si la raportul final de transmisie daca as vrea mai mult cuplu sau mai mult top speed. Cred totusi ca as creste raportul final, pt cuplu. Foarte interesant..eu acum vreau iarna asta vreau sa fac toate modificarile pentru noul sezon..imi poti sa un link ceva ? dupa ce voi avea toti banii o sa aleg pe cineva sa rezolv toate problemele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Noiembrie 25, 2012 Share Postat Noiembrie 25, 2012 Foarte interesant..eu acum vreau iarna asta vreau sa fac toate modificarile pentru noul sezon..imi poti sa un link ceva ? dupa ce voi avea toti banii o sa aleg pe cineva sa rezolv toate problemele. Ti-am scris toate informatiile de care ai nevoie in nici un caz JT JT (otel si aluminiu) sunt poate cele mai durabile pinioane pe care le cunosc. Am vazut uzura la zeci si zeci de pinioane si foi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Noiembrie 25, 2012 Share Postat Noiembrie 25, 2012 did sau tsubaki Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Noiembrie 25, 2012 Share Postat Noiembrie 25, 2012 eu am vazut numai gunoaie, defecte de fabricatie si un QC de 2 bani, acum tu sigur ai vazut mult mai multe..dar mie mi se par niste ieftinitati. Primul lucru la care ma uit la un producator de pinioane: durabilitate pinion fata. Pana acum, pe ultimul loc se afla un producator din Germania. Al doilea aspect: durata de viata la pinioanele de aliaj usor(cu conditia ca lantul sa fie reglat corect). Pana acum n-am primit nici un rebut dar asta nu inseamna ca nu pot fi scapari. Aici intervine corectitudinea relatiei furnizor-client iar eu n-am avut probleme la returnat produse, garantie, etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Noiembrie 25, 2012 Share Postat Noiembrie 25, 2012 again and again se dovedeste ca atunci cand ceri sfaturi pe net vin x oameni cu y pareri. as fi fost tentat sa spun "vezi ce zice-n manual", dar din 96 pana acum sigur au mai aparut niste tehnologii/materiale? asa ca... succes in alegere iti doresc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GINO_xxx Postat Noiembrie 25, 2012 Share Postat Noiembrie 25, 2012 1000 km?? Mai degraba la 300 km uns si la 500 spalat + uns, ca sa aibe viata lunga. asta in cazul in care esti terasist sau mergi cu motocicleta doar de acasa la servici ! Tot timpul am evitat sa scriu pe forum pentru a evita polemicele dar ma intreb uneori oare ce-i care imi dau replici se gandesc inainte sau doar imi dau replica asa de moment ! De exemplu am plecat de la Focsani la Bailesti si am parcurs aprox 600 km. evident ca m-am si intors dupa ce am depus documentele adica alti 600km. Deci in 24 ore am facut 1200 km . Cu o curatare corecta plus faptul ca dupa ce am aplicat uleiul cu teflon pe lant am lasat motocicleta peste noapte in garaj si faptul ca am prins o zi obisnuita de vara fara ploi sau drumuri de munte cu praf si noroi nu am avut nevoie sa-i fac nimic lantului in cei 1200 km. PS. Cum sa impart mentenanta in contextul dat ! In consecinta fenomenul moto e complex iar noi uneori il complicam mai tare ! Am vazut si replici ca lanturile DID sunt grele de parca rulam numai pe pista fara sa uite ca firma DID face lanturi de distributie de ce oare? Nu sunt fanul nici unei firme dar...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Noiembrie 25, 2012 Share Postat Noiembrie 25, 2012 (editat) Am vazut si replici ca lanturile DID sunt grele de parca rulam numai pe pista fara sa uite ca firma DID face lanturi de distributie de ce oare? Nu sunt fanul nici unei firme dar...... Am mai zis si-o so mai zic: fanii sufera cel mai mult. Pentru fani exista un numar mic de optiuni: Motul, DID, Ferodo Editat Noiembrie 25, 2012 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Noiembrie 25, 2012 Share Postat Noiembrie 25, 2012 Salutare..va deranjez si eu cu o intrebare..doresc sa schimb kit-ul de lant de la GSX-R`ul meu srad 1996 si m-am gandit la aceasta varianta.. http://consumabile.b...x-r-750tv-96-97 Insa as vrea sa pun acest lant custom si sa raman cu lantul din kit de rezerva..mai exact http://consumabile.b...x-gold-108-zale Vreau o parere de la voi daca este ok alegerea pareri pro si contra Va multumesc anticipat rentabil este sa schimbi lantul impreuna cu pinioanele , pinioane poti schimba si pe parcurs (ala mic), deci e inutil sa-ti bagi banii intr-un lant "de rezerva" ... pt rezerva iti cumperi o za de imbinare cu agrafa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Noiembrie 25, 2012 Share Postat Noiembrie 25, 2012 Apropo,e bine sa pun la un bmw gs lant cu za de imbinare sau sal pun dintro bucata? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Noiembrie 25, 2012 Share Postat Noiembrie 25, 2012 zaua de imbinare poate fi cu agrafa sau se poate nitui . Lantul inchis are dezavantajul ca necesita mai multa manopera la montaj, iar cel deschis cu nituire este ca nituirea nu este la fel (calitativ) ca in procesul de fabricatie, in general zaua nituita in service este "putin gripata" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Noiembrie 25, 2012 Share Postat Noiembrie 25, 2012 in general zaua nituita in service este "putin gripata" Nu exista putin gripata daca se folosesc sculele potrivite si distantieri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gogule Postat Noiembrie 25, 2012 Share Postat Noiembrie 25, 2012 doua cuvinte: JT sprockets si lant RK! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Noiembrie 26, 2012 Share Postat Noiembrie 26, 2012 Nu exista putin gripata daca se folosesc sculele potrivite si distantieri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.